PDA

Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : Dr Schwizerclub #12

Seiten : 1 [2]

Munuzi
08.05.2005, 21:52
über so züg chan ich ebe gar ned lache, Milui. ergendwie fendis ebe scho echli komisch, ond beunruhigend? naja weis ned.. fends eifach chli denäbet so patriotistisch und was weis ich zsi. ich meine ich bin au schwiizer, aber för mech bedütet das nüt. be öbrigens dur en link uf die site 848 cho, dr link hani ime schwiizer chat gfunde... das mer für so öpis au no werbig macht isch echt s letz.

Milui
08.05.2005, 22:17
Natürlich isches beunruhigend zwüsse, das so kranki Lüt frei dusse herumlaufe (gültet für rächts- und links-extremi, denn extremität isch nie guet! ).

Ich mein meh cha jo e Meinig ha und das respektier ich au, solang es "Normal" bliebt. Aber sobald es imene sone sch**** usartet, isch es eifach nur no truig

Und das mitem "Lache" isch falsch formuliert gsi, sorry. :(.

Pechvogel
09.05.2005, 09:46
Also hallo zäme be neu do

Be vo Olte im Kanton Solotorn. Ond lehre Informatiker

Kuscheltroll
09.05.2005, 10:27
Ja willkommä im Schwizerclub Pechvogel.

@Topic "spezielli Sitä"
Ig frgä mi ob das nid es fake isch, so dämlech isch doch niemerd.
U wenns würklech ächt isch fragimi numä umso meh was das söu.

Munuzi
09.05.2005, 11:31
@Topic "spezielli Sitä"
Ig frgä mi ob das nid es fake isch, so dämlech isch doch niemerd.
U wenns würklech ächt isch fragimi numä umso meh was das söu.
glaube ned wörkli das en fake esch.. patriot.ch esch jo au ned wörkli gfaket. die wörklech lächerlichsti site wo ih je gseh han esch die vo de pnos, dere rächtsextreme patrei wo ergendwo ime kaff au eine im gmeindsrot ine het, ond ned sogar z letz au im bundeshuus irgendwie metmescht.

@Pechvogel; salü du solothurner :D;)

Kuscheltroll
09.05.2005, 12:36
Auso genauer(nachdäm igh mi ha überwundä) betrachtet erschintmer di sitä numä no lächerlecher ausi mir am afang erschinä isch.Heit der scho dä Kameradschaftsschwur gläsä. :D Irgendwie hani so öppis sch mau ghört oder gläsä. Oder dä Chrieg wo uf üsnä Strassä herscht. :D Wär zettlet hie(ämu z'Bärn) di meischtä Prüglereiä a. Lüt woni ungefähr inä ähnlechi richtig wi die Sitä setztä.(Guet es git o linksextremi aber di si o nid viu besser)

@Munuzi Suech dini "Glichgsinntä" zämä damit mer d'Gründer vo därä 848 Site chöi go bsuechä. Ig chumä mit minä. :p

Mahagon
09.05.2005, 17:44
So "Patriote" chani ächt nid ha.
Warum nöd? Was gits für Gründ? Und wieso chasch du es paar Zeile nachher Folgendes sägä, wenns doch nöd chasch ha?

patriot.ch hani nie bsuecht und het mi au nid wirklich interessiert, drum chani nid sage ob es öbis ähnliches isch"

Munuzi
09.05.2005, 19:03
hehe dr mahagon. gäge patriotismus isch einersitz nüt z säge, aber ime gwüsene mas den. im schützeverein gsehnis au wes ame blöd tüent über "usländer" und so... ond de redets ganz gross vo dr schwiiz usw. :rolleyes:

Mahagon
09.05.2005, 19:10
hehe dr mahagon. gäge patriotismus isch einersitz nüt z säge, aber ime gwüsene mas den. im schützeverein gsehnis au wes ame blöd tüent über "usländer" und so... ond de redets ganz gross vo dr schwiiz usw. :rolleyes:
Hehe, wenns um Politik gaht, lauft im CH-Club eifach am meischte! ;) Und userdem redsch du au hüüfig nöd grad guet vo Usländer...

Au find ichs blöd, aber vor allem schad, wie viel Schwiizer (grundlos) schlächt über euses Land redit. I anderne Länder isch das ganz andersch, die würdit nie schlächt über ihres Land rede!

Munuzi
09.05.2005, 19:29
Hehe, wenns um Politik gaht, lauft im CH-Club eifach am meischte! ;) Und userdem redsch du au hüüfig nöd grad guet vo Usländer...

Au find ichs blöd, aber vor allem schad, wie viel Schwiizer (grundlos) schlächt über euses Land redit. I anderne Länder isch das ganz andersch, die würdit nie schlächt über ihres Land rede!
stemmt ich rede ame au ned unbedingt guet über usländer, aber ich säge ned all usländer sind das und das. aber bestimmti type ebe...
Aber ih eim mues der ehrli rächt geh, lüüt wo schlächt öber d schwiiz rede obwohl se sie gar ned könne sind echt s letz! ich ha sälber erst ide letze joht gseh wie schön d schwiiz chan sii, mer mues halt ned nume züri und weis ich was könne sondern au no die andere plätz! lüt wo die ned könne chöne eifach ned über d schwiiz metrede, fend ich. no drzue machets s land abe obwohls do schönsti läbe hent, ih jedem andere land uf dere wält hetets da ned.

Artur
09.05.2005, 19:44
Also ich bin sehr en grossä patriot. Aber die sitä find au numä blöd.

emol ä neus Thema.

Also ich wör genr wüssä ob ihr abstimmä tönt, oder eu echli a politik interässiere toönd. Oder werded ihr wenn er volljöhrig sind abstimmä?

James Bond
09.05.2005, 20:06
Ich ha hüt dr Schtimmrächtsuswiis griegt, für Schengen und Partnerschaftsgsetz. Ich wird do beides mol "ja" stimme.

Dank däne doofe ANTI-Schengen Plakat wirds aber vermuetlig eh abglähnt :rolleyes:

Munuzi
09.05.2005, 20:09
ih ha hüt au so graui umschläg ide post gha. ha denkt es gaht wider ums abstimme. ha bis jetz scho paar abgstomme, allerdings muesi au säge das sötig abstimmige d lüt gegenand ufhetz.. vorallem jetz au wider wens um die schenge sach goht. ih ha es mega puff gha mit ere guete kollegin wos um ibürgerigsrecht für 2. und 3.generation gange isch. naja, ich werde in zuekunft (weni gang go abstimme) mini stemm för mech phalte, also wasi gwählt han und wa ned.

Lughwyn
09.05.2005, 20:25
Ja, sali zämme! Wie gahts?

So han wider mal Luscht gha, bi de Schwiizer verbi ds'luege. :) Ich hoffe doch das ihr Ja zu Schenge/Dublin stimmed. Glaubet nöd ah alles was d SVP/AUNS u.ä. verzellt. Die Herre us de hinderste Bündner Bergtäler* händ wahrschinlech eh grossi ahnig vo dämm wa a üssre Landesgränze (wos au Gränzbewegig het) lauft.

Eins wotti säge: Mit Schenge/Dublin ghat eüs nüt ab. D Gränzkontrolle gaht wie gewohnt wiiter, willmerse sowieso scho so mached wie i de Schengen Länder. Dänn wotti no druf hiiwiise das es nöd nur für eus Schwiizer eh wichtigi Abstimmig isch! Wenn mer jetzt Nei zu derä Sach sägget, ghat mal dserscht die ganz Bilaterale I & II Bach ab und zum Andere wird d EU sicher nümm so verhandligsfründlech zu eus sii, zum dritte isch das e Chance für eus d Möglichkeit offe z phalte um wiiteri Bilaterale Verhandlige ds ahriise, süsch müestemer schlicht und eifach de EU biiträtte (mir sind scho en Wirtschaftliche Partner... aber verfalled nöd em Grössewahn, so wichtig simmer für de EU jetz au wider nöd, mit max. 7.5 Mio. Ihwohner machemer gnau d Bevölkerig vo London uus).

Ja zu Schengen/Dublin und somit ja zur suveränität vor de Schwiizer Eidgenosseschaft! De ächt Eidgenoss git ah derä Abstimmig es dopplets Ja ab

Fàilte, Lughwyn Shor Gormalin

* Ich han nüüt gäge s Bündnerland

Munuzi
09.05.2005, 20:30
Ja zu Schengen/Dublin und somit ja zur Suveränität vor de Schwiizer Eidgenosseschaft!
:rolleyes:
tönt jo guet ond rächt aber ergendwie tönts de au weder we de glich kack wo die andere vo sech gäbet wo gäge d Schenge sind... weis ehrlich nonig wasi sött abstimme. einersits wärit die schenge verträg scho guet für d schwiiz aber anderersits gseht me de grad wider schwarz, jo de chunt da mit dr Eu wider und de chunt die gross angst. weis au ned wieso... aber es verelle eim immer so vel das Eu ganz ganz böööös esch. :(

Artur
09.05.2005, 20:37
@Schengen/Dublin: Also letscht endlich muess mer sich jo frögä was möcht d schwiz?

Also ich wör saäge jo, möchtet ihr das d schwiz uff gschlossener wir zum rescht vo europa? oder wönd ihr das d schwiz eifach so witer macht? "ohni verhandligä mit dä eu?"

s letschti isch übertribä ich weiss. :D

@Lughwyn: Do muess ich dir eifach numä recht geh und undä au

Lughwyn
09.05.2005, 20:42
Was het, gopfridstutz nonemal, Schengen/Dublin mit em EU Biitrit ds tue!? En Schiisdräck! Schengen/Dublin isch es System wo in de EU, für d EU und ihri Parnterländer konzipiert worde isch. Em Schengen/Dublin chönit au d USA biiträtte und würdi das en Biitrit vo de USA zur EU bedüüte? Ja, wahrschinnlii! Huere Seich, nei ehrli.

Dezue mueni mi würkli frööge was die SVP u.ä. sich überleit? Ewigs vom spaare und weniger Staat predige. Was sich schlussändlich so uuswürkt, das d Polizei, s Gränzwachkorps (GWK) und d Armee mit däm Personalbestand ihri (z.T. Verfassigsrächtlech) beuftreite Uufträg nur ungnüegend erfülle chönd. Immer gross vo Patriotismus pälaue und hinedure em Land schade. Grossartig vo Gränzene Redä aber zu denä stah undem GWK gnueg Gäld für die für ihri Arbet ds gäh... nei wieso au? Für was bruchemer dänn no Gränze wennse niemert bewacht? *lol* Aber ebe Politiker und logisch dänke, das isch so es Paradoxon. Weli Partei het bi de EWR Abstimmig gseit, mer chönd das au alles Bilateral regle? D SVP und weli Partei isch jetzt immer gäge bilaterali Verhandlige? Gnau die gliich... d Schweizer Bauern-, Gewerbe- und Bürgerpartei (BGB).

Ich bin kein Befürworter vo de EU, es isch hüt no garnöd sicher das es dä Verein ih 20 Jahr überhaupt no gitt. Jetzt wosi sech die Union so schnäll ufbläht, müens ds erscht mal die ahgrichteti Suppe uslöffle. Wenn dänn no Rumänie und Bullgarie biiträttet ghats mal Wirtschaftlech und Finanziell s Loch ab, will die Länder nie und nimmer EU Standard het. De wartet d Türkei no... und wenn die würkli dörfed biiträtte, dänn hani d Schnauze ändgültig gstriche volle vo derä scheiss EU! Nöd willi öppe Rassitisch bin, nei, will d Türkei ds erschtmal ihres Land säkularisiere söll... da das pseudeo theaterli Parlamänt wo die händ *lol* öppes so guet wie die Parlamänt vo de Arabische Öl-Staate wo eifach 90% vom Parlamänt d Prinze vom König sind.
Genau us dämm Grund wotti (als Schwiizer) d möglichkeit ha bilateral mit de EU ds verhandle.

Will de EU-Zug isch scho abgfahre, wäremer früecher ufgsprunge, hättmer dä Lade no chönä forme (denä Länder mal Demokratie biibringe und nöd das glump wos ds Frankrich und Düütschland händ, mit denä Bürokrate und Funktionäre Demokratie).

