|
 |
|
 |
-
14.02.2011 21:40
#341
|
Romanzen veröffentlich:
Romanzen
"Das Bemühen, das Universum zu verstehen, ist eines der ganz wenigen Dinge, die das menschliche Leben ein wenig über die Stufe einer Farce erheben, und gibt ihm etwas von der Anmut der Tragödie." - Steven Weinberg
|
|
 |
|
 |
-
15.02.2011 09:11
#342
|
Dragon Age gets live-action series by Guild’s Felicia Day
USA Today has the scoop on a new online, live-action series for Dragon Age that’s been written by Felicia Day of The Guild.
Known as Dragon Age Redemption, the six-part web series on the BioWare RPG series will also see Day take up the role of an Elven assassin known as Tallis, who “goes on a quest to capture a renegade magician.”
Along the way, Tallis will gather a fellowship, although it will be difficult to gather members.
“She can’t accomplish her mission alone, so finding allies is tricky,” said Day. “The success or failure of the mission will have a big impact on her future and her freedom.”
Needless to say, Dr. Greg is “excited” about the whole thing.
“We are really, really excited to work with people like her who have a passion and appreciation for the content and a really good history of quality,” said Zeschuk. “That’s who we want to work with.”
There’s more details on the series through the link.
Dragon Age II releases on March 8 in the US and March 11 in the UK for PS3, 360 and PC.
Dragon Age Redemption: Live-Action Webserie
Dragon Age Redemption basiert auf der Lore des Dragon Age Universums.
Sie wird 6 Folgen umfassen, in der die Elfe Tallis einen abtrünnigen Magier jagt.
Über die Folgen hinweg versucht Tallis weitere Gefährten zu finden, die sie bei ihrer Jagd unterschützen. Tallis selbst wird von Felicia Day gespielt, bekannt aus der Webserie "The Guild".
Die Dreharbeiten haben unzählige Tage gedauert, die in der Nähe von L.A. stattfanden.
Felicia Day, die ebenso verantwortlich für das Drehbuch ist, wurde von Peter Winther als Regisseur und von John Bartely als Kameramann unterstützt.
http://www.vg247.com/2011/02/15/drag...s-felicia-day/
http://www.usatoday.com/tech/gaming/...cia15_ST_N.htm
|
|
 |
|
 |
-
15.02.2011 13:51
-
Dragon Age 2 Interview - Stellt den Entwicklern eure Fragen!
#343
|
Ihr habt die Chance, den Entwicklern von Dragon Age II, BioWare, eure Fragen zum kommenden Rollenspiel-Epos zu stellen! Wie? Ganz einfach! Schreibt uns eure Fragen als Kommentar unter diesen Zeilen. Schließlich suchen wir die sechs Besten heraus und stellen diese den Entwicklern von BioWare. Nutzt die Möglichkeit bis zum 17. Februar 2011! Wenige Tage später dürft ihr euch das komplette Interview hier auf playNATION.de durchlesen.
Dragon Age II erscheint am 10. März für die PlayStation 3-, Xbox 360- sowie für den PC. In unserer Vorschau fassen wir zahlreiche Fakten zusammen, die ihr euch durchlesen solltet!
Wir freuen uns auf deine Fragen!
http://dragon-age-2.playnation.de/29...rn-eure-fragen
10 Jahre ist es her, als ich für The Witcher Community am 22.02.2009 The Witcher Texturen Mod erstellt hatte
aufgrund meines Jubiläums Dieses Jahr.
hab ich ein neues anniversary Setup erstellt meine Mod ist hier zu finden
Danke für 10 Jahre
https://www.the-witcher.de/dlfile--id-119.html
#EUdubbingforKH (Kingdom Hearts EU Dubbing)
|
|
 |
|
 |
-
15.02.2011 14:13
#344
|
Nachdem schon die ersten Screenshots zu den Dragon Age II Romanzen veröffentlicht wurden, hat Chris Priestly nochmal in Textform nachgelegt. Das Developer Team hat vier umfangreiche Charakteristika zu Fenris, Merrill, Isabela und Anders bereitgestellt, die weitere Infos verraten. Auf Spoilerfreiheit kann leider nicht bestanden werden, es bleibt aber wie am Ende jeden Postings zu sehen, noch genug Raum, um die jeweilige Person in Dragon Age II genauer kennenzulernen.
