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  1. Beiträge anzeigen #261
    Provinzheld Avatar von monsterfresser
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    monsterfresser ist offline
    Zitat Zitat von Pedro Del Sur Beitrag anzeigen
    Guten Morgen,

    kann mir jemand verraten, warum ich meine Einhandskills ab 25% nicht weiter verbessern kann?
    Wulfgar, wie auch Coragon sagen mir, dass ich mehr Erfahrung benötige. Außerdem steht dort in roter Schrift: "sie überschreiten zulässigen Intervall-Training".
    Ich habe sowohl genug Lernpunkte, als auch genug Geld.

    Dank und Grüße
    Pedro
    Du musst in 1er Schritten lernen bis du auf 30% bist,danach solltest du wieder in 5% Schritten verbessern können.

    Meine Frage:
    Hab festgestellt,dass die Version 0061.2 sehr verbuggt ist und teilweise laggs und ladezeitprobleme bereitet,kann mir jemand sagen,wo oder wie ich die Version
    0060 downloaden kann?

  2. Beiträge anzeigen #262
    Veteran Avatar von Romanoph
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    Romanoph ist offline
    Zitat Zitat von Pedro Del Sur Beitrag anzeigen
    Guten Morgen,

    kann mir jemand verraten, warum ich meine Einhandskills ab 25% nicht weiter verbessern kann?
    Wulfgar, wie auch Coragon sagen mir, dass ich mehr Erfahrung benötige. Außerdem steht dort in roter Schrift: "sie überschreiten zulässigen Intervall-Training".
    Ich habe sowohl genug Lernpunkte, als auch genug Geld.

    Dank und Grüße
    Pedro
    In Einerschritten weitermachen, dann wieder normal. Liegt daran, dass du von 25 bis 30 mit einem Fünferschritt auf eine neue Stufe kommst und diese so nicht überschritten/erreicht werden kann.

  3. Beiträge anzeigen #263
    Veteran Avatar von Romanoph
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    Romanoph ist offline
    Zitat Zitat von monsterfresser Beitrag anzeigen
    Du musst in 1er Schritten lernen bis du auf 30% bist,danach solltest du wieder in 5% Schritten verbessern können.

    Meine Frage:
    Hab festgestellt,dass die Version 0061.2 sehr verbuggt ist und teilweise laggs und ladezeitprobleme bereitet,kann mir jemand sagen,wo oder wie ich die Version
    0060 downloaden kann?
    Haha ganz zeitgleich

    Also die 60er sollte im Startpost sein

  4. Beiträge anzeigen #264
    Provinzheld Avatar von monsterfresser
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    monsterfresser ist offline
    Zitat Zitat von Romanoph Beitrag anzeigen
    Haha ganz zeitgleich

    Also die 60er sollte im Startpost sein
    Jap da waren wir beide wohl gleichschnell
    Hab ich schon probiert,aber es wird die 0061er version gedownloadet,ich versuche es jetzt nochmal

    Edit:Ich Idiot,habe die ganze Zeit die torrent Datei von der 0061er Version ausgeführt.Danke dir nochmal

    Edit2:Kann mir jemand sagen wie ich Fadenkreuz für Bogen/Armbrust aktiviere?Also diese Zielhilfe an der Mitte des Bildschirmes
    Geändert von monsterfresser (02.10.2016 um 13:49 Uhr)

  5. Beiträge anzeigen #265
    Neuling
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    Pedro Del Sur ist offline
    Zitat Zitat von Romanoph Beitrag anzeigen
    Haha ganz zeitgleich

    Also die 60er sollte im Startpost sein
    Korrekt Jungs, vielen Dank.