Munuzi
09.05.2005, 22:01
Man die romän wo ich mer do immer öpe mues tue. ;)
weis au ned, was het de schenge mit dr Eu ztue? mir isch gseit worde wen das einte stand z chunt den gohts nüm lang sin mer au ide Eu. Aber so gnau hani immer nonig dr durchblick was die schenge dings für vorteil für eus sötti ha, irgendwie hani mol glese das eusi polizei den zuegriff uf en europawiiti datebank häbi. naja, findes neume dure ja lächerlich das sie ned au so chöne mit de umliegende länder und polizei zeme arbeite...
Aber söscht muesi au em Lughwyn rächt geh in meinig Eu, ich gseh au schwarz für de club wen jetz no meh vo ostländer dezue chömet und türkei erst rächt den. türkei isch doch es vel z unübersichtliches land, da chan mer gar ned säge was gnau döt abgoht... und das dört demokratie herrscht oder jemols herrsche wird (vorallem ide sträng islamistische regione) glaubi ned.
deswiteren gsehni einewäg schwarz für schenge abstimmig, wels ebe vel geht wo voll degäge sind und vel en angst devo hent. mir hät nämli au min grossvater das so verzellt gha; wen mer zo de schenge jo säget sin mer gli ide Eu.
die abstimmig isch doch wider so en kuck wie be de abstimmig vo 2.3. generation ibürgerig, es chunt nume wider zu heisse diskussione und stritigkeite. wette wens wider ned so nach de politiker goht wie sis gern hätte strittets wider en obig lang im Tv drum ume.

Kuscheltroll
10.05.2005, 06:39
Die Herre us de hinderste Bündner Bergtäler* händ wahrschinlech eh grossi ahnig vo dämm wa a üssre Landesgränze (wos au Gränzbewegig het) lauft.

He di hingerschtä Bärgtäler ligä doch rächt nach ar gränzä. Villecht hei die doch ä ahnig. :D

Lughwyn
10.05.2005, 07:58
Troll : Lueg mal de Text woni id Chlammere gsezt han mal ah ;) Wotschmer nöd verzelle s hett irgendswo bi Schabluns soviel Gränzverkeher wies Thayngen?

@ Munuzi : Wieso d Polizei nöd "eifach so mit dem umligenden Länder chan arbeite?". De erchlärmer mal wieso es i de Schwiiz sälber nöd über d Kantonsgränze hinwäg es einheitlichs System gitt? Da het wieder jede Kanton es eignigs... das choschtet üs sehr vill Gäld. Wennde jetzt vo dämm uusgasch, wird das verdammt komplex. Da hesch für en Vertrag (wode dänn mit jedem Nachberland einzeln uushandle und abschlüsse muesch) meh als Schwiz <-> Nachberland .... da hesch z.B. im Fall Östrich d Kanton St. Galle und Graubünde dänn hesch de Bund uf de Siite vo de Östricher aber nur d Landesregierig.

Man, ich reg mich jetzt scho über d SVP uuf wenn mer em Schwiizer Volk de Rahmevertrag (Zämmefassig, vereifachig vo de Bilaterale I & II und anderi Verträg) mit dem EU präsentiert. Das isch dänn sicher au wiederen sofortige Biitrit... isch eifach genau ds gliich, nur bündlet und praktischer.

Tüend eu informiere und bildet eu eigeti Meinig! D Meinig eifach ds üübernäh isch s tümmscht, will dänn gänd ihr eui Rächt eifach so weg.

http://nzz.ch/dossiers/bilaterale/index.html

http://nzz.ch/dossiers/abstimmung_0605/index.html

Kuscheltroll
10.05.2005, 08:06
He he he ig ha numä vo Gränzä gred vom Gränzvercher hani nüt gseit das isch öppis ganz anders. Usserdäm hesch du bi mir das smiley :D überseh. ;)

Das isch dänn sicher au wiederen sofortige Biitrit.

Was sötts de schusch si.Mir gäbä damit outomatisch üsi rächt uf und schliessä üs ar EU a. Und dermit wird d'schwiz ufglöst und unter dänä korruptä Staatä ufteilt. Di si sowiso numä hinger üsem gud här. (Womer üs im 2tä Wäutchrieg vo inä hei bsorgt, na ja das isch ä anderi Gschicht) :D

Ig cha leider no nid wählä. Snif. §gnah

Mahagon
10.05.2005, 17:03
Dänn wotti no druf hiiwiise das es nöd nur für eus Schwiizer eh wichtigi Abstimmig isch! Wenn mer jetzt Nei zu derä Sach sägget, ghat mal dserscht die ganz Bilaterale I & II Bach ab und zum Andere wird d EU sicher nümm so verhandligsfründlech zu eus sii

Lughwyn, wenn du dich würklich so guet informiert häsch wiet seisch, denn settsch du eigentlich au wüsse, dass es de EU überhaupt ä kei Rolle spilt, wie die Abstimmig usfallt!

Du schinsch dEU-Osterwiiterig nöd grad guet z'finde. Ich finds aber ehrlich gseit unfair, wenn mer nöd de EU chan biiträte, obwohl mer es europäischs Land isch (und im Fall vo de Türkei liht dHauptstadt ja in Europa). Klar muess mer gwüssi Sache erfülle, aber ich würds en riise Witz finde, wenn mer de EU nume chönt biiträte, will mer wirtschaftlich starch isch.

Ich han mich übrigens nonig dezue entschide, wasi i dUrne lege! Eigentlich tendiere au ich zumene Ja. Nume han ich mit Dublin (über das wird merkwürdigerwiis viel weniger gredet) mini Müäh! Mir sind mit eusere Asylpolitik ufeme guete Wäg und ich weiss nöd, wieso mer das jetzt wieder lockere set?! Darum het ich lieber keis Packet gha und het Schengen JA, Dublin NEIN gstumme, so wirdi mir das aber definitiv nomal sehr guet müesse überlege!

@Munuzi: Ich meine nöd nur euses schöni Land, sondern vorallem au de Läbensstandart isch i de Schwiiz verglichswiis extrem höch! I vielnä Länder hettits die Lüüt wo motzid weniger schön!

Und ich finds schad wenn du wäg so öpisem Krach überchunsch..! Ich chan ehrlich gseit mit de meischte guet, aber au heftig drüber diskutiere, nachher aber wieder zumene andere Thema wächsle, ohni hässig ufenand z'si! Gwüssi Lüüt reagierid eifach chli sensibel und fühled sich agrife.

Munuzi
10.05.2005, 17:52
@Munuzi: Ich meine nöd nur euses schöni Land, sondern vorallem au de Läbensstandart isch i de Schwiiz verglichswiis extrem höch! I vielnä Länder hettits die Lüüt wo motzid weniger schön!

Und ich finds schad wenn du wäg so öpisem Krach überchunsch..! Ich chan ehrlich gseit mit de meischte guet, aber au heftig drüber diskutiere, nachher aber wieder zumene andere Thema wächsle, ohni hässig ufenand z'si! Gwüssi Lüüt reagierid eifach chli sensibel und fühled sich agrife.
das sägi jo ebe au, vell wo euses land kritisiere ond vorallem au dr staat (debi läbets zum teil vo dem) hätet in andere länder überhaupt ke chance so es läbe z füehre we be eus! gnau das weti jo säge...! ond ich fends glichermase scheise weni mit öperem ned chan über abstimige diskutiere ohni das dejenig nachene häsig uf mich isch... ich meine wen ä person d schwiiz fertig macht und so und wens den um ibürgerigsabstimig gaht und die person nume gaht gah Ja stimme um de schwiiz wele z schade demit findi da eifach total lächerlich und denäbe.. und genau so isch de striit dozemal entstande. ich mein es chunt ned äne das mer schwiiz scheisse find und abemache will und glichzitig vom staat de luxus bechunt ned müese z schaffe. :rolleyes:
wasi bi dere abstimmig jetz werde wehlä weisi immer nonig, tue mer nochene no die links vom Lughwyn gnauer aluege. allerdings hani letzer ziit vel plakat gseh vo wäge - Arbeit verlieren-Nein! Schengen-Nein! usw. weis ned öb da eifach nume en art propaganda sött si um eus itzschüchtere aber irgendwie mues es jo au öpis wahres drane ha.

Lughwyn
10.05.2005, 21:21
@ Mahagon : Scho mal öppis vo de "Kopenhagener Kriterien" ghört? Demit en Staat de EU biiträte chan, muens klari Aforderige erfülle. De ghört die Wirtschaftlich Komponänte ganz sicher derzue. Es bringt de EU schüli wenig e Wirtschaftlichi niete im Bündnis ds ha... das bedüütet Choste und kein Gwünn, kein Gwünn isch sehr schlächt. Als Biispil het d Düütschland 2 Mia. Euro a d Pole zallt, damit die überhaupt de EU Biitrit. Es git e Dokumentation vom Verhandligsmarathon beträffend de EU 25 Biitritsverhandlige wo sehr interessant isch, willmer au hinder d Kullise gseht. Au muenmer erwähne das d Wirtschaft vo Tschechie und de Baltische Staate ganz sicher nöd schwach sind und es grosses Potential uufwiised. Trotzdäm gsehtmer anhand em BiP gnau wär die Mächtige i de EU sind -> http://upload.wikimedia.org/wikipedia/de/d/d4/EU_Karte_BIP.png. Wemmer dänn no d Ihwonerzahle vo de EU 25 unternand vergliicht, muen einem nomal öppis in Sinn cho.

Villicht ligt Ankara in Europa, das interessiert mich wenig, wenn das Land en Genozid lügne tuet, es Volk verfolgt/unterdrückt und näbed bi ufd Mänscherächt schiist.

Nirgends hani gseit ich seg gäg d EU 25 erwiiterig, wirtschaftlech het Ost-Europa sowieso scho de EU Grosskonzärn ghört. Nur müens jetzt zerst luege das de Lauft und nöd das es e Laufblähig git.

Und woher bitteschön weisch du das die Abstimmig de EU kei Rolle spillt? Scho mal drah dänkt, was das Finanziel für üsi Nachbarländer bedüütet a de Schwiizergränze witerhin nach Schenge-Ussegränze ds Arbeite? Sowieso, wo han ich gseit das die Abstimmig de EU "e Rolle spillt"? Was ja eigentlich so nöd stimmt, die Abstimmig het ganz sicher (so oder so) uuswürkige uf'd EU Organisation.

RaveninBlack
11.05.2005, 16:41
Also a die wo eher chli abglehnt gegenüber Schene sind:
d Calmy Rey (oder wiemer die au wider schribt) het bi eus in Schaffhuse gseit, dass es Jo keinesfalls es Hintertürli öffnet zur EU. Sowiso wür es Nei bedüte, dass mir afanged um euses Land e Mur zbaue. So, dass mir möglichscht nüt mit de EU z tue händ. Das wäri aber Fatal. Mir sind vil z chli, um würklich unabhängig chöne z läbe jo z existiere. Mir würded hinter euseere Mur verhungere. D EU isch immerhin euse nachber. Mir chönd nid eifach alles was mid de EU z tue het ablehne. Denn wür eusi Wirtschaft nie me uftaue. Si wür sogar no tiefer in SChlamassel inecho.
Usserdem het eusi Bundesrötin no gseit, dass Schenge Dublin en Gwünn für eus isch. De EU bringt das nid würkli öpis. Uf jedefall niemols esovil wie eus. D EU git eus öpis. Es sind sogar vil ide Eu degege gsi, dass mir SChenge und Dublin biträte. Wil mir hend eigeni Regle. Nid so wie di andere EU länder.

Es isch en Witz mit was d SVP wider chunt. Arbetstelle sinked und d Schwiz wird unsicherer. Quatsch. Jo unsicherer wird si. Aber nume wil d SVP Polizeistelle Stricht. Aber sicher nid wil mir SChenge Dublin anämed. Stellenabbau gits nid uf Grund vo dem. D Bundesrötin het gseit si heged en Vertrag mit de Zolllüt, dass die ihri Stelle palte chönd. Es isch also alles en Witz was d SVP seit. Ich han no ken einzige guete Grund füres Nei ghört.
Mir werdet d Schwiz blibe. Au wenn mir Schenge Dublin anemed.

S einzig was eus droht, isch dassd SVP üs vergiftet. Di andere Parteie versueched öpis rächts z Stand z brige, aber d SVP isch irgendwie immer degege.

Munuzi
11.05.2005, 18:14
so ih ha mi jetz au no echli igehender mit dem züg befasst. und es stimmt eigendli spricht ned würkli öpis gäge schenge/dublin. emol devo abgseh das überall so plakat henget mit "Nei zu Schengen"-sprüch... mir het ä kollegin no dr Link (http://www.europa.admin.ch/nbv/info_mat/dossiers/d/schengen_kurz/) gschickt gha. has aber nume so churz überfloge. naja ih dänke so langsam werdi mi entscheide wasi bi de wahle stimme, nume mine grosseltere chani da ned säge... söscht gehts mit dene es donnerwätter. :D sowieso chas mer egal sii, schliesslech es mini stemm und mit dere chani mache wani wett.

