Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : Dr Schwizerclub #14
OH NONQIM!
ich han es euch scho imer gseid man!
irgendwän wird de ziid cho man..
Alli sind mid ire auto und velo versammled man!
Nacher chömed si so us de wage use!
" DE SCHWIIIIIZERCLUB #14 NONQIM "
Nacher de ganze wäld gad chabut man...
Ich liebe de land, ich liebe de gras und ich liebe de schwizer sprach man!
weisch, die lüüd wüssed nöd was SCHWIIZ isch man!
Schwiiz häd de chrassischde banke, gröschde ghettos, vile vieeeele chicks!
Risige autos man, hochhüüser man, riisige chilene und vile alde schloss und burgene man!
Wen ich eimal öper gsen man wo seid schwiiz isch chabud man, ich mach sin ftoj wie de bode man!
Ich schwör, lueeeged de züri ah man!
:
http://www.pam-ag.ch/images/zuerich.jpg
http://www.sfdrs.ch/webtool/data/pics/sfspezhome/300lang3_2.jpg
Min reich, min land
mine chicks, min HAND
min alles, min ein
mine berge, chüe und mine schwein,
schwiz isch euse land,
gebed eure hand,
fightet gäg de euro
und säged eifach " MAN "
Dietike City grüessd ali gsichder us schwiz, düdschland, öschderich, und himmel bi Allah!
Amen man!
ps :
Lueged euse private stripclub in züriah man :cool: :
http://www.sengers.ch/izueri/restaurant8/kaufleuten/DSC_1788.jpg
und de chrasse züri hb man :
http://www.city-skylines.de/zuerich/images/zuerich%20022.jpg
( ded hängeds imer so chabudi lüd mid so gebärmueder in gsichd weisch man )
Captain Deanzer
17.10.2005, 02:07
^^.
also isch demfall scho de 14er eröffnet össis holet eus nie i :P.
aber ich muss zue geh das isch de best eröffnigs-post ever!
so öpis khört dezue man :D.
viel spass bim poste wünsch ich euch no man :D :cool: .
@ Gush: oh nonqim mir regieret über de Schwiiiz man.
nonqim man, wenn ich des lese, man chumme mir die tränen... ih wünsche, man, ich wäre soooo chrasse schwizer wie ihr, man. du channscht "Danke!" sagen für allah, dass er dir dein leben in da schwiz geschenkt chat man!
ja man magdalena, du häsch rääächd man!
ich und magdalena dünd jetzt ali alde lieder vo meir und vladi uploade man, looosed zue man, anno juni und älter oder neuer man xD
Gushtrim - Du bisch en Schwizer man (http://rapidshare.de/files/6379183/Changes_-_du_bisch_en_schwizer.wma.html)
mehr folged spöter man ^^
€dit :
ma looooosed min neue freestyle, genau 10 minute alt man xD
Gushtrim - mier mached din gsichd chabut (http://rapidshare.de/files/6380020/Gushtrim_-_mier_mached_din_gsichd_chabut.wma.html)
§ugly
Ech weiss ja ned, was das sell aber ich finds ned luschtig :rolleyes:
Mal luege, wie sech das witerentbildet. Je nachdem werdi de Thread do boykottiere :rolleyes:
James Bond
17.10.2005, 14:46
Jep, goht mir glich wie em Nira :rolleyes:
nonqim man? wtf?
Kuscheltroll
17.10.2005, 15:16
Äh was isch los über d'feriä mutiert der schwizerclub zum abslolutä gangstaclub oder was isch genau passiert. :confused:
Der Eröffnigspost isch liechters züribezogä und irgendwie hani es déja vu gefüel. ah ja hets da nid scho mau so nä merkwürdigä unehrähaftä eröffnätä CH-club gäh wo sehr ehrähaft zuegspammet isch wordä. auso ig schliessä mi mau am nira und em bond a und luegä mau wisechs entwicklet.
P.s was zur Höu isch Nonqim
Gruess ä verwirrtä Kuscheltroll
Ich wil mal es paar Sache klarstele. xD
Mer sind geschder ali drü es bizli druffe gsie und händ eus vol i de blödsin inegschdeigered, kA wieso, passierd isch passiert.
Uf jede fall wil ich säge, wen ier de thread zuespammed, den " sinder nöd besser als mier ". ^^
Nonqim?
Das isch albanisch und bedütet öpe s gliche wie " man " oder " ey ".
Jetzt wüsseder wenigschdens wie d Usländer in Dietike redet, die redet aaaall eso. :p
so :
" Ma lueged doch man ey weisch de chrasse schwizerclub man weisch mid so lüd drin man "
Ich und de Deanzer verarsched die scho sid jahre und es wird immer lushcdiger wíl mer imer blöderes züg schnured. xD
Wieso?
Wil die au immer blöderes Züg afanged schnure. ^^
Ich mein, die redet de ganz tag devo wie krass si sind und dass si die und die zu sich hei brachd händ, si händ das auto da mid dene felge und si händ de joint mit dem und dem Gras. xD
Es isch eifach so gschdörd zum zuelose das mers fasch MUS verarsche wemer sid 15 Jahr mid dene läbd. :D
ps : Happy Posting, " huere skaters " :D
RaveninBlack
17.10.2005, 15:44
Also langsam langets mer!
Was hemmer gseit amchemer wenn da nomol vorchunt? Ignoriere? :rolleyes:
also los lütlis mit Verstand!^^
(das krieg ich net auf schweizerdeutsch hin, sry^^)
stellt euch mal net so an -_-
wieso regt ihr euch alle drüber auf, wenn man mal spaß macht? Es gibt genug ernst im Leben dann muss man net auch noch in nem Forum (freizeit beschäftigung) einen auf spießig machen und jeden anflamen der mal nen bischen aus der rolle fällt ;)
Ech gse settig Idiote scho gnue de Tag dor, de muessi dere ehri geistigi Fähigkeite ned au no im Forum erträge...
So ich möcht emol ä neus Topic mache ^^ Und die ähm... naja... vergesse....
Also und ich richte das ganz speziell a üsen James ^^
Wie findet ihr dä Neui James Bond? Alias Daniel Craig. Findet ihr dä Maa passt überhaupt zu sine vorgänger oder überhaupt zur Rolle James Bond? Oder wär usere James sogär no besser? xD
Viellicht für die die en nonig gseh hönd, do isch ä bild: Daniel Craig (http://permanent.nouvelobs.com/photos/20050406.OBS3738.jpg)
ich find de no isi, wobi de Pierce Brosnan isch de besti James Bond gsi ;)
Und die ähm... naja... vergesse...
Vergässe chasch vo mier us mich, de Deanzer und Lokia, vergässe chasch aber au das mer da nüme postet. ^2^
Also, erschdmal :
De Daniel Craig..
1. de gsed Wie en Vollidiot us, uncool dezue, obwohl en Bond das müssti si. ;)
2. Bin ich mer sicher dass er nöd so geil spield wie zB de Brosnan, 100%!
De Brosnan und de Connery händ mer am beschde gfale, alerdings wär en schwizer Bond au mal öpis. ;)
Und s wichdigschde?
Weisch, de Brosnan isch en chraaasse man. :cool:
xD
lol. naja de connery isch an 2. stell ;) brosnan isch eifach einmalig :p
James Bond
18.10.2005, 07:08
Also mini Meinig zum Craig isch do (http://forum.worldofplayers.de/forum/showthread.php?t=84441) nochzläse.
Bild von Craig als Bond (http://www.the007generation.de/images/news/pictures/craig_pk_05/gross.jpg).
Salü erschmau,
i bi o mau widr hie.
Auso, i ha generell äs Problem, we Schouspiler für ei Roue gwechslet wärde, wül di Figur für mi haut so usgseht, wie de Schouspiler, mit dem ig se ha kenneglert. darum isch für mi dr Brosnan au der wahri Bond, wobi wenn i älter wär, de chönnts dr Connery si, usw.
u um hie mau vom Ileitigspost weg z cho hani no äh Gschicht, woni mus loswerde, wül i mi tierisch drüber cha ufrege:
I ha mir letschti Wuch noii Compi-teili bstellt u am Fritig isch di erschti liferig cho. Ufm Liferschien si bis uf s Ghüse aui Teili vermerkt gsi, aber es hei d Grafikcharte, beidi Feschtplattene u eis Loufwerk gefehut. Auso hani bi dene aglütet. Blabla, Missverständnis bi der Versandabteilig u es wird de am Samschtig nache gschickt, aber nüt, am Mäntig hani keis Päckchli übercho. Auso no einisch aglütet: Ja keis Problem, mir verschickche das de hüt, abr es isch hüt gäng no nüt acho. So hani hüt no einisch aglütet, da het mir die guti Frou verzeut, d Hdds si nid da. I bi auso its netz u ha nacheglugt. U dert steit, dass die Feschtplattene liferbar si. §burn Auso hani nomal aglütet. I ha mit ner Angere telefoniert, di het gmeint, dass si o nit versteit, wieso die nid söue liferbar si, die wäre da, si wot i zwoi Stung no einisch alüte...
We di das uf Lager hei, de mach i di rund, de chöi di uf ihri Choschte en Expressuftrag usegäh. Isch ja wou ä Frechheit
Wie findet ihr dä Neui James Bond? Alias Daniel Craig. Findet ihr dä Maa passt überhaupt zu sine vorgänger oder überhaupt zur Rolle James Bond?
Ich weiss ned recht, irgendwie fehlt em de coole und überlegeni Gsichtsusdruck vo de Vorgänger. Min persönlichi Favorit isch mit Abstand de Sean Connery, obwohl mer de Pierce Brosnan au no gfalle het. Es endgültigs Urteil fälli denn aber erst wenn i de Film mit ihm gseh han, aber bis jetzt bin i eher skeptisch.
Hm, und wenn i so s'Bild von em als Bond aluege ... uarg, irgendwie würkt er z'ernst, z'wenig cool halt, für mis Bild vom typische Bond.
@Pyrokar: Ou, blödi Gschicht, mis Biileid. Ich weiss wie müesam s'isch wenn mer uf öpis warte muess unds eifach ned cho wot ...
Kuscheltroll
18.10.2005, 16:09
Auso der nöi bon gseht für mi nid sehr bondmäsig us aber villecht git sich das ja im nächschtä Bondfium. Vorhär möchti nid allzuviu drüber urteilä. Aber minärämeinig nach isch der Sean Connery der bescht bond gsi sehr dicht gfolgt vom Pierc Brosnan. Na ja eigentlech isch üsä Bond hie der bescht. :D
ich finde der neue bond sieht dem darsteller von Alex in Goldeney ähnlich. mit den blonden haaren und blauen augen.
James Bond
18.10.2005, 19:13
http://www.mi6.co.uk/sections/articles/images/007_6_danielcraig.jpghttp://bondnet.de/galerie/movies/bond/17ge/alec.jpg
Findsch?
Heisst im Film übrigens Alec mit c *klugscheiss*
Kuscheltroll
19.10.2005, 16:16
Auso sehr ähnlech gse sech die jetz o wider nid us. Ig cha da numä ä sehr entfärnti ähnlechkeit im gsicht erkennä.
Aber mir isch öppis anders ufgfauä. Isch der Schuschpiler vom alec nid öppä der sean bean? Dä Typ gesht am Boromir us HDR extrem ähnlech. Ohni längi haar und bart natürlech)
James Bond
19.10.2005, 17:22
Jep, das isch dr Sean Bean.
Was mir grad uffallt... @pana.. Kasch in Eröffnigspost jo ineschribe, was de willsch. Aber dr Thread sälber heisst sit Urzite Dr Schwizerclub...
Captain Deanzer
19.10.2005, 17:48
@ James : Ich glaub ned das de Pana druf reagiert.
mir selber isch das au ufgfalle und ich find au das mer de Thread-Titel "dr Schwizerclub" nenne söt.
am beste grad emene Mod sege das er de Thread-Titel verändere söll.
@ Topic : mir isch das so öpis vo egal wer de neui Bond isch oder was au immer..
die neue Bond-Film bis uf de "Golden-eye" (best Bond-Film ever) sind eh alli scheisse.
Maul, unwissende ;)
Ich chan de Thread umbenäne, sodass er bim eröfnigspost mid amene " dr " azeigt wird, ja.
Aber uf de Foreübersichd schdad trotzdem " de ".
Speziell @ Deanzer :
Die Ironie bringd mich zum lache. xD
Zersch amne Mod säge und den en verluschdschii hole gäl duu.. *luftform*
romulaner?
19.10.2005, 20:00
ich versteh kein wort
Schwizerdüdsch isch au nöd hochdüdsch. ;)
Newtopic :
Was haldeder vomene generelle Rauchverbot uf de schdrasse i de schwiiz?
Ich finds beschisse, sry, ich chan als raucher au mal verzichde oder ufd siite gah wens öper schdörd.
Niemerd seid je öpis gäg de rauch, aber bi de umfragene würeds für ja stimme. :rolleyes:
romulaner?
20.10.2005, 19:21
So das hab ich verstanden. Leider kann ich die Österreicher Dialektsform nicht. ^^
EIn Raucherverbot auf der Straße sollte relativ sein, d.h. irgendwie so 2 Seiten auf der Straßen, einen für Raucher und einen für Nichtraucher, so wien Fahrradweg.
Wär doch nicht schlecht oder?
Wär akzebtabel, jo.
Besser wär aber ganz eifach generelles Rächd ufs Rauche uf de Schdrass. :p
scho klar glischt de neu bond am gsicht vom alte bond oder vom alex aber vo de haar oder de haarfarbe scho.
Wär akzebtabel, jo.
Besser wär aber ganz eifach generelles Rächd ufs Rauche uf de Schdrass. :p
also ich find schlecht es generells rauchverot uf de strasse. also wenn es rauchverbot denn so wies de romulaner? gseit het aber eigentlich find ich das nöd sinnvoll. ich meine es isch ja die offeni luft da verschwindt ja de rauch id *luft".
James Bond
21.10.2005, 08:39
irgendwie so 2 Seiten auf der Straßen, einen für Raucher und einen für Nichtraucher
Wies Apartheidsmodell in Südafrika... :rolleyes:
E generells Rauchverbot uf dr Schtross isch eh nit durchsetzbar. Isch imo au völlig sinnlos. In Restaurants isch es epis anders, wäl me döt am Rauch nit ka uswiche. Aber uf dr Stross...
@Terra: Kasch jo em Polly e PN schribe, ob är s "e" könnt in e "r" umwandle...^^
@ James :
Nix PM; ich lüd em jetzt ah. :p ( ernschd xD )
€dit :
Wener wür abneh ._:
Was haldeder vomene generelle Rauchverbot uf de schdrasse i de schwiiz?
i da schdrossa nö umbedingt aber i da restaurants und so wärs sinvoll (säg i als überzügta nöraucher :D )
aber wie scho gseit i da strossa gots eh nö und döta störts mi au nö (döt hetts au no frischluft)
und i da discos odr so isch mer da au egal, mer hett sich jo scho fast dra gwönt mit verrauchta kleider heiko :p §burn
Ah jo tach mitanader i ha do scho lang nüm postet (bi au scho lang nüm do gsi)
romulaner?
21.10.2005, 19:39
Das wär sowieso sinnlos, denn Straßen sind doch meistens an der frischen Luft, und da müssten die ja auch den Autos verbieten zu rauchen :D
Der Rauch der Zigarette ist eigentlich so gering det man uf dr Straaß rauchen kann. ^^
Oo
Wah, scho weder Site2 vode PE? Chas ja ned si :D
@H-G-I:
Hesch gse, was die a eusere Schuel weder ufgstellt händ? De Wochentritt, en Newsletter :D. Irgendeinisch dreiht eusi Schuel würkli völlig ab ^^... Dass Halloween en satanische Bruuch isch, hani denn würkli am geilschte gfunde xD
James Bond
24.10.2005, 15:14
Bi mir het hüt am Morge d'Uni agfange. Isch no gmüetlig gsi, dr Räktor het e Rede ghalte, denn isch fertig gsi. Morn gits denn e Ifüehrig vom WWZ (wirtschaftswüsseschaftligs zentrum).