  6. Beiträge anzeigen #266
    Waldläufer Avatar von Muffin001
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    Muffin001 ist offline
    Zitat Zitat von Alexbad1 Beitrag anzeigen
    Ich Besitze die Gold-Version und habe nach Guten Mods gesucht als ich auf diese Mod gestoßen bin ich habe sie installierte Deutsch gepatcht ich Startete sie und nach dem Intro crashte es Ich schafte es nichtmal ins Hauptmenu doch dann ist mir aufgefallen das ich den Hotfix vergessen habe den Installierte ich und es ging auch ich Schafte es ins Hauptmenu Es war auch auf Deutsch als ich dann auf Neues Spiel klickte lädt es erstmal und dann crasht es mit der ErrorMeldung D:MDL:zModel(zCModelProto::Load3DSMAXAsc)SC not foundRMOR_W2_TKNIGHT.ASC

    Könnte einer mir einen Download link schicken wie ich es Beheben kann und wo ich dann die Datei rein tuen soll?

    Danke im Vorraus
    MFG Alexbad1
    klingt nach einer Fehlinstallation/Fehlerhaftem download. Einfach neu downloaden und installieren. Save-Games natürlich irgendwo vorher sichern

    Ansonsten könnte jemand, der die Mod installiert hat, die Datei hochladen. Ich hab sie leider nicht installiert, deshalb kann ich dir nicht helfen

    P.s.: Falls du das Spiel neu installierst mach zur Sicherheit mal folgendes:
    - Spiel Deinstallieren
    - Verzeichnis löschen (evtl. Savegames in einen seperaten Ordner und nicht im Gothicverzeichnis sichern)
    - Spiel installieren
    - Vor dem ersten Start die G2/System/Vdfs32g.exe (nicht die .dll) löschen oder durch eine neuere Version ersetzten bzw. umbennen in z.B. Vdfs32g.ex_).

    LG
    Geändert von Muffin001 (07.10.2016 um 01:08 Uhr)

  7. Beiträge anzeigen #267
    Veteran Avatar von Romanoph
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    Romanoph ist offline
    Ich habe irgendwann leider meinen Schlafsack in Khorinis verloren. Habe mittlerweile schon etwas weitergespielt und wollte wissen, ob der noch weiterhin irgendwo liegt oder dann von selbst verschwindet. Sonst muss ich wohl oder über alles abgrasen, um ihn wieder zu finden.

  8. Beiträge anzeigen #268
    Alter Medizinmann Avatar von Tentarr
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    Tentarr ist offline
    Der Schlafsack zählt als normales item, dass du fallen gelassen hast. sofern ihn das Spiel nicht entfernt sollte er da liegen wo du ihn zu letzt benutzt hast.

  9. Beiträge anzeigen #269
    Veteran Avatar von Romanoph
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    Romanoph ist offline
    Hallo ich hätte mal wieder 2 Fragen:

    Wo bekommt man den Schlüssel für die eine versperrte Truhe in Xardas' versunkenem Turm bei der Sphäre her?

    Ab wann ist man bei den Hütern als Kämpfer bereit, einen Haradrim herauszufordern? Terinaks meint nämlich, ich wäre noch nicht so weit. Bin im 4. Kapitel.

  10. Beiträge anzeigen #270
    Alter Medizinmann Avatar von Tentarr
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    Tentarr ist offline
    Trotz mehrmaligen durchspielens, hab ich den Schlüssel dafür auch nie gefunden, vielleicht weiß es jemand anderes.
    Bei den Hütern kommt es drauf an welchen Kämpfer du spielst, wobei es meistens reicht die höchste Rüstung zu tragen sprich 5 Kapitel.
    Eigentlich sollte es sobald du Paladin / Drachenjäger/ Templer bist gehen. ist allerdings leicht buggy

  11. Beiträge anzeigen #271
    Veteran Avatar von Sons of Anarchy
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    Sons of Anarchy ist offline
    Ich hab da so ein blödes Problem, dass wenn ich im Hauptmenü bin,
    ich nix sehe.
    Kann aber ganz normal starten und laden, nur sehe ich nix.
    Und bei Returning 1.29 sieht man ja in den Videos, dass wenn man einen Feind
    tötet auf dem Bildschirm steht wieviel EP man bekommen hat.
    Das steht jetzt bei 2.0 nicht mehr.
    Soll das so sein?