Mahagon
11.05.2005, 18:59
Demit en Staat de EU biiträte chan, muens klari Aforderige erfülle. De ghört die Wirtschaftlich Komponänte ganz sicher derzue. Es bringt de EU schüli wenig e Wirtschaftlichi niete im Bündnis ds ha... das bedüütet Choste und kein Gwünn, kein Gwünn isch sehr schlächt.
Das isch mir dänk au bewusst und völlig begrifflich! Ich hans eigentlich nume prinzipiell gmeint, wills ja Europäischi Union heisst, oder andersch usdrückt: Verreinigtes Europa. Und vo dem her wärs chli en Widerspruch und en Witz, wenns eifach nume die ufnehmid, wo ihne passid. Dass es Gsetz git wommer sich muess dra halte isch für mich aber au klar!

Dütschland isch aber au sehr höch verschuldet und vo Frankriich müemer glaubs gar nöd rede...!

Nur müens jetzt zerst luege das de Lauft und nöd das es e Laufblähig git.
Die wird sicher cho! Würd mi nöd wundere, wenn dEU i 20-30 Jahr (oder scho früäner) Gschicht isch!

Und woher bitteschön weisch du das die Abstimmig de EU kei Rolle spillt?
Das händ eusi werte Politiker innere Fernsehsändig gseit. Viellicht gfindi das ja no schriftlich.

Sowieso, wo han ich gseit das die Abstimmig de EU "e Rolle spillt"?

Da häsch das indirekt usdrückt:

Dänn wotti no druf hiiwiise das es nöd nur für eus Schwiizer eh wichtigi Abstimmig isch! Wenn mer jetzt Nei zu derä Sach sägget, ghat mal dserscht die ganz Bilaterale I & II Bach ab und zum Andere wird d EU sicher nümm so verhandligsfründlech zu eus sii
Und wenns nüm vo verhandligsfründlich zu eus si werdit, denn würdi es NEIN für sie ä Rolle spilä!

Was ja eigentlich so nöd stimmt, die Abstimmig het ganz sicher (so oder so) uuswürkige uf'd EU Organisation.
Höchschtens ä Unbedütendi! Im Gägesatz zu de Schwiiz..!

Ich möcht nomal sägä, dass ich mich i würkli nonig entschide han! Aber wills da inne kei würklichi Kritiker git, sondern nume Befürworter, han ich eifach chli Gägedruck welle geh, will es JA und es NEIN händ sowohl als auch positivi und negativi Folge, und schlussändlich muess jede für sich sälber entscheide, uf wellere Site dass sPositivi überwiegt!

Munuzi
11.05.2005, 19:57
ich denke nach wie vor das die abstimmig es klars nei wird ergeh. also schenge dublin wird abglehnt, denki etz mal. und das schlüss ich drus wil ich weis wie vel lüt dröbert denke. oder aber es wird sehr knapp usfalle, aber es klares Ja wirds sicher nöd geh.
des witeren hani wider mol einisch meh d bestätigung das am meiste do ine lauft wen es um abstimmige und politik gaht... chömet jungs gebet gas damit mer d ösis no hinder eus lönt und vor ihne de nöchst Ch-club eröffne. ;):D

Mahagon
11.05.2005, 20:43
ich denke nach wie vor das die abstimmig es klars nei wird ergeh. also schenge dublin wird abglehnt, denki etz mal. und das schlüss ich drus wil ich weis wie vel lüt dröbert denke. oder aber es wird sehr knapp usfalle, aber es klares Ja wirds sicher nöd geh.
dUmfrage zeigid aber ganz öpis anders...! Erscht sit em Blocker sinere Red isch ä chlini Trendwändig zgseh, aber dass das langet glaubi weniger..!

RaveninBlack
11.05.2005, 22:52
@ Mahagon:
Was sind denn d Nochteil a dere Vorlag?
ich han no nie würkli öpis Sinnvolls ghört, wo sowit ich weiss Händ und Füess het. Oder wo überhaupt öpis mit dere Abstimmig z tue het. D SVP het nähmlich a dem infoobig mit de Bundesrötin immer wider sone Abstimmig vom September is Spil brocht. Personefreizügikeit glaub. Also dass jetz eine wür mitemene Chesel Farb und emene Pinsel ind Schwiz cho würd und sich als selbständig erwerbende usge wür. Ich kenne mich jetz mit dere Abstimmig überhaupt nid us. Aber das ghört eifach NID zu Schenge/Dublin.
Und au alli andere Argument hend sowit ich weiss nüt a sich. Zumindescht die woni bis jetz ghört han^^.

Kuscheltroll
12.05.2005, 16:30
D SVP het nähmlich a dem infoobig mit de Bundesrötin immer wider sone Abstimmig vom September is Spil brocht. Personefreizügikeit glaub
Auso letschtens het ä Diskussion gäh wo di verschidenä Parteiä hei diskutiert. Dr Murer vor SVP (Dä namä passt für einä wo wot d'Schwiz imuurä :D ) Irgendeinä vor AUNS, dr Deiss und no eini wo derfür isch gsi.Ig gloubä auso du meisch dä aalass. Jedäfaus hei mi d'befürworter dört sehr dütlech überzügt. Was der Muurer da für ä verbindig zwüschä der nächschtä und der übernächschtä abstimmtig het zoge hani sehr komisch gfundä. Wenn ig chönnt wählä8chni leider no nid, währi jedäfaus für Schengen/Dublin. Das mit der Personäfreizügigkeit im Septämber oder? billigi Arbeiter chömä isch ä anderi sach womä getrennt muess aaluegä.

Mahagon
12.05.2005, 19:28
@ Mahagon:
Was sind denn d Nochteil a dere Vorlag?

En grosse Nachteil findi, dass mir sAsylverfahre vo de EU müänd überneh, obwohl mir da inzwüsche ufeme guete Wäg sind! Jetzt die Verfahre, nach dem dZahle zrugg gange sind, wieder z'lockere findi nöd sinnvoll.

dGägner sägid, dass i derä Datebank (wo ich an und für sich ä gueti Grundidee finde) im Moment zwüsched 14'000 - 16'000 Kriminalfäll/Persone registriert sind, mir aber am Zoll scho es Vielfach devo chönd ufdecke, was nachher zumene grosse Teil würd wegfalle. In Dütschland seigid vor zwei Jahr lediglich ca. 150 Fäll danke dere ufdeckt worde. Zudem sind dKriminalfäll proportional uf 1000 Iwohner abegrächnet i de Schwiiz viel chliner als i eusne Nachbarländer Frankriich und Dütschland, wo Schengen händ. Au isch dSchwiiz optimal als Schmugglerland.

Ich möcht aber scho au no säge, dass ich die Datebank würd guet finde! Ich würds guet finde, wenn mer chönd über dGränze fahre, ohni kontrolliert z'werde! (Guet, kontrolliert chamer ja immer no werde, eifach erscht im Landesinnere) Ich würds au guet finde, wenn dAsylbewerber nur no i eim Land chönd en Atrag stelle! Det findi eifach de Hagge, dass wenn sich gwüssi Länder nöd konsequent dra haltit (dRed isch vo Portugal und Spanie), denn macht das System kei Sinn! Au guet würd ichs natürlich für dWirtschaft finde!

Hmmm..., händer geschter dRita Furrer i de Rundschau ghört rede? Das git scho z'dänke...

Pechvogel
17.05.2005, 09:30
Also ech chan jo ned wähle aber ech hett eh ned gwösst foer was i gstemmt hätt. Ich ben der Meinig das es vo u nochteil hett

Munuzi
17.05.2005, 13:12
werom möchet eigendli all so es dramdram om schenge/dublin und vergäset drbi das au no das vom partnerschaftsgsetz abgstemmt werd? do wör mi au no eui meinig dezue interessiere.
wer öbrigens gar ned weis was er stemme söll de cha sech chlini helf uf dere site (http://www.coopzeitung.ch/politarena) hole. :D ha dört mol die frögli beantwortet und zu 87% söt ich zu dublin/schenge jo stemme. ha eigendli be allne sache jo gstemmt nume bim letze wos drum goh das en asylsuechende wo ime andere schenge land bereits abglehnt worde esch, öb de den döf do ine nomol en asylatrag stelle. döt hani nei gstomme, nume bi de abstimmig chani ich jo ned zo jedem absatz mis jo ond nei dezue geh. döt cha mer eifach jo oder nei zu schenge/dublin aneschribe. aso entwäder alles jo oder alles nei, stemmts?
ond bi de sach ums gsetz für glichgschlächtlichi paare, beni fivti fivti.. aso luut uswertig vo dere site söti met 54% deför si, was jo ned wörkli vel esch. zom einte söttet die jo scho ned diskriminiert werde ond benachteiligt si, anderersits gsehnis au ned ih das sie eigeni regle bruche in sache behöre, spitäler usw. einewäg fendi sött mer ene d möglechkeit geh chöne z hürate, den hen mer ned emmer so es gschess met dene halbegsetz... ich mein wens verhüratet send de gehts kes prob, de werdets die gliche rächt ha wie heteroverhüateti.

Kuscheltroll
18.05.2005, 15:19
He was kisch das der Schwizerclub uf der zwöitä sitä. Ja das muess mä sofort ufäzieh. Ah ja schusch hani nüt5 z'sägä.

James Bond
21.05.2005, 19:45
Site 3?
Das muess gänderet wärde...

Dr Munatius und ich schribe nägsch Wuche die schriftliche Maturprüefige... Mol luege, was das git...

Nirazul
21.05.2005, 21:21
Site 3?
Das muess gänderet wärde...

Dr Munatius und ich schribe nägsch Wuche die schriftliche Maturprüefige... Mol luege, was das git...

Hm, die händ eusi Viertklässler scho gha! Vel Glück jedefalls, i eim Johr bin ich dra *bibber*. Muesch mer denn säge, wies gsi isch ^^
Jedefalls hani ghört, dass es vorteilhaft wär, wenn mer scho ide jetzige Summerferie afoht lehre. Velecht wärs echt ned schlecht, aber es sind doch FEERIE ^^
Was isch eigentlich mit em Bodesee-CT? De müemmer mol belebe ;D

Munuzi
22.05.2005, 00:10
Was isch eigentlich mit em Bodesee-CT? De müemmer mol belebe ;D
stemmt, de sommer chunt gli. wet wösse was bezöglech dem ct so lauft? esch das eigendli definitiv oder ergendwo zwösche plane ond verwörkleche stoh blobe? naja würd uf jedefall goh wens z stand chunt, nume wens ide sommerferie esch werdi wohl schaffe müesse. wie gseht das met eu us wördet ihr goh wen das z stand chont?

James Bond
22.05.2005, 10:17
Bi mir wirds mit em Bodesee CT vermuetlig nit klappe. Am 29. Juli isch Maturfeier. Bis denn gohts nit. Am 8. Juli gangi in d Ferie. Es müessti also drzwüsche si.
Irgendwenn zwüsche 1. und 8. Juli hani mini Füererschin-Prüefig, immerhin könnti denn mit em Auto ko^^

Jedefalls hani ghört, dass es vorteilhaft wär, wenn mer scho ide jetzige Summerferie afoht lehre.
Jä, jetzt ihm Nochhinein findi das e sehr gscheiti Idee^^

@Nirazula: Isch das jez irgendwie Mode, die Gschlächtsumwandlig?

RaveninBlack
22.05.2005, 22:44
So wie gots eu so?
@Nirazul:
Jo... Bisch jetz au no e Frau worde?:p Zersch die sche... ääähm schön Namensänderig und jetz das?
Spinnsch irgendwie chli?;)

Nei im Ernscht. Wie gots so?
Ich han schoes Zitli nüt me vo eu ghört. Chunt wohl oder übel devo, dani in letschter zit zimlich vil gschaffet han.:p
Wider emol^^

Boa geschter hanimer di neu In Extremo Singel kauft. Huere geil.:p Gli chunt s neu Album use. Man ich freu mi scho voll.^^

Munuzi
23.05.2005, 19:21
hei löhnt doch de nirazul in rueh, de name isch na easy und wen er etz eis uf frau macht löhnt en doch.. söll doch jede si was er wet.
gueti frog we gohts mer so? eigendli solala, we mers halt au so het. ;) ond we hänt ehrs so? sind jo irgendwie all am prüefige mache und weisi ned was alles, ond das ganze irgendwie scho sit graumer ziit.. nämli scho so lang we do ine nüt meh lauft. :D
i wet glich nomal für gspröchsstoff sorge und fröge drum churz (au wens es alts thema isch); wer spelt vo eu alles WoW und wo? ih weis isch es gässnigs thema eigendli aber ih be erst jetz ih die szene (:D) inegrütscht und sött no bitz tipps ha bezöglich charakter erstellige und was gnau zu welem char passt vom bruef her und so. wär na easy wen mer do es paar würde antworte druf, werd aber wahrschindli eh nome de nirazul... ehhhh d Nirazul ^^

Nirazul
24.05.2005, 06:11
Bi mir wirds mit em Bodesee CT vermuetlig nit klappe. Am 29. Juli isch Maturfeier. Bis denn gohts nit. Am 8. Juli gangi in d Ferie. Es müessti also drzwüsche si.
Ooou! Was sich en CT ohni euse Gheimagent? ^^
Naja chammer nüt mache. Mer gseht sech ja velecht weder mol amene Schwizer CT :D

@Nirazula: Isch das jez irgendwie Mode, die Gschlächtsumwandlig?
*g* Ha ganz vergesse, dass das bi euch ja gar ned zieht :D
Jojo, Lüt verarsche macht Spass, bsonders wenns met eim sälber gnue mängisch gmacht worde isch ;). Isch mer gnue mängisch ufd Nase bonde worde, dass Nirazul wiblich tönt. Denn hani dänkt: Scheiss druf xD

@Munuzi:
Joa, cha der scho Uskunft geh, aber am beschte machsch da, wo der am meischte Spass macht :D.