@Nira: Mach doch emol e Foti, tönt no luschtig das ganze^^
Ich ha do übrigens no e Pic uf dr Platte... Drache, Näbel, Lensflare.... Klinglets? :D *Wink mit dem Zaunpfahl*
wie findet ihr eigentlich das wo dlinks autonome in zürcher niederdörfli abzoge hend?
also ich finds echt eifach scheiss was die durezoge hend. und warum sind dpolizei ned igschritte?
Wil d schwizer Polizischde ales versager sind, ich schdim em Deanzer zue, zu 100%. xD
Ich find höchschdens sinnlos und behindred, und vor allem erbärmlich, uf weli wiis die idiote sich is gspröch bringe wänd. §ugly
Zu linksextreme sälber chani nur eis säge :
NSBM for life. xD
Kuscheltroll
25.10.2005, 15:08
linksoutonomi aufen zürcher niderdörfli, da hani wohl öppis verpasst. Chamer öpper sägä was da genau gloffä isch?
Irgendeinisch dreiht eusi Schuel würkli völlig ab ^^... Dass Halloween en satanische Bruuch isch, hani denn würkli am geilschte gfunde xD
Danke für de Hiwiis, has hüt mol agluegt. *g* Ha leider no kei Ziit gha, es ganz dure z'lese, hol i morn aber no no. :D
wie findet ihr eigentlich das wo dlinks autonome in zürcher niederdörfli abzoge hend?
also ich finds echt eifach scheiss was die durezoge hend. und warum sind dpolizei ned igschritte?
Wieso, was isch denn passiert? Isch wohl irgendwie a mir verbi gange.
E d i t
So, han mer jetzt de Wochentritt mol gnauer agluegt. :D Echt gueti Unterhaltig, ich finde aber, mer chas au z'streng nä. Schön, wenn die Person so gläubig isch, aber ich finde das ganze echli lächerlich. :D
Kuscheltroll
31.10.2005, 08:29
Auso es söu mau öpper sägä was da ufem niderdörfli passiert isch. Es isch villecht chli schpät aber immerhi chunnt dä thread wider mau ufä.
Kei Ahnig, was genau dört losgsi isch. bi mit Kollegine dörte durs Niederdörfli is Blue Monkey, öppis go trinke, dene hämmr duse lüt umeschreie khört. Händs ignoriert, wommr den richtig Central glofe sind, hämmr es paar lütli gseh, wo am rand khocket sind und blüetet händ. Naja sind dene zügig witr, will i nit ha wälle das mine mädelz öppis passiert.
Da isch alles wo i dir cha säge.
Aber jey, e anderi frog, wer chunt do us Züri?
Un vo wo genau? Finds das e ziemli geniali sach mit dem thread do^^
Kuscheltroll
01.11.2005, 14:35
Das tönt nid ganz agnähm was dört isch gloffä.
Zu dinärä Frag wäg züri, es git da (http://www.worldofgothic.de/index.php?go=cmap&landid=2) ä community Map wo di meischtä sich hei itreit. Dört gsehsch wär vo woh chunnt.
Spontan chömmer da der Deanzer u dr Pana i sinn wo in Züri und umgäbig wohnä.
Redsonja
01.11.2005, 15:24
Ich wohn im Moment z Züri, chum aber ursprünglich us Appezell Innerrhode.
Ah merci, ha mi grad au itreit^^
Schön s gseh das es es paar Zürcher debi hät^^ und noc schöner wenns lüt sind wo au im Rpg Forum poste^^
jo die links autonome, sind mit öppe 100 oder chli me lüt durs niederdörfli zoge, und kravall gmacht und shalbe niederdörfli volle gspreit / gschiert. sie hend au mit so grosse farbchugle es polizeiquartier agschosse.(sisch nachher total farbig gsi...), weiss es nümme so gnau, denn sisch jetzt ja scho länger her... ämäl dpolizei het nix gmacht. sisch auch ide nachrichte, sowie au (so viel ich weiss) ide 20min gschtande. aber behaftet
@smoker woher chunsch du?
Redsonja
01.11.2005, 19:29
Das erinnered mich spontan an 1. Auguscht wo au nüt gäge di Rächtsextreme gmacht worde isch... :rolleyes:
De blöde Extremismus.
Jojo, leider poschted vo do vil z wenig im rpg-Forum... ^^
I chume au vo Züri, vom Bullingerplatz, das isch i de nöchi vom hartplatz^^
ah die roteballön hani au gseh^^ am paradeplatz, wo i immr ufs tram mues XD
Kuscheltroll
02.11.2005, 16:33
Ig findä eher es posted viu z'wenig i däm thread. ;)
Apropos lingi, hie z'bärn hets letschts wuchändi o rächt viu ärger gäh. Es si trams mit eier beworfä wordä und verspayt wordä und si hei mit schteischlöiderä und stahlchügeli umsech gschossä. D'Trams hei nümm sehr schön usgseh woni när bi düräglofä.
Gothic-RPG macht mi z'wenig aa, usserdem ischs mer zu reglementiert ^^
"I can resist everything except temptation"Oh, het sech da öpper id Welt vom Lord Henry gwagt? ;)... Das Buech hämmer grad erschst gläse, genials Buech ^^
Redsonja
03.11.2005, 14:53
Nei de Lord Henry känn ich nonig, bin nur über de Spruch gstolpered und hanen zimlich passend gfunde. :D Aber ich glaub i dämm Fall muäs ich grad mol no i de Buächhandlig verbiluäge. Han mini Prüäfige nämlich nöd bestande, defür endlich mol wider Zit zum läse. Jojo wiä doch alles öpis Guäts hät.mol luäge ob ich mich dänn au mol no is Grafikforum verirr...^^
Ach was Regle sind zum bräche do... :p
S'Zitat isch scho vom Oscar Wilde, chund aber usem Buech "The Picture of Dorian Gray". Sehr nett erzählt und zemli Potential i dem Buech. Verdammt schön gschribe.
James Bond
03.11.2005, 17:08
@Redsonja: Muesch jez an d Widerholigsprüefig, oder wie lauft das?
@Nira: Um was gohts i däm "The Picture of Dorian"? Ich bruch nach mim Raymond Feist "Midkemia" Marathon wider emol e biz Abwächslig...
Redsonja
03.11.2005, 20:44
James Bond: Ich wird im Früälig ad Widerholigsprüäfig go, bin jetzt scho wider flissig am lerne (also nöd am witerstudiere). Wänn ich dänn nöd bestand, dänn heissts "eth adee", suscht han ich äs halbs Joor Zit wonich mache chan was ich wett, bis ich im Summer is 3. Semeschter chum. S isch also sozäge äs Zwüschejoor.
Ich bsuäch jetzt eifach freiwillig no zwei Vorlesige. Eini devo isch Japanisch. ^^
Wännichs im Früälig bestand, dänn chan ich mir für äs halbs Joor alles Vorläsige zämewürfle, was mich interessiert. Z.B. ä Vorlesig über Fridenspolitik wett ich mol go bsuäche, oder was richtig Kunscht. Mol luäge. Zerscht muäs ich besto.
(ich hoff das isch einigermasse verständlich erchlärt)
ey schwizer, luegi doch widr mol ine. :)
sinder alli fit? bi chli lesefuul...
isch do öbber a de ushebig vo eusere neue geile armee gsi? muemer sich det vorbeireite ufs SAFT? (wemmer NÜD wot ut si :p )
@Redsonja
isch es hert a de eth? oder nüme wemmer sich mol "apasst" hät?
James Bond
04.11.2005, 17:19
@Redsonja: Isch offebar s gliche wie an dr Uni-Basel. Oder überall mit em Bologna-System.
@Armee: Ich ha immer no nüt vo däm Verein beko. Villicht, wenni im Februar 19 wird...
Und denn bini vorussichtlich no mindestens 2 Johr mit em Bachelor-Studium beschäftigt... Mol luege, ob i mi so lang ka drucke, bisi z'alt bi^^
Redsonja
05.11.2005, 14:27
Saturas: ich bezwifle, dass ich mich irgendwänn mol no dra gwöhne wird wiäs a de ETH her und zuä got, aber anderi chönd das zwifellos. Also ich han scho würklich vil tuä gah, aber anderi händ eifach no tusig mol me gmacht.
Bond: *immer no drüber schmunzel wiä du dich det vorschtellt häsch*
Ich han gmeint, dass me suscht im Bologna-System nur diä Fächer muäs widerhole wome nöd gnüägend gsi isch. Ich muäs alli Prüäfige nomol mache. D.h. ich chan zwor zum Teil di einte Fächer ufehole, aber ich chönt defür plötzlich bi andere schlächter si... Was studiersch du dänn jetzt?
Armee... zum Glück muäs ich eifach nöd zu däm Verein go.
James Bond
05.11.2005, 15:04
*immer no drüber schmunzel wiä du dich det vorschtellt häsch*
:C: *g*
Aha, alli Prüefige? Das wär mir jez neu... Bi uns muess me nur dei ungnüegende Prüefige widerhole (hoffi jez emol...).
Ich studier Wirtschaft in Basel. Isch lut eim Prof e "unmorlisches und unethisches Studium" ^^
ch chan zwor zum Teil di einte Fächer ufehole
Mis Studium isch in 3 Modul unterteilt:
Betriebswirtschaftslehre, Volkswirtschaftslehre, Methodik (Mathematik). Innerhalb vo däne Modul gits verschideni Fächer. Ich has eso verstande, dass am Schluss s Modul insgesamt muess gnüegend si, damit me beschtande het...
no NÜT? heieiei, die erscht info isch bi mir inegschneit, woni öbbe 15 gsi bi... :D
so dänn wüssed ihr aso gar nüd, was SAFT isch? es heisst: Swiss Army Fitness Training. ken witz. :D find das immer so lustig, wenn die so züüg englisch benenned!
@Redsonja
soso...ich weiss nämli eifach nüd wonich ane söll! und ich mein de alltag det (a de hochschuel) und de ufwand, womer grundsätzlich mues betribe sind scho wesentlichi sache. allgemein seit mer jo: jo, isch halt so, a de eth isches scho strenger/stressiger...jez ghöri immer no nüt anders...
Ichabod Crane
06.11.2005, 12:10
Gratulation an die Schweiz! Ein neuer Motorradweltmeister trägt die Farbe Rot mit einem weißen Kreuz auf der Flagge über die Rennstrecken der Welt! Der erste schweizersche Motorradweltmeister seit 1966 ist Tom Lühti!
Gratz (http://www.eurosport.de/home/pages/v4/l1/s39/e9334/sport_lng1_spo39_evt9334_sto786490.shtml)
isch do öbber a de ushebig vo eusere neue geile armee gsi? muemer sich det vorbeireite ufs SAFT? (wemmer NÜD wot ut si :p )
Nei, ich würd mich nöd vorbereite! Will du wirsch während de ganze RS und nachher i de VBA a dine Leischtige vo de Rekrutierig gmässe. Und wenn die nöd chasch verbessere während dere Ziit (was sZiel wär), isch es nöd würkli guet... Usert du möchtisch öpis bestimmts unbedingt mache, wommer viel Sportpünkt brucht, aber suscht würd ich mich da nöd z'fest vorbereite. Hingäge bevor muesch irucke schadets sicher nöd, wenn körperlich chli zwäg bisch! :)
Ja de Tom Lüthi... Bin sogar äxtra ufgstande, obwohli geschter no zimli lang im Usgang gsi bin und no DHU (Durchhalteübung, auch bekannt als Überlebenswoche... :D) gha han letscht Wuche... Eifach fantastisch, euse neui Wältmeischter!!! §klatsch :)
Kuscheltroll
09.11.2005, 16:06
also nachärä sehr schtressigä wuchä chanimi wider mau chli ä WoG widmä, bsunders dä thread. :D Anschinend simer wider mau bim thema armee. Na ja ig hoffä ig cha der Zivildienscht machä dani nid sehr begeischteret vo Waffä bi(ämu nid vo modernä) und o nid ä so fröid am gehorsamswahn und umäkomandierä inärä armee. Ig hoffä das mer de infotag ä chli ufschluss git o wenni us berichtä nid sehr viu ussert propaganda darf erwartä.
Ig hoffä das mer de infotag ä chli ufschluss git o wenni us berichtä nid sehr viu ussert propaganda darf erwartä.
Das isch aber definitiv ä so! Am Infotag und a de Ushebig wänds ein no geil mache uf sMilitär. I de Realität gsehds denn aber scho chli andersch us... :rolleyes:
James Bond
13.11.2005, 16:31
So, e tolle 2-0 Sieg vo dr Schwiz gege d Türkei geschter Obe.
Was meined ihr? Schaffe sis, an d WM zko?
Ich hoffs emol, glaub aber das d'Türkei in Istanbul ganz heftig si wird...
ALLAH MIER HÄND VERLORE NONQIM! T_T
xD
Dasmal wird d schwiiz siege, händ sich vil z gued gschlage bis jetz um eifach abzloose. ^^
Btw, wer chund no as Nürnberg CT? ^^
Hallo?
Was laufd da ine, kein einzige Post hüd? ._.
So wenig Posts dasi de scho duren Doppelpost us de Versänkig mus hole..
Was halteder devo das Konzert fasch immer nur in Basel, Züri, Interlake sind?
Ich finds gschisse, seddi a mehrere Orte Konzis gäh..
( Aso vo Bekannte ^^ )
Captain Deanzer
14.11.2005, 23:44
@ pana :
du hesch ja eh kei Problem.. i 17min bisch schnell in Züri mit em Zug.
und es git i jedere Schwizer Grossstadt Konzert..
"St.Galle, Basel, Züri, Bern, Genf, Olte, Luzer usw..
Tha und ich han 1800 Postzzz!
Wil de HEO hed mi geschdo missbruchd..
und ich an angft ghaa! §cry
Wil de HEoAo §cry
und.. und..
U U AA A A U U ÄÄÄÄÄH! §cry
Captain Deanzer
15.11.2005, 00:13
NA UND!"
ISCH MIR SCHISSE GLICH!"
HÄHÄÄ!
GANG USE!"
DE HUS KHÖRT MIR!
xDDD.
gits eigentlich es Topic ?
Topic :
Die chranki Familie =D
@ Topic :
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! §cry
ich bin BEhiIIINdreet! §cry
Wil de Heopz..
Eo hetz mid mio gmachd!
Uf de taschdatuo!! §cry
Ich mus der es lied schicke! xD
Kuscheltroll
15.11.2005, 07:08
Auso bi däletschtä paar post chumi nid ganz druus aber villecht ligts ar Uhrzit. Na ja zum Thema Konzärt. Z'Bärn chömä würklech nid so viu "grossi" a Konzärt aber es git derfür es Gurtäfestival wo für viles entschädigt.
Mer händ e Grosmueter vo somne Typ us Dietike nagmachd. :D
Und ja, es liit scho ade Uurziit meini. xD
Uf jede Fall, ich find für das dases so wenigi Ört ide Schwiz gid wo Konzerte vo " grosse " Lüd händ, gids au nöd gnue vil Festivals irgendwie..
PS:
Das säg ich nöd wil ich anes Slipknot ( *chotz* ) Konzert wil oder whatever, da ich eh so Bands lose wo i irgendwelche Untergrundchäller ufträted. :D
Ich mein nur.. Im Gägesatz zu Düdschland häd d schwiiz nöd soo vil z büüte..
Isch doch so es geils Land. =/
Kuscheltroll
15.11.2005, 07:26
Es git nid auzufiu Festivals, das schtimmt, aber immerhin sisi derür rächt aschtändig (Di meischtä äum woni ha ghört).
Jäjo, i gsehne scho, de Pana het sech weder mal umbenenne loh ^^...
@Deanzer: Lah di im WoW mal im TeamSpeak blicke >:0... D'Lokia het au gli Zuegang btw ^.~...
@Konzert:
Ech fends easy so... Ech meine, esch ja klar, dass die grosse Bands nome a die grosse Ört herechömid. Besseri Infrastruktur, meh Plätz, meh Lüt... Und ufem "Land" gits ja gnue chlini Bands, wo speled ;D...
Ich hab eine Lehrstelle :D.
