PDA

Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : Dr Schwizerclub #22

Seiten : [1] 2

Thordir
22.05.2008, 21:55
http://upload.worldofplayers.de/files/chf5_kopf.gif

http://upload.worldofplayers.de/files/Bundeshaus.pnghttp://upload.worldofplayers.de/files/fahne.pnghttp://upload.worldofplayers.de/files/matterhorn.pnghttp://upload.worldofplayers.de/files/ziitglogge.pnghttp://upload.worldofplayers.de/files/raclette.pnghttp://upload.worldofplayers.de/files/kuh.pnghttp://upload.worldofplayers.de/files/mccrystal.pnghttp://upload.worldofplayers.de/files/tram.png

Miar Schwizer sind doch eifach di gröschta do im WoP.
Das isch jetzt scho dr 22. Schwizerclub, das isch doch en Grund zum fiira!

§prost

So, und weiter geht die Übeltäterei. §ugly
Mol luaga wia lang d Strelokine das no chan duraziah!

Und das isch üsa neui Nationalsmilie -----> ^2^

Do isch dr Link zu üsem 21. Thread (http://forum.worldofplayers.de/forum/showthread.php?p=6284991#post6284991), das isch dr CT-Thread (http://forum.worldofplayers.de/forum/showthread.php?t=363844), und das isch Strelok's Blog (http://propaganda-maschinerie.blogspot.com/) ( :o )

Stammmitglieder
- Couch am Meer Goschmar Cauchemar (Langnau, Emmenthal, Kanton Bern)
- Cheetah (Küttigen, Berner-Aargau)
- cool_gamer_94 (Schaffhausen)
- Gothicier (Nord-Zürich, nahe Schaffhausen/Winterthur)
- Joe Black (Füllinsdorf, Kanton Basel-Landschaft)
- Kuscheltroll (Bern)
- Polyphem (St. Gallen, ratet mal, in welchem Kanton §ugly)
- simi (Thurgau)
- Strelok (Muri, Süd-Aargau, nahe Zug/Zürich/Luzern)
- Thordir (Graubünden)
- Vonti (Schöftland, Aargau)
- Yezariael (Goldküste, *huhuhuhuhu*)

Strelok
22.05.2008, 22:04
*Strelok wirft seine Schwester aus dem Zimmer um den PC für sich zu haben*

Mann, diä gaht mir uf d'Närvä.

Also, wo simmär bim Ishockey stahblibä?

Thordir
22.05.2008, 22:11

Yeah, bisch fertig mit dim simi-Trip??

Es isch um dr neu Spielplan ganga, das iar zerscht 6 Uswärtsspiel hend. §xlol

cool_gamer_96
22.05.2008, 22:12

:(

Ajo so as thema, hans glaubs scho mol gfrogt oder so, abr nimt mi trotzdem wunder öb aargauer eigentli au im reschtä vo dä schwiz generell als vollidiote (also im sinn vo trottel, ka arschlöcher) agsäh wärdäd? wär no spannend

(zum glück leb ich imne kanton wo me ka witz drüber mache chan :o)

Strelok
22.05.2008, 22:14
Yeah, bisch fertig mit dim simi-Trip??

Es isch um dr neu Spielplan ganga, das iar zerscht 6 Uswärtsspiel hend. §xlol

Äh... ich glaub ich lah mini Schwö widr anä. §ugly

Ajo so as thema, hans glaubs scho mol gfrogt oder so, abr nimt mi trotzdem wunder öb aargauer eigentli au im reschtä vo dä schwiz generell als vollidiote (also im sinn vo trottel, ka arschlöcher) agsäh wärdäd? wär no spannend

Stimmt Schaffhusä isch scho so beschissä, dass mär sich us Mitleid ned luschtig drüber macht. Du gasch ja au ned zumä Iraker und seisch "Und? Hüt scho gfesslät und in Arsch gfiggät wordä in Abu Grahib?". :dnuhr:

Thordir
22.05.2008, 22:14

Hmm, generell luag i eu Nebelfresser a chli als Idiota ah! :o
Neinei, iar sind scho recht. ^2^

Cheetah
22.05.2008, 22:28
Wer macht no die beide +1 im alte Thread? eifach das de nit bi 398 versinkt! Au de Fred het es arecht us Vollständigkeit :mad:

§gn8

snowspirit
22.05.2008, 23:17
"äs läbt!"

der üsrüef vame kolleg, wa alls wa kreucht und fleucht so aspricht, chunt mer gad spontan ine sinn, als ich ufer erscht sita der 22! schwiizerclub aträffe. chüm isch mä mal uber längeri zit inaktiv findent sehr potenti stammmitglieder zäme und zeigend, dass wiär schwizer no läbe! chapeau!

drum es herzlichs salüü zäme, andi wa schich no an mich mägent erinnre aber eu an dneue.

sid ihär uber ischhockey am diskutiere? d'saison ist doch verbii, so wiä leider eu d'skiisaison. :(

Strelok
22.05.2008, 23:38
"äs läbt!"

der üsrüef vame kolleg, wa alls wa kreucht und fleucht so aspricht, chunt mer gad spontan ine sinn, als ich ufer erscht sita der 22! schwiizerclub aträffe. chüm isch mä mal uber längeri zit inaktiv findent sehr potenti stammmitglieder zäme und zeigend, dass wiär schwizer no läbe! chapeau!

drum es herzlichs salüü zäme, andi wa schich no an mich mägent erinnre aber eu an dneue.

sid ihär uber ischhockey am diskutiere? d'saison ist doch verbii, so wiä leider eu d'skiisaison. :(

Än Wallisser? :scared:

Jetzt wünsch ich mir irgendwiä am Thödi sin Bündnerdialäkt zrugg. Oder wenigschtens am James sis Gebaslere. §ugly

Thordir
23.05.2008, 06:42
Än Wallisser? :scared:

:scared:

Jetzt wünsch ich mir irgendwiä am Thödi sin Bündnerdialäkt zrugg. Oder wenigschtens am James sis Gebaslere. §ugly

Thödi ist zur Stelle. :)

@Walliser: Das muas ma vilicht au diar amol no säga...aber Ishockey isch nia fertig!! Es lebt au immer wärmschta Summer tüüf in de Herza vu miar und em Strelok. :o

Strelok
23.05.2008, 07:26
@Walliser: Das muas ma vilicht au diar amol no säga...aber Ishockey isch nia fertig!! Es lebt au immer wärmschta Summer tüüf in de Herza vu miar und em Strelok. :o

Aber ich han keis Herz. §gnah

Ishockey akhbar!

Thordir
23.05.2008, 07:31
Aber ich han keis Herz. §gnah

Ishockey akhbar!

Wo isch denn dis Herz??
Ds Chlota?? Bim simi dahei?? ^2^

Strelok
23.05.2008, 07:34
Wo isch denn dis Herz??
Ds Chlota?? Bim simi dahei?? ^2^

Im Schluefweg isch mis Herz, das isch doch klar.

Das vo minärä Schwö isch allerdings bim simi. §ugly

Thordir
23.05.2008, 07:35
Im Schluefweg isch mis Herz, das isch doch klar.

Das vo minärä Schwö isch allerdings bim simi. §ugly

Ah jo stimmt, du bisch jo wieder dr bös Bruader. :)

Hey, was bauends eigentlich neu im Schluefweg?
Neui WC's???

Strelok
23.05.2008, 07:38
Ah jo stimmt, du bisch jo wieder dr bös Bruader. :)

Genau, fertig mit Schmusi-Musi. :mad:

Hey, was bauends eigentlich neu im Schluefweg?
Neui WC's???

Äs KZ für ZSC-Fans.

Nei Seich, es git meh Plätz. xD

Thordir
23.05.2008, 07:42
Äs KZ für ZSC-Fans.

Yeah, das wer aber no sexy. ^2^

Nei Seich, es git meh Plätz. xD

Iar hend doch eh nia usverkauft. :o
Und suscht gits nüt neus?
Z.B. es Gitter zwüscha de Fans würs au mol no tua...denn chani nüma verkickt werda vu so ma Idiot vu eu. :mad:

Strelok
23.05.2008, 07:45
Yeah, das wer aber no sexy. ^2^

Ja, aber dä Bundesrat hät gmeint, das wär ned nett. §gnah

Iar hend doch eh nia usverkauft. :o
Und suscht gits nüt neus?
Z.B. es Gitter zwüscha de Fans würs au mol no tua...denn chani nüma verkickt werda vu so ma Idiot vu eu. :mad:

Ihr ja au ned, letscht Saison isch scheisse gsi. :C:
S'Gitter gits afaik ned, well dä Gmeindrat das abglehnt hät.

Thordir
23.05.2008, 07:49
Ja, aber dä Bundesrat hät gmeint, das wär ned nett. §gnah

De Leuaberger het gseit: "Neii..ääähm..das wemmer..ääähm..wemmer nid...emm..nid macha. Jo will, das...das isch..äähm..menschaverachtend.

§ugly

Ihr ja au ned, letscht Saison isch scheisse gsi. :C:
S'Gitter gits afaik ned, well dä Gmeindrat das abglehnt hät.

Jo, bi üs isch ds Problem, dass dr Uswärtsblock immer halba leer isch, wills eu allna zblöd isch, zum do ufa fahra.
Zuadem sind ab und zua d Sitzplätz relativ schlecht bsetzt.
Üsi Kurva isch aber scho immer voll und das isch d Hauptsach, aber das isch ds Chlota jo au, oder?

Cheetah
23.05.2008, 07:52
Genau, fertig mit Schmusi-Musi. :mad:

Den tue der Welt en gfalle un ändere mol dini Combo (han ide Schuel kei Werbesperig §ugly)

I han grad mol weder en franz prob verkackt... zum glück hemmer bald wuchenändi...

Strelok
23.05.2008, 07:54
De Leuaberger het gseit: "Neii..ääähm..das wemmer..ääähm..wemmer nid...emm..nid macha. Jo will, das...das isch..äähm..menschaverachtend.

§ugly

"Keiner hat die Absicht ein KZ zu bauen."
"Also ich schon."

§ugly

Jo, bi üs isch ds Problem, dass dr Uswärtsblock immer halba leer isch, wills eu allna zblöd isch, zum do ufa fahra.
Zuadem sind ab und zua d Sitzplätz relativ schlecht bsetzt.
Üsi Kurva isch aber scho immer voll und das isch d Hauptsach, aber das isch ds Chlota jo au, oder?

Sicher. Diä Mannschaft, wo d'Fankurvä ned voll überchunt tuät mir ächt leid. 0_o'

Isch halt immer so, d'Sitzplätz sind halt meischt ned für igfleischti Fans. :dnuhr:

Den tue der Welt en gfalle un ändere mol dini Combo (han ide Schuel kei Werbesperig §ugly)

Nei, suscht strssst mi mini Schwö. :o

I han grad mol weder en franz prob verkackt... zum glück hemmer bald wuchenändi...

Fagg ju, ich han morn no Schuäl. :C: §ugly

Thordir
23.05.2008, 07:58
"Keiner hat die Absicht ein KZ zu bauen."
"Also ich schon."

Miar hend doch scho a riisa KZ do in dr Schwiz. Dr Kanton Züri. §ugly

Sicher. Diä Mannschaft, wo d'Fankurvä ned voll überchunt tuät mir ächt leid. 0_o'

Isch halt immer so, d'Sitzplätz sind halt meischt ned für igfleischti Fans. :dnuhr:

Jo, es git scho so Mannschafta, z.B. Basel letscht Saison. :D

Strelok
23.05.2008, 08:16
Miar hend doch scho a riisa KZ do in dr Schwiz. Dr Kanton Züri. §ugly

Nüt gägä dä Kanton, nur gägä Stadt. :O

Eher Kanton Zug. §ugly

Sogar döt sind d'Fans mit Transparänt ("Willkommen in der NLB") cho. §ugly

Thordir
23.05.2008, 08:29
Nüt gägä dä Kanton, nur gägä Stadt. :O

Eher Kanton Zug. §ugly

Denn halt Zug...au guat. xD

Sogar döt sind d'Fans mit Transparänt ("Willkommen in der NLB") cho. §ugly

Das sind alles Realischta.
He, was seisch zu Biel? Sinds echt glich unterläga wia Basel (was zwor zimli schwer isch zum erreicha^^)

Strelok
23.05.2008, 09:27
Das sind alles Realischta.
He, was seisch zu Biel? Sinds echt glich unterläga wia Basel (was zwor zimli schwer isch zum erreicha^^)

Biel isch oisä Ex-Partnerclub (jetzt wärs halt schwirig ^^), drum bini ab und zuä mal bi Spiel gsi. Sie spillet ned schlächt und ghöred scho eher in NLA als Basel oder Ambri. Aber ob's würkli langät gägä Chlotä, Züri, Davos oder Bärn azträtä wird sich zeigä.

Thordir
23.05.2008, 09:31
Biel isch oisä Ex-Partnerclub (jetzt wärs halt schwirig ^^), drum bini ab und zuä mal bi Spiel gsi. Sie spillet ned schlächt und ghöred scho eher in NLA als Basel oder Ambri. Aber ob's würkli langät gägä Chlotä, Züri, Davos oder Bärn azträtä wird sich zeigä.