Kuscheltroll
24.05.2005, 14:11
Auso was louf hie eigentlech. Ä diskussion ob dr Nirazul wiblech oder nid isch. Derbi wüssemer doch scho lang d'Wahrheit. :D Es CT während dä Summerferiä dörft nid ganz eifach wärdä für mi danimi wahrschinlech amänä bestimmtä ort imänä bestimmtä Lamd wirdä befindä. Gäu Munuzi ;) .

Munuzi
24.05.2005, 20:53
@kuscheltroll; beschtimmte ort, bestimmts land? söll das en gheimi botschaft sii. wen jo ehhhh... Over and Out. :D
also was das bodesee ct agoht ich be uf jedefall drbi, etz eschs eis johr her seti die spenner, us dem komische nochberland, nöme gseh ha.. werd weder mol ziit. ond ih dänke das bodesee deng werd no einige anderi user azieh. i hoffs uf jedefall. vorallem gärn würdi mol es paar vo de mods in live gseh, z.B die mystisch legendi om die sech veli gschechte ranke.. sprech dr Don Esteban würdi gern mal gseh.. wobi ich bezwifle das da öberhaupt ä mönsch esch. :D
zomt einte wöri au gern mal die schwiizer do ine könelehre, aber nume wen mer versproche wird das zum einte ned nume gsoffe wird und zum andere ned nur über politik gschnurrt wird. :D

Satyr
24.05.2005, 23:19
MUAHAHAHHAHA huere SCHWIZEEEER ich ha wider internet und wird euch TERRORISIERE MUAHAHHAHAHAHAHA ( @ munatius oder james : Lönd BIIITTE sonen schpruch wie " NEEEEEI er isch zrugG " oder so laufe hahahaha )

Huere SCHWIIIIIZER club muahahaha...

ääääm.. sorry ^^

Wägem ct.
Ich bin hundertpro debi, dasmal wirdi nöd usgraubt, nöd usgno, nöd mverprügled no chumi zschpad oder vergiss öppis.
DOOCH:
Passed uf was er mid mier aschdellled, süsch raub ich uf eimal öber vor euch us, ich warne euch ich bin extrem kriminell veralagd in ledschder zid, nöd nur töffli raub sondern au 2 ibrüch und so gschpass. doch ich will jetz nöd zvil redäää.... am beschdä ier warded und den wird sich ales ergäh am ct :D

alsooooo

Peaaace! äää sory :

WAAAAAAAAAAAAR!!!!!!!

;)
mtg pana

RaveninBlack
25.05.2005, 01:24
@Munuzi:
Also ich trinke nid.:p
Wenn ich denn frei han bini natürlic au debi. Also so ab 4. Juli a drei Wuche hani ferie. I däre zit wärs natürlich obergenial.:p
I Spile übrigens au WoW. Und zwar uf Gilneas. Also wend öpis wüsse wotsch nur zu.;)

Kuscheltroll
25.05.2005, 07:48
@Pana NEIIIIIII ÄR ISCH ZRÜGG. :scared:

He du hesch numä der muniu der james bättä. :D

Nei s'isch toll das der Schwizerclub wider meh lüt azieht. Ah ja
@Munuzi Du hesch mi doch im Früehlig versuecht z'erreichä. Da bini imänä bestimmtä Land gsi. ;) Der Räscht sött närnä klar wärdä.

James Bond
25.05.2005, 12:12
@pana: NEI, ÄR WIRD BANNT!!!!
öhm... ÄR ISCH ZRUGG §gnah

Ganz ehrlig... Interessiert mi überhaupt nit. Schrib doch emol epis intelligänts :rolleyes:

nöd nur töffli raub sondern au 2 ibrüch und so gschpass.
Schinsch no stolz z si druff. Also mängisch...

Nach de Summerferie gits sicher wider emol e Schwizerclub CT :)

Satyr
25.05.2005, 13:14
uiuiui die eidgnosse nehmed mal wider ales zernschd.. bin ich de einzig zürcher da? oder de einzig wo min humor verschdad..? ah nei, munuzi und de deanzer no ;) aber wükli, merkeder das nöd weni öpis verarsch? ich meine ich ha jetz wider internet und das setti e parodischi aschpilig uf mini vergangeheid i dem thread gsi sie, aber hey wer wil de seid was er wil..

Es schwizer ct wär wider mal geil ( dasi au cho chan nöd wie sledschdmal )
doch hey, es gid ja scho eis i de schwiz negschdens ;)
wer chund den as bodesee ct in chrüzlingä?

( da falld mer grad ih das huere vil lüd da echli sehr wid vo ded weg wonäd.. aber hey : chlini schwiiz :D )
mtg pana

Munuzi
25.05.2005, 14:26
( da falld mer grad ih das huere vil lüd da echli sehr wid vo ded weg wonäd.. aber hey : chlini schwiiz
ja ja mer brucht ja vo A nach B nume es paar huere stunde.. met dere huere shit sbb. :D;)
a das huere bodesee ct werdi, wie bereits gseit met hondertpro goh. i mues die pennors weder mol gseh. :p ond wens dasmol en rechtig grossi verastaltig wör werde, met meh als nome handvoll user wär also ächt hammer.
die wo sech de do als WoW zocker g`outet hent dörfe sech de öbern es paar PNs miner sits freue. :D ah jo do ine esch doch no öper gsi wo im jungschütze isch, wer au nomol?! naja uf jedefall esch jo das wucheänd s eidgnössische, wönsche de allne schötze guets schüsse ond vel spass. :)

Yezariael
25.05.2005, 15:07
bin ich de einzig zürcher da?

*mäldä"

Nei

Kuscheltroll
25.05.2005, 15:20
Ä Zürcher :eek: sogar z'zwöit, verbrönnät nä. §burn
Nei scho guet dir steuet so viu ig weis ja Bärä ir schtadt uf darum verzeihi dir. :D
Aber mau ä frag bini immer no der einzig usem Kanton Bärn.

Mahagon
25.05.2005, 15:31
Es schwizer ct wär wider mal geil ( dasi au cho chan nöd wie sledschdmal )
Ha gmeint du hetsch scho chöne, heigsch eifach nöd welle...?! :D

ja ja mer brucht ja vo A nach B nume es paar huere stunde.. met dere huere shit sbb.
Wie wärs mit Auto?!! ... Ahhh, du bisch no z'jung... Würd mi!! §xlol ;)

Guet, nach em Kuscheltroll sim Statement muess ich wohl Zürcher-Front no chli verstärche!! ;)

Kuscheltroll
25.05.2005, 15:38
Guet, nach em Kuscheltroll sim Statement muess ich wohl Zürcher-Front no chli verstärche!!

Argh. Jetzt sisi scho drittä höch, d'übermacht wird immer grösser. :D
Ig bi ganz allei uf mi gschteut. §cry . :D

Artur
25.05.2005, 16:04
@Kuscheltroll: Hoffentli hesch nüt gege d appezeller. :D vo dene gits au drü im forum. :D

Captain Deanzer
25.05.2005, 16:30
chum isch de pana wieder da scho wird wieder gspammt..

es git halt e par sache wo sich nie änderet :D. ;).

und das ich fascht nie 1 oder 2 "Zeiler" mach änderet sich au nie :D.

Yezariael
25.05.2005, 18:09
Nei scho guet dir steuet so viu ig weis ja Bärä ir schtadt uf darum verzeihi dir. :D .

Und iär händ än Züärcher Loi. :D

@pana: Isch din Sig eigäntli erlaupt?? :p

Oehy
25.05.2005, 18:17
hei vergessad mi nöd
ST.GALLA denks

Munuzi
25.05.2005, 18:51
Wie wärs mit Auto?!! ... Ahhh, du bisch no z'jung... Würd mi!! §xlol ;)

vo wäge z jung... §burn bi wahrschindli sogar no älter we du, oder glich alt. i am 19 years old, bitch. :D;) usertem isch tschu tschu fahre halt au no geil, auti fahre esch zwar au geil aber bi all dene schiss gschwendigkeitsbegränzige... emol einisch dörfsch 80 fahre, de plötzli no 60 ond 10meter witer vorne de nor no 50... naja. apropo esch mer met em auto ned wörkli schnäller, be dene vele staus. oder fahr du mol vo säge mer bern nach st.galle innert 2-3stung. weis etz zwar ned we lang s zugli deför het aber ih dänke mol ned länger as 2-3stund met gueter verbendig.

You und was isch mit de Aargauer do, he?? tz.. naja ich stahne für aargauer und luzerner. *fähnli ufeheb* ha zwar gar kes fänli esch jo aber detail. :D

Artur
25.05.2005, 19:34
vo wäge z jung... §burn bi wahrschindli sogar no älter we du, oder glich alt. i am 19 years old, bitch. :D;) usertem isch tschu tschu fahre halt au no geil, auti fahre esch zwar au geil aber bi all dene schiss

Ich denke do wirsch nöd ganz dr gliche meinig si aber lömmers: SBB rockt!!! :cool:

You und was isch mit de Aargauer do, he?? tz.. naja ich stahne für aargauer und luzerner. *fähnli ufeheb* ha zwar gar kes fänli esch jo aber detail. :D

Und ich schlo dir jetztden mis appizöllerfändli umd ohre wennd nomeh vo dä argauer redsch. :D

Also bi mir wirds no ewig goh bis ich chan Autofahre. :D Ihr chönd jo mol rote wie lang. ;)

Munuzi
25.05.2005, 19:46
Ich denke do wirsch nöd ganz dr gliche meinig si aber lömmers: SBB rockt!!! :cool:

Und ich schlo dir jetztden mis appizöllerfändli umd ohre wennd nomeh vo dä argauer redsch. :D

Also bi mir wirds no ewig goh bis ich chan Autofahre. :D Ihr chönd jo mol rote wie lang. ;)
ich wör ned so wit goh und säge das SBB rockt aber zog fahre esch easy, so langs ned stundelangi verspätige hent oder au nume 2-3min und scho langets das dini nöchst verbindig nöme hesch will eifach de schiss fahrplan ned ufenand abgstimmt isch, han ich sgfühl. steck dis fänli weder ih söscht nehm ders weg bueb. :D;) ond weni mol rote dörf wördi säge 12i oder 13.. mer es as öbt das einewäg mol erwähnt häsch. :)

Artur
25.05.2005, 19:54
ich wör ned so wit goh und säge das SBB rockt aber zog fahre esch easy, so langs ned stundelangi verspätige hent oder au nume 2-3min und scho langets das dini nöchst verbindig nöme hesch will eifach de schiss fahrplan ned ufenand abgstimmt isch, han ich sgfühl. steck dis fänli weder ih söscht nehm ders weg bueb. :D;) ond weni mol rote dörf wördi säge 12i oder 13.. mer es as öbt das einewäg mol erwähnt häsch. :)

§cry Du bisch fies!!!! §cry :D

1) häsch gwüsst wie alt das ich bin und
2) Häsch gseit bueb. §cry (was jo stimmt, aber das isch jo au egal. ) ;)

PS: Ich bin Johrgang 1991 :rolleyes:

Nei jetzt aber emol ufhörä mit dem chindergarte. :cool: Und das mer hüt muess d matur ha um Kindergärtner/in zwerde. §dumm

Also was haltet ihr vo dem?

Also ich möcht emol öpis verzellä was ich völlig %&"ç*)=? ahört.