D'Lokia het au gli Zuegang btw
Ich auch :D ?
Edit:
Oooh...falschi sproch :( ,also nomol:
Ich han jetzt e Lehrstell :D.
D'Lokia het au gli Zuegang btw
Ich au :D ?
James Bond
16.11.2005, 17:45
So, inere halbe Stund wirds ärnscht.
Go, Schwiz, go! http://www.aeroclub.ch/images/aecs-ch-fahne.jpg
"Nonqim" Zwüscheruef wärde nit toleriert :D :p
@Konzärt: I finds au in Ornig, dass die grosse Konzärt in de grosse Städt sin. Gründ het dr Nira scho gnennt
Besseri Infrastruktur, meh Plätz, meh Lüt...
1:0 für d Schwiz!!!! Super Alex ^^ do chan ich jo stolz sie, das sin Cousin is gliche schuelhus wien ih goht xD
Und jetzt bruchets 4 gOAL Xd
James Bond
16.11.2005, 19:14
Jetzt bruche si no 2... *zitter*
Hoffentlig halte sis dure. Isch jo rächt heftig, wie die Türke Druck mache...
James Bond
16.11.2005, 20:27
MIR SIN AN DR WM!!!!
Gott, mi Puls isch übers ganze Spiel uf 180 gsi...
*puh* *Benutzertitel änder*
Dä Doppelpost isch es wärt^^
Glückwunsch. :)
Ich han nur s halbe Spiel gseh aber bin sälbschd bim det aktuelle 3:1 zueversichdlich gsie das d schwiizer ine in arsch ginged. :)
Naja, was gids me zsäge usser..
SI HÄND DE TÜRKE USENANDER GNO NONQIM!
AGH! Dx
:p
Ich han nur zwüschedure dri gluegt, leider kei Ziit gha zum Fernseh luege. Wenn i aber so a mini ziemlich ufdrehti Schwester denke han i wohl öpis verpasst. Aber Hauptsach mer sind din, ich freu mi jetzt jedefalls dopplet uf d'WM. :)
Was mi aber echli ufregt isch s'Verhalte vo de Türke. Psychoterror während em Spiel und denn no Schlägereie nachher. Wie stillos ...
@James Bond: Ich han noch em 3:1 gar nüme witer glueget.... Für ä wili ^^ Denn ich han scho denkt, jetzt chönts das eh nüme rette... wenns so wieter spieled...
Aber ich finds ech krass, was denn nochher idä Kabine abgloffe isch. wie chammer do nur eso wüete?
Ah jo... Hönd ihr öpis vomene "Döner Boykott" ghört? Wegem spiel?
James Bond
17.11.2005, 17:02
Döner-Boykott? Ich wird doch wäge emene Fuessballspiel nit uf die beschti türkischi Errungeschaft in dr Schwiz verzichte :D
D Fifa erwägt jedefalls Sanktione gege d Türkei..
Captain Deanzer
17.11.2005, 17:07
Isch doch klar das sich Türke so verhaltet :D.
stellet euch mal vor tschwiz heti gege "serbie" oder "albanie" gschpielt..
wär grad 10mal schlimmer use cho xD.
juhuu! *freu* dicks lob a eusi helde!
ich stieg grad mol i und säg: losed euch das mol a.
"...der himmel ist auf uns herabgestürzt...hässliche schweizer haben uns mit ihren provokationen in eine falle gelockt..." (zitat us türkische ziitige)
sovill zu objektiver brichterstattig.
ich mein isch jo klar, dass die i dem land mit sotige lüüt fast zwunge sind, en gwüsse patriotismus an tag zlegge, aber das isch scho recht krasse nationalismus, eifach fanatisch...das erinnert mi es winzigs bizli a propaganda vo vor 60-70 johr imene andere land. aber na ja, gits sicher no vill öfter as mer meint...eifach vilicht nüd vo sport usgehend!?!
freuemer eus eifach und überlönd alles witere eusem Sepp...
HÄSSLICHI SCHWIZER!
HAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
LOOOOOOOOOOOOOOOL!
Huere HÄÄÄSSLICHE SCHWUUUIIIIIIZER AGH! Dx XDDD
Döner-Boykott? Ich wird doch wäge emene Fuessballspiel nit uf die beschti türkischi Errungeschaft in dr Schwiz verzichte :D
Anderi lüt allwäg scho ^^ Aber es osch afaik innere Zitig gstande ^^ (hoffentli nöd im Blick.. ;-) )
D Fifa erwägt jedefalls Sanktione gege d Türkei..
Und das find ich au guet so, doch was haltet ihr vodä ussag vom Türkische Trainer?
"Die Qualifikation ist am grünen Tisch entschieden worden. Das ist ja auch kein Wunder, wenn die Hauptverantwortlichen der Fifa aus der Schweiz kommen und sowohl Fifa und Uefa ihren Sitz in der Schweiz haben."
Terim echauffiert sich weiter: "Wir sind von der Anreise nach Bern bis zum Abpfiff in Istanbul durchgängig provoziert worden. Das war ein organisiertes Ausscheiden.
viel geuti infos gits no do:klick (http://www.sport1.de/coremedia/generator/www.sport1.de/Sportarten/Fussball/WM2006/Quali/Berichte/Nachbericht/fus_20wm_202006_20nachbericht_20t_C3_BCr_20schweiz_20mel.html)
und natürlich ih üsem Sportforum ^^
Ich warte emol gspannt uf die nöchste Infos ab...
Ich auch :D ?
Hei sali! ^^
Nei, du muesch nochli warte, bisd "ganz" ide Gilde bisch ;)
@WM:
Fetts GZ a eusi Nati! Nachem 3:1 hani nümme chönne luege, hätt chönne schwöre, dass sies no versemmlet und es isch au au siidene Fade ghange! Freu mi ufd WM und überlegg mer, ev. s'eint oder andere Speeli go luege ^2^
Yezariael
18.11.2005, 12:04
Da matsch isch eifachts geil gsi. i da vor ufregig an balä gschlisä. i finds eigäntli unerhöärt das sich türkä als ofpär gsend. ertäns händs ganz schön gfault und ä i dä kabinä granglät. und wän er dtagesschau gluägt händ hät mehr bi dä akumft vo dä schwizer än fän gse wo es schlid wo druf standä isch: "ich fick dini muäter." was halterdär vo so nä provokationä?
Redsonja
18.11.2005, 12:23
Oh jo, ich wett au äs Spiel go luäge, aber zerscht bruch ichs Geld und dänn muäs ich au no äs Ticket ergattere.
Was ich vo so Provokatione halt. Gar nüt. D schwizer Fans sind zwor au kei Ängel, aber das isch kei Sport me. Wämme so was spilt muäs me halt au verlüre chöne und de Gegner respektiere. Sowohl Spieler als au Fans. Do blibt eim nur übrig de Chopf z schüttle.
s derbste isch gsi wo i hüt i da schuel id ziitig glueget ha
da mit da schlägerei und so isch jo no dina (also die eigene sicherheitslüüt hönds gschlaga)
i verstoh da nöd wie könnd die nu so deftig agressiv si, guet i bi realistisch mer sind au nö ga heillig
aber ga sicherheitslüüt södind si jo dafo beschütza
aber s geilst find i wo da trainer gseit het, das da schwiizer (name vergessä) wo sich gwehrt het öbis rechts gmacht het, mer söll da kollege helfa :D
sorry wenn mer nö allas ga lessa ka ;)
Kuscheltroll
18.11.2005, 13:01
Auso ig findäs ä frächheit o wenn ig nid sehr fuesballbegeischteret bi. Mä cha trotz auem ä gwüssä aschtand und es mass a zivilisation behautä. Z'schwizer spiler si anschinend o nid ganz unschuldig gsi o wenn si zerscht provoziert si wordä heisi anschinend o no rächt mitgmischt. Erschtunlech findis aber das d'Sicherheitschräft no hei driprüglet. Ä enttüschig chani bi dä Türkischä Fans verschtah (Es si ja jetzt nid aui türkischä fans bös und scho gar nid aui türkä) aber so öppis isch ja nid ä mau amänä WM-Final passiert.(Ig hätt da ämu niä öppis ghört). Ig dänkä das d'FIFA da wird dürägrifä und villecht macht der verletzt (wie hett dä wider gheissä) ä aklage wägä Körperverletzig und nid numä är. Ig würdis verschtah. Allerdings machtsmer sorgä was mit dä hie öäbendä Türkä wird passierä nachdäm si sech im Heimatland so ehi dernäbäbenoh.
James Bond
20.11.2005, 17:33
So, wider emol epis anders.
Ich ha hüt grad mini Stimm- btw. Wahlzettel usgfüllt.
Kantonali Abstimmige über d Fridensrichter und sunschtigs Züg.
Interessanter wirds bi de eidgenössische Abstimmige.
Gentech-Moratorium: NEIN. Uf 5 Johr e Gsetz go mache, wo praktisch käi Unterschied zum gältende Rächt macht, isch imo Unsinn.
Arbetsgsetz: JA. Das sehni, wenni ab und zue am Suntig gang go ikaufe, dass s Bedürfnis nach däne Öffnigszite halt relativ gross isch. Suntigsarbet wird jo au zuesätzlig zahlt, i se vo däm här käi Problem.
Kuscheltroll
21.11.2005, 15:19
ah ja stimmt es si wider mau abschtimmigä. (Und bi mir durtets hie ir schwiz no, obwohl ig im schpanischä wahltregischter scho igschribä bi :D ).
Ig aber würd glich wi der James abschtimmä. Ig findä z'migos am Bahnhof eifach z'praktisch und bi gentech isch z'hüttigä gsetz rächt guet o weni vor gentech nid vollumfäglech überzügt bi.
Yezariael
21.11.2005, 15:48
I bi zwar nunog stimmberächtig würd abär au ä so abstimä. Nur was i nöd versta bahnhöf lädä händ doch am suntig scho ofä wieso stimmt mär dän über öbis ab wo ja scho so isch?
dito. (bzw. au scho e so gstimmt)
gentech: hani grundsätzlich nüt degäge, und simmer mol ehrlich, 5 johr? was söll das bringe?
sunntig: cha eigentli nüt afüege. ich mues eifach lache, wenn die verzelled wie eus de sunntig gstohle wird. und s'arbetsgsetz blibt jo diesbezüglich grecht.
sooo hüt zobig chönnd d'thuner zeige, ob si vo de nati inspiriert worde sind...was meineder was mached?
Mephistopheles
22.11.2005, 18:04
huhu leutz zusammen.
unser terra hat mal gegfagt, ob wir schon schnee haben, oder ob alles noch trocken ist.
nun es liegt weißes zeug draußen. das zeug nennt sich gefrohrenes wasser, aber manchmal munkelt man, dass es ab und zu gelb ist §ugly
so genug scheiße für heute...oder doch nicht §ugly.
achja redsonja wollte ich noch zu ihrem 3 jährigen gratulieren. fad es irgendwie unpassend in nen thread zu schreiben, um sein counter zu heben, wo wir ja erst einmal ganz kurz mitnander geredet haben.
in dem sinne: ne schöne zeit hier noch :)
so und nun zum allgemeinen geschäftsteitl:
ICH WEIS ES GANZ GENAU, DAS DU NUR WILLST DAS WIR HIER SCHREIBEN DAMIT ihr mehr posts in eurem schwizerclub habt, als wir im opfi §ugly §ugly §ugly
hat wer ne weiße weste für mich? §ugly
§ugly
*so endlich mal wieder ugly overkill gemacht hab.....bald wieder mal vorbeischau*
Schmusekatze
22.11.2005, 21:07
*möph ne weiße weste um leg*
*möph abführ und i den opfi bring*
§ugly §ugly §ugly §ugly §ugly §ugly
Öhm joar wie schon im opfi erähnt wir haben bei uns so nen flitzekacke schnee, wenn euch dass was sagt! ;)
Aber in den Ferien werd ich dann Snowboarden fahren und mir ne richtig dolle überdosis schnee hohlen!!!
*vor den wattebällchen flieh die mich zu erschlagen drohen*
Kuscheltroll
23.11.2005, 16:31
*Bleikugeln in Watte einpack und anfang auf Drake zu werfen" :D
Ne im ärscht, hie z'bärn heimer no ke schnee obwohls dütlech unter null isch und ä grousami bisä wäit. §ice
aber dank ämänä 1 miütigä schuelwäg und dicker jaggä isches no zum ushautä. um der winter perfekt z'machä brüchtes aber no es paar meter schnee. De chöntimer ä tunnel zur schuel grabä was scho immer mal mi troum isch gsi. :D
Yezariael
24.11.2005, 11:52
szüri hämär a no kä schne, abär nach wäterpricht söll dä morn falä.
zu dä tunär, schad das värloträ händ, wil si sich wüärkli guät gschlagä händ s'10ä. und dä sig vo dä ängländer nüd verdiänt gsi isch.
@Kuscheltroll: mano du wonsch so nöch a dä schiäl *nidisch si*
Captain Deanzer
24.11.2005, 12:54
also bi eus im Thurgau hemer Schnee.....
ich wohn da bi mine eltere in "Amriswil" i de nöchi vo Romanshorn.
Kuscheltroll
24.11.2005, 16:03
@Drachätöter Nach 9 jahr immer langem schuelwäg hanis doch o mau verdient am viertu ab sibi chönnä ufzstah und gmüetlch chönnä z'morgä ässä. Aber es het o nachteil.
-Aha du hesch d'ufgabä deheimä vergässä(Ig hasä nid gmacht)
wo wonsch? a ja du bisch doch dä wo grad umä eggä wohnt, gangs doch schnäu hei ga holä.
Neeeeeiiiiiiin §gnah
P.S immer no ke schnee in bärn.
Yezariael
24.11.2005, 16:42
-Aha du hesch d'ufgabä deheimä vergässä(Ig hasä nid gmacht)
wo wonsch? a ja du bisch doch dä wo grad umä eggä wohnt, gangs doch schnäu hei ga holä.
P.S immer no ke schnee in bärn.
lol dara ha i dar nüd dänkt. andäräsits bi üs gits e grad än itrag(wäm mer 3hät mumer än mitwuch namitag go buzä i dä schuäl). und wäm mers kontaktheft nöd dä bi hät gis grad no än zweitä (det chomäd diträg inä) also chönti wenigstäns skontakteft i dä pausä holä.
@Deanzer: Thurgau? i dachte du eondch i züri.
edit: Häsch dä hei kän compi, oder wiso gasch zu dinä grosseltärä wäga am laptop? §kratz (sory wäg dä dumä frag)
Captain Deanzer
24.11.2005, 16:44
@ Drachentöter! : jo früener e male.. aber ich bin sehr viel in züri ;) bi mine gross-eltere..
früener bin i fascht nume in züri gse will ich bi mine gross-eltere en lap-top kah han..
aber jetzt han ich de nüme und bin nur no am wuchenend dete.
edit: sicher hani deheime en compi xD.. aber ich kenn im Thurgau kein Mensch.. und bin ned gern im Thurgau.
darum bini immer uf züri zu mine gross-eltere..
und ich bruch ja irgend wie au en pc xD
darum han ich min lap-top det ane ta ;).
aber de lap-top han ich ja jetzt nüme..
Yezariael
25.11.2005, 11:46
ah ok. es hät so tönt als würdisch du numä wäg äm laptop uf züri.
So jetz isch dä schne au zu üs abä cho. I dä schuäl häts dän au zerst mal ä schneball schlacht gä und i dä zäni pausä hämmer uf de bus und anderi autos gschosä. Und pausä hät damit gändät das mer einä in schne küplet händ xD lol hät das spas gmaächt.