Also, i denka sie chönd nid schlecht mithalta, aber für Playoffs langts sicher nid. :o

btw: He wenn wechslisch dini Kombo wieder??
Weisch jetzt so grad extrem wechsla und vum süassa schnuffl wieder d Stalker Sig. :D

Strelok
23.05.2008, 10:56
Also, i denka sie chönd nid schlecht mithalta, aber für Playoffs langts sicher nid. :o

Ich mag mich da an än Club erinnärä, wo immer als Playoff-Teilnehmer ghandlät wordä isch... irgenöbis mit L... Luzern? §ugly

Jedäfalls: Abwartä und Fäldschlössli trinkä.

btw: He wenn wechslisch dini Kombo wieder??
Weisch jetzt so grad extrem wechsla und vum süassa schnuffl wieder d Stalker Sig. :D

Du weisch gnau, dass ich d'Chlotä-Sig widr inänimä. Ussert ich nimm mal widr äs Sälbschtbildnis (so mit GLatzä, Stifel und GNWP-Jaggä §ugly).

Mr. Myrtana
23.05.2008, 11:28

Defür het Basel im Fuessball momentan die baschta chartä.

Übrigens sali zämä

Thordir
23.05.2008, 12:28
Ich mag mich da an än Club erinnärä, wo immer als Playoff-Teilnehmer ghandlät wordä isch... irgenöbis mit L... Luzern? §ugly

Jep, au dia hends verbockt. :)

Jedäfalls: Abwartä und Fäldschlössli trinkä.

Also, i hetti gern a Calanda.
Gebraut aus reinem Bündner Bergquellwasser. ^2^

Defür het Basel im Fuessball momentan die baschta chartä.

Übrigens sali zämä

Was bisch du für eina? §wink

Cauchemar
23.05.2008, 12:39
*Strelok wirft seine Schwester aus dem Zimmer um den PC für sich zu haben*
Haha. Zum glück ha ig ja keni schwo.
Nume ä brüetsch wo pärmanent mit eire uf pg mues maile. :o
Jesus Maria isch das chrank. Di schribe sech gägesitig A4 site. o.o

cool_gamer_96
23.05.2008, 17:05
Stimmt Schaffhusä isch scho so beschissä, dass mär sich us Mitleid ned luschtig drüber macht. Du gasch ja au ned zumä Iraker und seisch "Und? Hüt scho gfesslät und in Arsch gfiggät wordä in Abu Grahib?". :dnuhr:

hey mich hets doch ächt nume wunder gno, über wer ihr eu normalerwis luschtig mached, gar nid wele über öpper schlecht rede :(

Hmm, generell luag i eu Nebelfresser a chli als Idiota ah! :o
Neinei, iar sind scho recht. ^2^

Nebelfresser :confused:

Thordir
23.05.2008, 17:46
Soo, i wünscha eu allna es schöns Wuchanend, schöni Rüsch und viel Fraua. §ugly

Nebelfresser :confused:

Mittelland = viel Nebel --- Bewohner vum Mittelland = Nebelfresser! :)

cool_gamer_96
23.05.2008, 17:53
Soo, i wünscha eu allna es schöns Wuchanend, schöni Rüsch und viel Fraua. §ugly

Mittelland = viel Nebel --- Bewohner vum Mittelland = Nebelfresser! :)

han ebe irgendwie agno du redisch vo üs, nid vo em strelok. de usdruck kenni irgendwie scho.

hüt obig werdi vorussichtlich nume so id stammbeiz und dänn am eis, zwei widr hei. morn isch abr de maturball, wird worschinli trotz scheiss musig geil wels chömed (logischerwiis) so zimli alli vo üsere stuufe und no paar (ide minderheit) anderi, vo de lüt her gsehts also scho mol sehr guet us. defür mueni de ganz obig im azug umelaufe..

Strelok
23.05.2008, 18:56

Hm... Steibockpissi... ^2^

han ebe irgendwie agno du redisch vo üs, nid vo em strelok. de usdruck kenni irgendwie scho.

hüt obig werdi vorussichtlich nume so id stammbeiz und dänn am eis, zwei widr hei. morn isch abr de maturball, wird worschinli trotz scheiss musig geil wels chömed (logischerwiis) so zimli alli vo üsere stuufe und no paar (ide minderheit) anderi, vo de lüt her gsehts also scho mol sehr guet us. defür mueni de ganz obig im azug umelaufe..

Jaja, riebets mir doch no under d'Nasä, dass ihr alli scho Wuchänänd händ. :mad:

Aber mini Haar hani jetzt doch no uf 1.6mm kürzt, damits morn schön am Chopf windät, wänni ufäm Konzert wiä än blödä umähopsä. §ugly

Cheetah
23.05.2008, 21:54
So für mich isch de Obig glaufe :o De isch mer mol vorem Usgang 2 Stund ned erreichbar und bechunnt die letscht planänderig nüm mitüber => Cheetah steht am falschen Ort, falsche Zeit und ist allein... war ein wirklich toller abend :dup: :rolleyes:

Mol luege wieni mer de obig umd ohre haue...

Mr. Myrtana
23.05.2008, 22:01
Jep, au dia hends verbockt. :)

Was bisch du für eina? §wink

Bi scho eher lang im forum aber über es jahr inaktiv:D
und ich luege kei iishockey, ich finds nemlich scheisse, denn immer wän ich endlich mal de pug gseh ischer schowieder so schnell.:(:D:(:D

Strelok
24.05.2008, 10:27
Phänomenals ICQ-Gspröch: (dä Kolleg isch än Schwarze)

wizzla (10:15):
alte, i han so gschisse
das_kleine_viech ‎(10:23):
wasn?
wizzla (10:25):
i han mim vater geschtern im suff nigger gseit
das_kleine_viech ‎(10:30):
wtf?
wizzla (10:31):
het mi gstresst ga und i han gseit
relax, nigger
shit man -.-
das_kleine_viech ‎(10:34):
sexy xD
und jetzt zeigt er dich a odr was? xD
wizzla (10:37):
isch net luschtig man
ich muen de monet d kk selber zahle
das_kleine_viech ‎(10:41):
also, glatzä häsch, sprüch druf häsch jetzt au...
willsch mini doc martens?
wizzla (10:43):
du bisch eifach en hs -.-
das_kleine_viech ‎(10:44):
ich weiss, ich finds geil xD
wizzla (10:45):
weiss i
uf jede, bis zabig
das_kleine_viech ‎(10:49):
yo, nigga
wizzla (10:50):
fu XD

So für mich isch de Obig glaufe :o De isch mer mol vorem Usgang 2 Stund ned erreichbar und bechunnt die letscht planänderig nüm mitüber => Cheetah steht am falschen Ort, falsche Zeit und ist allein... war ein wirklich toller abend :dup: :rolleyes:

Mol luege wieni mer de obig umd ohre haue...

Muahaha, gfiggät! §ugly
Isch mir scho mehrmals passiert, aber zum Glück han ich än Kolleg, wo gnau so isch. Jetzt wohnt er aber z'Bern. §gnah

Yezariael
24.05.2008, 10:28
*gähhhn*
*roti auge us em sicht wisch* §ugly

Morge zemme!

(südlich der Stadt Zürich)

Mach ma Goldküste ane, südlich stimmt ned würkli.:o

"äs läbt!"

Hey dich gits ja au na. Sichr erinneri i mi na a dich. Bern CT und so.

Strelok
24.05.2008, 10:44
*gähhhn*
*roti auge us em sicht wisch* §ugly

Morge zemme!

Scheisse, dä HipHopper isch au widr da. §gnah §ugly

Aber trotzdem praktisch, dass du da bisch. Thema "Ja Rule": Chammär dä Sound irgendwiä erträgä? Ich mues wüssä, ich muen irgendwänn no a sonä Party wo das lauft. :scared:

btw: Ich han äs Liebes-SMS übercho. ^2^ §ugly

cool_gamer_96
24.05.2008, 12:23
guete morge

hans vorhabe vom ruige obig geschter doch nid gschafft, bin zerscht mit e paar kollege dusse irgendwo z fescht go itrinke, dänn z lang ide beiz blibe, döt no ein vo mine beschte kollege zimli übel agfiggt und glaubs au susch no recht scheisse gredet. dihei hani dän en präventive schmerzmitteldrink gmacht, es aber nüm gschafft en z trinke und bin zerscht mol ufem chuchibode ipennt. has denn doch mol no is bett gschafft, abr verhängt d linse useztue, jetzt hock i mitnem verdammte schädel und de gasmaskebrülle vorem pc :C:

Strelok
24.05.2008, 12:38
guete morge

hans vorhabe vom ruige obig geschter doch nid gschafft, bin zerscht mit e paar kollege dusse irgendwo z fescht go itrinke, dänn z lang ide beiz blibe, döt no ein vo mine beschte kollege zimli übel agfiggt und glaubs au susch no recht scheisse gredet. dihei hani dän en präventive schmerzmitteldrink gmacht, es aber nüm gschafft en z trinke und bin zerscht mol ufem chuchibode ipennt. has denn doch mol no is bett gschafft, abr verhängt d linse useztue, jetzt hock i mitnem verdammte schädel und de gasmaskebrülle vorem pc :C:

Wänns dich ächli ufheiterät: Ich han geschtern ä wunderbari Nact mit minärä ehemalige Nachberin verbracht. §ugly

Drum hani hüt au nur 2 Stund pennt. ^^

cool_gamer_96
24.05.2008, 12:48
Wänns dich ächli ufheiterät: Ich han geschtern ä wunderbari Nact mit minärä ehemalige Nachberin verbracht. §ugly

Drum hani hüt au nur 2 Stund pennt. ^^

yeah merci, jetzt gots mr natürli grad vil besser §ugly

bin defür geschter widr mol vonere kollegin mehrmols als "herzig" bezeichnet worde (allerdings wo d stimmig no chli besser gsi isch), isch au richtig toll :C:

Strelok
24.05.2008, 13:17
yeah merci, jetzt gots mr natürli grad vil besser §ugly

bin defür geschter widr mol vonere kollegin mehrmols als "herzig" bezeichnet worde (allerdings wo d stimmig no chli besser gsi isch), isch au richtig toll :C:

Es mag sältsam klingä, aber ich will eigentlich liäbär widr mal äs "du bisch herzig" ghörä als immer uf die kewli Art sofort zur Sach zcho.

Irgendwiä fühl ich mich innerlich lär. O_o

Yezariael
24.05.2008, 17:03
Scheisse, dä HipHopper isch au widr da. §gnah §ugly

Ruig, du rechtsradikale Hooligan, ich han ims wenigstens Ehre. §ugly

Aber trotzdem praktisch, dass du da bisch. Thema "Ja Rule": Chammär dä Sound irgendwiä erträgä? Ich mues wüssä, ich muen irgendwänn no a sonä Party wo das lauft. :scared:

Losi zwar ned, sött abr z erträge si. Isch eher chli eine vo de ältere im US-Hip Hop. I sim eigede land aber überhaupt nüm agseit.
Und was der siche gfalle wird, er hät e schöni stritetrei mit em 50räppler ka. §ugly

Es mag sältsam klingä, aber ich will eigentlich liäbär widr mal äs "du bisch herzig" ghörä als immer uf die kewli Art sofort zur Sach zcho.

Irgendwiä fühl ich mich innerlich lär. O_o

Ja das tönt würkli seltsam. :rolleyes:

Strelok
24.05.2008, 23:11
So, Usgang mal widr vorzitig müäsä abbrächä. Ich chans chum glaubä, dass mich tatsächlich drü Albaner wägä minä churzä Haar (ich han ja ned mal d'Doc Martens agah O_o) als Nazi bezeichnet händ. Naja, dänn händs mi wellä zämäschlah, isch aber blöd, wänn 5 Meter witer grad Polizei uftaucht, wells vorhär än Skater verchlopfäd händ.

D'Bullä händ zwoi abgführt, dä dritt hän müesä än Umwäg übers Spital machä. Wahrschinli döfär idä nächschtä zwei WUchö au no zum Zahnarzt. §ugly

S'geilä isch, dass mich d'Bullerei ned mal mitgnoh hät, wells s'Ganzä ghört gha händ und ich eidütig in Notweghr ghandlet ha. ^^

Mini noi Good Night, White Pride! Jaggä söt ändlich mal cho, langsam hasset mich all da idä Gägänd. §ugly

Ruig, du rechtsradikale Hooligan, ich han ims wenigstens Ehre. §ugly

Ich bin ned rächtsradikal. Und Hooligan scho gar ned. Und jetzt gib Ruä, du Zürcher HipHop-Mänsch du. :o §ugly

Losi zwar ned, sött abr z erträge si. Isch eher chli eine vo de ältere im US-Hip Hop. I sim eigede land aber überhaupt nüm agseit.
Und was der siche gfalle wird, er hät e schöni stritetrei mit em 50räppler ka. §ugly

Mit wellem 50räppli?