Also ich han emol amene ort glässe/ghört/gseh das d chinder im chindergarte scho sölad afange hochdütsch rede. §dumm

Mahagon
26.05.2005, 08:59
vo wäge z jung... §burn bi wahrschindli sogar no älter we du, oder glich alt. i am 19 years old, bitch. :D;)
Uuupps..., sorry! :grinundwe

Aber wäge dem bisch mit em Auto allgemein sicher schneller und vorallem viel flexibler. Ich fahre zwar au sehr gern Zug, sAuto isch aber wäge dem glich viel praktischer. Geschter hani z.B. en Workshop gha wo bis ca. 15:36 gange isch, min Zug wäri 15:38 gfahre, ich het aber mindeschtens 8min zum Bahnhof gha. Also wäri de nächschti erscht 16:08 gfahre und ich ca. 16:50 de Hei gsi. Bin aber mit em Auto dete gsi und bereits scho 16:00 de Hei gsi (also sogar no bevor de nächschti Zug gfahre wär). Han also rund 50min chöne spare! Meischtens isch de Zug zwar scho schneller, sProblem isch eifach, dass meischtens ä gwüssi Ziit muesch warte, und wenn en grad so knapp verpassisch, denn verzögeret sich das ganzi natürlich enorm und machts mit em Auto schneller! :)

Munuzi
26.05.2005, 11:17
@mahagon;
hehe jo do häsch natürli scho rächt, met em auti gnüssisch gwössi freiheit ond besch nöd of bestemmti ziite minimiert. demfall fahrsch du jo scho auto? hoffendli chani das johr au ändli d prüefig mache, be zwar ned onbidengt of es auto agwesse aber d eltere dränge ebe dezue dasi mol d prüefig mach ond jo ih mein au etz jobmäsig wers natürli ersennig es auto z ha, scho ällei wel de nöm of gwössi regione beschränkt besch. de chani genau so guet ä stell ergendwo im gago ose ha met em auto kes problem, esch natürli au weder ä vorteil im gägesatz zom zugli fahre. :)

@Sir Arthur;
wiso bin ih fies? hopla wa hani gmacht/gseit? etz besch aber ned die beleidigt läberworst nome weli bueb gseit ha? ja besch doch ä bueb oder wa heti de sölle säge? :D aber met johrgang 1991 besch jo doch chlei älter ich hät dänkt ergendwie 12i aber de besch jo minimum 14i. Zo dim thema hochdütsch lerne scho im chendes alter; das hani jo au scho mol als gspröchsthema brocht, und wie ih fende esch das natürli totale gugus de chender do goh hochdütsch lehre, da scho im chendergarte... ih mein mer rede schwiizerdütsch, also sölle die gofe au schwiizerdütsch lerne! ond das ganze esch jo einewäg weder nome das eusi usländer chend sech keis bei usrise müent om schwiizerdütsch z lerne, nüt anders!

Satyr
26.05.2005, 11:30
ziend eu eifach DAS ine :

http://rapidshare.de/files/1989292/Xzibit_feat._Gushtrim_Part_2.wma.html

ich säg nur :
HAHAHAHAHAHAHA!!

Munuzi du känsch de erschdi teil ;)

Mahagon
26.05.2005, 11:35
@mahagon;
hehe jo do häsch natürli scho rächt, met em auti gnüssisch gwössi freiheit ond besch nöd of bestemmti ziite minimiert. demfall fahrsch du jo scho auto? hoffendli chani das johr au ändli d prüefig mache, be zwar ned onbidengt of es auto agwesse aber d eltere dränge ebe dezue dasi mol d prüefig mach ond jo ih mein au etz jobmäsig wers natürli ersennig es auto z ha, scho ällei wel de nöm of gwössi regione beschränkt besch. de chani genau so guet ä stell ergendwo im gago ose ha met em auto kes problem, esch natürli au weder ä vorteil im gägesatz zom zugli fahre. :)

Ja, han dPrüäfig und hans au nöd chöne lah, mir es Auto z'chaufe...! :D Isch scho geil, wenn au dEltere nüm muesch fröge, öb sAuto chasch ha. Chasch eifach hi wot wetsch, went grad Luscht häsch! :) Vorallem isch de ÖV zNacht ja nöd würkli guet, obwohls sicher Verbesserige geh häd. Aber si fahrid nonig 24h und no lang nöd überall hi. Und mir macht sAutofahre vorallem au Spass! Es choschtet halt chli öpis, aber das hani ja gwüsst gha... :D

Dini Eltäre händ sicher rächt. Au wenns nöd bruchsch, denn häsch dPrüäfig wenigschtens und muesch nöd immer im Hinderchopf ha, dass si mal no setsch mache. Erlediget isch erlediget! :) Und vorallem würdi si no vor em Dezember mache... (grüäns L)!

Munuzi
26.05.2005, 11:48
Dini Eltäre händ sicher rächt. Au wenns nöd bruchsch, denn häsch dPrüäfig wenigschtens und muesch nöd immer im Hinderchopf ha, dass si mal no setsch mache. Erlediget isch erlediget! :) Und vorallem würdi si no vor em Dezember mache... (grüäns L)!
Ou ja, stimmt das blöde L... das isch einewäg no ä grund sie no das johr z mache. ih mein wet jo nächer ned müese zwoi johr (oder eis?!) meteme L omefahre. Aber ich dänke dasi sie no da johr cha mache werd wohl nüt meh, ich sött ide nöchst ziit zerst emol no zom augekontrolliere, ond ih sött sowieso ä brülle ha. de müent die körs gmacht werde (nothälfer und so). naja aber afange werdi bestemmt no ide nöchste zwe mönet, mol luege öbi de das ganze no ih das johr inedröcke chan. je nach dem we mängisch mer de die prüefige mues wederhohle cha sech da natürli id längi zie :D

@Pana; hehe geile sound, zum teil verstaht mer aber spaar sache nöd. aber söscht sehr geil man wen wird s vid gmacht?:D

Satyr
26.05.2005, 11:51
Video? Nur vilichd ;)

Text :

yeaaaaah
ou
ou
ou
ou
das isch gsibit feat gushtrim
ich fick mal wider dini maama nonqim
ah ah ah es fangd a nanqim

ey du wixer das isch gsibit feat gushtrim und zwar de zweite teil
es isch eifach geil wil ich massakrier dich midamene beil
lueg ufe wider abe d bisch in dc bi de gsibid
feat gushtrim er fickd dich i din gsichd
e nonqim ich chan noi wörter los du bisch en toy
man mid de ak 47 massakrier ich din ftoi
dini mama schpild für mich blasnutä
ich fick si chabud den si isch mini puta
eis zwei drü onzyt das isch de geilschdi beat
böfftakrit style eifach töfftashpit
fick dini mama fick si no feschder
ich fick mira und maria wi geschder
ich bange si ich nagle si bis ire krit explodiert
churz gseid ich ha din ganze läbe massakrierd

oyoyoy du bisch en toy wie toys r us
ich fick de hans den er isch en playboy haas
er so de schamlippe ade a de backe
und wie früener scho fick ich si bis si afanged wackle
ich mach terror i din schdad ich zünd din a din huus
man de lied wird de hit und ich chauf mer en risehuus
din huus gad chabud den ich han in massakrierd
ich fick dini whole family ich bin en dönertier
ich mach rap realistisch wi in new york uf de schdrass
new yourk isch westside und hasch isch de gliche wie de gras
ich bin gushtrim und min kolega isch de gsibid
wen ich zu mira und maria gan chund de gsibid mit
mier sind beschdi kolege eus tränd nödemal de tod
wen mir din gsichd uf de schdrasse gsend gsemer nur no rot
de gsibit häd en schwarze schwanz und fickd dich voll i de ganze
den chum ich und fick din fette ope i de ranze
er häd ide ranze so ueregsichder wanze
und mid de wanze und de xzibit dun ich de ranzetanz tanze
din gsichd wird grüen und blau wen du euse muskle berürsch
de glich wen du mid din fette fater ficke würdsch
din ftoi zerplatzt wie en luftballon
er häd so de dicke gsichd gha wie de dicke schoon
jetz isch bald fertig de lied isch eifach zu krass
man ich und de rööme mer füled mid schperma fass für fas
de röme de vladi de xzibit de xzimi und ich
mer chömed uf de party und wixed uf din gsichd!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGHHHHHH

mtg pana

ps : ja ich weiss böse text aber ier wüssed ja wer ich nachmache :D ftoi heissd uf albanisch gsichd =D

Munuzi
26.05.2005, 11:55
hahahaha pana sehr geil man de text isch heavy aber geil ohni endi. mir wüset ja das alles nur provokation und blabla isch also a all lüt do nehmets nid z ernst. ;)
aber was heisst eigentlich puta? irgendwie nutte oder so? und uf weli sproch? :D bi euchne songs lernt mer ja einewäg no albanisch.. schlim so öpis. :p

Satyr
26.05.2005, 11:58
puta heissd uf spanisch nuttä =D
krit heissd uf albanisch arsch =D
Nonqim heisst uf albanisch hey du mueterficker =D

und das immer mid " Gsichd " das isch jetz bi dene grad im trend XD

mtg pana

Nirazul
27.05.2005, 15:04
Mein Gott, da gohts ja weder mal zue und her xD. Öb das mit em pana z'tue het xD?

@Munuzi:
Hey, ich bin Aargauer mit luzernische Wurzle und bin im Jungschützekurs xD. Mer gönd am Sonntig gos Eidgenössische schüsse! Ich hoffe ich versiebs ned >.>
Ha letscht mol d'Brülle vom Kolleg agleit und ha ned schlecht gstund, woni anstatt em schwarze verschwommnige Pünktli en echti Schibe gseh ha xD. Au man, das isch ned würkli luschtig ^^

Am CT bini 100% debi! Aber öb das mit dere Planig klappet? Hoffemers ^^

Munuzi
27.05.2005, 19:20
Mein Gott, da gohts ja weder mal zue und her xD. Öb das mit em pana z'tue het xD?

@Munuzi:
Hey, ich bin Aargauer mit luzernische Wurzle und bin im Jungschützekurs xD. Mer gönd am Sonntig gos Eidgenössische schüsse! Ich hoffe ich versiebs ned >.>
Ha letscht mol d'Brülle vom Kolleg agleit und ha ned schlecht gstund, woni anstatt em schwarze verschwommnige Pünktli en echti Schibe gseh ha xD. Au man, das isch ned würkli luschtig ^^

Am CT bini 100% debi! Aber öb das mit dere Planig klappet? Hoffemers ^^
Hey... wetsch mi eigendli imitiere?? Ich be ebefalls Aargauer ond Luzerner wurzle.. mis einte grosi esch luzernere gse. ond ben ebefalls im jungschützekurs, kurs1. eigendli jo im zweite aber ebe wie au emmer :D ond au mer hei das wucheend fäldschiesse, ich gange am Samstig, sött öpe am halbi elfi (morge;)) schüsse. werds einewäg versaue, so wien i gester im training gschosse ha :( ond de fäldschlössli stech hani au vol vercheibet gester, das vor paar tage woni so guet gsi be im jungstechschiesse mues pures glöck gsi si. :( aber mi wormt ebe öpis im moment rechtig so dasi mi gar ned ufs schiese chan konzentriere, das es ebe wen das nome ned wär ...
Uf jedefall wönschi der guet schoss bem fäldschiesse, nirazul.

Nirazul
27.05.2005, 20:16
He, Munuzi ^^

Ben grad zrugg vom Pistole Schüsse cho, han mer en Chranz gsicheret *stolz is*. Hani ned mol letzscht Johr gschaffet, obwohli dete jedes WE Training gha ha. Tja, so ischs Läbe.
Jedefalls isch mer öppis peinlichs passiert ^^. Mer händ natürli letzscht Johr immer mit de neue Knarrene umegschosse, wo kei Sicherig me händ. Jetzt das Johr hani de Kurs nümme und ha mer vom Schützeleiter eini bsorget, s'alte Modell. Ha natürli ned gschnallet, dassi zersch d'Verrigelig sett öffne, demit i au schüsse cha :p.
Tja, han glich zemli guet troffe. Sogar de Leiter het gstunet ^^

Jetzt hoffi nome no, dassi am Sonntig au guet treffe. Met StGW beni ned so guet wie mit Pisti.

Munuzi
27.05.2005, 20:21
gratuliere zum chranz nirazul :) jo hoffe mer mol das wätter witershin so schön blibt zum wucheänd, vellecht ned onbidengt eso heiss aber doch ned grad es gscheff.

RaveninBlack
27.05.2005, 22:05
@Nirazul:
Gratz :p

Chum isch en bestimmte Typ wider do wird grad wider gspammt. tztztztztz
Schämed eu.

Man Am Mäntig isches sowit.:D

got eigentlich öper vo eu uf Frauefäld as Openair? In Extremo chunt am Fritig. *freu*:p
Ich hoffe ich chume frei über.