  12. Beiträge anzeigen #272
    Veteran Avatar von Romanoph
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    Romanoph ist offline
    Was befindet sich in der Truhe des Sumpfdrachen? Denn ich kann sie nicht öffnen, da die Animation bugt und komme somit nicht an ihren Inhalt.
    Dass Rod und Cipher bei diesem Kampf sterben, ist eh nicht weiter schlimm oder?

  13. Beiträge anzeigen #273
    Alter Medizinmann Avatar von Tentarr
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    Tentarr ist offline
    Interessant das die Truhe bei mehr als einer Person buggy ist.
    Für die Antworten einmal drücken
    Spoiler:(zum lesen bitte Text markieren)

    Das die beiden sterben ist nicht wirklich problematisch, da sie nur noch einmal einen Auftritt gehabt haben aber dafür sind sie weder notwendig noch sprechen sie einen Dialog, sie sind nur später bei einem Kampf nochmitdabei aber viele andere auch.
    In der Truhe ist nichts wirklich wichtiges. Ein bisschen Gold und Edelsteine, eine mittelmäßige einhandwaffe und ein Questgegenstand für eine Diebesquest, wobei man die Quest auch mit Items aus einer anderen Drachentruhe lösen kann. Ein Schild ist auch noch drin

  14. Beiträge anzeigen #274
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    darkeningday ist offline
    Am I permitted to write in English in this thread? I'm a dumb American who's only fluent in English, and there's practically no discussion about B2 in English on the entire internet :-/.

    But if I am allowed to write in English, I have 3 questions regarding this mod:

    1) Version 0062 was just released with a few very nice features; is there any chance Lord Sargon could once again work his magic and put out a translation patch for download? He'd have my sincerest gratitude.

    2) B2 still doesn't have a proper set of normalmaps for DX11, and the default, Vurt and L'Hiver normalmaps (or combinations of those normalmaps) don't look right. I know those three normalmap packs as well as the ones for G1 were auto-generated, and since I do know how to extract texture files from G2's .vdfs, how would I go about generating normalmaps for the B2 textures to mimic the ones above? What's the recommended procedure?

    3) While the Google Translate patch for the English version is pretty decent, it's far from perfect. How would I go about creating a hand-translated English version for B2? I know it'll be a lot of work because there's a massive amount of new dialog but a) I work quickly and am a pretty okay writer, b) I love translating cultural idioms, c) I know some Russian/Russian idioms and have several Russian friends who'd be happy to help, d) a Google translate patch from my English translation to German would be much better than the current Russian-to-German translation (I'll try to keep sentences as a plain as possible so it will translate well into other languages) and e) I'd love to bring this mod to a larger audience, since I think it's really special now that it's been patched up quite a bit.

    Any assistance would be HUGELY appreciated


    Oh, one more thing: in the startpost Marcello claims that the only version of B2 that works with degenerated's DX11 renderer is 0051, but on the Russian forum people seem to be using later versions of the mod with DX11 just fine. What gives?

  15. Beiträge anzeigen #275
    Provinzheld Avatar von monsterfresser
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    monsterfresser ist offline
    Zitat Zitat von darkeningday Beitrag anzeigen
    Oh, one more thing: in the startpost Marcello claims that the only version of B2 that works with degenerated's DX11 renderer is 0051, but on the Russian forum people seem to be using later versions of the mod with DX11 just fine. What gives?
    You can use the DX11 renderer on all Returning Versions but version 0051 is the best because you get the highest fps there.
    Every other version is hardly 40fps in towns with a good pc

  16. #276
    Lord Sargon
    Gast
     
    Zitat Zitat von darkeningday Beitrag anzeigen
    1) Version 0062 was just released with a few very nice features; is there any chance Lord Sargon could once again work his magic and put out a translation patch for download?
    Sure

    Version 0062 description (google-english):
    Spoiler:(zum lesen bitte Text markieren)
    [Bild: ]
    Gothic-II-Returning - is a revised and updated version of the unofficial add-on for the game "Gothic 2: Night of the Raven", the first version of which was published in 2008 ..