Mit dem:
http://images.google.ch/url?q=http://screenshots.softonic.com/s2de/44000/44871/0_50_Cent_1024.jpg&usg=AFQjCNFcLY68Dyzlhf5m-MhG9tmSUWhDdQ

Oder dem:
http://www.styleguerilla.ch/wordpress/wp-content/uploads/2007/12/50-rappe.jpg

? §ugly

Ja das tönt würkli seltsam. :rolleyes:

Ebä. §ugly

Yezariael
25.05.2008, 10:33
So, Usgang mal widr vorzitig müäsä abbrächä. Ich chans chum glaubä, dass mich tatsächlich drü Albaner wägä minä churzä Haar (ich han ja ned mal d'Doc Martens agah O_o) als Nazi bezeichnet händ. Naja, dänn händs mi wellä zämäschlah, isch aber blöd, wänn 5 Meter witer grad Polizei uftaucht, wells vorhär än Skater verchlopfäd händ.

D'Bullä händ zwoi abgführt, dä dritt hän müesä än Umwäg übers Spital machä. Wahrschinli döfär idä nächschtä zwei WUchö au no zum Zahnarzt. §ugly

S'geilä isch, dass mich d'Bullerei ned mal mitgnoh hät, wells s'Ganzä ghört gha händ und ich eidütig in Notweghr ghandlet ha. ^^

Mini noi Good Night, White Pride! Jaggä söt ändlich mal cho, langsam hasset mich all da idä Gägänd. §ugly

Hehe, richtig so.

Ich bin ned rächtsradikal. Und Hooligan scho gar ned. Und jetzt gib Ruä, du Zürcher HipHop-Mänsch du. :o §ugly

Wieso sött i ? :o

Mit wellem 50räppli?

Mit dem:
http://images.google.ch/url?q=http://screenshots.softonic.com/s2de/44000/44871/0_50_Cent_1024.jpg&usg=AFQjCNFcLY68Dyzlhf5m-MhG9tmSUWhDdQ

Oder dem:
http://www.styleguerilla.ch/wordpress/wp-content/uploads/2007/12/50-rappe.jpg

? §ugly

Mit dem
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/df/05CHFv.jpg/120px-05CHFv.jpg
§ugly

Thordir
25.05.2008, 15:24
Hey, was hender so agstellt am WE?
I han ds ganza Wuchanend mit minera Fründin verbrocht, isch no kewl gsi. ^2^

@Yezariael: Hans amol gänderat. ;)

Strelok
25.05.2008, 18:14
Hehe, richtig so.

Hüt bini au widr blöd agmacht wordä, scho widr irgendwelchi "You go"s. ^^

Wieso sött i ? :o

Well du än Zürcher bisch. :o

Mit dem
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/df/05CHFv.jpg/120px-05CHFv.jpg
§ugly

Hey, wänn d'Wirtschaftskrisä so witr gaht chömär dä ächt ifüärä. §ugly

Ich hans Wuchänänd mit Schlegereiä verbracht ohni au irgendwiä so öbis wiä Usgang zha. Ich bruch dringändscht ä Fründin, womi wävo abhaltet, jedä z'totschlah womi blöd afiggät. §ugly

Naja, sin ja nur zwoi chlinäri Prüglereiä gsi, lieht no drin. ^^

Thordir
25.05.2008, 18:16
Ich hans Wuchänänd mit Schlegereiä verbracht ohni au irgendwiä so öbis wiä Usgang zha. Ich bruch dringändscht ä Fründin, womi wävo abhaltet, jedä z'totschlah womi blöd afiggät. §ugly

Naja, sin ja nur zwoi chlinäri Prüglereiä gsi, lieht no drin. ^^

Willsch mini mol es Wuchanend uslehna?? Denn suach dr eini!! :o

Strelok
25.05.2008, 18:28
Willsch mini mol es Wuchanend uslehna?? Denn suach dr eini!! :o

Kei Bock. Ich will ned scho widr ä Fründin ha, diä nämäd so vill Ziit in Anspruch. Obwohl ich eigentlich förig Ziit het, well die meischtä Kollegä mitlerwilä irgendwo verteilt idä Schwiz wonäd, aber es isch halt eifach schwirig eini zfindä, wo mich wägäm Ussehä ned grad als Nazi aluägt. Und uf diä billigä Hopper-Bitches hani kei Luscht (meh).

Thordir
25.05.2008, 18:34
[...]Ich bruch dringändscht ä Fründin[...]

[...]Ich will ned scho widr ä Fründin ha[...]

§kratz

Wer freut sich uf morn?? Schaffa?? Schual?? §ice

Strelok
25.05.2008, 18:38
§kratz

Ich bin halt eifach emotional ned würklich für Bezihigä gschaffä, obwohl ich eigentlich dringend eini brücht.^^

Arschtritt? :C:

Angel of Despair
25.05.2008, 18:40

@Yezariael: Hans amol gänderat. ;)

Kollegin het Pararty gha... Geburi... am friitig ööööhm *überleg* bin chli mitm Kollege dusse gsii am grille

Angel of Despair
25.05.2008, 18:42
Chunnt vo da eine us KT Schwyz??

Cheetah
25.05.2008, 18:45

Stirb, Thödi :C:

§ugly

@Ängeli: Nö bin usem Aargau.

Strelok
25.05.2008, 18:48

Als bösä Nazi-Skinhead chum ich natürlich usäm AarGAU. §ugly

Angel of Despair
25.05.2008, 18:56
xD
m'key denn muessmi demfa einsam fühle xD

simi
25.05.2008, 19:03
mis wuchenend.... fritig s übliche, stammbeiz, suffe... samstig susch echli unterwegs gsi... pöschtele und so... samstig obig geburiparty, grilliere, suffe... chum bin i dehei gsi lütet en bsoffne kolleg a... bin i no go sisha rauche, und irgendwenn am sechsi hei cho... hüt no umeglungeret, film glueged... ha da wuchenend mini tolle gfühlsdusseleie wunderbar überwunde, und genau etz, noch 10 täg, meldet sie sich wieder, na toll.... §wink

Thordir
25.05.2008, 19:14
Arschtritt? :C:

Stirb, Thödi :C:

Jojo, sorry, i freu mi jo au nid. :(

Als bösä Nazi-Skinhead chum ich natürlich usäm AarGAU. §ugly

§ugly

Strelok
25.05.2008, 20:19
mis wuchenend.... fritig s übliche, stammbeiz, suffe... samstig susch echli unterwegs gsi... pöschtele und so... samstig obig geburiparty, grilliere, suffe... chum bin i dehei gsi lütet en bsoffne kolleg a... bin i no go sisha rauche, und irgendwenn am sechsi hei cho... hüt no umeglungeret, film glueged... ha da wuchenend mini tolle gfühlsdusseleie wunderbar überwunde, und genau etz, noch 10 täg, meldet sie sich wieder, na toll.... §wink

Schön für dich. §ugly

Ich han vorher grad no äs SMS übercho, sie hät sich ändlich mal widr gmäldät. ^2^
Aber jetzt mueni PHP paukä, han kei Ziit für Frauä. §ugly

Mr. Myrtana
25.05.2008, 20:47

Ich wohn in Züri(nöd ide stadt) und mini Ursprüng sind im Basel-Land

Yezariael
25.05.2008, 20:51
Das wucheend bini vorallem demit beschäftigt gsi d dope beständ vo de Schwiz udzbruche, und über die momentan schlechti lag für Stricher am diskutiere. §ugly

Ehm mit andre Wort, am Fritig abig hanis am obere lette chillt, und am Samstig bini am riseup gsi. Sos chli-Konzert im Seefeld wo Kollege gspillt hend.

Und ja i freu mi uf morn, han schliessli e C Prüefig. §ugly

Mr. Myrtana
26.05.2008, 07:22
Hey Leutz ich han jetzt Ferie, das hend nur die wenigste, Heuferie, nur in Elgg, Hagebuech, Hofstette und denn isch fertig(elgg isch bi Winterthur)
Han 2 Wuchä und am dunnstig gangi nach Ägypte

Thordir
26.05.2008, 08:44
Es isch wieder Mentig und i will mol wieder nid schaffa. :(

Cauchemar
26.05.2008, 09:24
Es isch wieder Mentig und i will mol wieder nid schaffa. :(
Same here. Deswäge sitz ig hie im Serverrum u poste ä chli, da sech weder mi Lehrmeister no dr arbitskolleg drum kümmeret, was i eigentläch mache. ^2^

Cheetah
26.05.2008, 11:46
Eigentli hets mi mol weder so richtig agschisse hüüt id Schuel zgha... aber well alli Lehrer vom Nomitag ned ume send benni etzte scho dihei und gange hüüt au niene meh anne ^2^

Strelok
26.05.2008, 11:58
Same here. Deswäge sitz ig hie im Serverrum u poste ä chli, da sech weder mi Lehrmeister no dr arbitskolleg drum kümmeret, was i eigentläch mache. ^2^

Fuli Sau. :o §ugly

Gib mir mal dä Link zu dim Youtube-Profil, ich will dini wunderbari Stimm ghörä. :gratz

Thordir
26.05.2008, 12:28
Eigentli hets mi mol weder so richtig agschisse hüüt id Schuel zgha... aber well alli Lehrer vom Nomitag ned ume send benni etzte scho dihei und gange hüüt au niene meh anne ^2^

Fuli Sau. :o §ugly

Stimmt, aber nid dr Cauchemar sondern dr Cheetah. :o

Dolce
26.05.2008, 12:44
Stimmt, aber nid dr Cauchemar sondern dr Cheetah. :o

haaaaan ke schuuueeeeel :D

tja :D inere wuche Abschlussprüeffige :s han etz scho angst :D

Thordir
26.05.2008, 12:51
haaaaan ke schuuueeeeel :D

tja :D inere wuche Abschlussprüeffige :s han etz scho angst :D

Oo, als was??
Bisch guat vorbereitet??

Dolce
26.05.2008, 12:53
Oo, als was??
Bisch guat vorbereitet??

ja hald bezabschluss, übertritt id kanti... weisch bin usem Aargau :D

dasch denn so viel wie s gymi :D

naja vorbereitet :s

Strelok
26.05.2008, 12:56
ja hald bezabschluss, übertritt id kanti... weisch bin usem Aargau :D

dasch denn so viel wie s gymi :D

naja vorbereitet :s

Jöööö, än Bezler. §ugly

Reg di ned uf, d'APs sind beschissä eifach im Gägäsatz zu därä ganzä Panikmachi vodä Lehrer. ^^

Thordir
26.05.2008, 13:02
Reg di ned uf, d'APs sind beschissä eifach im Gägäsatz zu därä ganzä Panikmachi vodä Lehrer. ^^

Jo, aber nur wenn au einigermassa guat vorbereitet bisch. ;)

Sorry für d Frog...aber was heisst "bez"?? :dnuhr:

Strelok
26.05.2008, 13:06
Jo, aber nur wenn au einigermassa guat vorbereitet bisch. ;)

Ich han mi bis jetzt uf kei Abschlussprüäfig im Läbä würkli vorbereitet. D'Bez hani mitämä 5.5 und s'KV mitämö 5.2/5.4 abgschlossä. :dnuhr:

Sorry für d Frog...aber was heisst "bez"?? :dnuhr:

Bezirksschule

Thordir
26.05.2008, 13:33
Ich han mi bis jetzt uf kei Abschlussprüäfig im Läbä würkli vorbereitet. D'Bez hani mitämä 5.5 und s'KV mitämö 5.2/5.4 abgschlossä. :dnuhr:

Entweder bisch as Naturtalent oder du hesch eifach a zu eifachi Lehr gmacht... :dnuhr:

Bezirksschule

Ach sooo. :)

Strelok
26.05.2008, 13:34
Entweder bisch as Naturtalent oder du hesch eifach a zu eifachi Lehr gmacht... :dnuhr:

Beides. §ugly

Nei, ich bin scho immär rächt guät idä Schuel gsi. Idä Bez bini eher no streberig gsi, aber idä Lehr hani eigentlich nöt anders gmacht als mitäm iPod umägspillt und kifft. :dnuhr:

Thordir
26.05.2008, 13:39
Nei, ich bin scho immär rächt guät idä Schuel gsi. Idä Bez bini eher no streberig gsi, aber idä Lehr hani eigentlich nöt anders gmacht als mitäm iPod umägspillt und kifft. :dnuhr:

Seehr guat. :)
Jetzt bini grad voll beruhigt, i mach nämlich im Moment (de Moment duurt scho fascht a Johr^^) ds glicha wia du in dr Lehr, zuadem hängi di ganz Ziit do im WoP,....

Strelok
26.05.2008, 14:23
@Yezariael: Ich han jetzt im Blog (http://propaganda-maschinerie.blogspot.com/2008/05/wenn-gutmenschen-sturm-laufen.html) au mal öbis gägä dini politischä Feindä gschribä. :D

Seehr guat. :)
Jetzt bini grad voll beruhigt, i mach nämlich im Moment (de Moment duurt scho fascht a Johr^^) ds glicha wia du in dr Lehr, zuadem hängi di ganz Ziit do im WoP,....

I äs paar Jahr wirsch du demfall Chlotä-Fan und Skinhead sii. §ugly

Joe Black
26.05.2008, 14:27
* in schwizerclub inemarschier, hose abelot und e dicki wurscht uf de perserteppich schisst, blöd grinst und widr e abflug macht *

Thordir
26.05.2008, 14:38
I äs paar Jahr wirsch du demfall Chlotä-Fan und Skinhead sii. §ugly

Z erschta isch unmöglich und zweita bini uf em beschta Weg. ^2^

* in schwizerclub inemarschier, hose abelot und e dicki wurscht uf de perserteppich schisst, blöd grinst und widr e abflug macht *

Miar hend kei Perserteppich. http://www.ugly.plzdiekthxbye.net/small/s247.gif

Strelok
26.05.2008, 14:42
Z erschta isch unmöglich und zweita bini uf em beschta Weg. ^2^

S'erschtä hoiffi au, würd mi suscht enttüschä. Und zum zwoitä: WTF?!