Kuscheltroll
25.11.2005, 12:44
Es het gschneit! I der Grossä posä simer uf d'dachterassä und hei di 500 umälümmelndä schüeler under üs mit schnee "beglückt". Es isch nid mau nötig gsi, ä bauä z'formä. A chräftigä schub mit em arm und scho heimer frau holle gschpiut. :D Naja undä sisi chanceälos gsi. Mit hider deckig, 20 meter witer obä, si ohni deckig, 20 meter witer undä. :D
James Bond
25.11.2005, 12:49
@Kuscheltroll: Auweia, do hätti grad e Usraschter ka, wär mir dä Schnee uf e Kopf gheit :D
Zum Glück ha ich hüt frei - dies academicus sei dank - und muess nit zwangsläufig use. Die 5 Santimeter Schnee bruchts doch ächt nit :(
Kuscheltroll
25.11.2005, 13:03
Auweia, do hätti grad e Usraschter ka, wär mir dä Schnee uf e Kopf gheit
Es si tatsächlech es paar lüt graschtet und hei sech gwehrt. Troffä het mi aber kei einzigä Schneeball.(Na guet einä het mi am Arm gschtreifT). Das isch der Vorteil wemä hinger ärä 1.5 meter höhä sandsteimuur schteit wo mit kupferplattä usgleit isch. Am schluss het üs klass gägä teilä vom gymer chrieg gfüehr was sehr eisitig isch gsi. :D
Ich liebs eifach durch de verdammdi schnee z waate, es isch huere witzig! xD
Hüd häds bi eus au scho di erschd Schneeballschlachd geh ey, häd mi meh als nur gnervt.
Was halteder generell vo Schneeballschlachtene?
Luschdige Spass oder gföhrliche Blödsinn?
Bi mier ischs s Letschdere..
James Bond
26.11.2005, 08:52
Us em Schneeballschlacht-Alter bini glücklicherwis dusse.
Ich ha das aber au früener in der Schuel nie gärn ka. Nass, kalt, grusig.
Bsunders, sit emol öper e Schneeball üf e andere gworfe het, und dä Ball e Stei dinn ka het...:rolleyes:
Schnee in dr Stadt bruchi nit. Das hassi. Im Skigebiet ja, do in Basel nei.
Buah, verzell nüm wider mid dem Schneeballscheiss, die chline Füz da usse schüssed schneeböle a mis feischder. -_-
Aber wieso kei Schnee i de stadt?
Ich mein, solang mer nöd mues Autofahre isches scho okay, nöd? ^^
James Bond
26.11.2005, 12:33
Ich mein, solang mer nöd mues Autofahre isches scho okay, nöd? ^^
Genau. S Autofahre isch scheisse mit Schnee. Bsunders blöd isch es mit mim Scooter. Letschte Winter bini mit em Scooter ind Schuel gfahre und die ganz Zit ummegrutscht und eimol sogar umkeit.
Dr Schnee wird in kurzer Zit zu Matsch, es isch dräckig, me rutscht us. Schnee in dr Stadt isch äfach drnäbe. Nonqim!
Mephistopheles
26.11.2005, 12:54
Dr Schnee wird in kurzer Zit zu Matsch, es isch dräckig, me rutscht us. Schnee in dr Stadt isch äfach drnäbe. Nonqim!
da muss ich dir vollkommen recht geben. boah wie scheiße das is, wenn man inner stadt wohnt und die straße voller salz ist >.<
der schnee bleibt nicht liegen und schmilzt weg. es stellt sich wieder nasskalt weltter ein :(
wenns doch nur einfach kalt wäre und der schnee bliebe wärs mir viel lieber.
mein schulweg führst zwar übern berg, aber mich stöts nich, da ich den sowieso immer rauf und runtergehn muss. von daher bleibt sich alles ghupft wia ghatscht, wenns mi vastehts.
mhm für die autofahrer. bzw moped oder roller oder was weis der teufel was isses natürlich deppad, das kann ich mir vorstellen. :rolleyes:
:rolleyes: dass es no lüüt git wo schwiitzerdütsch verstönd....
ahmm jooo bi üs wär i scho fast froh wens mol salz oder so git... aber jo mer ka nö allas ha :D
au da kiesel blibt uf da stross
Also zom Salz ich hasse das züüg eifach nor emer wenn die idiote gsalze händ schmilzt de schnee on wird den zo iis on wnn mer dänn snöchschtmol dore lauft on nöd ufpasst chan liecht en onfall passiere ._.
on schneeball schlächte fend ich au nor nervig vorallem wenn die idiote denn einem vo hinde abeschüssed on alles unter dem pulli goht ._. das esch verdammt nervig ,do grief ich doch lieber zo minere alte softair =D.
Mephistopheles
27.11.2005, 10:24
@soiz: bei uns is ois total vaschneit nua de deppade stroßn ned :(
es is imma vui lustig we ma de leid zuaschau kau, wenns mim auto ned aufikumman :D
einfoch moi zum fensta steh und zuaschau wias wiada owarutschn. owa bis das amoi da schnee lign bleibt auf da stroßn is eh no lang hi. :o
njo. an schönen morgen no §ugly
@soiz: bei uns is ois total vaschneit nua de deppade stroßn ned :(
es is imma vui lustig we ma de leid zuaschau kau, wenns mim auto ned aufikumman :D
einfoch moi zum fensta steh und zuaschau wias wiada owarutschn. owa bis das amoi da schnee lign bleibt auf da stroßn is eh no lang hi. :o
njo. an schönen morgen no §ugly
§ugly
Danke!
Chamer bruche bi dere scheiss Familie.. xD
Was halteder vo dem Schdress vor Wiehnachte?
Mich nervs nur ey..
Ali schreied nur, sind im schdress und nervös etc, seled doch eifach d Schnauze hebe und en Whiskey abäleere, den sinds au ruig. xD
Mephistopheles
27.11.2005, 12:58
§ugly
Danke!
Chamer bruche bi dere scheiss Familie.. xD
Was halteder vo dem Schdress vor Wiehnachte?
Mich nervs nur ey..
Ali schreied nur, sind im schdress und nervös etc, seled doch eifach d Schnauze hebe und en Whiskey abäleere, den sinds au ruig. xD
§dito
owa da mei gschenk sowiaso erst in am zeidl (5-8 wochn) lieferboah is is ma so ziemlich egal :D
von daher brauch i nua no a soundkoatn und de gschicht hot si. najo und de kun i ala a kaufn, foah jo ned umsunst jeden tog bei am saturn vorbei.
der stress, najo de ganze stadt is vui davo und olle rennan total hektisch umanand, owa wenns eana spaß mocht, lossts eana doch den spaß :rolleyes:
Yezariael
28.11.2005, 11:56
Winachtsstress stresst.
Immär diä blödä gschänk und i weis niä was i schänkä soll.
der stress, najo de ganze stadt is vui davo und olle rennan total hektisch umanand, owa wenns eana spaß mocht, lossts eana doch den spaß :rolleyes:
Wenn man selbst davon betroffen ist und deren Nervositätsowie teilweise Aggression zu Spüren bekommt lass ich sie nimmer.
Ansonsten wärs mir herzlich egal was Diese und diese Leute machen, solange sie mich nicht vollquaseln und mich nicht in ihr paranoides Rumgerenne irgendwie involvieren. xD
Bullseye
28.11.2005, 17:37
Joa, mi senn en pa Saubursch. §xlol Nee, ist bloß n' Gag, bin kein echter Schwizerjung. Weiss ja nicht mal ob das "schweizerisch" oder "österreichisch" war. Oh nein, ein Spampost:igitt:. Was hab ich getan...:scared:
Kuscheltroll
30.11.2005, 15:51
ähm was isch genau hie los isch der schwizerclub überrent wordä oder isch Vorarlbärg jetzt gilch ir eidgenossäschaft? :D Oder isch das es ustuschprojekt zwüschä dä beidä Länder hie im Forum. Egal was ig begrüessä mit reichlecher verschpätig aui bsuecher hie minersits und schliessä mi sofort ar diskussion überä schnee a. Geschter heimer di gloriosi (und sehr eisitigi) schneeballschlacht widerholt. (Bi details -> post 106)
Der pousäplatz isch so lang beschossä wordä bis üs der gsmati schnee nach 15 minutä isch usgangä.
Joa, mi senn en pa Saubursch. Nee, ist bloß n' Gag, bin kein echter Schwizerjung. Weiss ja nicht mal ob das "schweizerisch" oder "österreichisch" war. Oh nein, ein Spampost. Was hab ich getan...
Frevel ä spampost im schwizerclub. Ufä schiterhufä mit dir. §burn :D
Nee nimms nid ärschnt, bezeich eifach di post als unverständlech gelaber aber nid aus spam. :D
Yezariael
30.11.2005, 19:03
Joa, mi senn en pa Saubursch. §xlol Nee, ist bloß n' Gag, bin kein echter Schwizerjung. Weiss ja nicht mal ob das "schweizerisch" oder "österreichisch" war. Oh nein, ein Spampost:igitt:. Was hab ich getan...:scared:
Spamm?SPAMM was fald dir dütsch sa** i in Switzerclub zspamä? hä?
nomal zu schnee: *snif* bi us isch wascht alä wäggscholtzä. *snif snif* jetzt chomer kä schnebal schlachtä me machä. §gnah
James Bond
30.11.2005, 19:07
*Durch sini Presänz probier, s gespamme izschränke* :D
Bi uns isch dr Schnee Gott sei dank au wägg. Het hüt allerdings scho wieder e biz, isch aber nüt liege bliibe :)
Mol epis anders: Wär het vo eu no d "Bilanz" mit de 300 richschte Schwizer din kauft? Ich finds jo scho rächt interessant. E grosse Teil wohnt jo au nur in dr Schwiz.
Trotzdäm nit schlächt, was für e Vermöge die Lüt teilwis uf em Buckel hän (15-16 Milliarde für Familie Oeri und Hoffmann. Was so e Tamiflu-Hysterie uslöse ka :p )
Yezariael
30.11.2005, 19:21
*James Bond schnee bal a schmeiss*
300richtä schwizär, wo chasch dän das kaufä? dä richt isch doch dä bsitzer wo dä ikea oder?
James Bond
30.11.2005, 19:26
*James Bond schnee bal a schmeiss*
Schwächling! Dr Ball isch 5 Meter vor mir an Bode kheit. Muesch halt feschter schiesse :p
Jo, dr Ingvar Kamprad isch mit lächerliche 20-21 Milliarde dr richschti. Denn kömme Oeris und Hoffmans mit 15-16 Mrd.
Yezariael
30.11.2005, 19:34
Schwächling! Dr Ball isch 5 Meter vor mir an Bode kheit. Muesch halt feschter schiesse :p.
misst. *2.ball nä stärcher schüssä* und was seigsch jetzt? *James Bond träffä*
was heist lächerlich säg nur du häsch me uf äm konto?
Für irgendepis studieri jo Wirtschaft
und damit verdiänst ja so viel. :rolleyes:
James Bond
30.11.2005, 19:37
misst. *2.ball nä stärcher schüssä* und was seigsch jetzt? *James Bond träffä*
*natüerlich in weiser Vorussicht e Schild positioniert ha, wo dr ball abgfange het* :D
was heist lächerlich säg nur du häsch me uf äm konto? Für irgendepis studieri jo Wirtschaft ;)
edit:
und damit verdiänst ja so viel. :rolleyes:
Ich muess jo lehre, wie me so vil Gäld verwaltet ;)
edit2:
Ajoa ...also Bond hat ne Teilschuld *g*
Das ist DEIN Forum, damit bist du voll und ganz für sämtliche Vorfälle verantwortlich §baeh
Geändert von Pollux (30.11.2005 um 20:40Uhr).
Geändert von Drachentöter! (30.11.2005 um 20:39 Uhr).
Das sieht jetzt gottseidank nicht irgendwie dämlich aus. Ich wär die sehr verbunden, wenn du das aus der Sig rausnehmen könntest. Sonst denkt nämlich jeder, ich würd ständig in deinen Posts rumfummeln.
Yezariael
30.11.2005, 19:53
was häd dä bond damit ztuä?
edit: ups bisch kön schwizer, also noma: Was hat der James Bond damit zu tun?l
edit2: cha mi mal eine knipsä?
edit3:
Das sieht jetzt gottseidank nicht irgendwie dämlich aus.
Dann ist ha gut, dachte schon das sieht blööd aus^^ :D :p
Name: ibrahimi
Vorname: berat ish mini naaame
Adresse: hey nei man waish nüm...? was laufft eh ???dänk
im - scheise man, wi heist sho wider man, ja waish dette bi oerlike nei man - nöd schwameldingge man, dette bi.... anderi siite man vo banhoff...wo fart....am 62er man...eh sheise man, ha vehgäässe !!!
Geboren: ja man bini dänk sho
Geburtsort: prizren, kosovo polje
Heimatort: banhoff oerlikon, dette bi tagsi stende
Zivilstand: hey red dütch mit mich man
Spitzname: big pimppin
Augenfarbe: blau wäge shlegi mit türke vo lescht wuche änd
Haarfarbe: ey glaaatze man
Grösse: 30 cm man...
Wie heissen deine Eltern:
weis nöd man si händ mich im heim ge,wo ich bin mit 3 gsi man die nutezön die !!!
Wie heissen deine Geschwister und wiä alt sind sie:
flora 15 jor
bashkim 16
blerim 17
faton 18
arjeta 19
beton 20
kastriot 21
feton 22
ekran 23
jeton 24
karton 25
behare 26
Wer kennt dich am Besten:
statt polisei
Wie lange kennst du diese Person schon:
sho sit heim man
Wohin gehst du in den Ausgang:
Ey kras colo hänge
Liebst du Tiere:
hey fik mi nöd a man.Ig nöd peevers man. ig lib am frauene dänk.
Welche der 3Tiere würdest du am liebsten sein: Hund/ Bär/Hase?
Ej pas uf ich ham gseit frag nöd so shiss dräck
Was bevorzugst du Affe oder Bär:
fusht im frässi man !!!
Wie geht es dir heute:
bin am shafe man was frögsh so dum
Wie ist das Wetter:
lueg doch sälber
Was machst du in den Ferien:
gange bi kosovo
Hast du ein Auto:
jedi wuche neue autto
Wie sieht dein Traumauto aus:
ferari man testarossa bit-turbo 300 tusig hundertt ps
Wie sieht deine Traumfrau/Traummann aus:
alli fucene wo wands fike
Welches ist deine Lieblingsfarbe:
bluett rot wi flage vo mini land !!!
Welche Farbe für Rosen gefallen dir:
he bini shwul oder was man ???
Welches ist dein Lieblingsland:
ey mina heimatt dänk
Dein nächstes Ferienziel ist:
straff anstalt rägesdorf, 3 monat unbedingt wäge shlegi mit zibe veehlezti
Was magst du überhaupt nicht gerne:
fucene wo tüends komplizirrt
Welche Personen nerven dich am meisten:
bullene
Rauchst du:
marlboro rott
Trinkst du:
nei man in koran stat darfsh kei sufe man
Warst du schon mal besoffen:
hej du idiott chash nöd läse man!!!!!!
Bist du schon mal besoffen gefahren:
so jez langett man gömer use man
und chumsh däftig eis im frässi über man !!!
Welches ist das Beste Sternzeichen:
chume nöd drus mit sterne un so
Glaubst du an Horoskope:
was wosch man ???
Wann hast du dich zum letzten Mal, richtig plamiert:
wo mich min ex fründin hat verwütsht mit zwei nutene am fike bi solariumm. di blödi chue hat mich nöd glaubt man, ham si gseit man das sind nur mini shwüshtere man gsi so ein blödi fuce man
Und warum:
heppfrässi man
Was sagst du zu Piercing:
käne nume pom frit
Welches ist das schönste Geschenk:
mc chicken menü
xD..
Yezariael
02.12.2005, 11:29
Vorname: berat ish mini naaame
Adresse: hey nei man waish nüm...? was laufft eh ???dänk
im - scheise man, wi heist sho wider man, ja waish dette bi oerlike nei man - nöd schwameldingge man, dette bi.... anderi siite man vo banhoff...wo fart....am 62er man...eh sheise man, ha vehgäässe !!!
Geboren: ja man bini dänk sho
Geburtsort: prizren, kosovo polje
Heimatort: banhoff oerlikon, dette bi tagsi stende
Zivilstand: hey red dütch mit mich man
Spitzname: big pimppin
Augenfarbe: blau wäge shlegi mit türke vo lescht wuche änd
Haarfarbe: ey glaaatze man
Grösse: 30 cm man...