CHARAKTER ISABELA
CHARAKTER FENRIS
CHARAKTER ANDERS
CHARAKTER MERRILL
http://social.bioware.com/forum/4/to...4511/7#6055196
10 Jahre ist es her, als ich für The Witcher Community am 22.02.2009 The Witcher Texturen Mod erstellt hatte
aufgrund meines Jubiläums Dieses Jahr.
hab ich ein neues anniversary Setup erstellt meine Mod ist hier zu finden
Danke für 10 Jahre
https://www.the-witcher.de/dlfile--id-119.html
#EUdubbingforKH (Kingdom Hearts EU Dubbing)
|
|
-
15.02.2011 14:42
-
Exclusive interview! Dragon Age 2 composer Inon Zur
#345
|
Last week we jumped on the opportunity to get Inon Zur on the phone to get some first hand information about his involvement in the Dragon Age 2 soundtrack which is about to be released early March.
Inon has a long list of games he has been involved in including Dragon Age Origins, FallOut 3, EverQuest, Pirates Of The Caribbean: The Legend Of Jack Sparrow and many more. We find out how he got into the game music scene, his favourite soundtracks of all time and of course - how he approached the Dragon Age 2 soundtrack. What collaborations can we expect this time?
Keep reading to find out!
You can already now listen to a sample of the soundtrack here!
[Bild: vcSQJl.jpg]
CF: Let’s start with the reasons you came to LA. You went to the Music Academy of Tel Aviv in Israel, why did you decide to move to L.A? Was there an existing opportunity or did you just decide to try it out?
IZ: Well I started to study in Tel Aviv and what I discovered was that they are very into classical modern and very artsy music, and I didn’t go for it. I wanted to connect to the people with music, however I found out that the communication with that type of genre was not what I was looking for. Also, I’ve always loved everything that comes out of the US. I love jazz and later on I started to connect with movie scores. I just decided let’s pack and leave, and try it out.
CF: Tell us a bit about how you got into the game music scene from the first place. What was your first project?
IZ: My first project was Star Trek Klingon Academy. I was actually working at the time from 1994 through 2001 as a staff composer at Fox Family Channel. I composed hundreds of episodes for TV shows there so I had most of my experience with TV.
One day I got a phone call from my current agent Bob Rice, who I didn´t know at that time. He basically asked me, “I have your showreel here and would you like to compose music for video games?” and I said no!
CF: Why did u say no?!
IZ: Well I didn’t know anything about video games, I wasn´t a gamer then and it sounded too electronic to me at that time. I wanted to do TV and movies! I was into orchestral music but thank God my agent was stubborn and told me, “Well guess what, some games have that type of music!” Then he started sending me music from different games and when I heard the orchestra in Star Trek, I was like “Wow! Let’s try this out.”
CF: Tell us a bit about your involvement in the DA 2 soundtrack. How did you get the question to do it and how did you get started with it?
IZ: Since the next game is very different than Origins, we had to go through a long, creative process. So it wasn´t a straightforward experience like we were done with this one let’s go for the next, not at all. There was an in-depth process before the actual composing. We thought a lot about how to approach it differently; of course keeping in mind that we wanted to keep the Dragon Age style, but the story is different, everything is different. So we had to approach it in a new way.
CF: For DA Origins one of the things you said you enjoyed mostly was especially the songwriting. What did you enjoy the most this time?
IZ: I enjoyed the whole process really. In Origins we had an epic score and then we had songs. This one is a more intimate story. It´s a story involving one person rather than a story about a big group of people. So I had to write music that is more personal. I really enjoyed it and it was a great experience; you will hear a conversation between a string quartet and an orchestra. It is a very interesting process. On top of this, we collaborated again with some great talent. I´m collaborating with Aubrey Ashburn on a couple of songs.
In addition, we brought in Idan Raichel, he is a very renowned Israeli songwriter and musician. We brought in a Middle Eastern style that you can hear in some parts of the soundtrack. His contribution was very interesting. On top of everything, we collaborated with Florence Welch from Florence and the Machine. We have a song of hers that I totally re-designed and re-orchestrated.