Thordir
26.05.2008, 14:43
Und zum zwoitä: WTF?!

Positiv oder negativ gmeint?? :dnuhr:

Strelok
26.05.2008, 14:46
Positiv oder negativ gmeint?? :dnuhr:

Öh... verwundert gmeint. Wieso idä Richtig? Und vor allem welli Szenä?

Yezariael
26.05.2008, 16:46
@Yezariael: Ich han jetzt im Blog (http://propaganda-maschinerie.blogspot.com/2008/05/wenn-gutmenschen-sturm-laufen.html) au mal öbis gägä dini politischä Feindä gschribä. :D

Joa so kennt mers. Die linke immer nur am kritisiere und d Svp mit ire nur halb überarbeitete Vorschläg.
Ich gseh au kes Porblem mit em Dütschkurs. Stürgelder gebed mer ja eh scho gnueg fürs Ussländer us, da chan mer zu usnahm au mal id Usländer im eigede Land investiere. §ugly
Und bitte wer ned Dütsch will lerne, derf au gern wider ga. So lüt bruchmer da würkli ned.
(Au wenns Politisch eher unklug gsi isch vo de Svp das in gliche vorschlag zneh. So wird er eh abglent. :o)

Strelok
26.05.2008, 17:52
@Thordir: ich erwartä ä Antwort. :o

Joa so kennt mers. Die linke immer nur am kritisiere und d Svp mit ire nur halb überarbeitete Vorschläg.
Ich gseh au kes Porblem mit em Dütschkurs. Stürgelder gebed mer ja eh scho gnueg fürs Ussländer us, da chan mer zu usnahm au mal id Usländer im eigede Land investiere. §ugly
Und bitte wer ned Dütsch will lerne, derf au gern wider ga. So lüt bruchmer da würkli ned.
(Au wenns Politisch eher unklug gsi isch vo de Svp das in gliche vorschlag zneh. So wird er eh abglent. :o)

Naja, Chind chamer halt ned eifach wägä Fulheit usärüärä, das ischs Problem. Aber dass d'SVP gern Sachä verchnüpft isch ja bekannt, gnau wiä d'SP immer alles sowit zerpflückä muäs, dass so vill abglehnt wird, dass alles sinnlos wird. §ugly

Yezariael
26.05.2008, 20:02
Naja, Chind chamer halt ned eifach wägä Fulheit usärüärä, das ischs Problem.

Aso wenigstens intresse Dlandesprach so zlerne, das mer sich (ohni hend und füess) mit de andere im Land chan verständige sött doch au bi rem chind da si. I mein i han n Ungarn ide Klass, wo ersch sitt 3 Jahr ide Schwiz isch. De chan um länge besser Dütsch, als so mänge Albaner woni kenn wo sit sinre Geburt da wohnt. De het sogar glichgueti Dütchnote wie ich. (isch a ned so schwer Ò_ó) Aso s biz interesse derf mer da scho erwarte.
Und ja du hesch scho recht, mer chan ke Chinder us em Land werfe. Aber mer chönd ja Note vo dete als Vornote zu rem Dütschtest ne, wos mit 18 müend mache. Und wenns de ned bestönd schmeissemers halt den use. §ugly

Aber dass d'SVP gern Sachä verchnüpft isch ja bekannt, gnau wiä d'SP immer alles sowit zerpflückä muäs, dass so vill abglehnt wird, dass alles sinnlos wird. §ugly

Ja ja, so wie mers kenned...

Edit: Ah hender das au ide Zitig glese, das en Kriminelle Türk vors EU Gricht isch, will d Schwiz en (us minre Sicht berechtigt) usem Land gschosse hend. Die gebed em natürli voll recht und jetzt derf er ned nur da wohne sondern het au grad na de schwizer pass. Findi irgendwie e frechheit, will de eu het doch ned s recht, z bestimme wer d schwiz ibürgered und wer ned (so wit isches zumglück nanig). Und wenn dene d Lüt ned passend, macheds die ned andersch und schmeisseds au widr us em Land.

Strelok
26.05.2008, 20:17
Aso wenigstens intresse Dlandesprach so zlerne, das mer sich (ohni hend und füess) mit de andere im Land chan verständige sött doch au bi rem chind da si. I mein i han n Ungarn ide Klass, wo ersch sitt 3 Jahr ide Schwiz isch. De chan um länge besser Dütsch, als so mänge Albaner woni kenn wo sit sinre Geburt da wohnt. De het sogar glichgueti Dütchnote wie ich. (isch a ned so schwer Ò_ó) Aso s biz interesse derf mer da scho erwarte.
Und ja du hesch scho recht, mer chan ke Chinder us em Land werfe. Aber mer chönd ja Note vo dete als Vornote zu rem Dütschtest ne, wos mit 18 müend mache. Und wenns de ned bestönd schmeissemers halt den use. §ugly

Oder mir mached eifach Russisch zur noiä Landessprach, dänn mues jedä Iwohner das noi lehrä, alli sind ufäm glichä Niveau. §ugly

Edit: Ah hender das au ide Zitig glese, das en Kriminelle Türk vors EU Gricht isch, will d Schwiz en (us minre Sicht berechtigt) usem Land gschosse hend. Die gebed em natürli voll recht und jetzt derf er ned nur da wohne sondern het au grad na de schwizer pass. Findi irgendwie e frechheit, will de eu het doch ned s recht, z bestimme wer d schwiz ibürgered und wer ned (so wit isches zumglück nanig). Und wenn dene d Lüt ned passend, macheds die ned andersch und schmeisseds au widr us em Land.

Link?

Yezariael
26.05.2008, 20:26
Oder mir mached eifach Russisch zur noiä Landessprach, dänn mues jedä Iwohner das noi lehrä, alli sind ufäm glichä Niveau. §ugly

Und was isch mit de verdammte Komuniste, die sind doch bevorteilt? §ugly

Link?

Bin grad z ful zum sueche, isch en eher chline Artikel ide 20min vom letzte Fr gsi.

Strelok
26.05.2008, 20:28
Und was isch mit de verdammte Komuniste, die sind doch bevorteilt? §ugly

Tja... scheisse. §ugly

Bin grad z ful zum sueche, isch en eher chline Artikel ide 20min vom letzte Fr gsi.

Ach, das isch doch ä àntä gsi. Keis EU Gricht entscheidet über Ibürgerigä idä Schwiz. ^^

Yezariael
26.05.2008, 20:31
Ach, das isch doch ä àntä gsi. Keis EU Gricht entscheidet über Ibürgerigä idä Schwiz. ^^

Isch au weniger um d Ibürgerig gange, sondern wege Rassimus, dasser usgwisse worde isch. Irgend so öps isch immerhin schos wucheend her.^^
E Ente wird meist echli grösser platziert, und s allerwichtigste: e Ente müsstets doch eich au wdr uflöse. §ugly

Edit:
20min (http://www.20min.ch/news/schweiz/story/10781363)

Rüge wegen Wegweisung eines kriminellen Türken
Die Schweiz hat mit der unbefristeten Wegweisung eines jungen kriminellen Türken die Europäische Menschenrechtskonvention (EMRK) verletzt. Der Gerichtshof in Strassburg hat ihm eine Genugtuung von 3000 Euro zugesprochen.
Der heute 27-Jährige war 1986 als Fünfjähriger mit seinen Eltern in die Schweiz gekommen, wo sich die Familie im Kanton Neuenburg niederliess. Ab 1994 kam er regelmässig mit dem Gesetz in Konflikt. Bis 2002 folgten drei Verurteilungen wegen Körperverletzung, Raub sowie wegen Vermögens-, Strassenverkehrs- und anderen Delikten.

Starke Bindung zur Schweiz

Dafür wurde er zu insgesamt dreizehneinhalb Monaten Gefängnis verurteilt. Ab August 2002 sass er die Strafe ab, im April 2003 wurde er bedingt entlassen. Die Neuenburger Ausländerbehörden ordneten anschliessend seine unbefristete Wegweisung aus der Schweiz an, was vom Bundesgericht 2004 bestätigt wurde.

Die Lausanner Richter waren zum Schluss gekommen, dass der Betroffene zwar fast sein ganzes Leben hier verbracht und ähnlich wie ein Secondo eine starke kulturelle, soziale und familiäre Bindung zur Schweiz habe. Eine Rückkehr in die Türkei sei für ihn mit grösseren Problemen verbunden.

Gefahr für öffentliche Sicherheit

Insgesamt überwiege indessen das Interesse der Schweiz, einen Straftäter fernzuhalten, der eine schwere Gefahr für die öffentliche Sicherheit darstelle. Im Oktober 2004 wurde er ausgeschafft.

Der Europäische Gerichtshof für Menschenrechte (EGMR) hat auf seine Beschwerde hin nun festgestellt, dass die Schweiz mit der Wegweisung sein Recht auf Achtung des Privat- und Familienlebens verletzt hat (Art. 8 EMRK). Die Schweiz wurde verurteilt, dem Mann 3000 Euro Genugtuung und 4650 Euro für seine Auslagen zu zahlen.

Keine Bindung zur Türkei

Nach Ansicht des EGMR hat die Schweiz ihr Interesse an der Kontrolle der Einwanderung gegen die Interessen des Betroffenen und seiner Familie nicht korrekt abgewogen. Zu beachten sei dabei, dass er seit seinem sechsten Lebensjahr über 17 Jahre in der Schweiz gelebt habe.

Die Bindungen zu seinem Heimatland seien schwach. Es sei nicht einmal sicher, ob er die türkische Sprache ausreichend beherrsche. Die ausgesprochenen Verurteilungen seien nur von relativer Schwere. Zu berücksichtigten sei weiter, dass er psychische Probleme habe und die Wegweisung unbefristet verhängt worden sei.

Heute in Deutschland

Der Anwalt des Betroffenen beabsichtigt, gegen den Entscheid des Bundesgerichts ein Revisionsgesuch einzureichen, damit die unbefristete Wegweisung aufgehoben wird. Sein Mandant, der heute in Deutschland lebe, könnte dann wieder seine Familie besuchen.

Das Urteil aus Strassburg wertet er als Signal, dass die Situation krimineller junger Ausländer bei einer Wegweisung sorgfältig und umfassend abzuklären sei. In Bezug auf die Einbürgerungsinitiative bestätige der Entscheid ein weiteres Mal, dass sich die Schweiz ihren internationalen Verpflichtungen nicht entziehen könne.

Da staht nüd vo wege ibürgered. Bin mir aber sicher s (im überige wesendlich chlinere) Zitigsartikel glese zha.

Strelok
26.05.2008, 20:43
Isch au weniger um d Ibürgerig gange, sondern wege Rassimus, dasser usgwisse worde isch. Irgend so öps isch immerhin schos wucheend her.^^
E Ente wird meist echli grösser platziert, und s allerwichtigste: e Ente müsstets doch eich au wdr uflöse. §ugly

Edit:
20min (http://www.20min.ch/news/schweiz/story/10781363)

Da staht nüd vo wege ibürgered. Bin mir aber sicher s (im überige wesendlich chlinere) Zitigsartikel glese zha.

Das isch aber widr ächli öbis anders. s'EMRK isch ned d'EU, da gältät anderi Verträg, au wnn dä Typ eigentlich d'Uswisig verdient hät. Ich würdän ja eifach 25 Jahr isperrä. :dnuhr:

btw: Blog (http://propaganda-maschinerie.blogspot.com/) hät nois Layout. :o

Yezariael
26.05.2008, 20:47
Das isch aber widr ächli öbis anders. s'EMRK isch ned d'EU, da gältät anderi Verträg, au wnn dä Typ eigentlich d'Uswisig verdient hät. Ich würdän ja eifach 25 Jahr isperrä. :dnuhr:

Na das zalsch dem am schluss widr du.
Und ja bin mr nüm so ganz sicher gsi mit em Artikel. Ebe wucheend dezwüsched und so. Finds trozdem e Sauerei.

btw: Blog (http://propaganda-maschinerie.blogspot.com/) hät nois Layout. :o

Weles Hägli hesch da müsse ändere? §ugly

Strelok
26.05.2008, 20:49
Na das zalsch dem am schluss widr du.
Und ja bin mr nüm so ganz sicher gsi mit em Artikel. Ebe wucheend dezwüsched und so. Finds trozdem e Sauerei.