Wie heissen deine Eltern:
weis nöd man si händ mich im heim ge,wo ich bin mit 3 gsi man die nutezön die !!!
Wie heissen deine Geschwister und wiä alt sind sie:
flora 15 jor
bashkim 16
blerim 17
faton 18
arjeta 19
beton 20
kastriot 21
feton 22
ekran 23
jeton 24
karton 25
behare 26
Wer kennt dich am Besten:
statt polisei
Wie lange kennst du diese Person schon:
sho sit heim man
Wohin gehst du in den Ausgang:
Ey kras colo hänge
Liebst du Tiere:
hey fik mi nöd a man.Ig nöd peevers man. ig lib am frauene dänk.
Welche der 3Tiere würdest du am liebsten sein: Hund/ Bär/Hase?
Ej pas uf ich ham gseit frag nöd so shiss dräck
Was bevorzugst du Affe oder Bär:
fusht im frässi man !!!
Wie geht es dir heute:
bin am shafe man was frögsh so dum
Wie ist das Wetter:
lueg doch sälber
Was machst du in den Ferien:
gange bi kosovo
Hast du ein Auto:
jedi wuche neue autto
Wie sieht dein Traumauto aus:
ferari man testarossa bit-turbo 300 tusig hundertt ps
Wie sieht deine Traumfrau/Traummann aus:
alli fucene wo wands fike
Welches ist deine Lieblingsfarbe:
bluett rot wi flage vo mini land !!!
Welche Farbe für Rosen gefallen dir:
he bini shwul oder was man ???
Welches ist dein Lieblingsland:
ey mina heimatt dänk
Dein nächstes Ferienziel ist:
straff anstalt rägesdorf, 3 monat unbedingt wäge shlegi mit zibe veehlezti
Was magst du überhaupt nicht gerne:
fucene wo tüends komplizirrt
Welche Personen nerven dich am meisten:
bullene
Rauchst du:
marlboro rott
Trinkst du:
nei man in koran stat darfsh kei sufe man
Warst du schon mal besoffen:
hej du idiott chash nöd läse man!!!!!!
Bist du schon mal besoffen gefahren:
so jez langett man gömer use man
und chumsh däftig eis im frässi über man !!!
Welches ist das Beste Sternzeichen:
chume nöd drus mit sterne un so
Glaubst du an Horoskope:
was wosch man ???
Wann hast du dich zum letzten Mal, richtig plamiert:
wo mich min ex fründin hat verwütsht mit zwei nutene am fike bi solariumm. di blödi chue hat mich nöd glaubt man, ham si gseit man das sind nur mini shwüshtere man gsi so ein blödi fuce man
Und warum:
heppfrässi man
Was sagst du zu Piercing:
käne nume pom frit
Welches ist das schönste Geschenk:
mc chicken menü xD..
lol wo häsch das her?
Hed mer eine im ICQ gescheck xD
Hey sali zäme! De Thread do isch ja derbe am absuffe ^^
Han da grad mol öppis interessants entdeckt und möcht mal so spontan nofroge, öb öpper vo euch Hardcore-RPGler vellecht Interessi dra het :)..
http://www.schattenmantel.ch/wbb2/thread.php?threadid=4878&sid=
Das findet im Wenk z'Aarau statt und es isch en Art RPG-Convention, wommer under anderem P&P-Rollespiel usprobiere cha. Wel mech das scho immer greizt het, möchti das eifach mal go bsueche, und wells allei eh kei Spass macht, hani mer dänkt, velecht het vo euch ja no öpper Luscht druf ^^. Tönt uf jede Fall sehr interessant und luschtig :>...
Ahja, da no s'Programm vom Wenk: http://w3nk.ch/?site=programm
hihooooooo
lol, so lang numm do gsi und doppelt so veeli (neui) mebs do :D
noch längeri abwesenheit, oder im msn eigetnlich nöt, bi ich au amol wieder im forum aktiv... aber nur will ich uffm update vom wow warte muass -_- goht net vorwärts und ich han öppis grosses vor :/
bin z'fuul all die volli sitene durezläse... han glaub ich nöt amol do dinne postet oO uf jede fall less ich numme die letschti paar posts dure :P
che
James Bond
09.12.2005, 21:19
So, d WM Gruppe sin usglost.
D Schwiz trifft uf Frankrich, Korea und Togo...
Dass es scho wider Frankrich si muess (nach 2004 und dr Quali für 06) naja... Die andere gön no. Do sötte mer scho Platz 2 schaffe :)
So, d WM Gruppe sin usglost.
D Schwiz trifft uf Frankrich, Korea und Togo...
Dass es scho wider Frankrich si muess (nach 2004 und dr Quali für 06) naja... Die andere gön no. Do sötte mer scho Platz 2 schaffe :)
sind anard d togo's a land oder wa? die sind jo neu i da WM wies keisse het
hei mer muess optimistisch si
d schwiiz wört 1. :D
Yezariael
11.12.2005, 18:05
Togo? Wo lit dän das?
2tä sötär no schaffä mit ä chli glück (und d Französä so vil päch wieä ä dä letschtä WM) und mer werdäd sogar 1.ä
Kuscheltroll
12.12.2005, 15:13
Togo ligt in Weschtafrika genauer da (http://www.countryreports.org/maps/Togo/to-area.gif)
Vo dänä und schuttä hani no nie ghört aber das interessiert mi nid würklech.
Aber optimischtisch gseh wird d'schwiz wäutmeischter. mindischtens. :D
snowspirit
14.12.2005, 15:41
*freu*
hä grad es e-mail vo KaiRo bercho: bi eine vo 50gwinner vom wiehnachtsgwinnspil!!!!
§xmas
Yezariael
14.12.2005, 15:51
Grats.
Kuscheltroll
14.12.2005, 16:09
Gratulierä und was hesch becho/ resp. was hesch gwunnä und wirsch becho?
James Bond
14.12.2005, 17:00
Pöh, ha nüt gwunne.
Guet, d Spiel hani alli scho, dr Comic au...
Würd lieber bim Wog-Gwünnspiel mitmache und d Graka abstaube. Dörfi aber nit..
Ich gwünn sowieso nie epis bi Gwünnspiel...
Gratz an Griech :)
Yezariael
14.12.2005, 17:08
Pöh, ha nüt gwunne.
Guet, d Spiel hani alli scho, dr Comic au...
Würd lieber bim Wog-Gwünnspiel mitmache und d Graka abstaube. Dörfi aber nit..
Ich gwünn sowieso nie epis bi Gwünnspiel...
Gratz an Griech :)
Du häsch dä comic? de händ überhaubt nöd al. uf ebay kannst du einen bis zu 50€ verkaufen. Und wiso dörfsch nöd am Wog-Gwünschpil mitmachä?
James Bond
14.12.2005, 17:21
Du häsch dä comic?
Jep :)
Wird en aber sicher nit verkaufe^^ Ha dr Comic vom Heavyguard beko :)
nöd am Wog-Gwünschpil mitmachä?
Wog-Staff -> kennt d Lösige scho.
Disclaimer:
Mitarbeiter von World of Gothic sind nicht teilnahmeberechtigt. Der Rechtsweg ist ausgeschlossen. World of Gothic übernimmt keine Versicherung beim Versand der Preise.
Bisch du eigentlich GC oder FCZ Fan?
Yezariael
14.12.2005, 17:27
Ha dr Comic vom Heavyguard beko
vorteil vo äm mod
Gc. und du sicher für FcB
edit: dieä frag isch eingentli überflüsig wäm er überlegt das du basler bisch.
Mephistopheles
14.12.2005, 17:36
boah das ihr mal wieder hochkommt §ugly
James Bond
14.12.2005, 17:42
boah das ihr mal wieder hochkommt §ugly
Unser BSP ist höher als Eures :p
Aaah, das ist iirc der erste Ugly-Smiley im Schwizerclub...
Was postet ihr im Apfelküchlein denn die ganze Zeit dass ihr uns überholt habt? Naja, in Anzahl CTs sind wir immer noch vor den Össis...
vorteil vo äm mod
Döt gläb gar nonig...
edit: dieä frag isch eingentli überflüsig wäm er überlegt das du basler bisch.
Stimmt. Bi aber nit sone extreme Fan.
Mephistopheles
14.12.2005, 17:47
Unser BSP ist höher als Eures
Aaah, das ist iirc der erste Ugly-Smiley im Schwizerclub...
Was postet ihr im Apfelküchlein denn die ganze Zeit dass ihr uns überholt habt? Naja, in Anzahl CTs sind wir immer noch vor den Össis...
was isn BSP §ugly
warum hia posten? kA. wals lustig is?
CT's muas i da recht gem ;)
mhm kann man mitplaudern oda so. wos liegtn bei de schweizer so au?
Yezariael
14.12.2005, 17:55
Was postet ihr im Apfelküchlein denn die ganze Zeit dass ihr uns überholt habt?
Viel vil gspammt.
Sicher chönd er mitredä dann gat wenistäns Post azal ufä
Noch immer spekuliert man über die Herkunft Ötzis: Ein Österreicher kann es nicht sein, denn man hat ein Gehirn gefunden. Auch ein Italiener kann es nicht sein, denn man hat Werkzeug gefunden. Vielleicht war es ein Schweizer, denn der Gletscher hat ihn eingeholt. Aber höchstwahrscheinlich war es ein Deutscher, denn wer geht schon mit Sandalen auf einen Gletscher?
was isn BSP
vielicht Hits azal, dä hämmer nämli 2 me als ihr.
edit:
ihr griagts ja eire woffn mit ham
lol schrib das mal uf hochdütsch das ca ja känä läsä
a ja dä text fom ozi isch userä witz sitä kopiert also nöd ernst nä :rolleyes:
Mephistopheles
14.12.2005, 18:01
vielicht Hits azal, dä hämmer nämli 2 me als ihr.
ja mei hits. häd i ma denga kinna. aber egal.
vllt sana ja nur desswegen so vü hits, weil eia thread einfoch ned weidageht ;)
Noch immer spekuliert man über die Herkunft Ötzis: Ein Österreicher kann es nicht sein, denn man hat ein Gehirn gefunden. Auch ein Italiener kann es nicht sein, denn man hat Werkzeug gefunden. Vielleicht war es ein Schweizer, denn der Gletscher hat ihn eingeholt. Aber höchstwahrscheinlich war es ein Deutscher, denn wer geht schon mit Sandalen auf einen Gletscher?
s gab ja gerüchte, dass ötzi nich einfach erfroren ist, sondern ermordet wurde und so.
außerdem kann man eigentlich schon feststellen welcher herkunft er war. schließlich wurden meines wissens sehr genaue unverweste nahrungsspure in mund und magen gefunden. daraus kann doch festgestellt werden wo der herkam....*schulterzuck*
njo. i hädd a no a topic:
ihr, also alle nach dem wehrdienst. ihr griagts ja eire woffn mit ham. oda?
snowspirit
14.12.2005, 19:33
Zwei Täg löift nix, dä schribt mä gad mal epis und so isch fasch wider en sita voll :confused:
Gratulierä und was hesch becho/ resp. was hesch gwunnä und wirsch becho?
Ich berchume es uberraschigspaket vo JoWooD oder vo Piranha Bytes. :)
Z'gwinnspil vo WoG isch aber rächt schwär, wenn mä nit im spil (Gothic, Gothic2) isch ga nalüege, hä so nie alli fähler gfune. Das vo Piranha hingegen isch rächt eifach gsi.
James Bond
14.12.2005, 20:00
ja mei hits. häd i ma denga kinna. aber egal.
Was bitte het BSP mit Hits gmeinsam §ugly
BSP = Bruttosozialprodukt ;)
wenn mä nit im spil (Gothic, Gothic2) isch ga nalüege
Jä, ich ha au nit nit bi allne alli Fähler gfunde ohni s Spiel z starte (hani denn au nit gmacht).
Weiss gar nit, ob das immerno eso isch...
Isch mir au egal, die nägschte 3 Johr gangi nit. S Master Studium willi eh in Kanada mache, denn gits au käi Militär.
Yezariael
14.12.2005, 20:08
aa *gedankä bilz* ändli versta i de tegst.
jo dorfermer ebeso einigi anderi sachä.
@James Bond: doch isch no so. einä wo ni känn hat vor chutzäm smilirär gbschlossä und jezt äs sturmgwer i dä stubä^^
So, ich mäld mi au wider emole
@James Bond: doch isch no so. einä wo ni känn hat vor chutzäm smilirär gbschlossä und jezt äs sturmgwer i dä stubä^^
Ich ha letschtens gläse, dass meh fürs Sturmgwehr 100 Stutz zahle muess, damit mehs phalte dörf. Bi aber nid sicher. ;)
Ich ha vor 2 Wuche au de Marschbefehl für d`Ushebig am 14.Feb in Windisch becho.
Aber leider leider bini denn genau in Norddütschland binere guete Fründin und ha das scho lang plant und au de Flug buecht. Jetzt muessi denne Deppe no e Brief schriebe, öb ich dä Schissdräck nid verschiebe cha.
Naja, ich möcht eh kai RS mache und plädier uff UT. E guete Grund hani jo au (Asthma). Fü mi isch Militär öbis vom unnötigste wos giht und meh sött emol ändlich die Wehrpflicht abschaffe...
Aber jetzt zumene erfreulicheres Thema:
Ich ha am Mäntig ändlich Theorie-Priefig für de Auto-Fiehrerschin bestande. Und sbeste isch au no, dassi däm neue Gsetz do mitem Fiehrerschin uff Prob no entcho bi. :)
snowspirit
15.12.2005, 13:05
Ich ha letschtens gläse, dass meh fürs Sturmgwehr 100 Stutz zahle muess, damit mehs phalte dörf. Bi aber nid sicher.
Ich glöibe dü chasches mit heim nä, solang aktiv derbi bisch (mit WKs). wennd offizier machsch chasch aber am schluss dini pistola pahlte.
Ich ha am Mäntig ändlich Theorie-Priefig für de Auto-Fiehrerschin bestande. Und sbeste isch au no, dassi däm neue Gsetz do mitem Fiehrerschin uff Prob no entcho bi.
Gratuliere! Ich chume leider in die neu reglig dri! §burn §burn §burn (chume ersch im april 18)
@new topic: kennt eper vo ew yes! (http://www.young-enterprise.ch)? da chasch mit ner gruppa, wennd es wirtschaftmatura machsch, en miniunternehmung gründe, dü füersch reall ver eis jahr die unternehmig, produziersch es produkt oder bietesch en dienstleistig a. Bi am studiere da mitzmache, gruppa siewer scho - hei aber no kei güeti idee ver es produkt, vili weiss eper vo ew epis?
Grüess üssem Wallis
PS: verstäht ihr wenn ich walliserditsch schriebe?
James Bond
15.12.2005, 15:10
S YES kenni, döt het e Fründ vo mir mitgmacht. Si hän chineischi Sideschäl importiert und verkauft.
Wenns di interessiert, e Link zu enere PDF-Datei: Affair Ag (http://www.youngenterprise.ch/teilnehmer/pdf/2002_03/affair_ag.pdf)
Gratuliere! Ich chume leider in die neu reglig dri! §burn §burn §burn (chume ersch im april 18)
Ha letschti mim alte Fahrlehrer ghulfe zügle. Döt hani könne frooge, was es mit sälere Regle uf sich het. Isch offesichtlig gar nit emol s dümmschte. Du muesch e Schleuderkurs mache (het e Fründ vo mir grad vor 2 Wuche freiwillig gmacht, und Spass drbi ka), und griegsch dr Führerschin 3 Johr uf Prob. Muesch aber nit irgend e "grüens L" hinde am Wage ha. Es git äfach e Vermerk uf em Führerschin, dass de en no uf Prob hesch.
Zum dr Schin wider z verliere muesch aber scho mehrmols Bockmischt mache, so schlimm isch es also nit ;)
Kuscheltroll
15.12.2005, 16:19
Üsi nachbarä hei üs auso überhout, ig gloubä das söttä mir sofort änderä. Auso postet meh(u wenns nid klapps sägemer eifach mir hegä di besssärä posts)
Ich glöibe dü chasches mit heim nä, solang aktiv derbi bisch (mit WKs). wennd offizier machsch chasch aber am schluss dini pistola pahlte.
d's sturmgwehr chasch o so bhautä, aber du zaiusch würklech derfür. Obs genau 100 si wesi nid. d'pischtolä darfmä aus offizier o behautä, mi vater het sini ämu no irgendwo.