Munuzi
28.05.2005, 11:49
@Nirazul:
got eigentlich öper vo eu uf Frauefäld as Openair? In Extremo chunt am Fritig. *freu*:p
Ich hoffe ich chume frei über.
ä frauefeld? das isch doch im juni, irgendwie 17 ume?? leider gahni ned, obwohls es paar geili acts häti. aber ih gange vom 1-3juli scho as st.gallener open air. ond weli det scho ällei mue goh hani dänkt erspari mers au no as frauefälder ällei müese z gah. esch halt niemer eso rock begeistert, huere sieche nomale. :D

Captain Deanzer
28.05.2005, 15:22
de snoop dogg chunt uf frauefeld a dem open-air :D:D.

aber gah tuen ich trotzdem ned..

han scho gnueg stars i mim lebe gse ;).

Yezariael
28.05.2005, 19:18
Mud is doof

@ där üba mich
isch suchn stress, wonach siehts aus^^

Deshalb bist du wohl auch gesperrt. :p

Ach ja wän chummt da Snoop Doog nach Frauäfäld?

Mahagon
28.05.2005, 20:05
Deshalb bist du wohl auch gesperrt. :p

Ach ja wän chummt da Snoop Doog nach Frauäfäld?
Google...! (Schad gits de google-smilie nüm... :D)

=> 19. Juni, 19:30 - 21:00

Yezariael
28.05.2005, 20:08
Danke.
Weist du ob es noch Karten gibt? (wol kaum §gnah)

RaveninBlack
28.05.2005, 20:17
Probiere:p
Ich hoffe für am Fritig gits no. Ich han äxtra s Wuchenend frei gno.^^

Das isch jetz au no genial gsi hüt. Eigentlich hani hüt jo gschaffet. Am 14:00 hani agfange und het bis am 23:00 sölle schaffe. wil aber überhaupt nüt los gsi isch hani am sächsi dörfe go. Und ich bin natürlich grad zrug uf Schaffhuse.
(Wär jetz no geil, wenn si u huere im Seich wäre.:D)

Mahagon
29.05.2005, 11:26
Danke.
Weist du ob es noch Karten gibt? (wol kaum §gnah)
Ja, häd no da (http://www.ticketcorner.com/eventstore/control/requestcard;jsessionid=OEHM4BLS4T3I1QZP23UCFFA?id=648085).

Munuzi
29.05.2005, 13:48
was lauft do für en komischi invasion vo "ned schwiizerdütsch redene persone"?? :D
mer bruche ä grenzpolizei för euse CH-club :D;)

all göhnt uf das frauefeld aber niemer uf st.galle? mhh :(

Mahagon
29.05.2005, 15:47
all göhnt uf das frauefeld aber niemer uf st.galle? mhh :(
Wäge dem gang ich doch nöd unbedingt uf Frauefäld..! :D Vo de aktuelle Openairs i de Schwiiz überzüügt mi eh keis so richtig. As Rock im Park wäre gangi, wenni nöd LAP het... :(

Isch das eigentlich luschtig, älei anes Openair zgha?? Würd mich jetzt huere schisse..!

Munuzi
29.05.2005, 16:05
Isch das eigentlich luschtig, älei anes Openair zgha?? Würd mich jetzt huere schisse..!
ganz ällei isch mer ja eh ned, und ich triff mi am OPSG no mit es paarne us em dazueghörige forum. wenis no schaff kollegin z überschnore, de chunt sie evt. no met.. aber bi ihre isch da ebe chlei dumm. sie isch erst 14i und do müent no eltere überredet werde, au weni mi bereit erklärt ha verantwortig für sie z überneh und gseit ha i zahli s tick.. sind halt chli dummi eltere :D

Nirazul
29.05.2005, 23:17
Wäge dem gang ich doch nöd unbedingt uf Frauefäld..! :D Vo de aktuelle Openairs i de Schwiiz überzüügt mi eh keis so richtig. As Rock im Park wäre gangi, wenni nöd LAP het... :(

Hey, s'Greenfield wär doch was gsi ^^. Isch zwar no tüür 150 Fr., defür chunsch es Wochenend GEILS Programm über. Under anderem System of a Down, Greenday (obwohl naja, striich die weder, ha jo gschribe GEIL ^^), Toten Hosen, etc. etc. :D
[naja, mer merkts, ich bin echt begeischteret und fiebere scho voll druf zue ^^]

Und jetzt no en truurigi Mäldig:
Han de Chranz um 2 Pünkt verpasst *määäh* ._______.
Ich hasse ja sowieso d'B4-Schiibe und denn muesi no s'ganze Programm druffe schüsse. Und umeghüpft uf de Schibe bini, euse Betreuer het nümme gwüsst wie schrube ^^. Naja, het mi derb gschliffe. Het aber am Schluss glich no Spass gmacht! Ben vo eusne Lüt öppe im Mittelfeld gsi, de bescht het 60Pts gha, de schlechtischt so 38. Vo dem her: Alles im grüene Beriich ;)

Guevara
30.05.2005, 01:06
Sit I hie angmäudet bi, überlege I meh oder weniger passiv, wie I mi i däm Thread am beschtä "vorstelle" cha.

Joa, aso, grüess us Bethlehem....ämene Stadteil von Bärn! :D

PS: Mir si garny so langsam wie mä immer dänkt, I weiss o nid wie des grücht i Umlauf cho isch. :confused:
Viellech isch vor äone o eifach mau ä brühmte bärner langsam gsi. :rolleyes:

Kuscheltroll
30.05.2005, 06:36
Joa, aso, grüess us Bethlehem....ämene Stadteil von Bärn!
Yee ä Bärner ändlech bini nümme der einzig. §5troet
So das git es Bier für aui :D §prost

Langsami Bärner ig weiss genau so wenig wie du werum d'Bärner langsam söttä si. A mir sötts ämu nis ligä.

Munuzi
30.05.2005, 18:30
Hey, s'Greenfield wär doch was gsi ^^. Isch zwar no tüür 150 Fr., defür chunsch es Wochenend GEILS Programm über. Under anderem System of a Down, Greenday (obwohl naja, striich die weder, ha jo gschribe GEIL ^^), Toten Hosen, etc. etc. :D
[naja, mer merkts, ich bin echt begeischteret und fiebere scho voll druf zue ^^]

Und jetzt no en truurigi Mäldig:
Han de Chranz um 2 Pünkt verpasst *määäh* ._______.
Ich hasse ja sowieso d'B4-Schiibe und denn muesi no s'ganze Programm druffe schüsse. Und umeghüpft uf de Schibe bini, euse Betreuer het nümme gwüsst wie schrube ^^. Naja, het mi derb gschliffe. Het aber am Schluss glich no Spass gmacht! Ben vo eusne Lüt öppe im Mittelfeld gsi, de bescht het 60Pts gha, de schlechtischt so 38. Vo dem her: Alles im grüene Beriich ;)
ja s Greenfield wäri au no öpis gsi.. aber i ha mi ebe für d foo fighters entschide und gäge die toten hosen. :) und immerhin hani bisher fürs St.gallener au 180sfr müese bleche, weni no begleit person finde dörfi döt au nomal 130stei änehaue.
übrigens was fäldschiesse agoht so hani glese das da johr d anzahlt teilnähmer um 10% zrüg gange esch im gägesatz zum vorjahr. ich selber ha leider nume 42gschosse, aber was sölls immerhin ned de schlechtischt. und eine vo eusne "chlei ältere schütze" het mer sis alte schiessbuech zeiget.. vor 25johr het er im JSkurs1 bem erste fäldschiesse au nume 47pünkt gmacht. :) er het mi det wohl chli wele tröste...

Milui
31.05.2005, 13:33
Ich würd verdammt gärn ans Greenfield Open-Air go (Zugticket isch jo im Priis inbegriffe), aber ich find niemerts wo mitchunnt. Und 3 Täg dört elai anego schisst mi echli a. :(

Munuzi
31.05.2005, 14:24
Ich würd verdammt gärn ans Greenfield Open-Air go (Zugticket isch jo im Priis inbegriffe), aber ich find niemerts wo mitchunnt. Und 3 Täg dört elai anego schisst mi echli a. :(
so ischs lebe, ih muen au allei as st.gallener gah... well jo niemert so rockbegeistert isch. und die wo mit würd wele dörf vo de eltere us nöd. nu ja, aber han mitlerwill vom st.galle openair es paar usem forum "keneglehrt" und werde wohl die den au dört in RL treffe.

Kuscheltroll
02.06.2005, 15:10
So holemer dä wunderschön Thread wider ufä. He machet ä chli d'nachbarä im oschtä si bim 10 aglangt. :D

Mahagon
02.06.2005, 18:12
So holemer dä wunderschön Thread wider ufä. He machet ä chli d'nachbarä im oschtä si bim 10 aglangt. :D
Du würsch besser mal es gschids Thema bringe, statt de Thread immer wieder (sinnlos) ufe zhole... :rolleyes:

Munuzi
02.06.2005, 19:30
Du würsch besser mal es gschids Thema bringe, statt de Thread immer wieder (sinnlos) ufe zhole... :rolleyes:
:eek: mahagon? du wetsch eus hendergoh... sennlos ufe hole? nüt esch sennlos gnue wens drum goht de CH club weder vo de henderletzt site vöre z pushe. ;):D

so thema wie wärs demit; das weekend esch volksabstemmig, weni mi ned vertah han^^... wer goht alles ad urne? oder würd gärn goh?(falls noni berechtigt zum stimme...)

James Bond
02.06.2005, 19:31
An d'Urne gangi nit. Ich ha mini Stimm bereits brieflig abgschickt.

Mol luege, was siegt:
D Vernunft vom schwizer Volk, oder d'Hetzkampagne vo dr SVP...

Munuzi
02.06.2005, 19:37
An d'Urne gangi nit. Ich ha mini Stimm bereits brieflig abgschickt.

Mol luege, was siegt:
D Vernunft vom schwizer Volk, oder d'Hetzkampagne vo dr SVP...
also ich werde mer d müeh mache und am Samstig morge and Urne gah... da i wider mol verpasst ha das ganze uf post z bringe. ^^
Ich denke bi dere abstimmig is wider mal s gliche wie einst bi de ibürgerigsabstimmig... chunt druf a wie sehr sich d lüt beiflusse lönt, oder ebe wie sie das ganze ufnähmet. mini grosseltere sind au stark devo überzügt dass das alles mit EU und so ztue het, ond vo dem wents gar nüt wüsse... so gahts aber vielne alte lüt!

Artur
02.06.2005, 19:44
Also ich wör gern ad urne, aber ich chan nonig. §cry

Aber ich wör zwei mol jo stimme. Denn wemmer echli s ganze ah gluegt het hät mer gseh das vieles vo dä SVP ader hoor anezoge gse isch. au wenns echli übertribe gseit isch.

Aber dä beschti satz vo däre kampanbe isch scho fast ide arena gfalle. döt hät eine zum murer gseit: Nei, nei, nei, sie säged jo immer Nei, do nimmts mi wunder wie sie hönd chönä hurotä. §xlol

RaveninBlack
02.06.2005, 21:07
lol
So Geil:D

Also ich hoffe doch, dass d Vernunft Sigt. D SVP het eifach zimlich vil Mischt zämegschwaflet vo wäge Arbetslos, nüm dörfe Kontroliere ade gränze, d gränze werdet prktisch ufglöst, weniger Sicherheit...
Eigenltich isch das jo zimlich alles unberächtigt. Sicherheit hemmer wenschon denscho me aber sicher nid weniger. Weniger chömemer nume über, wemmer Sicherheitchräft entlönd, wie d SVP in Züri :rolleyes: . Das mitem Arbeslos zügs glaubi nid, und dass mer nüm ade Grenze kontrolliere dörfe isch au en mischt. Mir werdets so mache wie immer. Und Ufglöst werdets grad au nid :rolleyes:

Aso zum teil hends sich jo scho übels Züg erlaubt. Vo wäge EUKomisär wo chönd ide SChwizer Gsetz umefummle oder so zügs. :rolleyes:

Mol luege^^

Man hüt hani mer grad es mobiltelephon kauft. für 24 Franke mit Easy card.:D

@Nira:
geile AVA hesch^^

Milui
02.06.2005, 21:20
Ich muess min "Stimmausweis" morn no abschicke. Has total verdrängt kah. :rolleyes:

Ich stimm (natürlich) zweimol e "Ja". :)

P.S.

Würd mi nid wundere, wenns die Gsetz abglähnt wärde.

Erinnert mi doch grad an das Gastgwärbgsetz-Abstimmig do in Basel. Alli sind überzügt gsi, das es abglähnt wird. Nur ich bi so pessimistisch gsi, und ha irgendwie gwüsst das es agnoh wird.