    Update build versions 2.0 (with 0061 to 0062) - Make sure "New game"!
    Using saves all previously released builds with the current version of the game is no longer possible (!)

    The main changes:
    • Updated package library AST and SystemPack


    The installer:
    Spoiler:(zum lesen bitte Text markieren)

    - Assembling redistributive packages VCR_Hybrid updated as of 10/13/2016.



    SYSTEM PACK:
    Spoiler:(zum lesen bitte Text markieren)

    No changes.



    AST:
    Spoiler:(zum lesen bitte Text markieren)

    Innovations:
    - Added the power picking locks;
    - Displays the time of day and the timer numbers of the day passed in a module AST instead of playing the script (a small increase in FPS without displaying additional information);
    Error correction:
    - Slightly revised and put into operation Krayt (excluding riding).
    - Fixed a bug in the animation stand, "Apollo", with archery.



    SCRIPTS AND GAMEPLAY:
    Error correction:
    Spoiler:(zum lesen bitte Text markieren)

    - Fix a bug with the disappearance of the book "The Battle of warrants" in the inventory in their reading;
    - Fix a bug with the study of the runes "Thunderbolt", after which the spell damage is minimized;
    - Fix a bug with magic sleep, did not affect the chance of increasing theft;
    - Fix a bug with a description of the values ​​of the cost of creating a rune NPC dialogues;
    - Fix a bug with the award of Ksardasa for "Necronomicon", where instead of 'or' has been registered 'and' compliance guilds. Therefore, the reward is always 500 gold, not a permanent potion;
    - Fix a bug with pickpocketing, when they received a bonus "master thief", and setting skill growth stops;
    - Fix a bug with the undead in the "plateau of ancient", which received reflected the damage done by the "Light of the Paladin";
    - Fix a bug with replicas dialogues Bennett when we take in Garonda message to Hagen and ready for the third chapter, and teleeed of Minentalya, for example, once a farm Onar, it is possible there to observe Bennett, who quietly works in the forge, and still complains the fact that he was put in prison;
    - Fix a bug with incorrect focus from al-Package to start a dialogue, because of which it was impossible to talk normally, we have to get the weapon, clean and sharp to start the dialogue again;
    - Fix a bug with the loss of things from monsters / minions Beast on Irdorate, in particular the lack of a belt dragonscale;
    - Fix a bug with infinite turn in the quest "faithful people" Osairu and receive him each time EXP 1000 and the book "Moon Blade", as well as its transfer of the active in the magazine assignments completed;
    - Fix a bug with illogical decrease karma Innocent, for the murder of people of Masyaf, despite the fact that they all worshiped Beliar;
    - Fix a bug in the dialogue with the keeper Wakon when when you select "I want to increase the magical energy" lines appear to increase the mana and there was no line 'Back' to exit this dialog option;
    - Fix a bug when you play at the guard when the second guard at the entrance to the town hall inadequately responded to Gg, although the first missed quietly after uttering the password;
    - Fix a bug with a sudden fear of demons Nakata Haniara Gonzalez, who ran away when he saw them when we went down to the foothill pass;
    - Bug fixes with ambient phrases dialogs when using teleport runes orcs Gg pronounced "impossible", but still teleport breakdowns;
    - Fixes bugs with the Necromancer Hosh Kar in the Temple Sleeping, when he did not go into its phase of 75-minute, 50-minute and 25-per cent if it is designed to attack the demons. A similar situation was observed with Hosh Gore on "Cemetery orcs";