@Der Grieche mini klass macht grad a däm Projekt mit. Mir verchofä öppis rächt genials aber das sägi der nid muahaha. :D Nei mir machä ä schlüssuahänger mit fürzüg und (bier)fläschäöffner. Mir zilä vor auem uf es jungs publikum. :D
Aber für öich grad ä idee...
Überlegetnech doch öppis was öich am autag stört und was was der um das störendä poblem z'lösä chönntet undernäh. Öies produkt sött sech müglechscht während em ganzä jahr chönnä verchoufä damit der erfoug heit. Jetzt no öppis mit wintersport azfah isch relativ sinnlos. Faus dä aber no fragä oder meh aregigä wosch schrib mer ä PN.
P.S verchoufet ja keni wasserfeschtä, badhosä, täschä, bütlä etc. das isch bi dä vorhärigä gruppä immer id hosä.
snowspirit
15.12.2005, 19:48
Du muesch e Schleuderkurs mache (het e Fründ vo mir grad vor 2 Wuche freiwillig gmacht, und Spass drbi ka), und griegsch dr Führerschin 3 Johr uf Prob. Muesch aber nit irgend e "grüens L" hinde am Wage ha. Es git äfach e Vermerk uf em Führerschin, dass de en no uf Prob hesch.
Das häni ca. eso eu mal mitbercho, aber die Kursa müesch no zimli zahle.
@Der Grieche mini klass macht grad a däm Projekt mit. Mir verchofä öppis rächt genials aber das sägi der nid muahaha. Nei mir machä ä schlüssuahänger mit fürzüg und (bier)fläschäöffner. Mir zilä vor auem uf es jungs publikum.
Wir welle irgend es produkt, wa trendig isch und alli wellent, so dass wer es chäne verchöife, es isch nämli rächt blöd wennd druf hockeblibsch! Dä macht der eu alls kei spass meh, und en gwinn am schluss wäri rächt schön.
*freu*
hä grad es e-mail vo KaiRo bercho: bi eine vo 50gwinner vom wiehnachtsgwinnspil!!!!
§xmas
hei gratulier wa häsch überkko bzw wa kunsch öber?
sorry ha scho lang nünd meh do ina mitüberko
ha nö gwüsst das da scho beantwortat isch
Paedygree
17.12.2005, 14:31
Hoi zäme
I ha grad dur de Yezariael erfahre, dass es do so en Tread git :D.
Hehe isch schö, dass sich d'Schwiizer so im Forum usbreitet hend. ha nöd denkt das es so vill sind. ;)
Wos? S Hundefuetter isch aus us dä Schwiz? *g* Hoi...
I eusem Schwizer Club isch jo nüme eso viel los... D Östrischer hönd eus überholt...
@Der Grieche: Gratz ^^
Mir bruched emol ä neus Topic... weiss grad zuefällig nebert eis? ^^
Yezariael
18.12.2005, 12:27
I eusem Schwizer Club isch jo nüme eso viel los... D Östrischer hönd eus überholt...
Da gits mumä eis spammä^^
abär dzuä mus äs topic anä.
was haltäder vo dä gschicht vo dä kamphünd wo de 6jährig buäb zerfezt händ? Vo dä masnam dass kampfhünd mulchörb trägä mond? und davo dass nach äm tod vom 6jährigä chind viel me vergiftäti fleischstück uf bälibrä hundelauf wäg gfundä wordä sind?
Also ich finds zwar schlimm was diä kampfhünd gmacht händ, aber dä staat hät viel zuberhetzt und minnerä meinig au falsch reagiert. An und sich sind nöd dhünd tschuld, ma cha kampfhünd au oni witeres als "schosshündli" haltä. Und drum find i dä mulchorb ungrächtfertig. Und das mit dä vergifätä läckerli uf waldwäg find i no bölder, da mer damit ja numä diä nöd gferlichä hünd vergiftät, die andärä münd ja mulchörb trägä
edit: fVck ey ich sehe nur noch ÄÄÄÄÄÄÄ's
hehe dan chauf där ä Brülä :p :D
ne aber wiso git üs än ostericher es topic?
es getraut sich nöd es im eigete thema stzugäzugä das er ka wintersport macht, wil ostericher ha so gäti wentersportler sind.
ne jetzt im ärnst ich mach au kä wintersport, da ich wo ni chli gsi bi niä glernt ha ski oder sowbord farä und hüt zful bi.
Mephistopheles
18.12.2005, 12:28
nja mir fällt eins ein. macht wer von euch wintersport? ich nämlich nicht =_=
weils mir viel zu anstrengend ist und ich sowieso nich ski fahren oder snowboarden kann :D
außerdem meinte arthur man müsse den schweizerhaufen mal wieder up-pushen.
nja kauft euch doch wonderbras, so wie wir §ugly
edit: fVck ey ich sehe nur noch ÄÄÄÄÄÄÄ's §ugly
James Bond
18.12.2005, 13:31
Ich *gump* Ski fahre ^2^ Und bi btw vermutelig eine vo der gröschte Snowboard Hasser in Basel^^
Ich fahr sit guet und gärn 12 Johr Ski und liebs :) S einzig negative sin die Snowboarder, wo
a) langsam sin (und eim drum die ganz Zit behindere)
b) immer uf dr Pischte umehocke und sich denn wundere, dass es Unfäll git
c) eimol bi mir genau hinter emene Hügel ghockt sin. Ich ha zum Glück döt e Sprung gmacht und bi über die Boarder drüber gsprunge (isch trotzdam e schiss gfühl, diräkt über däne z fliege)
d) Mit ihrem ständige abrutsche (wäl die bluetige Afänger s Gfühl hän, sie müen zeige wie cool si sin und grad uf die schwirigschte Pischte gön) d Pischte kaputt mache
e) Jetz fallt mr nüt me i...
Kampfhünd: Die Tier wärde jo nit vo elei zu söttige Kampfmaschine.
Wäl die Rasse allerdings vo Natur us aggressiver sin, bini scho drfür, dass me strängeri Massnahme ergrift.
PS: Össis überhole uns? Schwizer setze halt uf Klasse statt Masse :cool:
Mephistopheles
18.12.2005, 13:36
^^bzw schafft ihr es CT's hinzubekommen §ugly
aber ne mini ct gabs schon, da waren ich drake und nikmaster. :D
@Mephistopheles: Jo so isch halt s Lebe... au wenn ihr en Mod do im Forum hönd ^^ Mir lebed no *g*
@James: He he... isch aber au schochli andersch gsie... ^^
Au jo du.. Die Snowboarder hass ich au... Ich fahre Snowblades¨mit Skibindig... Ich bin nöd grad dä Rase uf dä pischte... aber schlecht bin ich scho nöd...
Mephistopheles
18.12.2005, 14:23
@Mephistopheles: Jo so isch halt s Lebe... au wenn ihr en Mod do im Forum hönd ^^ Mir lebed no *g*
genau weil er einmal in jedem 4ten thread vllt eventuell reinpostet XD.
@James Bond: snowboarder? noch nie gesehn XD war ja auch noch nie auf der piste :D
nja wer von euch da hat schonmal das buch faust glesen?
Paedygree
18.12.2005, 14:31
@Möph
Wieso schrribsch du uf usländisch? §ugly
Yezariael
18.12.2005, 14:33
@Möph
Wieso schrribsch du uf usländisch? §ugly
will er usländär isch §ugly so oifasch
nie gehört
Ich fahr sit guet und gärn 12 Johr Ski und liebs :) S einzig negative sin die Snowboarder, wo
c) eimol bi mir genau hinter emene Hügel ghockt sin. Ich ha zum Glück döt e Sprung gmacht und bi über die Boarder drüber gsprunge (isch trotzdam e schiss gfühl, diräkt über däne z fliege)
d) Mit ihrem ständige abrutsche (wäl die bluetige Afänger s Gfühl hän, sie müen zeige wie cool si sin und grad uf die schwirigschte Pischte gön) d Pischte kaputt mache
PS: Össis überhole uns? Schwizer setze halt uf Klasse statt Masse :cool:
sorry i fühl mi leider betroffa :D
jo i fahr sit ca 6 johr snowboard (bi jo no nö so alt)
und bi stolz druf
Konter:
a) mer gnüssand halt d fahrt
b) es sind die afänger wo kei ahnig hend (fühl mi nö betroffa)
c) super, isch ez da echt an neue grund ;)
d) man i glaubs du redisch nu fo afänger, muesch me denke es git au gueti
e) häsch amel no geili gründ :D
aso gueti besserig i dim denka ;) :p
i seg jo au nünd gege die skifahrer wo eifach nu grad und so schnell wie mögli da hügel durabfahrind (könnds jo a race strecki macha) und nö jumpend oder so....
Paedygree
18.12.2005, 15:36
Ich *gump* Ski fahre ^2^ Und bi btw vermutelig eine vo der gröschte Snowboard Hasser in Basel^^
Gseh i genau so. Ich fahre au Ski.
für e) wüsst i no öpis §ugly.
Si göng in tüüfschnee zum zeige wie gut si sind und denn gits es Schneebrett oder so. Ich gang immer mit em barrifox. Aber i weiss au wie mer sich verhaltet.
Mit eim Wort:
Scheiss Snowboarder :mad:
James Bond
18.12.2005, 16:15
@James: He he... isch aber au schochli andersch gsie... ^^
Was isch anders gsi?
Ich. Isch halt Pflichtlektüre in dr letschte Klass vom Gymnasium bi uns. (hehe, lang ischs här :p )
So schlimm findis nit. Do het dr Goethe schlimmers verbroche *mit grüenem Gsicht an Die Leiden des jungen Werther denk*
a) mer gnüssand halt d fahrt
b) es sind die afänger wo kei ahnig hend (fühl mi nö betroffa)
c) super, isch ez da echt an neue grund ;)
d) man i glaubs du redisch nu fo afänger, muesch me denke es git au gueti
e) häsch amel no geili gründ :D
a) Mach ich au. Nur halt mit e biz Tempo
b) Stimmt.
c) Jä. Sötigi Erfahrige präge s Feindbild :D
d) siehe c). Stimmt au. Blöderwis sin 94.35% (gschätzt) Afänger oder Möchtegärns. Gege d Könner hani nüt (wenni emol eine seh, denn wird er überholt. Und ich ha no jede Snöber überholt (Ski sin äfach schnäller)).
e) Gäll :D
No epis anders: Ich ha mer am Dsischtig d DVD "Sin City" kauft und dr Film bis jetzt 3 Mol (inkl. Kino) gseh. Ich find das Ding dermasse genial (sogar e neue Sig-Spruch^^).
Wär vo euch het Sin City gseh, und wie hets euch gfalle?
Redsonja
19.12.2005, 00:07
Sin City...
jo gedigene Film. Obwohlär für mich scho wider fascht z vil Gwaltsszene hät, aber ich bin do au empfindlich. Trotzdem, das schwarzwisse gitem genau di richtig Atmosphäre.
Faust...
Jo, han ich au gläse. Hät mir eigentlich no gfalle, obwohls euse Leerer völlig komisch brocht hät. Mir händs nöd mol dörfe de Reihe no läse. Er hät gmeint er muäs eus vo a bis z sini Interpretation ufdrucke und dodezuä hät au ghört, dass mir wild vo Kapitel zu Kapitel ghüpft sind.
Kuscheltroll
19.12.2005, 15:06
Sin city hani nid gseh auso nid würklech es thema für mi.
Faust es sehr müehsams buech obwohl mir numä es paar uszüg hei müessä läsä. Ig ha augemein es problem mit büecher wo i versform gschribä si.
->unverständlech und d'handlig wird gedehnt(faus vorhandä)
Topic Wintersport äbäfaus es thema wo mir nid so ligt. Mi wintersport beschränkt sech ufä schitag vom Gymer und denn schlittli eifach.
apropo snöber überholä das geit mitämänä urautä houzschlittä rächt gäbig. Grad abä isch immer no schnäuer aus umäkürvälä. :D
snowspirit
19.12.2005, 20:45
@topic wintersport: isch mies läbe! Ich bi diz wuchenend endli mal wider uf der pischta gsi! (skilehrertrianing), bi ine ferie skilehrer, hä mal snowboard gfahre, mache rägelmässig mim SAC (http://www.sac-cas.ch/) en skitour. Wellti mal Ischchlättre, mal ga telemark üsprobiere und ga langlöife.
@topic faust: Häni letsch jahr iner schüel miesse läse, isch gar nit emal so schlächt gsi, wie James so gseit het um einiges besser als die Leiden das jungen Werthers!
Paedygree
20.12.2005, 12:11
@ der Grieche.
Schöne. Ich bi au im SAC. Aber i de Sektion Säntis. KiBe isch geil gsii, doch jetzt bi i scho lang i de JO und das isch viiiiilll geiler.
§ugly
ah jo... do isch no de Link :D Sektion Sätntis ;) (http://www.sac-saentis.ch/)
mfg Paedygree
snowspirit
20.12.2005, 22:05
@paedygree: ewi homepage isch aber nit gad ufem aktuelle stand, z'programm isch gar nit veröffentlicht :confused:
gang mal uf ischi hp (http://www.jo-sac.ch/jobrig/) ich bi iner JO der Sektion Monte Rosa und der Ortsgruppa Brig. Apropo: wenn eper interessiert isch aner güete kletterhalla im Wallis sol doch mal in dischem forum (http://www.kletterhalleoberwallis.ch/) rächt vil schriebe!
Paedygree
22.12.2005, 07:38
nei...nei... I bi me de Typ wo alpin chlätteret. Bisch scho mol a de Wiiswand gsii? I find da s'geilschte was im alpstei findisch. Aber zuege. Es git au im Wallis geili Sache und im Tessin au :D.
snowspirit
22.12.2005, 13:02
ich chlättre eu lieber vorna, ob im chlättergarte oder alpin isch mer eigendli glie, aber im winter und wenns rägnet chasch schlächt vorna ga. Tessin isch güet, da müess ich dir züe stimme (Ponte Brolla). Im Wallis isch z'Wiwannihore (http://www.wiwanni.ch/) bekannt. Wier gä eu no oft uf Italie. Wiiswand kenni nit, was dä fer en schwirigkeitsgrad? oder hesch en link zuner hp mit route?
Wennd scho so lang am chlättre bisch, bisch sicher nit schlächt, mim chlättre häni ersch so vor 1,5jahr agfange.
Kuscheltroll
23.12.2005, 14:11
also zum thema SAC hani nid viu z'sägä, derfür aber öich aunä. schöni feschttäg und es guets nöis. Ig wirdä mi über di täg wou chum no im forum chönnä mäudä.
Paedygree
27.12.2005, 12:33
r
ich chlättre eu lieber vorna, ob im chlättergarte oder alpin isch mer eigendli glie, aber im winter und wenns rägnet chasch schlächt vorna ga. Tessin isch güet, da müess ich dir züe stimme (Ponte Brolla). Im Wallis isch z'Wiwannihore (http://www.wiwanni.ch/) bekannt. Wier gä eu no oft uf Italie. Wiiswand kenni nit, was dä fer en schwirigkeitsgrad? oder hesch en link zuner hp mit route?
Wennd scho so lang am chlättre bisch, bisch sicher nit schlächt, mim chlättre häni ersch so vor 1,5jahr agfange.
Ponte Brolla? Sorry aber daf ind i verdammt langwiilig. En Kilometer witer östlich isch "Quarzo" hammer route. Kennsch die?
Mhhh.... vilicht ha i no irgendwo es pic vo de Wisswand.
Nei... find grad keis. I posts denn aber, wenn is gfind. :D
snowspirit
01.01.2006, 18:57
Allne es güets neus Jahr!
Quarza bini mal gklättret! am afang die platta isch nit gad so güet, sobalds aber steiler wird ischi voll cool! kehrt die routa nit eu zu ponte brolla? da iner nechi isch doch no d'alhambra, isch aber epis schwärer, bini jetzt no nit gsi.