Mahagon
02.06.2005, 21:32
:eek: mahagon? du wetsch eus hendergoh... sennlos ufe hole? nüt esch sennlos gnue wens drum goht de CH club weder vo de henderletzt site vöre z pushe. ;):D
Das nennt mer Spam! ;)

Aber dä beschti satz vo däre kampanbe isch scho fast ide arena gfalle. döt hät eine zum murer gseit: Nei, nei, nei, sie säged jo immer Nei, do nimmts mi wunder wie sie hönd chönä hurotä.
Asylinitiative?!?

Also ich wirde wieder mal es NEIN inlege. Trotzdem wärs für mich ächt mal spannend zgseh, wenn das agnoh wird, öb sich denn die Sache vo de Gägner bewahrheitit oder nöd! Es würd mich nöd wundere...

Mich regt jetzt uf, dass immer all vo de SVP redit. AUNS isch nöd gleich SVP! Polizischte sind nöd gleich SVP! Und au en grosse Teil vo de FDP-Wähler werdit Nei stimme, wo au nüt mit de SVP zduä händ. Immer heissts eifach: "Scheiss SVP und gnau sGägeteil vo dene stimmet mer". Öbs denn schlussändlich die eignig Meinig isch, isch denn glich... Händ i de Klass mit mehrerne drüber gredet. Eini häd scho länger brieflich Ja gstumme. Nachdem mir das i de Klass chli besproche gha händ, häd sie denn doch gfunde, sie hetti gschider Nei gstumme. Aber nume will sie dSVP nöd chan ha, häd sie "automatisch" Ja gstumme. So Sache chan ich ehrlich gseit nöd ganz begriffe. Mer sell doch sini eignig Meinig ha und die verträtte, ABER erscht nachdem mer sich RICHTIG mit dene Vorlage befasst häd und au chan säge, wieso mer so oder so gstummä häd!

Captain Deanzer
02.06.2005, 21:53
han mal mit em pana echli dietike gfilmt :D.

isch scho echli abschreckend wemer denkt das es so eckene i de schwiz git :D :D.

http://rapidshare.de/files/2130708/city.WMV.html .

naja Züri selber isch den no e ganzi ecke schlimmer ;) :D .

RaveninBlack
02.06.2005, 22:35
wie Dietike?
Voll nid. Züri het sicher au Teil wo hässlich sind. Aber de schöner Teil isch aso um Wälte schöner als Dietike. :p

@Mahagon:
Eigentlich häsch jo scho rächt. Aber ich han mich aso scho guet Informiert. S enzig wani nid weiss, isch wär alles d Gegner sind. :p
Aber das isch ja au nid s wichtigscht.
Ich hoffe nume nid, dass sich d Schwiz vo dere Angschtmacherei ischüchtere lot. Ich han mol irgendneumeds en Läserbrief gse vo öperem wo mol irgendwo anere Gränze gläbt het, woner irgend öpis nichtigs gmacht het und denn nüm het dörfe i das Land go. Denn heters aber irgendwie doch nomol probiert und isch denn gschnappt worde. Und denn heter no gschribe, dass mir ja bimene Nei ufm becht Wäg wärid, dass das eusi Chind au wider erläbe chönd. :rolleyes:

Nirazul
02.06.2005, 23:32
Hey Lütlis!

Ich ha mech für 2x Ja entschiede bide Nationale Vorlage.
Über Schenge het mer vode SVP so vel Bullshit ghört, leider au vode Gegesite. Aber mer isch wichtig, dass mer Zämearbet verbessered. D'Ussegrenze isch eh en Witz, also sett mer zumindest im Inland und in Zämenarbet mit em Ussland Verbesserige abringe.
Partnerschaftsgsetz isch länscht überfällig. Schwuli und Lesbe sind au schwul und lesbisch ohni das Gsetz und es wird au ned meh Schwuli oder Lesbe geh, wels das Gsetz git. Höchschtens outet sech es paar me, aber die sinds ja scho vorher gsi. Au da sind d'Argument vode Gägner en Witz. "Falschi Areiz", BITTE?!

Hüt bini übrigens in minere 5403igschte Lieblingsstadt Basel gsi :D. Mer sind dete go s'FMI aluege, sones Biotechnik-Institut. Mer händ sogar (!) Pföschteläuf chönne mache, 3 (!) Pföschte, wommer zersch öppis ghört oder gmacht het und denn 5 Frage drüber beantwortet het. Eusi Gruppe isch ins Final cho, Punkteglichstand mit 4 andere Gruppene. Mer händ denn bide Schätzfrag verlore, händ aber trotzdem no en Pris becho :D.
Was? Buechzeiche mit igschweisster Hering-Sperma-DNA xD. JAHHH!!!

Milui
02.06.2005, 23:41
Was? Buechzeiche mit igschweisster Hering-Sperma-DNA xD. JAHHH!!!

http://forum.virtualracing.org/images/smilies/eek2.gif

Ich bi hüt serstmol in däm Joor im Schwimmbad gsi. Het richtig guet do, dSunne wider emol an de Körper zloh. Echli brüner worde bini au, aber e Sunnebrand hani mir zum Glück nid igfange (obwohl ich dSunnecreme vergässe ha). :)

Satyr
03.06.2005, 09:15
Sooo, wie ich das gsen fiird de mahagon hüd sin ??geburtstag richtig?
Demfal :
ALLES GUEDI :)

mtg pana

PS: tja wemer keis jahr aneschribd ^^

RaveninBlack
03.06.2005, 09:37
De Maha isch sicher nid 18. worde. Er het jo scho es Auto. :rolleyes:
Schlaumeier.^^

Aber Geburi häter scho sowit das Stimmt wo do Stot im Forum :p
Alles Gueti i dem Fall^^
§hb §troet §5troet :gratz

@Nira:
lol

James Bond
03.06.2005, 10:02
Happy Birthday, Mahagon §hb

Tribs nit z'bunt ;)

che
03.06.2005, 10:33
Hey

Alles guate Maha^^ §hb
Irgewenn gömmer denn eine go sufe :p §prost
Übertribs aber hüt obig nöt^^

che

Kuscheltroll
03.06.2005, 11:11
Der Mahagon wird es jahr euter? Guet das i das wider weiss. :p
Ja houptsach §hb und viu §prost a dim Fescht. :D

Munuzi
03.06.2005, 11:46
au vo mer alles gueti Mahagon, etz würds mi aber glich interessiere wer vo eus beidne eigendli de älter esch. :D what ever;

§hb §wink

@wahle;
ich ha ebefalls 2xja gstemmt, oder besser gseit werdi das so bald i min fötzel id urne gleit ha. finde au das d schwiiz vermehrt mit em usland söt zeme arbeite, und das weg dene asylgsetz das sich den schenge und so imischt naja, d vorlag isch amel ned schlecht. ich mein jetz chan jo eine wo inerhalb vo de EU en asylatrag stellt de schnell no id schwiz cho und do au nomal eine stelle wen er ide EU abglehnt wurde isch, durch die neue gsetz gaht das ja den nüme... ih frög mi öp de eigendli die all abgschobe werde? :D:p
naja und bim partnerschaftsgsetz findis zwar echli naja, halbwahrheit? oder wie au emmer... uf jedefall bini dr meinig mer chan ja scho vo afang a de Homos d möglichkeit zur hürat geh den würds so komischi (halbherzigi) gsetz gar ned erst geh.
Aber was au immer, ich bi gspannd uf de sonntig und denke eher das gsetz abglehnt werde!

Satyr
03.06.2005, 11:51
Hmm.. Ab wenn döfmer eigendli i de schwiz schdimme? 18?
Min brüeder wird etz dän 19 und häd irgendwie ersch vorenere wuche das Sschdimmrächd übercho..
Und was sich das " Schengen / Dublin " übrhaupt?
Und süsch : Scheiss ufd Schwiiz : http://www.savingadvice.com/forums/images/smilies/country-flags/smilie_flagge6.gif DEUTSCHLAND! SIEG GEIL! :D

mtg pana

Mahagon
03.06.2005, 13:42
Hey @all: Merci viel mal!! ^2^ Ja, wieder es Jahr älter, aber du Munuzi bisch no chli älter! ;) Han also nonig s'zwei am Rugge! :D

Hüüt hani no mini letscht schlimm LAP gha. Franz mündlich... §wall So es hohls huere Fach... §ugly :D Jede Fall hani das jetzt au no überstande. Nachher gangi no churz zu minere Gotte wo hüüt au Geburi häd - de 40. :D Und nachher gangi mit de Kollege eis, zwei, drü (oder so... :D) go kippe! §prost

Yep che, müänd würkli wieder mal eis go zieh!! :) Und nomal merci viel mal für all die Glückwünsch!! :)

Artur
03.06.2005, 15:12
@Mahagon: :gratz Alles gueti zum Geburtstag. :gratz

Aber öpis muen ich scho no säge: Ich bi nöd eine vo dä SVP gegner und geshs nöd eso wieds du gseit hesch, aber i dem fall muen ich sage jo isch am beste, au wenns vor und nochteil hät.

Mahagon
03.06.2005, 15:55
@Mahagon: :gratz Alles gueti zum Geburtstag. :gratz
Merci! :)

Aber öpis muen ich scho no säge: Ich bi nöd eine vo dä SVP gegner und geshs nöd eso wieds du gseit hesch, aber i dem fall muen ich sage jo isch am beste, au wenns vor und nochteil hät.
Ja so isch es ja easy! Jedem seine Meinung! Ich finds eifach nöd ganz fair und au nöd guet, wenn mer eifach Anti-SVP stimmt (oder vo mir us au Anti-SP oder was au immer). Und de Idruck han ich da inne halt chli gha...

Milui
03.06.2005, 16:17
Au no alles gueti zum Geburtstag vo mir! §hb §prost

Munuzi
03.06.2005, 16:36
@mahagon; ja no häsch keis zwei am rugge aber wart nome das schlicht sich de scho no a dich herä. ich wünscht ich chönt vor dem flüchte... :( aber ufjedefall wünsch dir no viel glück bi de LAP, oder häsch die scho düre jetzt?

RaveninBlack
03.06.2005, 17:25
Ich han michscho chli falsch usdruckt.
Aber es isch nid so dani Generell en SVP-Gegner bin und säge ich dänke s Gegeteil wo die dänked, will sis dänked. Obwohl ich meischtens s Gegeteil dänke wie si. (ämel wenn ich mich richtig informiert han) :p Aber das het nüt mit dr Partei z tue. Mol eigenltich scho. Si hend eifach e ganz anderi Meinig wien ich.;)

Aso nid dass du meinsch ich wür dänn s Gegeteil devo säge was d SVP seit.^^

Mahagon
03.06.2005, 20:57
@mahagon; aber ufjedefall wünsch dir no viel glück bi de LAP, oder häsch die scho düre jetzt?
Ja 10 vo 12 Prüäfige hani dure. (Zum Glück!! :)) Aber zwei hani no und au dete chani natürlich sGlück no bruche! :)

Milui
05.06.2005, 15:14
Wies usseht gihts 2mol e Jo. :A

Munuzi
05.06.2005, 15:16
@Milui; has au grad gläse ^2^. verfolgs scho chlei dr ganz tag döre, aber es stoht jo nonig 100% secher öb 2x jo. allerdengs wäri deför.

James Bond
05.06.2005, 15:19
Jetzt schothts am Teletext: Ja zu Schengen/Dublin - Vorlage mit 54,6% angenommen ^2^
Das mit dr Partnerschaftsvorlag isch imo klar gsi, do gits jo ächt käini vernünftige Argumänt drgege.

Munuzi
05.06.2005, 15:27
Das mit dr Partnerschaftsvorlag isch imo klar gsi, do gits jo ächt käini vernünftige Argumänt drgege.
doch, dr eint het doch gmeind das etz homosexualität asteckend seg... oder so öpis änlechs. :D ah ok du hesch vo "vernünftige" argmunent gredt.^^
Ja wen das so isch... 2xJa heisst das demfall? *Freu* §troet

frög mi was die dütsche höt ih erne nachrechte werde brenge... aso wen ich en nachrechte sprächer wer be de dütsche wördi en rächt besige kommentar abgeh. so vo wäge alli andere säge nei ond d schwiiz seit plötzli jo. :D:p

Milui
05.06.2005, 15:29
http://blick.ch/news/schweiz/artikel21538

Obwohl ich kai Blick-Fan bi, het uff dere Site unte 2 gueti Tabälle, wo meh seht welli Kantön Jo oder Nei gstimmt hän.