    - Bug fixes with ambient dialogues hunters when at Fang's murder, those rejoicing, shouting - "another creature became less.";
    - Bug fixes in the schedule Cassia and Attila, when they tried to occupy the same seat;
    - Correction of error related to the description of the quest "Antiques", where Luther gave a magic potion (+3 Strength, Agility and mana), and in fact (+1 Strength and Agility and +3 mana);
    - Correction of errors with the lack of dialogue in the 5th chapter in Gg, when after he had been in the basement and a secret room of the monastery and found out all about Irdorat, it stopped Milten at the entrance to the monastery and said that he had heard that he spent a lot of time in the basement of the monastery and asked what he learned there. But no answer Gg - only option "Back" has been in dialogue;
    - Correction of errors with the lack of dialogue and the inability to get out of it, one of the dragon hunters that stands at the entrance to oledenevshy new camp in the Valley of Mines;
    - Remedy Ragnar when he after becoming a magician of fire, walked with a pick on his belt;
    - Fixed bug with Raul offer to become a member of the team on the ship, at the beginning of chapter 7;
    - Correction of an error with incorrect dialogue at Pedro when after Gg already can enter the monastery (novice, and fulfilled all the quests at the library), he remains an active dialogue, "I want to go to the monastery," and remark that "can only go magicians and novices. ";
    - Fixed bug with incorrect dialogue when Kord on a farm Onar says, raising fighting one-handed sword skills as increasing skill with a two-handed;
    - Fixed bug with overlapping closing the quest "Tools for Garvella" at the time of completion of the quest, "The Way to the Top" at 00:00, when he has long been completed;
    - Correction of error in the dialogue with Parlanom, after receiving the first key (on a quest to relic) and the disappearance of the corresponding line of dialogue options;
    - Fixed bug with the quest "TOUCHSTONE Brian", which did not go into the completed, but simply disappears. Caption that quest is executed also did not appear;
    - Fixed bug with the possibility of taking the quest at Ur Karras at the beginning of chapter 7, on the destruction of stockpiles of paladins (if not previously ask him about the new orders), when it has long been captured by Orcs;
    - Correction of errors with finding the 55th feathers in your inventory Cornelius;
    - Correction of errors with the Master Neorasom when that even being on a farm Onar conducting complex experiments, at the time of the 7th chapter;
    - Correction of errors in the functions: b_raiseksmithskill and b_raisekalchemyskill, which should have been returned - an int, but in fact, returned - void;
    - Correction of errors related to the battle against the undead at the gates of Khorinis, where the guard and Parvez idol staged a gunfight with each other;
    - Fixed bug with the requirement of 15 power for light armor bandits;
    - Fixed a bug when the quest "The Way to the Top", when for some reason closed the quest "Tools for Garvella";
    - Fixed name for sheep Pepe, which is now everywhere displayed as Betsy;
    - Fixed display of XP for monsters on the small screen resolutions, before it get under XP bar itself;
    - Fixed the text in the description of the recipe "Quick herring";
    - Corrected the description for the manufacture of meat pie;
    - Fixed conditions for receiving advances from killing mobs: harpy, fire and sand golems, goblins, shamans and cougars;
    - Fixed action slaves at their release from captivity in Yarkendara;
    - Now the rats no longer respond to the killing of beetles;
    - Now for the murder of brothers Masyaf not charged Beliara karma.



    New features and changes:
    Spoiler:(zum lesen bitte Text markieren)