PS: hä vor en par täg en netti basleri ufer pischta kenneglehrt :)
Paedygree
02.01.2006, 10:24
Nei. Quarzo ghört nüme zu Ponte Brolla.
PS:
Vill Glück mit dinner Baslerin ;)
trotz abstinänz möcht ich euch au es guets neus wönsche und vel glöck im neue johr! för mech fangt das neue johr eh scho total geil ah.. goht öpert au am 25.1. uf winti as foo fighters konzert? :D :p
uf bald,
eue Munuzi
Mephistopheles
02.01.2006, 18:24
foo fighters. live gesehn. und ich hab se trotzdem nicht so gerne. war am frequency und die waren halt da und ich habsse mir halt angeschaut.
waren nich schlecht :D
tja auch den schweizern n gutes neues!
trotz abstinänz möcht ich euch au es guets neus wönsche und vel glöck im neue johr! för mech fangt das neue johr eh scho total geil ah.. goht öpert au am 25.1. uf winti as foo fighters konzert? :D :p
uf bald,
eue Munuzi
mer Gseht sich den wohl döta^^
geil no öber wo as foo fighters konz got (i gang scho mit 5 kollege)
Hmm mol luege (si sind jo live nö so guet (ha 8 lieder) kasch jo au mol ha [schrieb eifach a pn¨]
vo wo kunsch den du?
Dä Typ do chunt so viel ich weiss us Windisch :D
So gseht mer dä Munuzi au wieder emol... Isch gär nüt meh los ohni di do im Schwizerclub... Ka... irgendwie les ich auch nümme alli posts do inne.
Ah jo... ich wünsch eu allne au no ä schöns Neus... und viel Glück
@maoe;
vo öpertem wo grad mol 8 lieder vo de foos könnt erwarti ned vel. ;) ich känn sämtlechi lieder, alles was vo ehne uf legalem und ilegalem wäg erhältlech esch - moi hets. :D abgseh mini sig seit scho meh as gnue dröbert wie ich zu de foos stohne. ^^ ih dem seen: We see us in Winterthur.
@arthur; dir au es guets neus no! ond jo.. so esch es halt d schwiiz.. äh de schwiizerclub goht onder ;)
@mephistoles; och den östraicharn a guatas nois!
ich verzieh mi mol weder vo do.. ade metenand
:eek:
@maoe;
vo öpertem wo grad mol 8 lieder vo de foos könnt erwarti ned vel. ;) ich känn sämtlechi lieder, alles was vo ehne uf legalem und ilegalem wäg erhältlech esch - moi hets. :D abgseh mini sig seit scho meh as gnue dröbert wie ich zu de foos stohne. ^^ ih dem seen: We see us in Winterthur.
@arthur; dir au es guets neus no! ond jo.. so esch es halt d schwiiz.. äh de schwiizerclub goht onder ;)
@mephistoles; och den östraicharn a guatas nois!
ich verzieh mi mol weder vo do.. ade metenand
hei gell i ha eifach gseit i ha 8 live lieder
meine güte i ha no alii CDs wos hönd alli... :eek:
snowspirit
04.01.2006, 15:26
Hmm, die foo fighters kenni nit, bi aber gad en par lieder am süege, mal lüege wiesch sind, bi immer offe fer neus!
Ans konzert gani nit.
Boah, dir drohet ja fasch z versinke, i au dene threads ir plauderegge.
Ig la mi de ou mau la blicke. Mir isch irgendwie ig faue, dass äs das ja git u das ig schliesslech am ne CT bi gsi. De sött ig mi ou mau wiedr la blicke :D
Ig ha hüt mis velo müess repariere. Irgend so nes paar Spassfügu hei fröid gha mi veloschluch gah ufzsclitze. Hahaha, wie luschtig ;)
Naja, itze blibt nome no ä abe am PC u när mit äm ne buech im bett. Am mäntig wiedr schuel. Mischt. Ä feriä wuche meh, hät ig gärn vertreit ;)
Grüessli
Joel
Boah, dir drohet ja fasch z versinke, i au dene threads ir plauderegge.
Ig la mi de ou mau la blicke. Mir isch irgendwie ig faue, dass äs das ja git u das ig schliesslech am ne CT bi gsi. De sött ig mi ou mau wiedr la blicke :D
Ig ha hüt mis velo müess repariere. Irgend so nes paar Spassfügu hei fröid gha mi veloschluch gah ufzsclitze. Hahaha, wie luschtig ;)
Naja, itze blibt nome no ä abe am PC u när mit äm ne buech im bett. Am mäntig wiedr schuel. Mischt. Ä feriä wuche meh, hät ig gärn vertreit ;)
Grüessli
Joel
noch langer entzifferig bi i drusko :D (ne passt scho...)
bis lieber froh dasd so lang ferie ka häsch
mit einere wucha bi i am untersta limit gsi §gnah
Was, isch mis bärndütsch ä so schlimm? ^^ Ig schribe haut nid au tag schwizerdütsch sondern äbe Schriftdeutsch ;)
Wen heit de dir num ei wuche feriä? Mit dr uyt wirds mir i de feriä ja oube scho längwilig, abr ei wuche mi häts itze scho vertreit ^^
Grüess
Troan
Mephistopheles
07.01.2006, 15:02
woah ey jez hob i ma des sicha 10 minutn duachglesn und anhaund vo dem woatlaut gschaud wos des hassn kinnt >.< is jo scha richtig oag do bei euch herin.
außadem sinkt eich der imma wida vui owi ^^" siach sogoah no an psot von mir auf dera seitn und am gespräch von silvester v_V
sogts moi san de olle ned do oda hobts eis goah kan bedoaf eich ausztauschn?
berichterstottung, de östareicha woahn z zach ct zusammenzbringa >.>
Paedygree
07.01.2006, 15:47
sogts moi san de olle ned do oda hobts eis goah kan bedoaf eich ausztauschn?
Alli sind do §ugly Aber i het es Topic^^
Wer isch König worde §ugly §ugly
Mephistopheles
07.01.2006, 15:55
Alli sind do §ugly Aber i het es Topic^^
Wer isch König worde §ugly §ugly
kenig? was faslst du vo kenig daher???
wow leidln. egal wo i hinkum macht wer an ugly smiley oder schreibt mi oafoch mit möff an oO
i schätz moi des liegt oafoch an meina ausstrahlung :C:
§ugly den Rosaexperten: I dä schwiz wird ih vielne familie zum z'Nacht oder z'Morge en drükönigschueche gesse. Und idem chueche hets den immer eso en plastig König dinne. Und wer säb stück verwütscht isch denn dä König...
Ah jo, min brüder isch Köni worde...
Aber uf die ugly sach fallt mir au nüt ih ^^
James Bond
07.01.2006, 16:21
Mir hän dis Johr gar käi Königskeuche ka. In minere Familie het dä niemerts grän^^
@Meph: Irgendwie hani kä Wort us dim Post verschtande §ugly
@Troan: Ich ha au am Mäntig wider Uni.
Paedygree
07.01.2006, 22:18
@ Sir Arthur.
Du chasch jo eigentlich überall es §ugly Zeiche anemache. Muesch nur de Satz er chli komisch stelle oder was veblödets schriibe (so wie i jetzt) §ugly §ugly §ugly
A jo. Wie cha mer so en Drükönigschueche nöd gern ha???? :confused: :confused:
Meph, vo wo chunsch du? ^^ Isch ja schlimm, verstah kes wort. *sich bond anschliesst*.
Aso gits doch no äs paar, wo hie läbe. Schön :D
Am mäntig ir irschte lektion ha ni grad ä Informatikprüefig. Hilfe! Naja, ig wirde eh wieder ä gueti note mache, da macht mir ds Physik am Frytig meh angscht. Ha nüt kapiert. Ig hasse dä lehrer. Är verzäut aues im ne hölletempo u schribt drzue a hellrumprojektor. Da söue mir no nache cho. Armi Gymeler mir doch si :( ^^
@arthur: Wei mir ä kampagne mache: "Tod allen ugly-Smileys". I finge die nämlech ou schlimm. Irgendwie si sie durf u dran, d wautherrschaft z erobere.
So, ig gah de mau ids bett. Muess am mäntig wieder am sächsi uf. -.-
@Troan: Ich han öpe für din Post glich lang gha wie um äm Meph sim z entziffere ^^ Chan viellicht au no do drah lige, das dä Bodesse nöcher am Oschtriech lieht...
Aber das mit denne ugly smilies isch scho schlimm.. Au idä Theke findet mer die immer mehr. Ich mues jetzt denn emol zäme zehle wie viel das es döte scho git ^^
snowspirit
09.01.2006, 15:34
ich weiss eu nit was ihr an de poschts vo dä andre heit, wenn iehr so lang heit um schie zentziffre. Ich läse die ganz eifach durch, güet scho epis langsamer wa susch texta in walliserditsch oder hochditsch.
@Troan & Sir Arthur: was wellet ihr gäge die uglys smilies mache? §ugly :p
mier het d'schüel scho letsch donnschtag wider agfange! :mad:
Paedygree
10.01.2006, 06:45
Bi mir letzschte Montag. Voll scheisse, aba zum Glück hendmer bereits i 2 einhalb Wuche Skiferie. Und er?
Applejack
10.01.2006, 07:26
Bi mir au das isch eifach scheisse aber zum glück nur no es hlabs jahr denn endli id Lehr :D
MFG
Mercury
Kuscheltroll
10.01.2006, 14:33
Auso bi mir geits no einähaub jahr und denn wahschinlech ad uni.( Na guet z'militär chunnt wahrschinlech no derzwüschä)
Wägä dä Ugly smilyes. Was isch da genau z'Problem. Solang si nid grad i massä uftouchä schtörä si mi ämu nid.
Und es guets nöis aunä, sicher es bessers jahr aus z'letschtä Gothic 3 chunnt i däm jahr. :D
Yezariael
10.01.2006, 18:38
Wägä dä Ugly smilyes. Was isch da genau z'Problem. Solang si nid grad i massä uftouchä schtörä si mi ämu nid.
Und es guets nöis aunä, sicher es bessers jahr aus z'letschtä Gothic 3 chunnt i däm jahr.
§ugly §ugly §ugly §ugly §ugly §ugly §ugly §ugly §ugly §ugly §ugly §ugly §ugly §ugly §ugly §ugly §ugly §ugly §ugly §ugly §ugly §ugly §ugly §ugly §ugly §ugly §ugly §ugly §ugly §ugly §ugly §ugly
sind da gnuäg das du s ä mass nänä chasch? §ugly :p
Bi mir hät schuäl au am mäntig agfange, naja no 1ä halb jahr oberstufä und dänn ga i entweder a ims(informatik mittelschule) oder fang ä lehr a. Fürs militär wir i hoffentli untauglich gschribä^^
au dir äs guäts neus jahr
edit: eigentli schad das mehr nöd me smaili i än post bechunt.
Mephistopheles
10.01.2006, 18:44
hob am 12ften stellung ._.
njo i denk moi i werd untauglich sei, wals wirklich so is. owa total...
@ugly: §ugly
James Bond
10.01.2006, 19:36
hob am 12ften stellung ._.
Ab welem Alter muess me das denn in Öschtrich?
Du bisch e 88er und hesch "Stellung" (interpretier ich jetzt emol als Ushebig). Ich wird im Februar 19 und ha no käi Brief vo däm Verein beko. Kunnt sicher im ungünschtigschte Zitpunkt.
Bi mir het hüt d Uni wider agfange (geschter isch e Seminar gsi). Langsam griegi lichti Problem. Am 18. Februar fön d Prüefige a und ich ha no nüt drfür glehrt. Ha mer eigentlig vorgno, in de Ferie epis dzmache....
Mephistopheles
10.01.2006, 19:41
Ab welem Alter muess me das denn in Öschtrich?
Du bisch e 88er und hesch "Stellung" (interpretier ich jetzt emol als Ushebig). Ich wird im Februar 19 und ha no käi Brief vo däm Verein beko. Kunnt sicher im ungünschtigschte Zitpunkt.
Bi mir het hüt d Uni wider agfange (geschter isch e Seminar gsi). Langsam griegi lichti Problem. Am 18. Februar fön d Prüefige a und ich ha no nüt drfür glehrt. Ha mer eigentlig vorgno, in de Ferie epis dzmache....
den wisch griagt ma mit 17 soweit is des was ._.
oiso hättst scha längst griagn miassn. owa. is des bei ech üwahaupt pflicht? eis habts jo a berufheer oda? nja wir a, aber bei weitem ned in dem verhältnis zu de normalen leid.
leana ._. muass i a no §gnah
James Bond
10.01.2006, 19:44
den wisch griagt ma mit 17 soweit is des was ._.
Bi uns normalerwis irgendwenn mit 18. Isch jedefalls in Basel-Stadt eso. Im Basel-Land weissis nit genau. Wird denn aber scho ko §gnah
Jä, d Armee isch Pflicht (sunscht Zivildienst oder -schutz). Schön wärs, wenns freiwillig wär.
Schwiz und Militär: Wenn e fremds Flugi über d Schwiz düst, isch es scho längscht in Frankrich oder Öschtrich, bis unseri Flak bemannt sin :D :rolleyes:
Mephistopheles
10.01.2006, 19:47
Bi uns normalerwis irgendwenn mit 18. Isch jedefalls in Basel-Stadt eso. Im Basel-Land weissis nit genau. Wird denn aber scho ko §gnah
Jä, d Armee isch Pflicht (sunscht Zivildienst oder -schutz). Schön wärs, wenns freiwillig wär.
Schwiz und Militär: Wenn e fremds Flugi über d Schwiz düst, isch es scho längscht in Frankrich oder Öschtrich, bis unseri Flak bemannt sin :D :rolleyes:
flak? homma dacht ihr werfds mid waddebällchen oda so. total auf böse und so xD
nja owa soweid i was miassts ihr eia woff mitnehma mitham und so zeig. scha a wengal komisch we ma a automatikgweah daham ummnandlign hat ._.
@Mephistopheles: Es git wege dem nöd meh suizidfäll oder sao ^^ Es isch eigentlich seltä dä fall, das nebert mit dem Gewehr umeschüsst... Het viellicht auch dämit z tue, dann mer afaik au kei Munition dörf mit hei neh. ^^ Ah jo und ä Bruefsmilitär gits idä Schwiz... bi eu öpe nüd?
Paedygree
11.01.2006, 11:44
Jo, klar. I ha min Brief scho und bi erscht 17i. Zum Glück mues i nöd go §ugly
Denn cha i do no wiiterspäme, i dere Ziit wo die andere gänd im Schlamm go robbe. Tscharli *alle sich hinwerf und deckung vor Bombe such. Paedygree sich futschlach* §ugly
snowspirit
11.01.2006, 15:11
Bi mir letzschte Montag. Voll scheisse, aba zum Glück hendmer bereits i 2 einhalb Wuche Skiferie. Und er?
wier nit, dnegschte ferie sind ersch d'fasnachtsferie, und dä nume ei wucha (heicha aber eini a, nime frie fer en J+S leiterkurs)
Auso bi mir geits no einähaub jahr und denn wahschinlech ad uni.( Na guet z'militär chunnt wahrschinlech no derzwüschä)
bi mier genauso, no einehalb jahr (hoffentli) dä häni z'matura, dä chunt z'militär und dä geits and d'uni.
@topic militär: das heiwer sicher scho parmal erörtert? ei brief heni schomal mit 16 bercho, mit Infos. der negscht sellti diz jahr cho, fer en infotag und z'lose, mal lüege
edit: @meph: miessent bi ew d'fröie eu inds militär? :confused:
wier nit, dnegschte ferie sind ersch d'fasnachtsferie, und dä nume ei wucha (heicha aber eini a, nime frie fer en J+S leiterkurs)
bi mier genauso, no einehalb jahr (hoffentli) dä häni z'matura, dä chunt z'militär und dä geits and d'uni.