CF: Tell us a bit about the atmosphere in the room when you´re working with an orchestra and musicans. How are you to work with? Strict, fun?
IZ: I have a lot of respect for musicians. It´s not me against them when I´m standing in front of them and conducting. We all understand that we are working together to bring a score to life. I respect their efforts to make my music sound as good as possible, and I am there to help them. I tell a lot of jokes and it helps the atmosphere. We try to have a lot of fun during the sessions.
CF: How does a normal day look for you when you´re working with a project? Do you have any special routines that are important for you to achieve the right results?
IZ: My special routine is I get up early and take my oldest son to school while making sure my wife takes my other son to school. That’s the routine, ha!
CF: Music in Games is something we are very passionate about here. My question to you is, how important do you think music is in a game versus in a film?
IZ: Well music in games and in film is basically about putting together the emotion of dimension; that´s the way I treat it. Music is there to tell you what to feel. It causes you to feel all sorts of emotion: fear, love, whatever. What´s different are the techniques.
In a film we are locked to a picture, and whatever is happening in the film we have to go with it frame by frame. In games it´s basically one big area that we need to cover. And we cannot predict what´s going to happen next, what the player is going to do or where he or she is going to go, so the music task is much harder. The music has to cover the emotional aspect of the scenes. If there are major events like victories, deaths, clashes or battles, then music should cover that, but overall what we are trying to create is a sort of emotional framing to what´s going on, which is much harder.
CF: Are you a gamer yourself?
IZ: I have to play the games I work on to understand the game. I’d say generally I´m more of a shooter kind of gamer.
CF: Do you have any favourite game title?
IZ: Actually one of the games I have enjoyed the most and that I´ve been going back to playing is Shadow Ops: Red Mercury. I also composed the music for it and loved the game so much I have played it a lot.
CF: Favourite game soundtrack versus film soundtrack of all times?
IZ: Wow, you got me there. With games it´s hard to say, there is a lot out there. I really like what Jesper Kyd is doing in Assassin's Creed. I think it’s very different. With movies, I would say one of my favorite all-time scores is Ennio Morricone´s score to The Mission.
CF: Are you working on any other this year? What do you have coming up next?
IZ: There are at least 3 big titles that are coming out. One of them I´m already done with, RIFT: Planes of Telara. The other 3 I can’t talk about yet.
Thank you so much Inon.
http://www.ea.com/blogs/music/exclus...poser-inon-zur
10 Jahre ist es her, als ich für The Witcher Community am 22.02.2009 The Witcher Texturen Mod erstellt hatte
aufgrund meines Jubiläums Dieses Jahr.
hab ich ein neues anniversary Setup erstellt meine Mod ist hier zu finden
Danke für 10 Jahre
https://www.the-witcher.de/dlfile--id-119.html
#EUdubbingforKH (Kingdom Hearts EU Dubbing)
|
|
 |
|
 |
-
15.02.2011 17:38
-
Vom 9. Februar aber erst jetzt entdeckt Vorschau Dragon Age 2 das Spiel mit dem Feuer
#346
|
Achtung es gibt einen Spoiler über eine Quest
Kaum ein anderes Game hat Freunde klassischer "Dungeons & Dragons"-Rollenspiele aus dem Hause BioWare in den letzten Jahren so sehr verzücken können wie Dragon Age: Origins. Trotzdem haben die Genrekönige noch jede Menge Raum für Verbesserungen gesehen, von denen ich mich beim ausführlichen Anspielen kürzlich selbst überzeugen konnte.
http://www.areagames.de/artikel/deta...n-Age-2/112020
Allgemein gesprochen sieht Dragen Age 2 allerdings auch vom Stil her, zumindest meinem Geschmack nach zu urteilen, etwas reizvoller aus als Origins. Es behält sich seinen düster-realistischen Look bei, wirkt aber bewusst stärker auf auf optisches Spektakel getrimmed und hat sich dazu den ein oder anderen Optik-Effekt von Mass Effect 2 gemopst. Perfekte Popo-Animationen bei entkleideten weiblichen Charakteren, ein helleres Leuchten der vereinzelt in der düsteren Welt aufgestellten/mitgetragenen Lichtquellen (wie Fackeln, magische Objekte,...) und aufwendigere Kampf-Choreografien erwecken in der (nach Wunsch) nahe herangezoomten Kamera fast den Eindruck, als habe man es mit einem richtigen 3rd-Person-Actiongame zu tun. Bloß sollte man das Ganze nicht auch spielerisch so angehen, sonst ist man schneller Drachenfutter als man "Da steckt ein Zauberer dahinter!" brüllen kann.