    • Balance:
      - Implemented a new system of dynamic sleep, which provides regeneration dream pool in real time, rather than when the following day, this is about relaxing by the fires;
      - Increased the strength requirements for all crossbows in the game;
      - Now the success of fishing depends on the time of day (the fishermen know);
      - Now cerafis restores 15% "staying power";
      - Now for the regular forging, manufacturing runes and alchemy bonuses "Force" and "Intelligence";
      - Now, in areas requiring heat / cold / poison resistance skills, with 0 meaning "Endurance" begins to fall, and health;
      - Now Swamp Camp has an aura of poisoning and requires a learned skill "Resistance to poison";
      - Now the demon has Shemron XP 15,000 units;
      - Seriously been redesigned spawn mobs in chapters and events in the direction of decreasing populations. Now, it is more logical and not so big. For example, orcs respawn at the castle, and in some places it is removed completely;
      - Slightly changed the requirements for strength for some armor;
      - Now the level of accumulation of "fatigue" in the extraction of gold and ore mining depends on your skill;
      - Now the level of consumption of "Endurance" gold mining or ore depends on your skill production, changed the formula for calculating the flow;
      - Now, if Gg sitting, the accumulation of "Fatigue" is interrupted and begins its slow decline;
      - Now, "Holy water" regenerates fatigue 30% 1 time per day;
      - Now, "Water Adanos" completely remove "fatigue" with no restrictions on the number of applications per day;
      - Now, in the manufacture of mana potions and treatment taken 1 grass, not 2;
      - Now, the study of melting can be melted into ingots of iron 'rusty weapons. " Amount needed for the production of 1 ingot varies: one-handed swords - 10, two-handed - 6 pieces, axes - 8 pcs .;..
      - Now, a book on mining and gold do not give more boost to the "intelligence";
      - Slightly increased the experience of the elders, leaders, and leaders of the black orcs;
      - Slightly increased the experience of fire-lizards;
      - Reduced demand for "Force" for light armor bandits;

    • Weeds and hookahs:
      - Now a regular "Cant Bolotnikov" and one puff of shisha is reduced 10% "Tired" 1 times a day;
      - "Green novice" restores 20% "Tired" 1 times a day;
      - "North dark" restores 30% "Tired" 1 times a day;
      - "Call of dreams" recovers 40% "Tired" 1 times a day;
      All stocks the same timer that of ordinary water pipe with a joint, be careful [/ list] - Permission for a new creature - "Wood Golem" (!);

    - Permission for a new schedule for cutting logs NPS (new game);
    - Added to the camp of goblins "Plateau ancient";
    - The game added two two-handed hammer;
    - Implemented the tablet-card for "Plateau of the ancient";
    - Implemented reputation thieves during a conversation with the cashier;
    - Implemented sharpening copies (except legendary);
    - Now Agon longer rushes to Gg in the monastery, during the passage of the quest "Test of Fire";
    - Now Alrik teaching skills with a crossbow (new game);
    - Now Pepe can only sell two sheep;
    - Now Creole buys a cursed weapon, but cheaper than it did Xardas;
    - Now, if Gg is invisible, it is no longer attack enemies that are in the battle;
    - Now Fire mages can learn to drink manufacturing, interest Idol Tion;
    - Now Fernando quest for information about the grades given Salandrilu;
    - Now the recipe "Elixir of pure life energy" given Izulgu;
    - Now the recipe "Elixir of pure magical energy" given Im'Arahu;
    - Now Nefarius teaching skill in Chapter 7 "Making runes";
    - Now novices mages Fire freely allowed in the "upper quarter" of the city;
    - Now, Lee always gives mercenary armor, even if Messrs not enough forces on it;
    - Now Fang recover for 1 day;
    - Now a piece of meat Fang restores 200 health units;
    - Now immortal NPCs no longer rise to their feet after losing consciousness;
    - Removed the possibility of sharpening rusty weapons;
    - Removed the delay in the dialogue in the pronunciation of the phrase "What do you want?" NPC.



    Experimental realization of (the idea for the legendary difficulty level):
    Spoiler:(zum lesen bitte Text markieren)