Git schlimmeri Problem als das, da mach ich mir no kei Sorgä, solangs ned zum Regelfall wird. :dnuhr:

Weles Hägli hesch da müsse ändere? §ugly

kA, ich han irgendwiä zwoi Codes zämägführt und dänn häts nüm gfunzt, dänn hani eifach schnäll d'Vorlag gwächslet, schisst mich doch a, da umäzcodä. §ugly

Yezariael
26.05.2008, 20:56
Git schlimmeri Problem als das, da mach ich mir no kei Sorgä, solangs ned zum Regelfall wird. :dnuhr:

Hesch scho recht dases wichtigeri Problem git wommer müsst aga. Aber ebe, wenn das einmal eine gschafft het, müssti s Resultat bi de meiste eich ändlich usgseh. Si müend nur chöne stritig mache, dass sie e beziehig zu irem land hend (kultur und sprach). Die meiste problematische Ussländer sind e in der zweiten Generation, also Länger in der Schweiz als in irem Vaterland.

kA, ich han irgendwiä zwoi Codes zämägführt und dänn häts nüm gfunzt, dänn hani eifach schnäll d'Vorlag gwächslet, schisst mich doch a, da umäzcodä. §ugly
hehe. Sa auch verdächtig nach Vorlage aus. ^^

Angel of Despair
26.05.2008, 21:02
soso....
simmer widermal bir SVP?? :D

20 min rockt meh als de blick btw xD

snowspirit
26.05.2008, 21:54
^^jaja, immer die diskussione uber dpolitik
heider scho abgstumme? hoffentli drii mal nei!

@Yezariael: merci fer dini begriässig

wiä chame nume kloten flyers fan sii? :eek: *kopfschüttel*

ahh ja, apropos 20min: hitte im Heute isch z'neu layout vom blick am abend vorgstellt worde, mal lüege, ob di zitig besser wird, d'farb findi uf jede fall schomal schwul.... heiders eu scho gseh? was meinet iähr?

Angel of Despair
26.05.2008, 21:57
Eifach nür gäy xD

heute isch voll kuuuuuhler gsii als de

Strelok
27.05.2008, 07:15
Hesch scho recht dases wichtigeri Problem git wommer müsst aga. Aber ebe, wenn das einmal eine gschafft het, müssti s Resultat bi de meiste eich ändlich usgseh. Si müend nur chöne stritig mache, dass sie e beziehig zu irem land hend (kultur und sprach). Die meiste problematische Ussländer sind e in der zweiten Generation, also Länger in der Schweiz als in irem Vaterland.

Ich halte es halt für sinnvoller, wämmer Straftatä idä Schwiz au idä Schwiz bestraft. Wänn mer Kriminelli immer nur ad Gränzä setzt chan das zu grösserä Problem idä Gränzgebiet füärä, und du weisch ja sälber, dass oisi Gränzä meh Löcher händ als d'Titanic.

hehe. Sa auch verdächtig nach Vorlage aus. ^^

Bin halt zful gsi zum sälbär öbis machä, nachdäm min Code ja ned gfunzt hät. ^^

^^jaja, immer die diskussione uber dpolitik
heider scho abgstumme? hoffentli drii mal nei!

Weissi ned mal meh, bim bundeswiitä Zügs afaik ja. Nei zur Chrankäkassä-Diktatur, nei zum Mulchorb, nei zur Ibürgerigsinitiativä.
D'KKs händ eh scho zvill zägä (mir söt eh eifach ei staatlichi machä), dä Mulchorb nimmt dä meischtä Wähler diä letschti Informationsquallä, wo no einigermassä vertrauenswürdig isch und d'Ibürgerigsinitiative isch än Ischnitt id Gwaltätrännig.

Es isch rächt gförlich, das amänä Ultrà z'sägä. §ugly

Efkar
27.05.2008, 14:06
Ich mal eine Frage. Ein türkischer Mitbürger, der in der Schweiz geboren ist und die Sprache perfekt beherrscht, ohne türkischen Akzent oder so. Haben die denn aber diesen schweizer Dialekt oder sprechen die ganz normal deutsch?

cool_gamer_96
27.05.2008, 14:09
Ich mal eine Frage. Ein türkischer Mitbürger, der in der Schweiz geboren ist und die Sprache perfekt beherrscht, ohne türkischen Akzent oder so. Haben die denn aber diesen schweizer Dialekt oder sprechen die ganz normal deutsch?

Kommt darauf an, welche Sprache er perfekt beherrscht. Wenn es sich dabei um Schweizerdeutsch handelt, wird er den (von der Region abhängigen) Dialekt sprechen, sonst wohl nicht :dnuhr:

Strelok
27.05.2008, 14:20

Die sprechen dann Russisch.

Efkar
27.05.2008, 14:58
Kommt darauf an, welche Sprache er perfekt beherrscht. Wenn es sich dabei um Schweizerdeutsch handelt, wird er den (von der Region abhängigen) Dialekt sprechen, sonst wohl nicht :dnuhr:

Klingt logisch, danke.

Russisch? Was ist das? Kann man das Essen?

Yezariael
27.05.2008, 15:03
Imr die verdammte Komuniste. §ugly

Also in manchen Gebieten, sprechen sie dann immer noch Türkisch. §ugly

snowspirit
27.05.2008, 16:34

nee die russen sind alle westlich des röstigrabens!

chennend die türke uberhöipt en aständige satz bilde ohni zwort "mann" zbrüche? §ugly

Zitat von Aşkımsın

das deutsch von denen ist sehr geprägt von dem dialekt, wo sie halt aufwachsen, so können sie weder schriftdeutsch noch den dialekt richtig sprechen.

Thordir
27.05.2008, 16:45
omg, isch das en Tag gsi, han Schual ka und das im oberschta Stock vum Schualhuus.
Das wer jo no egal, aber wills hüt ds Chur 34° C gsi isch, und dia Idiota eifach dr Sunnastora abmontiart hend, het mer dr ganz Nomitag d Sunna in Grind gschuna, fuck, isch das heiss gsi. :scared:

btw: Hender es Topic???

I verstohns au nid. :dnuhr:

Es isch rächt gförlich, das amänä Ultrà z'sägä. §ugly

Das stimmt au, aber i han wenigstens en Gägavorschlag nid wia üsa Walliser. :)

Angel of Despair
27.05.2008, 18:17
xD

Für dases hüt gheisse het s werdi 30° isch bi eus recht bewölkt gsiii... eze machts langsam uf....
isch eifach richtig schwül gii xD

Strelok
27.05.2008, 18:33
Imr die verdammte Komuniste. §ugly

Moskau, Moskau,
Russland ist ein schönes Land,
wird den Ivan an die Wand.
HAHA HAHA HAHA!

§ugly

nee die russen sind alle westlich des röstigrabens!

chennend die türke uberhöipt en aständige satz bilde ohni zwort "mann" zbrüche? §ugly

Ja, Mann. §ugly

btw: Hender es Topic???

Ja, ich han dich öbis gfrögät (http://forum.worldofplayers.de/forum/showthread.php?p=6313889&#post6313889). :o

Jap, aber dänn wirdi doch liäbär Rappi-Fan. §ugly

Thordir
27.05.2008, 18:45
Ja, ich han dich öbis gfrögät (http://forum.worldofplayers.de/forum/showthread.php?p=6313889&#post6313889). :o

Ah jo stimmt, hehe.
Nei weisch, nimm das nid so ernscht, es sägend do huara viel si sigend Skins, debi sind das eifach möchtegern.
I han das eigentlich nur so gseit, wills irgendwia passt het. §ugly

Wenn i für a Skin-Szena sympathisiera, denn fürd GSM. §ugly

Jap, aber dänn wirdi doch liäbär Rappi-Fan. §ugly

Du hesch Rappi lieber als Davos?? :eek:

Strelok
27.05.2008, 18:58
Ah jo stimmt, hehe.
Nei weisch, nimm das nid so ernscht, es sägend do huara viel si sigend Skins, debi sind das eifach möchtegern.
I han das eigentlich nur so gseit, wills irgendwia passt het. §ugly

Wenn i für a Skin-Szena sympathisiera, denn fürd GSM. §ugly

Naja, ich ordnä mich eigentlich ehner weniger gärn änärä Szenä zuä, aber mit däm Ussehä hani kei anderi Wahl. §ugly

Und GSM isch doch kewl, au wänn das mitä gälä Schuäbändel ned stimmt. :D

Du hesch Rappi lieber als Davos?? :eek:

Nei, ich find alles ussärt Chlotä scheisse. :dnuhr:

Thordir
27.05.2008, 21:59
Naja, ich ordnä mich eigentlich ehner weniger gärn änärä Szenä zuä, aber mit däm Ussehä hani kei anderi Wahl. §ugly

Und GSM isch doch kewl, au wänn das mitä gälä Schuäbändel ned stimmt. :D

Wenn würsch usgseh wia en Jugo, wers dr vilicht au nid egal. :dnuhr:

Nei, ich find alles ussärt Chlotä scheisse. :dnuhr:

Richtigi Istellig. :)

Strelok
27.05.2008, 22:09
Wenn würsch usgseh wia en Jugo, wers dr vilicht au nid egal. :dnuhr:

Wieso wiä än "You go"?

Richtigi Istellig. :)

Wir sind die Fans!

snowspirit
27.05.2008, 23:20

hey, wiär hei immer no ische ehc vischp! spilt zwar iner nlb aber chunt dä scho mal und üsserdem sind d'fäschti nacher sowieso der hammer! :D

@Angel of Despair:
müesch ins wallis cho, da schint immer d'sunna! wenn nid am himmel, dä findschi in ischem wii! §ugly

Strelok
28.05.2008, 06:58
D'SP-F*tzä Calmy-Rey schlisst gärn Papier (http://propaganda-maschinerie.blogspot.com/2008/05/calmy-rey-bckt-sich-wie-eine-hure.html), unbedingt läsä. :o
(Und bidä Umfrag abstimmä.)

hey, wiär hei immer no ische ehc vischp! spilt zwar iner nlb aber chunt dä scho mal und üsserdem sind d'fäschti nacher sowieso der hammer! :D

Oho, EHC Visp. Ich glaub eher, dass dä FC Muri vodä Fuässball-Regio League id Ishockey-NLA ufstigt als dä EHC Visp. §ugly

btw: Hämmer da kei Lugano-Fans?
Hinderm Gotthard, hinderm Gotthard,
hört d'Schwiz uf, hört d'Schwiz uf.
Änädra isch Italiä, änädra isch Italiä,
Lugano, Lugano.

Thordir
28.05.2008, 07:06

Wobis bim EHC Visp nid viel ds fäschta git. ;)

@Angel of Despair:
müesch ins wallis cho, da schint immer d'sunna! wenn nid am himmel, dä findschi in ischem wii! §ugly

Bi üs schint au immer d sunna! :o

D'SP-F*tzä Calmy-Rey schlisst gärn Papier (http://propaganda-maschinerie.blogspot.com/2008/05/calmy-rey-bckt-sich-wie-eine-hure.html), unbedingt läsä. :o
(Und bidä Umfrag abstimmä.)

hehe, "Ex-Bundesrat Christoph "El Führer" Blocher". §xlol

btw: Hämmer da kei Lugano-Fans?
Hinderm Gotthard, hinderm Gotthard,
hört d'Schwiz uf, hört d'Schwiz uf.
Änädra isch Italiä, änädra isch Italiä,
Lugano, Lugano.

Zum Glück nid, suscht... $bsg

Strelok
28.05.2008, 07:11
hehe, "Ex-Bundesrat Christoph "El Führer" Blocher". §xlol

*hust* Kommentar-Funktion. :o

Zum Glück nid, suscht... $bsg

Hey, zersch chum ich drah mit Luganesi schlah, dänn du. :o

Joe Black
28.05.2008, 07:45
Oeeeeeee
Morgääää zääämmäääääää! * Gähn *

I hass es schaffä z müese....naja wenigschtens ligt dä Chef im Spital^^ Dän chan i chli fuul do im Forum umehänge und nur s nötigschte machä.....

Btw. I ha mr am Fritig eifach mol frei gno....verlängerts weekend halt^^
Säg i nur um eu chli z ärgerä ;)

Wie gots eu e so? Alles fit im Schritt, Wiber am Start und ordentlich Lüt vermöbbelt?

Strelok
28.05.2008, 07:47

Dä Joe isch än Wichser,
dä Joe isch än Wichser.
Schölölölölölö!

§ugly

Wie gots eu e so? Alles fit im Schritt, Wiber am Start und ordentlich Lüt vermöbbelt?

Wiber? Ned würkli, isch eigentlich immer no glich bi mir. Ussert das eini adö Bushaltestell mich immer so komisch aluägt. :scared:

Joe Black
28.05.2008, 07:49
Wichser si macht em Joe so Spaaaaaass
Schölölölölö!

Den er raucht e huffe Graaaaaaaas

Schöööölölölölö!
( has au mol probiert -_- )

Diä luegt di komisch a? hmm.... lo mol dini Eier use hänge mol luege was sie dän macht XD

Strelok
28.05.2008, 07:52
( has au mol probiert -_- )

Du häsch eifach ned s'Züg für s'Stadion.

(Melodie von Frère Jacques)
Domenico, Domenico
figg dich doch, figg dich doch.
Pettis du Huäräsohn, Pittis du Huäräsohn,
ZSC, Hurensöhne!

:o

Diä luegt di komisch a? hmm.... lo mol dini Eier use hänge mol luege was sie dän macht XD

Isch eh ned min Gschmack, isch zu seriös agleit. Ich will doch ä chlini, versauti Schlampä. §gnah §ugly

Thordir
28.05.2008, 07:52
*hust* Kommentar-Funktion. :o

Han i Ziit für so Gspässli?? §ugly

Hey, zersch chum ich drah mit Luganesi schlah, dänn du. :o

Ok, aber schlohn ihn nur so fescht, dass er bi miar au no Schmerza gspürt. ^2^

Dä Joe isch än Wichser,
dä Joe isch än Wichser.
Schölölölölölö!