10 Jahre ist es her, als ich für The Witcher Community am 22.02.2009 The Witcher Texturen Mod erstellt hatte
aufgrund meines Jubiläums Dieses Jahr.
hab ich ein neues anniversary Setup erstellt meine Mod ist hier zu finden
Danke für 10 Jahre
https://www.the-witcher.de/dlfile--id-119.html
#EUdubbingforKH (Kingdom Hearts EU Dubbing)
|
|
 |
|
 |
-
16.02.2011 13:47
-
Dragon Age II: Diese Charaktere trefft ihr wieder
#347
|
Am 10. März 2011 erscheint der Rollenspielhit Dragon Age II im Handel. Fans, die bereits Dragon Age: Origins und die Erweiterung Dragon Age: Origins – Awakening gespielt haben, können sich auf das Wiedersehen mit Charakteren aus den beiden Teilen freuen und sich mit ihnen als Begleiter in neue Abenteuer stürzen. Dass der Magier Anders zurückkehrt, hatten wir bereits in einer anderen News offenbart. Wer noch zurückkehrt, erfahrt ihr nun:
Die weiteren Abschnitten könnten Spoiler enthalten!
http://www.xboxdynasty.de/news/xbox_...der_20447.html
10 Jahre ist es her, als ich für The Witcher Community am 22.02.2009 The Witcher Texturen Mod erstellt hatte
aufgrund meines Jubiläums Dieses Jahr.
hab ich ein neues anniversary Setup erstellt meine Mod ist hier zu finden
Danke für 10 Jahre
https://www.the-witcher.de/dlfile--id-119.html
#EUdubbingforKH (Kingdom Hearts EU Dubbing)
|
|
-
16.02.2011 18:22
#348
-
16.02.2011 18:23
#349
|
"Das Bemühen, das Universum zu verstehen, ist eines der ganz wenigen Dinge, die das menschliche Leben ein wenig über die Stufe einer Farce erheben, und gibt ihm etwas von der Anmut der Tragödie." - Steven Weinberg
|
|
-
16.02.2011 18:24
-
Der PC Games-Podcast 82: Dragon Age 2 und weiteres
#350
|
Der PC Games Podcast 82 ist da und trägt den Namen "Kaffeeklatsch mit Nerd-Muffins". Diesmal mit dabei: Robert Horn, Sebastian Thöing, Christoph Peter Schuster und Sebastian Weber. Heute dreht sich alles um den Singleplayer-Test von Test Drive Unlimited 2, den Mod-Support von Battlefield 3, einen Ersteindruck von Dragon Age 2 sowie um die deutsche Version des Ego-Shooters Bulletstorm. Außerdem essen wir leckere Muffins! Danke dafür.bis ca. 00:33: Leserfragen mit LAN-Partys, NDAs, 3D-Spiele, Battlefield und mehr
bis ca. 00:53: Test Drive Unlimited 2
bis ca. 01:02: Battlefield 3
bis ca. 01:20: Dragon Age 2
bis Ende: Bulletstorm in Deutschland
http://www.pcgames.de/PC-Games-Podca...tstorm-811499/
Sollte irgendwas Falsch verstanden sein, bitte ich um Hinweis damit ich es Korrigiere :-)
Das Spiel hat ihn nicht sonderlich umgehauen aber auch nicht enttäuscht
Negativ
-Kämpfe Entschlackt
-kein Crafting System
-Inventar Vom Held ist noch Gleich, aber bei den Charakteren sei es wie bei Mass Effect 2 nur Rüstungen ansonsten keine einzelne Kleider!
-Befürchtungen DLC mit Klamotten Packs könnten kommen
-Ansatzpunkte das es DlC`s kommen im Spiel scheinen im ersten Kapitel angedeutet zu werden, darf aber nicht mehr sagen.