    • The negative state Gg:
      • Bleeding
        - Is imposed on all clawed creatures: wolf-like, mrakorisa, shnyga and demons. Effect superimposed with a probability of 10 seconds, with the application of each second damage = 2% of the maximum character XP. The probability of imposing debuff depends on the degree rarnosti mob.
      • Burning
        - Is imposed on the type of creatures: demons, fire golems and dragons (except fire lizards). The effect is applied with a certain probability for 5 seconds, with the application of damage per second = 50 XP units. The probability of imposing debuff depends on the degree rarnosti mob.
      • Curse
        - Is imposed on entities such as demons, ghosts and undead mage. The effect is applied with a certain probability for 100 seconds, where every second player loses 10 mana. The probability of imposing debuff depends on the degree rarnosti mob treated "holy water".
      • Weakness
        - Is imposed on the type of creatures: Harpy, crawlers, skeletons. The effect is applied to a chance for 10 seconds, where every second player loses 10 points of stamina. The probability of imposing debuff depends on the degree rarnosti mob.
      • Disease
        - From beings superimposed type: zombies and the like, as well as rats. The effect is applied with a certain probability for 1000 seconds, where every second player loses 1 hit point regeneration and has no choice but to give due discharge the same subjects. The probability of imposing debuff depends on the degree rarnosti mob treated "pure alcohol".
      All the negative state Gg displayed visually on the screen. Being can apply the effect of such a state, even if the causes minimum damage Gg
    - The game returned to "Seeker flame" (!);
    - All bosses handed opportunities to bestow Gg debuff;
    - All music themes * .Dls Khorinis are clipped in size, and slightly changed the music in some locations;
    - Musical themes in Khorinis played only 1 time, if SG is in the play area of ​​the subject;
    - Added the ability to organize their own camp (an idea taken from the fashion resident);
    - On Legendary displays a message about the possibility of saving, if Gg is beside the point to save;
    - Fix a bug with the music overlay each other in many areas of the game;
    - Now the inventory Gg climb some keys used, "Gader stones" and "Black Crystal", before remaining in it;
    - Now Attila trained to handle two-handed weapon;
    - Now, gravel will help in the relationship between Fr and Vatrasa if the offense;
    - Now Gg receives a salary while serving in the army;
    - Now the blacksmith Darrion buying armor for magic ore.



    OTHER:
    Spoiler:(zum lesen bitte Text markieren)

    Error correction:
    Worlds:
    - Fixed lighting of subjects;
    - Fix bug with incorrect location in the landscape Masyaf when exiting the water through an underwater passageway, which is why it was very difficult to get out there and Gg due stamina consumption could die;
    - Removed apples hanging in the air on the "Forlorn Island" (new game);
    - Moved the coin and the ring, which was impossible to get because of the jam in the textures (new game);
    - Changed the location of the treasure box at the swamp dragon (new game).

    Textures:
    - Correcting and replacing some of the textures.

    Interface:
    - Now the ammunition buttons and some other functionality moved to the [F1] button ... [F10] on the numeric keypad (activated sandwiched left [Shift], see the menu item "Manage the AST") - works only with switched off [NUMLOCK] ( !)
    - In the options menu item added "Optimization", where you can configure the system to maximize your machine performance games (some of the parameters require a restart of the game);
    - In the game menu, "Graphics" option is added to enable or disable "windows Animation";
    - In the game menu, section "SP Setup" added item "Scaling interface" to increase the interface of the window elements of the game (forgive fontrez patches ...);
    - Now, by default the game is set for dialogue window size options in 1024x768 pixels.




    INSTALLATION:
    1. Remove G2, all of the programs for the Gothic and the game itself;
    2. Clean the registry and operating system from debris, for example, CCleaner-th.
    3. Install the game, G2, and all that is required in accordance with the installation instructions.
    4. Play ... [Bild: 9psxmqz.gif]

    MaGoth

    Nach dem torrent-download und erfolgreicher Installation (man muss natürlich wieder neu anfangen) kann man wieder Google-patches drüberstreuen..


    RET2_Scripts_en_0062.7z (extrahieren in den Data-Ordner)
    AST_en_0062.7z (extrahieren in den System-Ordner)

    oder

    RET2_Scripts_de_0062.7z (extrahieren in den Data-Ordner)
    AST_de_0062.7z (extrahieren in den System-Ordner)

  17. Beiträge anzeigen #277
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    darkeningday ist offline
    Dankeschön, monsterfresser und Lord Sargon!