§ugly

Aber echt, he!! :mad:

§ugly

Strelok
28.05.2008, 07:53
Han i Ziit für so Gspässli?? §ugly

Mach, was ich dir sägä. :o

Ich bruch eifach d'Komments um min Konkurränt d'schlah. §ugly

Ok, aber schlohn ihn nur so fescht, dass er bi miar au no Schmerza gspürt. ^2^

Azündä dörfschn du. :gratz

Thordir
28.05.2008, 07:54
Mach, was ich dir sägä. :o

Ich bruch eifach d'Komments um min Konkurränt d'schlah. §ugly

Ok, denn seg mer, was i söll schriba. Han kei Ziit zum öpis dichta. :)

Azündä dörfschn du. :gratz

I will aber au no drihaua!! §cry

Strelok
28.05.2008, 07:57
Ok, denn seg mer, was i söll schriba. Han kei Ziit zum öpis dichta. :)

"Chlotä isch so geil, vill besser als Davos."

Schrib halt eifach öbis däzuä. §ugly

I will aber au no drihaua!! §cry

Chashc ja, aber ginggä tuän ich, ich han immerhin d'Stahlchappä a. §ugly

snowspirit
28.05.2008, 08:41
Wobis bim EHC Visp nid viel ds fäschta git. ;)

Scho mal epis vo fruscht süffe kehrt? §ugly

Achja, hän ich scho erwähnt, dass ich nume no hitte namittag en verastaltig hä und more mini letscht vorläsig, und dä sind erschmal ferie, oder so halbäwägs.... :D :D :D

Thordir
28.05.2008, 08:52
Schrib halt eifach öbis däzuä. §ugly

Ok, han eifach öpis gschriba. Het zwor nid viel mit em Thema ztua, aber es got dr jo nur um d Kommentär. §ugly

Chashc ja, aber ginggä tuän ich, ich han immerhin d'Stahlchappä a. §ugly

Ok, i lohn dr dr Vortritt zum di beschmutza mit LugaNO-Bluat. ;)

Scho mal epis vo fruscht süffe kehrt? §ugly

Ne, eba nid. Miar hend no nia Grund ka zum Fruscht-Suufa. ^2^

Strelok
28.05.2008, 09:06
S, da s'Script momäntan am shcaffä isch hani gnuäg Ziit fürän Blog-Itrag (http://propaganda-maschinerie.blogspot.com/2008/05/interpreter-oder-weshalb-die-meisten.html) gha.

Ok, han eifach öpis gschriba. Het zwor nid viel mit em Thema ztua, aber es got dr jo nur um d Kommentär. §ugly

Bisch doch eifach än sältsamä Siäch. §ugly

Ok, i lohn dr dr Vortritt zum di beschmutza mit LugaNO-Bluat. ;)

Juhu! ^2^

Thordir
28.05.2008, 09:15
S, da s'Script momäntan am shcaffä isch hani gnuäg Ziit fürän Blog-Itrag (http://propaganda-maschinerie.blogspot.com/2008/05/interpreter-oder-weshalb-die-meisten.html) gha.

Zu dem sehr guata Post, gits au amol en "richtiga" Kommentar. :)

Bisch doch eifach än sältsamä Siäch. §ugly

Was?? Wieso?? :eek:

Juhu! ^2^

Bitte! :o

Strelok
28.05.2008, 09:23
Zu dem sehr guata Post, gits au amol en "richtiga" Kommentar. :)

Schanke dön. ^2^

Was?? Wieso?? :eek:

Well du Davoser bisch. §ugly

Bitte! :o

Dafür dörfsch du dänn sin Schal zerrissä. :gratz

Thordir
28.05.2008, 09:27
Schanke dön. ^2^

Schitte Bön! :)

Well du Davoser bisch. §ugly

Davoser??? AAAAAHHH, en Davoser!! :mad:
Aha, Davoser, hehe, seg das doch früaner!! Jiihhaaaa, i bin Davoser!! ^2^

§ugly

Dafür dörfsch du dänn sin Schal zerrissä. :gratz

Miar chönd ihn jo öffentlich hirichta in dr Resega. §ugly

Strelok
28.05.2008, 09:35
Davoser??? AAAAAHHH, en Davoser!! :mad:
Aha, Davoser, hehe, seg das doch früaner!! Jiihhaaaa, i bin Davoser!! ^2^

§ugly

Ach nei, hami girrt, du bishc doch Bern-Fan? *wegrennt* §ugly

Miar chönd ihn jo öffentlich hirichta in dr Resega. §ugly

Oder z'Ambri is Valaccia isperrä, dänn verfrürter. §ugly

Thordir
28.05.2008, 10:03
Ach nei, hami girrt, du bishc doch Bern-Fan? *wegrennt* §ugly

Das isch so zimili di schlimmsch Beleidigung für en Davoser Ultra!! :mad:
Schlimmer als Züzis...naja guat, fascht schlimmer. Oder glich schlimm.

Oder z'Ambri is Valaccia isperrä, dänn verfrürter. §ugly

Jo, leider chunsch döt au usa, wenn igsperrt bisch. §gnah
Aber er dörf gern au mol zu üs ind Kurva cho, wenn er will, so mit LugaNO-Schal und so. Hehe

Strelok
28.05.2008, 10:10
Das isch so zimili di schlimmsch Beleidigung für en Davoser Ultra!! :mad:
Schlimmer als Züzis...naja guat, fascht schlimmer. Oder glich schlimm.

Ich hätt dich ja au Zugoslav chönä nännä. :dnuhr:

Jo, leider chunsch döt au usa, wenn igsperrt bisch. §gnah
Aber er dörf gern au mol zu üs ind Kurva cho, wenn er will, so mit LugaNO-Schal und so. Hehe

Vo oich hätär ja weniger Schiss als vo ois, ihr sind immerhin kei Erzrivalä. §ugly

btw: Im Blog will ich mal dä Dütschä ächli d'Schwiz erchlärä. Was müest dinärä Meinig na dricho?

Thordir
28.05.2008, 10:16
Ich hätt dich ja au Zugoslav chönä nännä. :dnuhr:

Nei hettisch nid!! :o

Vo oich hätär ja weniger Schiss als vo ois, ihr sind immerhin kei Erzrivalä. §ugly

Hmm, Erzrivala isch vilicht chli übertriba, aber d Spiel gega d Tschingga sind immer sehr emotionsglada, fascht wia en Erzrival...

btw: Im Blog will ich mal dä Dütschä ächli d'Schwiz erchlärä. Was müest dinärä Meinig na dricho?

Hesch mol dr Link?? I finds nid^^

Strelok
28.05.2008, 10:20
Nei hettisch nid!! :o

Sicher, du Fribourg-Fan. :o

Hmm, Erzrivala isch vilicht chli übertriba, aber d Spiel gega d Tschingga sind immer sehr emotionsglada, fascht wia en Erzrival...

Seich, bi ois gaht gägä LugaNO immer d'Poscht ab.

Hesch mol dr Link?? I finds nid^^

Isch immer no dä glich (http://propaganda-maschinerie.blogspot.com/) (jaja, muän mir ä Domain zutuä, lohnt sich aber momentan eh ned), Bitrag chund erscht. wänni d'Ideeä han. :o

Thordir
28.05.2008, 10:35
Sicher, du Fribourg-Fan. :o

Schnauze, huara Züzi. :cool:

Seich, bi ois gaht gägä LugaNO immer d'Poscht ab.

I han au vu üs gredet. http://www.ugly.plzdiekthxbye.net/small/s002.gif

Isch immer no dä glich (http://propaganda-maschinerie.blogspot.com/) (jaja, muän mir ä Domain zutuä, lohnt sich aber momentan eh ned), Bitrag chund erscht. wänni d'Ideeä han. :o

Jo, also sicher amol z erwähna gits, dass miar a sehr kewli Landesregierig hend, alles jungi, sportlichi, und umweltbewussti Jungsozialischta, wo sich richtig gern hend.
Sie hend au nia parteiinterna Chriag, also eigentlich alles "Friede, Freude, Eierkuchen". §ugly

Denn gits z erwähna, dass miar a hochklassigi Eishockeyliga hend, dass miar guata Chäs und Schoggi hend und dass meh als 2 Drittel vu üsem Land mit schöna Berga übersäät isch.
Denn muasch em säga, dass Graubünda nid nur dr gröscht, sondern au no dr schönscht Kanton isch und dass sie mit em HCD no dr bescht Klub vur Schwiz hend.

Jo weisch, es git so viel zäga zu üsem schöna Land, seg eifach öpis.

Wenn seisch, dass do bald d EM stattfindet, denn weiss er sicher um was es sich handlet. :)

btw: was hesch eigentlich scho??^^

Strelok
28.05.2008, 10:44
Schnauze, huara Züzi. :cool:

ICH BRING DICH UM! §ugly

I han au vu üs gredet. http://www.ugly.plzdiekthxbye.net/small/s002.gif

§ugly

Jo, also sicher amol z erwähna gits, dass miar a sehr kewli Landesregierig hend, alles jungi, sportlichi, und umweltbewussti Jungsozialischta, wo sich richtig gern hend.
Sie hend au nia parteiinterna Chriag, also eigentlich alles "Friede, Freude, Eierkuchen". §ugly

Denn gits z erwähna, dass miar a hochklassigi Eishockeyliga hend, dass miar guata Chäs und Schoggi hend und dass meh als 2 Drittel vu üsem Land mit schöna Berga übersäät isch.
Denn muasch em säga, dass Graubünda nid nur dr gröscht, sondern au no dr schönscht Kanton isch und dass sie mit em HCD no dr bescht Klub vur Schwiz hend.

Jo weisch, es git so viel zäga zu üsem schöna Land, seg eifach öpis.

Wenn seisch, dass do bald d EM stattfindet, denn weiss er sicher um was es sich handlet. :)

btw: was hesch eigentlich scho??^^

Also, das ganzä wird ja au än Bligitrag für diä dütschä Läsär. Ich han mal dänkt s'politischä System vodä diräktä Demokratur (§ugly), d'SVP, Kultur, Röschtigrabä und d'Wirtschaft. :dnuhr:

Thordir
28.05.2008, 10:48
ICH BRING DICH UM! §ugly

Jojo, di letscht derartig Drohig hani vorgeschter Obig au überlebt. :rolleyes:

Also, das ganzä wird ja au än Bligitrag für diä dütschä Läsär. Ich han mal dänkt s'politischä System vodä diräktä Demokratur (§ugly), d'SVP, Kultur, Röschtigrabä und d'Wirtschaft. :dnuhr:

Guat guat.
A Frog: isch es en ernschta Bitrag oder en Spass??

Was schribsch zum Röschtigraba??

Cheetah
28.05.2008, 10:53
I hass es schaffä z müese....naja wenigschtens ligt dä Chef im Spital^^

§xlol het mi da etzte verchüblet :D

Mittagspause, Franzbuech läse am Nomi hoffentli ned eso vell Schuel... aber gnueg Uufgabe.... sovell zu mir

§ugly Dasch mol en Spam-Post, aber do ine goht da jo guet ;)

Strelok
28.05.2008, 10:56
Jojo, di letscht derartig Drohig hani vorgeschter Obig au überlebt. :rolleyes:

Wieso? Häsch widr mal diärussisch Mafia bschissä? §ugly

Guat guat.
A Frog: isch es en ernschta Bitrag oder en Spass??

Was schribsch zum Röschtigraba??

Naja, es wird ernscht mit bizzli blödä Kommentär däzwüschä, wiä immer also.

ZUm Röschtigrabä schribi, dass d'Schwiz trotz dä chlinä Flächi verschidni Kulturä vereint. :dnuhr:
Und natürlich über d'Feindschaft zudä Franzackä. §ugly

Thordir
28.05.2008, 11:01
Wieso? Häsch widr mal diärussisch Mafia bschissä? §ugly

Jo, i hetti d Lieferig vilicht glich sölla zahla. §gnah

Naja, es wird ernscht mit bizzli blödä Kommentär däzwüschä, wiä immer also.

ZUm Röschtigrabä schribi, dass d'Schwiz trotz dä chlinä Flächi verschidni Kulturä vereint. :dnuhr:
Und natürlich über d'Feindschaft zudä Franzackä. §ugly

Guat, wer sind dia andera Kultura no?
d Tessiner und d Walliser?? :D

btw: En guata §wink

Strelok
28.05.2008, 12:07
Guat, wer sind dia andera Kultura no?
d Tessiner und d Walliser?? :D

btw: En guata §wink

Da isch dä erschti Post (http://propaganda-maschinerie.blogspot.com/2008/05/aufklrung-die-schweiz.html). :)

Thordir
28.05.2008, 12:45
Da isch dä erschti Post (http://propaganda-maschinerie.blogspot.com/2008/05/aufklrung-die-schweiz.html). :)

Ostblock, pffff. :o
Nei, isch en sehr guata Post, seit doch scho relativ viel us über d Schwiiz.