Munuzi
05.06.2005, 15:39
mann wieso isch dr aargau döt ned ufglistet? hents de verpennt oder wie? :D aber esch jo klar das so kantön wo eher no ländlech send ond au eher konservativ das die nei säge. aber ben froh dass das ganze agnoh worde esch, ergendwo döre het etz d schwiiz en chline schrett forwärts gmacht, au wens nume en chline schrett esch... vellecht aber en entscheidende.

aber de best satz bim Blickbrecht esch; Das Volk hat gesprochen: Die Schweiz wird zum Schengen-Raum. jaja das Volk hat gesprochen und BASTA. :D

EDIT: ja has grad gseh Milui, mer söt vellecht mal uf ganze tabellenansicht klicke. hehe

Milui
05.06.2005, 15:42
Aargau isch doch uff dere Liste druff. An de 6 oberste Stell.

Nirazul
05.06.2005, 16:41
Hehe :D
Toll, 2x JA.. dademit hätti jetzt echt ned grechnet. Git wohl doch es paar vernünftigi Lüt me (us minere Sicht natürlich :G).

@Mahagon:
No alles Gueti zom Geburri nachträglich ;D

Munuzi
06.06.2005, 11:22
so noch dere verfrüehte vorfreud zo dere ganze abstemmig, gehts doch chli zwifel.. amel be mer.
ha gester gläse das im september nomol abgstemmt werd öber personefreizügigkeit?? ha gmeind das hege mer etz gmacht? -_-" ond witers hani ghört das im september es Nei müest gstemmt werde das mer en guete wäg göhnt o.O *be verwerrt*

Kuscheltroll
06.06.2005, 12:50
so noch dere verfrüehte vorfreud zo dere ganze abstemmig, gehts doch chli zwifel.. amel be mer.
ha gester gläse das im september nomol abgstemmt werd öber personefreizügigkeit?? ha gmeind das hege mer etz gmacht? -_-" ond witers hani ghört das im september es Nei müest gstemmt werde das mer en guete wäg göhnt o.O *be verwerrt

Auso jetzt hei mir (oder besser dir) über Schengen/Dublin abgschtimmt. Daderbi geits um d'asylpolitik und überä gränzverchehr. Im herbscht geits drum ob d'lüt vo dä nöiä EU staatä glich wi die vo dä autä chöi id schwiz go schaffä. D'Gägner sägä das würd üs arbeitsplätzt choschtä und d'löhn zum abschturtz bringä. D'berfürworter hautä dergägä das bim ämä nei ä zwöi klassä EU würd entstah. Und das mit dä arbeitsplätz sowiso nid so schlimm sig

hab nur dein Zitat verbessert :);)

Munuzi
06.06.2005, 15:50
mh so esch das also. naja bis in september esch jo no ziit... cha mer de gedanke dröber mache wens eso wiit esch. :)

Kuscheltroll
06.06.2005, 16:10
Jaja la der numä zit u ladi nid vo der propaganda la beiflussä. Weder SVP no linki oder so. Machder dini meinig.

Was isch mit mim Zitat nid ir ordnig gsi?

Munuzi
06.06.2005, 16:22
was was esch met dim zitat ned ir ornig?? kuscheltroll, gohts der guet? :D schiint as mer as wörsch chli sälbstgspröch füehre. :p

Kuscheltroll
06.06.2005, 16:30
Lueg der post mit em Zitat gfenau a.
Edit by panametrics steit undä und
Hab nur dein zitat verbessert. :) ;) .

Chunscht jetzt drus?

Nirazul
06.06.2005, 16:43
Holla! Was sucht den PanaMETRICS (wohl gemerkt) in unseren heiligen Hallen? :D. Der Herr soll sich nur mal richtig zu Wort melden, anstatt in anderen Posts rumzuwuseln ;D

Kuscheltroll
06.06.2005, 16:48
Holla was schribsch du i üsä heiligä hallä i därä unheiligä sprach. Das cha doch nid si das ä schwizer freiwillig im CH-Club dütsch schribt. :D

James Bond
06.06.2005, 17:37
Wo het s Paneli denn geschribe?
Ich seh nur da edit im Post vom Kuscheltroll.

Das isch Missbruch vo Mod-Rächt. *sofort e beschwäre-PN schrib*

Satyr
06.06.2005, 20:36
uiuiui die düdsche wänd au immer überal iri nasene drischdecke ^^
wer chund vo eu eigendli ales as bodesee ct? schdimed unbedingd für chrüzlinge, den chönd di dütscheires hinderteil bis id schwiiz bewege haha ^^ @ Nirazul : du wohnsch ja grad in wohle, du chöndishc ja easy uf dietike abe midem bdb - bähndli und nacher mid mier und em deanzer uf chrüzlinge ;)

mtg pana

PS : nöd vergässe für chrüzlinge vote ^^

Nirazul
07.06.2005, 05:54
Ja, wer vo euch chund jetzt an CT? I möcht scho mindistens es paar gse vom Schwizer CT :D
Also i wär eidütig debi, mer chönd eus ja vorher scho mol irgendwo treffe. Wird secher luschtg ^^

Munuzi
07.06.2005, 10:22
aha etz hani da cheget mit dem zitat... scho ä so, euse thread wird vo jenste lüt infiltriert.. de dütsche, de össis... ond mer chönt nor tatelos zueluege. ;)

@bodesee ct; öhm also ich chome au wens am wucheend statt findet ond no de zue in krüzlinge. weni wäg dem einte tag müest bes is dütsche öbere wör mi da ghörigst aschisse drom votet for krüzlinge!

James Bond
07.06.2005, 11:41
Ich ka nid ans Bodesee-CT ko, wäl ich denn in Japan in de Summerferie bi. Aber mir mache sicher wider emol e schwizerclub-CT. Das ka denn sogar usserhalb vo Basel si, wäl ich bis denn dr Füererschin ha :)

Munuzi
07.06.2005, 12:19
schad james hät jetz gern mol de alki, sprich; dech, käneglehrt. ha mol wele luege we vel wodka as verträisch. :D

Kuscheltroll
07.06.2005, 12:29
Na ja ig chumä wahrschinlech nid, da ig mi zu därä zit i südlechä gedfilde widä befindä. :cool:
Ä CH-CT <-Luschtigs wort :D
das wär ämu mau öppis. Wie wärs mit Bärn. Der Munuzi kennts, ig kennäs, der Guevara chunnt o vo dört(respektivä hie). Es isch vo Basu und em Aargau gäbig z'erreichä genauso wie vo Züri. numä fürd St Galler und d'Apezäller dörftis ä lengeri reis wärdä.

James Bond
07.06.2005, 13:16
schad james hät jetz gern mol de alki, sprich; dech, käneglehrt. ha mol wele luege we vel wodka as verträisch. :D
Hehe, gege Wodka bini mittlerwile sehr resistänt :D

Dr Schwizerclub #12 het mit däm jetz scho 391 Posts. Wär macht s'13 uff?

Munuzi
07.06.2005, 13:30
[...]Wie wärs mit Bärn[...]Es isch vo Basu und em Aargau gäbig z'erreichä genauso wie vo Züri. numä fürd St Galler und d'Apezäller dörftis ä lengeri reis wärdä.
also bärn emmer weder gern. :D aber das es vom aargau guet erreichbar esch definitions sach.. emmer hen dörf mer zerst of olte, wen mer päch het ond ke schnäll zog of olte het de mues mer zersch of aarau ond de vo döt of olte. vo olte us de witers rechtig bärn. ond vorallem esch es rächt tüür, ich ha wenigstens letz mol s glöck gha es A-wälle abo z ha de hani bes olte chöne fahre ond vo det us müese löse ond sogar das het mi de no 50fr kostet. aber es het sech det of jedefall glohnt, weni a de tag zrogg dänke. :)

Hehe, gege Wodka bini mittlerwile sehr resistänt :D
jo aso ich bruche ame chli zom warm werde, aber nächene laufts de au we gschmiert. :D ond so zwei fläsche brengi guet ällei weg, noch anderthalb werds de fängs chlei kritisch met grad laufe ond so. :p

Dr Schwizerclub #12 het mit däm jetz scho 391 Posts. Wär macht s'13 uff?
aso ich wör jo gern emol, aber ha ke loscht dezue ond vorallem fühli mi deför nonig bereit. :D

Kuscheltroll
07.06.2005, 16:42
Ja ig würd scho gärn aber das brucht viu zit und ig ha die im momänt nid grad uf vorrat. Ig chönnt erscht am fritig aber bis denn isch dä hie scho lengschtens vou.

Munuzi
07.06.2005, 16:54
guet de warte mer halt bes ofe fritig, am gschitschte schribe mer etz nüt meh bes am fritig. :D oder wen de halt de volle esch müe mer halt de warte bes de nächst offe esch. of jedefall wöri vorschloh de kuscheltroll mach dr nächst uf, ond wen das ersch am fritig chan sii de warte mer halt bes dene. ;)

EDIT: James Bond under mir; es verlangt niemer das du es mache muesch... aber went di dezue beruefe füllsch :D

James Bond
07.06.2005, 17:02
Ihr sind doch fuuli Säck :D
Mach ichs halt.. *grummel*
Mit em Moderator ka mes jo mache... *grmbl*

Artur
07.06.2005, 17:35
das wär ämu mau öppis. Wie wärs mit Bärn. Der Munuzi kennts, ig kennäs, der Guevara chunnt o vo dört(respektivä hie). Es isch vo Basu und em Aargau gäbig z'erreichä genauso wie vo Züri. numä fürd St Galler und d'Apezäller dörftis ä lengeri reis wärdä.

§cry Meinsch ich zahle 60 stötz um eu z bern gesh. :eek: :D Also wenn, denn söt das scho z heidä sie. :D

@James: Jetzt wird för die schwer, min posts z übertrumpfe. :D

aber mir spammed jo glaub do inne nume echli ume. also nei au. ^2^ zum glück chönd d schobä nöd guet schwizerdütsch, sös wär dä schnell zue. §klatsch Ein hoch auf die Deutschen :D

Mahagon
07.06.2005, 18:39
Also so es Reisli vo chli wiiter weg häd ja no niermetem gschadet, oder?! :) Also ich reise gern! :)

So, da s'13ni ja bekanntlich ä Unglückszahl isch, chömer grad zum 14ni gah! :D Ä unfairi, aber effizienti Methode, um euse Vorsprung im nöd offiziele Ränne gägä dÖsis uszbaue! :D Und mir chöntid eus au useschnurre, da ja bekanntlich au gwüssnigi Flugzüüg kei 13. Sitzreihe händ und bi Wulchechratzer de 13. Stock fehlt! Mir wänd ja schliesslich dem Forum kei Unglück bringe! :G ;)

Munuzi
07.06.2005, 19:02
lol mahagon... eigendli wärs ja eh erst de 12 wo etz den wör ufgoh. dr eint esch doch unehrehaft vom pana ufgmacht worde, emol... ond de het mer doch nie als offiziele ch-thread zählt. aber söscht wöri der nome zuestemme, göh mer grad zom nöchste nommero öbere. :D

öbrigens, Arthur wäri mer ned eso secher das d schwobe ned guet schwiizerdütsch chönt läse. i weis emmerhen vo es paarne das sie ke all zu grossi problem hei eusi sproch z läse/ verstoh... aso vo dem her. i fühl mi ame scho fasch echli beobachtet/ verfolgt weni do ene öpis schribe. :D

Artur
07.06.2005, 19:12
öbrigens, Arthur wäri mer ned eso secher das d schwobe ned guet schwiizerdütsch chönt läse. i weis emmerhen vo es paarne das sie ke all zu grossi problem hei eusi sproch z läse/ verstoh... aso vo dem her. i fühl mi ame scho fasch echli beobachtet/ verfolgt weni do ene öpis schribe. :D

Ou schono Blöd, hoffentli merkt da euses Pollüxli nöd :D Sös wör do inne churze prozess gmacht werde.Aber ich denke das da meh lüt us em Süddütsche rum sind und eusi nochbürli d östricher. ;) :D

James Bond
07.06.2005, 19:17
hoffentli merkt da euses Pollüxli nöd http://forum.worldofplayers.com/forum/images/smilies/s_004.gif

Dä beschtich ich denn scho, wenns muess si :D

Also, 400 sin erreicht. Wär macht dr neu? Bitte eröffne.

Artur
07.06.2005, 19:24
James: ^^ Do häsch recht, hoffentli chan er nöd schwizerdütsch läsä. :D

also ich wär för die oder dä Munuzi. ;)

falls dä dä Pollux chan läsä, werd ich mich äs zitli vo dä PE frenhalte. :D

Longkong
13.08.2005, 12:32
Hoi mitenand, was isch eigentlich de Zwevk vo dem Schwizerclub? Eifach chli schwiizerdütsch z rede imene Forum voller Dütsche?

Pollux
13.08.2005, 17:42
Jo genau, aber bitte im anderen

*closed*

Toten lässt man ihre Ruhe :rolleyes: :p