  18. Beiträge anzeigen #278
    Veteran Avatar von Romanoph
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    Romanoph ist offline
    Wieder 3 Fragen:

    Wann, wo geht die
    Spoiler:(zum lesen bitte Text markieren)
    Schläferquest
    weiter?

    Wo befindet sich der Schlüssel für die Truhe in der Freien Mine ganz hinten, wo in G1 Ur-shak darunter gesessen ist?

    Lohnt es sich im Gebirge der neuen Schneelandschaft herumzuklettern für loot oder gibt es dort hoch oben eh nichts zu finden?

  19. Beiträge anzeigen #279
    Alter Medizinmann Avatar von Tentarr
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    Tentarr ist offline
    und wieder gibts antworten
    Spoiler:(zum lesen bitte Text markieren)

    1)Die Schläferquest findet erst im 7 Kapitel wieder anwendung. Musst dir auch keine Gedanken ums verpassen machen, geht nämlicht nicht
    2) Bei der Truhe kann ich dir grad nicht helfen, da ich nicht genau weis welche du meinst, da meines Wissens Urshak überhaupt nicht in der freien Mine war in G1. Meinst du Urshaks Freund der einem das Ulumulu macht?
    3) Es gibt ein paar Gegner wie Eisgolems, einen Bossgegner für die Orksquests von dort (Bitte denk daran die Orkrüstung zu tragen, da dich sonst die Orks dort angreifen. Also eine Art von Orks, gibt dort zwei Clans und nur die einen greifen dich nicht an) und eine Quest ist in den Bergen versteckt, wobei es natürlich drauf ankommt was du mit Klettern meinst. Alles was ich meine erreicht man durch "normale Wege" und einfache Kletterein, wenn du hingegen gemeint hast mit allen möglichen Tricks echt jeden Winkel zu erkunden, dann lautet die Antwort es lohnt sich nicht. Auch nicht wundern, es gibt dort einige Höhlen in denen Gegner sind aber man sonst nichts findet.

  20. Beiträge anzeigen #280
    Veteran Avatar von Romanoph
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    Romanoph ist offline
    Zitat Zitat von Tentarr Beitrag anzeigen
    und wieder gibts antworten
    Spoiler:(zum lesen bitte Text markieren)

    1)Die Schläferquest findet erst im 7 Kapitel wieder anwendung. Musst dir auch keine Gedanken ums verpassen machen, geht nämlicht nicht
    2) Bei der Truhe kann ich dir grad nicht helfen, da ich nicht genau weis welche du meinst, da meines Wissens Urshak überhaupt nicht in der freien Mine war in G1. Meinst du Urshaks Freund der einem das Ulumulu macht?
    3) Es gibt ein paar Gegner wie Eisgolems, einen Bossgegner für die Orksquests von dort (Bitte denk daran die Orkrüstung zu tragen, da dich sonst die Orks dort angreifen. Also eine Art von Orks, gibt dort zwei Clans und nur die einen greifen dich nicht an) und eine Quest ist in den Bergen versteckt, wobei es natürlich drauf ankommt was du mit Klettern meinst. Alles was ich meine erreicht man durch "normale Wege" und einfache Kletterein, wenn du hingegen gemeint hast mit allen möglichen Tricks echt jeden Winkel zu erkunden, dann lautet die Antwort es lohnt sich nicht. Auch nicht wundern, es gibt dort einige Höhlen in denen Gegner sind aber man sonst nichts findet.
    Passt gut, denn ja nichts verpassen wollen

    Ach stimmt, das war nicht Urshak. Genau ich meine seinen Freund. Der saß doch ganz hinten und über ihm beim Durchgang hinter Brettern stehen 2 Truhen, eine geht auf die andere nur mit Schlüssel.

    Und das mit dem Klettern usw. hast du auch genau so erfasst wie ich es meinte, dankeschön wieder mal!

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