-Es sei eine ganze Ecke Brutaler, derart Blutig und unfassbar Lächerlich sieht alles aus.(hellrotes Comic Blut)( es fliegen tausend Körperteile ab, und wenn man einen Skelett tötet ist der ganze Raum total Rot
-Grafik Geschmackssache ist veraltet ein bisschen aufpoliert kommt an keinen anderen Genre ran( sie vermuten weil sie zu wenig Zeit hatten)
-Umgebung sieht langweilig aus und Trist und Arm drückt die Stimmung um eine ganze Ecke
-Man merkt das sie wenig Zeit hatten für die Nebenquest
-
die Kämpfe sollen extrem hektisch ablaufen also die Kampfanimatinen etc. nicht die Schwierigkeit selber, das soll sogar etwas schwerer sein als in origin, aber er sagt er noch nie so shcnell Feuerbälle fliegen sehen wie in DA 2.
Positiv
+Man trifft einige Charaktere in Dragon Age 2 beispiel wenn man in Orzammar auf den Thron gesetzt hat
+Quests seien sehr sehr gut
+Story und Dialoge seien Super man muss sich keine Sorgen machen, das haben sie Drauf
+Charaktere sehen gut aus
Dragon age 2 hat 5 Acte
Wertung:
Tendenz ist eine 8 aber eine 9 wird es nicht sein, abschliessender Kritikpunkt nennt es bitte nicht Dragon Age 2 sondern Dragon Age Cronicles!
10 Jahre ist es her, als ich für The Witcher Community am 22.02.2009 The Witcher Texturen Mod erstellt hatte
aufgrund meines Jubiläums Dieses Jahr.
hab ich ein neues anniversary Setup erstellt meine Mod ist hier zu finden
Danke für 10 Jahre
https://www.the-witcher.de/dlfile--id-119.html
#EUdubbingforKH (Kingdom Hearts EU Dubbing)
|
|
 |
|
 |
-
16.02.2011 18:25
#351
-
16.02.2011 18:29
#352
|
"Das Bemühen, das Universum zu verstehen, ist eines der ganz wenigen Dinge, die das menschliche Leben ein wenig über die Stufe einer Farce erheben, und gibt ihm etwas von der Anmut der Tragödie." - Steven Weinberg
|
|
-
17.02.2011 08:34
#353
-
17.02.2011 16:35
#354
-
17.02.2011 18:30
#355
|
Bei einer Million Downloads der Dragon Age 2 bis zum 1. März 2011 Demo will Bioware 2 Ingame-Items in Dragon Age 2 freischalten. Dabei handelt es sich um 2 Bücher:
THE FAR CLIFFS OF KIRKWALL:
The Far Cliffs of Kirkwall - Written by a Fereldan refugee as she fled the Blight, this book of poems describes her dreams of a new start in Kirkwall, the city across the sea. Readers will surely be enriched by her insights. (Gives money when read.)
LOTHERING'S LAMENT
Lothering's Lament - Written by a Fereldan refugee as she fled the Blight, this book of poems contains touching reminiscences of all she had to leave behind. Readers will surely benefit from her experience. (Gives XP boost when read.)
Quelle
|
|
-
18.02.2011 08:12
#356
|
Sorry für den Doppelpost, aber:
Hier gibt es Infos darüber, wie sich DirectX 11 auf die PC-Version von Dragon Age auswirkt...
|
|
-
18.02.2011 18:05
-
Deutsche Beschreibung für Merrill
#357
|
Die Hüter der Dalish sind die Meister uralten Wissens und die Bewahrer alter Geheimnisse. Merrill ist in der Lage, die gesamte bekannte Geschichte der Elfen wiederzugeben und sich im Nichts zurechtzufinden ... im Umgang mit der Welt und sogar den Angehörigen ihres eigenen Volkes hat sie jedoch nur wenig Erfahrung. In einem fremden Land, in dem von allen Seiten Gefahr droht, muss Merrill nun nach Hilfe für ihren Clan suchen ... was auch immer es kosten mag.
Der beste Lügner ist der, der mit den wenigsten Lügen am längsten auskommt.
Samuel Butler d.J.
|
|
-
18.02.2011 20:56
#358
|
BioWare is pleased to announce the Dragon Age 2 demo coming February 22.