Wobi i bi Graubünda nid ganz iferstanda bin...miar sind nämlich nid so landwirtschaftlich prägt, natürlichi Bergwelt stimmt scho, aber bäuerlich isch falsch.
Viel wichtiger wer dr Tourismus (Davos, St. Moritz, Flims, Laax, Lenzerheide, Arosa,....), das isch eigentlich ds wichtigsta do im Bündnerland. ;)

suscht aber wia gseit, sehr guat. :dup:

Strelok
28.05.2008, 12:57
Ostblock, pffff. :o
Nei, isch en sehr guata Post, seit doch scho relativ viel us über d Schwiiz.

Wobi i bi Graubünda nid ganz iferstanda bin...miar sind nämlich nid so landwirtschaftlich prägt, natürlichi Bergwelt stimmt scho, aber bäuerlich isch falsch.
Viel wichtiger wer dr Tourismus (Davos, St. Moritz, Flims, Laax, Lenzerheide, Arosa,....), das isch eigentlich ds wichtigsta do im Bündnerland. ;)

suscht aber wia gseit, sehr guat. :dup:

Tourismus wird wahrschinli separat cho, drum hanis mal wegglah.

Wells Wallis wär ja au Tourismus-Gebiet, gnau wiä d'Stadt Züri.

Thordir
28.05.2008, 13:53
Tourismus wird wahrschinli separat cho, drum hanis mal wegglah.

Wells Wallis wär ja au Tourismus-Gebiet, gnau wiä d'Stadt Züri.

Jo ok, das isch au a Varianta...wia viel Teil sind plant??

Strelok
28.05.2008, 13:56
Jo ok, das isch au a Varianta...wia viel Teil sind plant??

kA, ich han ned erwartet, dassi allei zudä Regionä so vill schribä.

Was sicher no drichunt isch Politik (Parteiä und Ufbou vom Staat), was zwei Teil gä wird und natürlich nochli s'Ishockey (ein Teil). Dänn halt ebä no Usgang&Tourismus (ein Teil) und no s'Verhältnis zum Usland (Klishcees xD), also wärets wohl 6 Teil, wänn mir nöd no meh ifallt.

Thordir
28.05.2008, 14:08
kA, ich han ned erwartet, dassi allei zudä Regionä so vill schribä.

Was sicher no drichunt isch Politik (Parteiä und Ufbou vom Staat), was zwei Teil gä wird und natürlich nochli s'Ishockey (ein Teil). Dänn halt ebä no Usgang&Tourismus (ein Teil) und no s'Verhältnis zum Usland (Klishcees xD), also wärets wohl 6 Teil, wänn mir nöd no meh ifallt.

Wirtschaft??
Wichtigi Unternehma?
Suscht Sport? (Federer, Alinghi, EM 08, Ski,...)
Schwizer Erfindiga?

:dnuhr:

Strelok
28.05.2008, 14:10
Wirtschaft??
Wichtigi Unternehma?
Suscht Sport? (Federer, Alinghi, EM 08, Ski,...)
Schwizer Erfindiga?

:dnuhr:

Wirtschaft chunt bi Politik dri, nimmi mal eifach ah.

Suscht Sport interessiert mi ned grossartig und schwizer Erfinidgä gits ned soooo vill. ^^

Thordir
28.05.2008, 14:19
Wirtschaft chunt bi Politik dri, nimmi mal eifach ah.

Suscht Sport interessiert mi ned grossartig und schwizer Erfinidgä gits ned soooo vill. ^^

Denn halt nid. :C:

Strelok
28.05.2008, 14:20
Denn halt nid. :C:

Naja, Fuessball känni grad no bizzli, aber vo Tennis und Ski hani kei Ahnig. :dnuhr:

Und die einzig gschid Erfindig im 20. Jahrhundert isind eigentlich dä Klett- und dä Rissverschluss gsi.

Thordir
28.05.2008, 14:27
Das sind nur a paar vu allna Schwizer Erfidiga...

1900-1909

"Birchermüesli" (Maximilian Oskar Bircher-Benner, 1900)
Bitumenbelag für Strassen: Goudronnage (Ernest Guglielminetti in Monaco, 1902)
Sprachgeographie (Jules Gilliéron, 1902)
Die Begriffe "Autökologie" und "Synökologie" (Carl Schröter, 1902)
Vervielfältigungsmaschine: Schapirograph (Rudolf Fürrer, 1902)
Normierter Abfallbehälter: Ochsnerkübel (Jakob Ochsner, 1902)
Cellophan (Jacques Edwin Brandenberger, kurz nach 1900; 1908)
rhythmische Gymnastik: Eurythmie (Emile Jaques-Dalcroze, 1903)
Dampfturbine "Zoelly" (Heinrich Zoelly, 1903)
Hochleistungs-Kondensatoren (der Pole Ignacy Moscicki, 1903)
Grossproduktion von Salpetersäure (Ignacy Moscicki, 1903)
"Ovomaltine" (Albert Wander, 1904)
Allgemeine Relativitätstheorie (Albert Einstein, von Ulm und Zürich, 1905)
Helikopter (Armand und Henri Dufaux, 1905)
Turbolader (Alfred J. Büchi bei Sulzer, 1905)
Metallspritzgussverfahren (Max Ulrich Schoop, 1906/11)
E=mc2 (Albert Einstein, 1907)
unterzugslose Decke: "Pilzdecke" (Robert Maillart, 1908)
"Toblerone" (Theodor Tobler, 1908)
Pulvermilch (Maurice Guigoz, 1908)
Fleischbouillonwürfel (Firma Maggi, 1908)
Weltesperantobund (Hector Hodler, 1908)

1910-1919

kosmische Strahlung (Albert Gockel, 1910)
Begriffe "Schizophrenie" und "autistisches Denken" (Eugen Bleuler, 1911)
allgemeine Betriebswirtschaftslehre (Johann Friedrich Schär, 1911)
Schmelzkäse (Walter Gerber und Fritz Stettler, 1911)
Dünne Aluminiumfolie (Firma Alusuisse, 1912)
Jungfraubahn mit der höchstgelegenen Bahnstation Europas eröffnet (1912)
Erste Diesellokomotive (der Deutsche Rudolf Diesel bei Sulzer, 1912; Borsig in Deutschland 1912)
Erste Überquerung der Pyrenäen und der Alpen im Flugzeug (Oskar Bider, 1913)
Knickarmmarkise (Emil Schenker, 1913)
Psychobiologie (Adolf Meyer in Chicago, 1913)
Erstbesteigung des Olymp (Daniel Baud-Bovy und Fred Boissonnas, zusammen mit dem Griechen Christos Kakalos, 1913)
Geschwungene Betonbrücke: Langwies-Viadukt in Graubünden (Eduard Züblin, 1914)
Industrielle Produktion von Kunstdünger (Firma Lonza, 1915)
Strukturalismus in der Sprachwissenschaft (Ferdinand de Saussure, 1916)
Röntgenstrahlen-Diffraktions-Analyse (Paul Scherrer und der Holländer Peter Debye, 1916)
Dada-Bewegung (der Elässser Hans Arp, die Deutschen Hugo Ball, Hans Richter und Richard Hülsenbeck, die Rumänen Marcel Janco und Tristan Tzara, in Zürich, 1916)
Erfolgreiche Einsetzung von Kontaktlinsen (August Siegrist, 1916)
Ergotamin (Arthur Stoll bei Sandoz, 1918)

1920-1929

Operation der Netzhautablösung: "Ignipunktur" (Jules Gonin, 1920)
Internationaler Zivildienst (Pierre Cérésole, 1920)
Grasmähmaschine "Rapid" (Jacob Fahrni, 1920)
Tintenklecks-Test (Hermann Rorschach, 1921)
Sitz des Völkerbundes (Genf, 1921)
Erstes Slalomrennen (der Engländer Arnold Lunn in Mürren, 1922)
Reissverschluss: "Riri" (Martin Othmar Winterhalter, 1923)
Geochemie (Victor Moritz Goldschmidt, 1923-38)
Biologisch-dynamische Landwirtschaft (der Österreicher Rudolf Steiner in Schlesien und im Goetheanum Dornach, 1924)
"Locarno-Pakt" zur friedlichen Regelung aller europäischen Streitfragen (1925)
International Bureau of Education (Edouard Claparède, Pierre Bovet, Adolphe Ferrière, 1925)
Erster Transkontinentalflug mit Wasserflugzeug: Zürich-Ägypten-Südafrika (Walter Mittelholzer, 1926/27)
Mach-Zahl (Jakob Ackeret, 1927)

1930-1939

International Federation of Business and Professional Women (die Amerikanerin Lena Madesin Phillips in Genf, 1930)
Erste Überfliegung des Kilimandscharo (Walter Mittelholzer, 1930)
Senf in Tuben abgefüllt (Hans Thomi, 1930)
Zellulartherapie (Paul Niehans, 1931)
Kräuselgarn "Helanca" (Rudolf H. Kägi, 1931)
Erster Stratosphärenflug mit dem Ballon (Auguste Piccard, 1931)
Serienfertigung elektrischer Gitarren: „Frying Pan Hawaiian Guitar“ (Adolph Rickenbacher in Los Angeles mit Georges D. Beauchamp und Paul Barth, 1932)
"Dunkle Materie" (Fritz Zwicky am Caltech, 1933)
Theorie der Supernovae (Fritz Zwicky und der Deutsche Walter Baade am Caltech, 1933)
Chemische Synthese von Vitamin C (Tadeus Reichstein, 1933)
Kontinuierlicher Überschall-Windkanal (Jakob Ackeret, 1934)
Verstellpropeller für Motorschiffe (Jakob Ackeret, 1934)
Wendeschlüssel mit Senkbohrung (Fritz Schori für Kaba, 1934)
Skilift mit Bügel ("Ski-Aufzug" Davos-Bolgen, Ernst Constam 1934; Jack Ettinger 1936)
Reiseschreibmaschine "Hermes Baby" (Firma Paillard, 1935)
Cortison (Tadeus Reichstein, gleichzeitig mit Edward Calvin Kendall, 1936)
Epoxidharz: Araldit (Pierre Castan, 1936; produziert von CIBA ab 1946)
Erster Telefonbeantworter: Ipsophon (der Deutsche Willy Müller bei der Firma Bührle, 1936; 1942 in Bern geprüft)
"Das Erwachen der Intelligenz beim Kinde" (Jean Piaget, 1936)
Galaxienhaufen als Grundstruktur des Universums (Fritz Zwicky am Caltech, 1937)
Judenstempel "J" (Hans Frölicher, Heinrich Rothmund, 1938)
"Nescafé" (Max Morgenthaler, 1938)
LSD (Albert Hofmann, 1938)
DDT als Insektizid (Paul Hermann Müller, 1939)
Wasserdichte Plane: Stamoid (Stamm, Eglisau, 1939)

1940-1949

erste tragbare elektrische Nähmaschine mit Freiarm: "Elna" (Ramon Casas Robert; Firma Tavaro, 1940)
Minenschärfer: "Gedess" (Georges Dessonnaz, 1940)
Erster Duftfilm: „My Dream“ (OdoratedTalking Pictures) (Hans E. Laube, 1940)
Flüssigkeitskompass: "DP Model", "Swiss Army Compass" (RECTA, 1941)
Mass "Modulor" (Le Corbusier 1942-48)
"Eidophor" (Fritz Fischer, 1943/ Edgar Gretener, 1953)
Spannbeton (Antonio Brandestini, Max Birkenmaier,Mirko Robin Roš, 1944)
Antihistamin (Daniel Bovet, 1944)
Duftfernsehen: Smell-O-Vision (Hans E. Laube, 1945); im Film „Scent of Mystery“, 1960)
Waage mit einer Waagschale (Erhard Mettler, 1946)
Kernmagnetische Resonanz (Felix Bloch mit den Amerikanern W. W. Hansen und M. E. Packard in Stanford, 1946)
Erster Schalenstuhl aus Kunststoff in Europa (Willy Guhl, 1946/47; seit 1951 produziert von Scott-Bader & Co. AG, Zürich)
"Turmix"-Mixer (Traugott Oertli, 1947)
"Rex-Sparschäler (Alfred Neweczerzal, 1947)
Sinar Kamera (Carl Hans Koch, 1947)
elektrische Stichsäge (Albert Kaufmann, 1946; Firma Scintilla, 1947)
Compactus-Anlage für Archive (Hans Ingold 1947)
Bathyscaph (Auguste Piccard, 1947)
Schwanzloses Deltaflugzeug: P-20 (Flug- und Fahrzeugwerke Altenrhein, 1947)
Wäschespinne: Stewi (Walter Steiner, 1947)
Ventil für Aerosol-Sprays (Robert H. Abplanalp in New York, 1948)
"Zulliger-Test" (Hans Zulliger, 1948)
Schnellkochtopf: "Duromatic" (Heinrich Kuhn, 1949)