@topic militär: das heiwer sicher scho parmal erörtert? ei brief heni schomal mit 16 bercho, mit Infos. der negscht sellti diz jahr cho, fer en infotag und z'lose, mal lüege
edit: @meph: miessent bi ew d'fröie eu inds militär? :confused:
¨
haha min brüedergot das johr is militär
als MP grenadier :D
egal
bi mer gohts no öba 3.5 johr ;)
und mini nögsta ferie sind früehlingsferie :eek:
Jä, d Armee isch Pflicht (sunscht Zivildienst oder -schutz). Schön wärs, wenns freiwillig wär
aber hüzutags kamer eh säga i wöt nö is militär und den muesch nö
s militär isch eh lasch :p alli z fuul döta zum usbilda :p
@mercury geili signatur :D
Kuscheltroll
16.01.2006, 08:25
He was isch los der CH-club het uf der drittä sitä nüt z'suechä.
im momänt warti bibbernd uf z'ufgebot zum infotag.
Paedygree
16.01.2006, 09:49
He, het öper es Topic? I wöt do genau so spame wie im WK vom Orde. §burn Da isch scho fascht chrankhaft döt zumene Topic poste wölle, denn es isch fascht 100%ig öpert vor dir mit poste §ugly.
I chum nöd emol me no mit aktualisiere §ugly §ugly §ugly
Kuscheltroll
19.01.2006, 15:00
Ds Topic schint (wider ämau) d'armee vor schwiz z'si. Hüt hani übrigens erfahrä das vor öppä hundert jahr d'usbildig numä 7 wuchä isch gangä. Steuet nech das mau vor. das wär ja meh aus ig mir je hät chönnä ertröimä.
Stoffwanze
19.01.2006, 15:26
Ah die Bärner!!! :mad:
Nöd zum uushaltä! Wie söll mä dänn das läsä? :D
Kuscheltroll
19.01.2006, 15:39
Ah was isch z'problem dir chöit eifach nid läsä.(PISA hets bewisä o wenn d'bärner nid grad guet hei abgschnittä :D )
Ich ha o immer müeh mit dam "nöd" und däm "söll" säget doch "nid" und söu das tönt doch viu eifacher. (Nächscht thema geit wider i richtig kantönligeischt ig gses scho cho)
Stoffwanze
19.01.2006, 15:45
Himmel! Das chamä ja würklich nöd entziffärä! :D
Tippät ihr eigentlich au so langsam wiä ir redät? :D
Kuscheltroll
19.01.2006, 15:47
Nei gar nid aber ig cha ds Zähfingersystem nid und luegä glichzitig no es paar anderi threads a auso geits aubä chli länger.
Wenns der nid passt wasi schribä muesch der wohl ä übersetzer organisierä ig wirdä hie ke hochdütsch schribä.
(Nächscht thema geit wider i richtig kantönligeischt ig gses scho cho)
wen de satz fallt muesi eifach öpis dezue schriibe, öb sennvoll oder nöd sei dahin gestellt. ^^ ich frög mi ehrlech we das öberhaupt chont as emmer all kantön metenand stritte/konkuriere müent? ich has letzi erst gseh woni ä zörcherin könneglehrt ha. mer het sech zwar einewäg guet verstande aber anderersits het mer den scho die ribereie zwösche AG ond ZH gmerkt. standarts wie: zörcher fahre we die blöde (met em auto) - d aargauer chönt gar ned autofahre. zörcher send all arrogant ond gäldgeil ^^ - de aargau esch en bellig abklatsch vo zöri. usw ond sofort. ^^ trotzdem en ganz netti frau gsi :p
öbrigens ich chas bestätige de kuscheltroll redet in ächt gar nöd langsam ond mer verstoht en guet, sälbst för mini erbärmleche AG-verhältnis. :o
meine güte
das isch glaubs scho recht viel ko^^
jojo das gits
Weiss anard öber wa mit da Gothic t-shirts vo World of Gothic los isch`? :eek:
Kuscheltroll
20.01.2006, 12:58
He der Munzi mäudet sech wider ämau zur richtigä zit sobaud d'stichwörter fauä. Wärsch bi "Glichgsinntä" oder "der Aargau het mau zu bärn ghört" o uftoucht und hätsch di kanton verteidigt. Ig gloubä es isch eifach z'problem dases der Modern Bunderstaat erscht öppä 150 jahr git, d'Kantön locker z'vfüfachä ar zit. Da schwingä haut no chli euteri sachä mit. :D
hey lüüt händer scho Grounding gseh? easy film eigentlich, abgseh devo dass de Ospel (hauptsächlich weg sim awalt :D ) verdammt schlecht dargstellt wird.
James Bond
21.01.2006, 15:07
Jep, Grounding ganig hüt Obe go luege. Freu mi scho, ha bishär nur guets ghört ^2^
Paedygree
23.01.2006, 10:19
@ Saturas der Wassermagier :D
Wenn veschicksch du d'Bote fürd die Spil vo jhakendar?
Min Char wöt entlich afange Bierbraue für's Wettsuufe §ugly
James Bond
23.01.2006, 13:28
So, Grounding gseh: E sehr, sehr guete Film, findi ^2^
(hauptsächlich weg sim awalt :D )
Ich sag nur: Näi, Näi, Näi!!! :D
Bsunders genial findi jo, dass Grounding dr besser Kino-Start gha het, als Titanic siner Zit.
Kuscheltroll
25.01.2006, 14:34
Auso wäg grounding, ig ha der fium no nid gseh aber ha das i der nächschtä oder übernächschtä wuchä vor weni wider mau ä chli zit ha.
P.S das detail wägä titanic isch scho no luschtig :D
Gandilos
25.01.2006, 21:21
omg sit mönet weder mol im forum...^^
händer gehört vo dem Felm wos wänd verbiete will es so burtal esch?
James Bond
26.01.2006, 08:07
Jep, Saw II. Ich ha scho Saw I gseh und hanen cool gfunde. Und wenn si dr zwäiti wän verbiete, gangen sicher go luege^^
Ich bin Sin City jo denn au go luege, wäl er in Basel ab 18 gsi isch.
Gandilos
26.01.2006, 19:06
ig glaube wenn de verbietet werd, werd er ersct rächt klutstatus öbercho...
also zwäcklos
saw hani en rechtig grosse schissdräck gfonde, ganz ehrli! de schloss esch mer z blöd gsi. do hockt de psychophat wärent em ganze felm döre vor de zwoine ofem bode ond spelt de toti, ou nei pardon! er liit jo ofem bode. ;)
aber abgseh vodem detail^^ esch er ganz i.O. gsi.
i ha wele letzi nochnoi dazor goh luege, uf dütsch wächter der nacht.. aber irgendwie schiint de nieneds meh z laufe. naja de chauf en de halt of dvd. sbuech esch amel sehr guet gsi.
frög mi öb de maoe no läbt? :D ond wie er gester etz das gfonde het, öb er wohl d FF's live emmer no sheisse fendet? ^^ Esch ächt sösch no öper am Foo Fighters konzert gsi do? a dem brutal geile konzert... *schwärm*
saw hani en rechtig grosse schissdräck gfonde, ganz ehrli! de schloss esch mer z blöd gsi. do hockt de psychophat wärent em ganze felm döre vor de zwoine ofem bode ond spelt de toti, ou nei pardon! er liit jo ofem bode. ;)
aber abgseh vodem detail^^ esch er ganz i.O. gsi.
i ha wele letzi nochnoi dazor goh luege, uf dütsch wächter der nacht.. aber irgendwie schiint de nieneds meh z laufe. naja de chauf en de halt of dvd. sbuech esch amel sehr guet gsi.
frög mi öb de maoe no läbt? :D ond wie er gester etz das gfonde het, öb er wohl d FF's live emmer no sheisse fendet? ^^ Esch ächt sösch no öper am Foo Fighters konzert gsi do? a dem brutal geile konzert... *schwärm*
i ha nie gseit das ff schlecht sind live i ha eifach gseit nö so guet :D
aber da isch hammer gsi, mer sind ganz vorna gsi :cool: am pouge
geil isch au s "raggae" lied gsi :D
a jo i bi den do
ah jo gits do nö mengi wo segand a gothic 3 demo seg i da pc games, aso i ha nünd gseh :p
da isch eh allas fake, es goht no a wiili
aber da isch hammer gsi, mer sind ganz vorna gsi :cool: am pouge
geil isch au s "raggae" lied gsi :D
a jo i bi den do
dito, bi au ade front gstande. :D gang mol is ff postboard (forum) döte gits zwoi thread zum konzi.ond söscht chasch di do au betz "sattluege" klick (http://mitglied.lycos.de/pommeschips/FF%20Winterthur%2025.1.06/)
Mephistopheles
27.01.2006, 18:48
was eigentli wer wos aus terra geworden ist?
Liebs Schwiizervolk, ich waag mich jetzt au mal i dä Thread.
Ich het da nämli ä Frag: Ich möcht mer die englischi Version vo dä Morrowind GotY-Edition zuetue, aber ich han (au mithilf vo Google) kän CHer-Importeur gfunde, wo die verchauft. Villicht chönnder mer ja wiiterhelfe, wär super! Suscht muessi's halt doch in Düütschland oder England bschtelle... Wo bschtelled ihr amig EV's (a die, wo das schomal gmacht händ)?
PS@Kuscheltroll:
Woni geschter i DNdR in Jarkhendar sit langem wider emal än Troll gschrumpft ha, isch mer grad din Nick in Sinn cho! :D
James Bond
29.01.2006, 13:57
Do luegsch am beschte uf Amazon.co.uk
Ich gang für d EV amigs in e PC Lade in dr Stadt, döt hän si das normalerweis. Sunscht kasch jo emol uf www.wog.ch (http://www.wog.ch) (döt hani d FEAR UK-Version hät) oder uf www.alcom.ch (http://www.alcom.ch) luege. Morrowind isch uf jede Fall e Inversition wärt :) (Und denn kasch grad emol uf e Link in minere Sig klicke^^)
Und: Dr Roger Federer het d Australian Open gwunne ^2^
Okay, merci für d'Links, wog.ch und alcom.ch känni scho, det händs es ebe leider nöd... Die britischi Amazon-Siite wär eigentli no guet mit dä Agebot, aber es isch irgendwie MEGA unübersichtlich und für mich nöd so ganz klar, welli Version jetzt --> Sprich: Bi mer det voll unsicher und wot nöd eifach öppis chaufe. Wie heisst dänn dä Lade, wo du amigs dini EV's chaufsch? Villicht hät's da ja in Züri au. Suscht bschtell ich's mer dänn halt bi okaysoft.de, wobi: Det wür mi dä Gschpass minimum 40 Stutz choschte und das isch doch recht happig. Am billigschte wär's wahrschinli uf ebay.ch, muess mal luege, aber merci für dini Tipps! Häsch dänn du die düütsch oder d'EV?
Und: Jaja, "euse Roschee" :D, er hät's wieder mal gschafft! Langsam findi's fascht ächli langwiilig, wänner immer günnt! Frühner, woner nonig so dominiert hät, hani immer mitgfieberet, aber jetzt packt's mi nümm so...
James Bond
29.01.2006, 18:43
Dä Lade heisst "Playtower", gits aber sowit ich weiss nur in Basel. Siehe www.playtower.ch (http://www.playtower.ch) Döt schtoht au nüt vo enere witere Filiale.
Das (http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B0000WZQDE/qid=1138560098/sr=8-1/ref=sr_8_xs_ap_i1_xgl/203-8614260-2338302)isch d EV Morrowind GOTY Edition uf Amazon.co.uk
Ich ha d DV vo Morrowind und närv mi amigs gärn emol drüber. Das wäl vili Plugins äfach nur mit dr EV laufe.
Und: Jaja, "euse Roschee" :D
Heisst är eigentlig "Roschee" (frz.) oder Rodschr (engl.)? :D
he i ha müessa sueche bis i de thread wiedergfunda han... scho lang nünd me gloffa
Wa denkend er über de fiistaub §burn
söll was degege gmacht werde oder
isch da eu egal, will er den scho wieder verschwiendet
(zahla: grenzwert 50 pm10
Zürich 159 pm10
dazwüschad no recht viel städt wo is nö ga weiss
St. Galla 107 pm10)
hey bond: rodschr, also änglisch, tönt besser - het meh style. :D
@fiinstaub: merke ehrli nüt devo. merkwördigerwis het min lehrer vore paar woche mol so en bemerkig gmacht vowäge: "bemerke sie au die dräckig loft? de fiinstaub? s esch rechtig steckigi loft.." - has aber ehrli ned pöget was de gmeint het. ^^ wel ich ha eigetli grad gar nüt devo bemerkt ond das etz probehalber ei woche uf tempo 80 abegschrubet söll werde verstohi au ned wörkli. we wens das wörd brenge, eher wörds es brenge ei woche lang grad ganz s autofahre verbüte. :D:p mer, als zogfahrer, cha das jo pfiffiglich sii. ;)
yeeeeeah, endli ferie...!!!
James Bond
06.02.2006, 12:30
Ach, die Finstaub-Hysterie. Isch jo zum drvolaufe. Kum kunnt wider sone Panik-mach-Mischt uf, brichte wider alli Medie drvo. Das het doch früener schlicht "Smog" ghäisse.
Irgendwie hört me sit däm Finstaub-Züg gar nüt me vo dr Vogelgripp... §kratz
PS: Ich lieb die neui VB-Version ^2^
Redsonja
06.02.2006, 15:45
S Problem isch halt, dass erscht was passiert, wänn wider mol ä Hysterie usbricht. Ich lauf scho lang jede Morge anere uh Reihe Autos verbi und mängisch cherz mich fascht vo all dem Gstank.
zudem isches halt so, dassd Wert überschritte worde sind. Mir sozäge junge, gsunde Mensche märked dodevo nöd vil. Oder höchschtens wänn mir dra glaubed. Aber aschtmatiker (hei wie schribt me das uf schwizerdütsch...) und älteri Lüt, do chönt ich mir scho vorstelle, dass diä Problem händ.
Was wettsch. Entweder öpis wird z todgschwige und irgnoriert oder äs git halt wider mol so ä Hasterie...
James Bond
06.02.2006, 17:33
Stimmt scho, wenni dra dänk, wieni früener mit em Velo ind Schuel gfahre bi, und wies döt mängisch gstunke het...
Aber die Wärt sind jo nid erscht sit geschter überschritte worde. Und die völlig überstürzte Sofortmassnahme (Tempo 80) sin au übertribe. Notüerlig schalte sich sofort wider die Grüene i, dass im letschte Johr so und sovil hundert Lüt durch das gschtorbe sin.
Mol luege, was do no drus wird.
der Nominativ
06.02.2006, 19:29
I wuad o gern ma wissn, woas us Terra odr Satyr g'worde isch.
:eek:
Stimmt scho, wenni dra dänk, wieni früener mit em Velo ind Schuel gfahre bi, und wies döt mängisch gstunke het...
Aber die Wärt sind jo nid erscht sit geschter überschritte worde. Und die völlig überstürzte Sofortmassnahme (Tempo 80) sin au übertribe. Notüerlig schalte sich sofort wider die Grüene i, dass im letschte Johr so und sovil hundert Lüt durch das gschtorbe sin.
Mol luege, was do no drus wird.
aber s problem isch amel gsi das da fiistaub immer wieder wegganga isch... wegam wind etc. drum het mer nie was underno
i bi astmatiker und das isch scho a bitz komisch (i trieb halt au viel sport (jeda tag)) und sogar min kolleg het gseit: es kratzt ein amel am morga im hals wend no nünd drunke hesch
:und sogar min kolleg het gseit: es kratzt ein amel am morga im hals wend no nünd drunke hesch
mh.. das hani au. aber nöd eso extrem. was ich eifach ha send die ewige verchältige - emmer sglich: halsweh,hueste,entzöndete hals. aber das da vom fiinstaub chont glaubi weniger eher vo dere schiss grepeempfig woni vor guet zwe mönet ha mache loh. dank dem beni sether fasch nor cho chrank gsi -_-
was mech gern emol intressiere wörd esch wer eigentli alles do ene ä lehr macht bspw. was för ä lehr as ehr gmacht hent? ond we ehr d lehrstellesuechi so empfonde hänt, ä kampf? eher eifaches spel? studänte dörfe sech au ösere, sofern se wönt. ;)