In the demo, players will venture through the game’s prologue, choosing from three different character classes. They’ll also learn more about Hawke and hone their skills and abilities that will make them the ultimate hero. After finishing the prologue, players will enter a key new location in the world of Dragon Age, Kirkwall, befriending Isabela, a romantic interest in the game who is also a deadly smuggler. Upon completion of the demo, players will unlock a special weapon, Hayder’s Razor, an ancient dwarven blade which increases health, mana, and combat abilities, in the full release of Dragon Age II.
DA2 Demo FAQ
How big is the Dragon Age 2 Demo?
* The demo is 2GB
What time will the demo be available?
* For PC – February 22 at 9am PST
* For Xbox 360 – February 22 between midnight and 2am PST
* For Playstation 3 users in North America – February 22 between 4pm and 8pm PST
* For Playstation 3 users outside North America - February 23 between 4pm and 8pm GMT
Why different times for different platforms?
* Microsoft and Sony release their updates on a set schedule.
How do I get the demo for my Xbox 360 or my PS3?
* The xbox 360 demo will be available through Live. The PS3 demo will be available through Playstation Network.
I have a Silver Xbox Live account. Does that make a difference?
* No, the demo is available for free through both Silver and Gold Xbox Live accounts.
Where do I get the PC version of the demo?
* We will have a link to the demo download on the Dragon Age 2 demo page.
Can we play Male and Female Hawke?
* Yes you can choose male or female Hawke.
How long is the demo?
* Playtime varies between players, but roughly 45 minutes to 1 hour.
How much story is there in the demo?
* Players will experience the prologue to the game and the “Fools Rush In” plot from later in the game.
Is there a character creator with the demo or do we play default Hawke?
* No. While you can modify your character in the main game, this is disabled in the demo
Can I change difficulty level during the demo?
* The difficulty level for the demo is set as normal.
Does the demo allow you to just start the full version of DA2 from where the demo leaves off?
* No. The demo begins with the beginning of Dragon Age II and then shows you a glimpse of a mission that occurs later on in the game.
Can we import from Origins into this demo?
* The demo does not have a character or save game import feature.
Will it show off DX11 effects on the PC?
* DX11 features will only be available on the PC purchase copy of Dragon Age 2.
How do I get my Hayder’s Razor” item for finishing the demo?
* After you finish the demo if you have logged in with or created an EA account you will get an entitlement called Hayder’s Razor which is a Dwarfen Sword which they can use in the main game.
Is Hayder’s Razor available for all platforms?
* Yes.
Get ready. The demo is almost here.
Demo Info
"Das Bemühen, das Universum zu verstehen, ist eines der ganz wenigen Dinge, die das menschliche Leben ein wenig über die Stufe einer Farce erheben, und gibt ihm etwas von der Anmut der Tragödie." - Steven Weinberg
|
|
 |
|
 |
-
19.02.2011 08:16
#359
|
"Das Bemühen, das Universum zu verstehen, ist eines der ganz wenigen Dinge, die das menschliche Leben ein wenig über die Stufe einer Farce erheben, und gibt ihm etwas von der Anmut der Tragödie." - Steven Weinberg
|
|
-
20.02.2011 18:00
-
Neue DLC angekündigt Ring Of Wisper
#360
|
[Bild: 96px-NoImage2.jpg]The downloadable item, Ring of Whispers, unique code will be sent to each user on launch date of Dragon Age II. Purchases of $15.00 or more from epicweapons.com are entitled to receive the Ring of Whisper download for free. Improve your cunning, attack speed, and ensure your enemies drop additional coin on defeat.
10 Jahre ist es her, als ich für The Witcher Community am 22.02.2009 The Witcher Texturen Mod erstellt hatte
aufgrund meines Jubiläums Dieses Jahr.
hab ich ein neues anniversary Setup erstellt meine Mod ist hier zu finden
Danke für 10 Jahre
https://www.the-witcher.de/dlfile--id-119.html
#EUdubbingforKH (Kingdom Hearts EU Dubbing)
|
|
Berechtigungen
- Neue Themen erstellen: Nein
- Themen beantworten: Nein
- Anhänge hochladen: Nein
- Beiträge bearbeiten: Nein
-
|
|