1950-1959

Kartoffelchips (Hans Meier, 1950; produziert von der Firma Zweifel 1955)
Knoblauchpresse: "Zyliss" (Karl Zysset, nach 1950)
Erste Gletscher-Landungen in den Alpen mit einem Flugzeug (Fredy Wyssel, 1950; Hermann Geiger, 1952)
Klettverschluss "Velcro" (George de Mestral, 1951)
Erster Tranquilizer (der Engländer Robert Robertson, 1952; die Firma Ciba 1953)
Knorr-Aromat (Walter Obrist bei Knorr in Thayngen, 1953)
Erste Eurovisionssendung des Fernsehens (Montreux, 1954)
Schrift "Méridien" (Adrian Frutiger, 1955)
Elektronische Rechenmaschine: ERMETH (Eduard Stiefel, Heinz Rutishauser und Ambros Speiser an der ETH Zürich, 1955)
Schmierfreies Fördern von Zeitungen (Walter Reist, 1955)
Erstbesteigung des Lhotse (Ernst Reiss, Fritz Luchsingen, 1956)
Wärmedetonatoren: Koruskativstoffe (Fritz Zwicky, 1957; Patent 1964)
Erster Schuss in den Weltraum: "Artificial Planet No. Zero" (Fritz Zwicky, 16.10.1957)
Closomat: WC mit integrierter Dusche (Hans Maurer, 1957)
Interferon (Jean Lindenmann und der Brite Alick Isaacs, 1957)
Schrift "Univers" (Adrian Frutiger, 1957)
Schrift "Helvetica" (Max Miedinger, 1957)
1. Antidepressivum: Imipramin (Tofranil) (Roland Kuhn, 1957)
"Hügelaffe": Oreopithecus bamboli (Johannes Hürzeler, 1958)
planare Halbleiter (Jean Hoerni bei Fairchild, 1958)
Elektronische Armbanduhr: "Accutron" (Max Hetzel, William Bennett, Egbert Van Haaften, William Mutter, 1959)
Dekompression beim Tiefseetauchen (Hannes Keller und Albert Bühlmann, 1959-62)

1960-1969

erstes künstliches Hüftgelenk (Maurice Edmond Müller, 1960)
Begründung der modernen Gentechnologie: Restriktionsenzyme (Werner Arber, 1960/61, später die Amerikaner Daniel Nathans und Hamilton O. Smith)
Elektrische Zahnbürste "Broxodent" (Firma Tavaro, 1960)
Pneumatischer Zapfenzieher "Corky" (Franz Tschappu, 1963)
Passagier-Unterseeboot "Mesoscaph" (Jacques Piccard, 1964)
Erste Paartherapie in Europa (Jürg Willi, Zürich, 1965)
Hydrokultur "Luwasa" (Gerhard Baumann, 1967)
"Kymatik" (Hans Jenni, 1967)
erste Analog-Quarz-Armbanduhren: „Beta 1“ und „Beta 2“ (Centre Electronique Horologer, Armin Frei et al. 1967)
Programmiersprache "Pascal" (Niklaus Wirth, 1968)
Barryvox Lawinenverschütteten-Suchgerät (Firma Autophon, 1968)
LCD-Anzeige (die beiden deutschen Physiker Wolfgang Helfrich und Martin Schadt bei Roche in Basel, 1968/70)
Sonnenwindsegel auf dem Mond (der Deutsche Johannes Geiss in Bern mit Peter Eberhardt und Peter Signer, 1969)
Herzverpflanzung (der Schwede Åke Senning mit Marko Turina in Zürich, 1969)
Thanatologie (Elisabeth Kübler-Ross in Chicago, 1969)

1970-1979

Insektenspray: „Anti-Brumm“ (Eduard Vogt, 1972)
Portable Computer System (PCS): "Smaky" (Jean-Daniel Nicoud an der EPFL, 1975)
Fettabsaugung (Ulrich K. Kesselring, 1976)
Ballonkatheter (der Deutsche Andreas Grüntzig am Kantonsspital Zürich, 1974; erste Operation 1977)
Kraftgetränk: "Isostar" (Firma Wander; als Pulver 1977; flüssig 1984)
Hormon IGF-1: "Züri Hormon" (Ernst Rudolf Froesch 1978)
„Modul“ in Rollenspielen auf dem Computer (Ernest Gary Gygax, 1979)

1980-1989

Arbeitsplatz-Rechner: "Lilith" (Nikaus Wirth, 1980)
Gründung des "Word Wildlife Fund" (Zürich, 1981)
Computermaus "Logitech" (Jean Daniel Nicoud/ Daniel Borel 1981)
Tunneleffekt-Rastermikroskop (Heinrich Rohrer und der Deutsche Gerd Karl Binning, IBM Forschungslabor 1981)
weltweit erstes Seil-Lichtsystem: METRO (Hannes Wettstein; Firma Belux, 1982)
Girolle (Nicolas Crevoisier, 1982)
Erster Tauchcomputer: Decobrain (Jürgen Hermann, 1983)
Hundekot-Sammelsystem: „Robidog“ (Josef Rosenast, 1983)
Insulinpumpe: MRS (Willy und Peter Michel, 1984)
Gen, das für das Prion-Protein kodiert (Charles Weissmann und der Amerikaner Stanley B. Prusiner, 1985)
Hochtemperatur-Supraleitung (Karl Alexander Müller und der Deutsche Johann Georg Bednorz, IBM Forschungsinstitut 1986)
Erste "Memory"-Klinik Europas (Basel, 1986)
Komplett-Bügelsystem: "LauraStar" (Jean Monney, 1986)
Vorgegarter Teigling für tiefgekühlte Buttergipfel (Alfred Hiestand, 1987)
Fahrgemeinschaften: „Mobility CarSharing“ (1987/ 1997)
Regenerationsfähigkeit des Zentralnervensystems (Martin Schwab, 1988)
Flugsimulator: "Elite" (Rudolf Marty, Initiative Computing, 1988)

1990-2000

Solarmobil: "Spirit of Biel" (Technikum Biel, 1990)
WWW (der Engländer Tim Berners-Lee und der Belgier Robert Cailliau, am CERN in Genf, 1991)
Supercomputer: "GigaBooster" (Anton Gunzinger, 1992-95)
Erste Gehirnchirurgie mit Roboter (Universitätsspital Lausanne, 1992)
Lab-on-a-chip (Andreas Manz, 1993)
Erster Planet ausserhalb des Sonnensystems entdeckt: System 51 Pegasi (Michel G. E. Mayor, Didier Queloz, 1995)
Internet-Seelsorge (Jakob Vetsch, 1995)
Micro-Scooter (Wim J. Ouboter, Zürich ,1996)
Prepaid Karte: Natel easy (Telecom PTT, 1996)
Maxon-Motoren für den Mars-Rover "Sojourner" (1997)
piezoelektrischer Miniaturmotor: "Miniswys" (Bontko Witteveen, Harry Seiffert, Matthias Hell von der Firma Creaholic, 1998)
Dow Jones Sustainability Group Index: DJSGI (die Deutschen Alfred Ritter und Bernd Grohe von der Firma Sustainabilty Asset Management, Zürich, zusammen mit Dow Jones, 1999)
Erste Umkreisung der Erde mit dem Ballon (Bertrand Piccard, 1999)
SMS-Seelsorge (Jakob Vetsch, 1999)
"Goldener Reis" (der Deutsche Ingo Potrykus an der ETH sowie Peter Beyer, 2000)
implantierbares Medikamenten-Infusionssystem (Medtronic, Tolchenaz, 2000)

Nid schlecht, oder?? §ugly

Strelok
28.05.2008, 14:32
Dä Turbolader ishc ä Schwizer Erfindig? O_o

Uf jedä Fall isch "Spirit of Biel" diä kewlscht Erfindig. Und d'SMS-Seelsorg. §ugly

btw: Mann, bin so depri hüt. -.-

Thordir
28.05.2008, 15:03
Uf jedä Fall isch "Spirit of Biel" diä kewlscht Erfindig. Und d'SMS-Seelsorg. §ugly

Hehe, jo. ^2^

btw: Mann, bin so depri hüt. -.-

SMS-Seelsorg?? :dnuhr:

§ugly

Strelok
28.05.2008, 15:06
SMS-Seelsorg?? :dnuhr:

§ugly

Diä chönd mir grad au ned hälfä. -.-

Damn, ich hassäs, wänni so Emo druf bin. >.<

Thordir
28.05.2008, 15:07
Diä chönd mir grad au ned hälfä. -.-

Was hesch denn?? :dnuhr:

cool_gamer_96
28.05.2008, 15:08

hey, ich hans rächt zum nid guet druf z si :o

han am mentig mit ere relativ guete kollegin umegmacht (hend uf de gliche matratze pennt) und dörf etz hüt bevor mr ane geburtstagsparty gönd mit ihre drüber rede, wird sicher luschtig :C:

Strelok
28.05.2008, 15:09
Was hesch denn?? :dnuhr:

Ach, isch alles scheisse. Isch halt Mittwuch. Du gsehsch jedesmal am Bahnhof diä ganzi Assis mit irnä Schnittänä und du sälbär häsch eifach keini. Am Wuchänänd chani das widr vergässä, aber bis dahin duräts no drü Täg. -.-

hey, ich hans rächt zum nid guet druf z si :o

han am mentig mit ere relativ guete kollegin umegmacht (hend uf de gliche matratze pennt) und dörf etz hüt bevor mr ane geburtstagsparty gönd mit ihre drüber rede, wird sicher luschtig :C:

Wenigschtens häsch sie chönä befummlä, ich han bisher nüt gschits uf d'Bei gschtellt. -.-

Thordir
28.05.2008, 15:14

Hehe, immerhin hesch es schön ka am Mentig. ^2^

Ach, isch alles scheisse. Isch halt Mittwuch. Du gsehsch jedesmal am Bahnhof diä ganzi Assis mit irnä Schnittänä und du sälbär häsch eifach keini. Am Wuchänänd chani das widr vergässä, aber bis dahin duräts no drü Täg. -.-

Oo, du keisch in a tüüfi depression. §gnah

Strelok
28.05.2008, 15:16
Oo, du keisch in a tüüfi depression. §gnah

Weisch, ich wett mir eigentlich kei Stress ufhalsä so vo wägä "gömmär go shoppaä", "du, bi minärä kollegin ishc voll d'Party hüt" oder son scheiss. Aber wänn du bis jetzt immer i extrem churzä abständ ä Noii gfundä häsch und jetzt chunsch hei und niemärt lütät dir a oder schribt enigschtens äs SMS wiäs dir gaht... isch irgendwiä komisch. O_o

Und jetzt wo mini Kollegä eifach zwiit äwäg wonnät und ich allei dihei hock merki irgendwiä, wiä scheisse einsamkeit doch isch. -.-

Thordir
28.05.2008, 15:22
Weisch, ich wett mir eigentlich kei Stress ufhalsä so vo wägä "gömmär go shoppaä", "du, bi minärä kollegin ishc voll d'Party hüt" oder son scheiss. Aber wänn du bis jetzt immer i extrem churzä abständ ä Noii gfundä häsch und jetzt chunsch hei und niemärt lütät dir a oder schribt enigschtens äs SMS wiäs dir gaht... isch irgendwiä komisch. O_o

Jo, das hani au scho erlebt. Aber irgendwia gots immer und es chunt au mol wieder a Fründin. ;)

Und jetzt wo mini Kollegä eifach zwiit äwäg wonnät und ich allei dihei hock merki irgendwiä, wiä scheisse einsamkeit doch isch. -.-

Wieso sind denn alli weg?? Bisch züglet?? :dnuhr:

Strelok
28.05.2008, 15:24
Jo, das hani au scho erlebt. Aber irgendwia gots immer und es chunt au mol wieder a Fründin. ;)

Ich weiss ned, ich hans bis jetzt ned bsunders wiit bracht.

Wieso sind denn alli weg?? Bisch züglet?? :dnuhr:

Im Februar bin ich züglät, glichzitig isch dö bescht Kolleg is Bärner Oberland zogä. Dänn sind no zwoi sehr ängi Kumpels einigermassä idä nöchi gsi, aber einä isch jetzt anä Uni in Dütschland gangä und dä ander hät us familiärä Gründ müesä is verdammtä Wallis abäga.

Diä anderä Lüt woni vo früänär känn sind mittlerwilä nur no am Stressä und im noiä Ort isch eifach nüt los. -.-

Naja, ich mach mich mal uf dä Heiwäg. ^^

Thordir
28.05.2008, 15:29
Ich weiss ned, ich hans bis jetzt ned bsunders wiit bracht.

Also, du redsch vu Beziahiga, oder?

Im Februar bin ich züglät, glichzitig isch dö bescht Kolleg is Bärner Oberland zogä. Dänn sind no zwoi sehr ängi Kumpels einigermassä idä nöchi gsi, aber einä isch jetzt anä Uni in Dütschland gangä und dä ander hät us familiärä Gründ müesä is verdammtä Wallis abäga.

Diä anderä Lüt woni vo früänär känn sind mittlerwilä nur no am Stressä und im noiä Ort isch eifach nüt los. -.-

Jo, isch scho bitz scheisse...

omg, ins Wallis?? :scared:

Naja, ich mach mich mal uf dä Heiwäg.

§dito

Strelok
28.05.2008, 17:37
Also, du redsch vu Beziahiga, oder?

Äh... ja. Vo was susch? §ugly

Jo, isch scho bitz scheisse...

omg, ins Wallis?? :scared:

Naja, idä Summerferiä gits villicht ei Wuchä, wo alli mal frei händ und dänn wird mal widr richtig duägsoffä.

Und susch machis wie jedes Wuchänänd: Dumm umähockä, heizä, sufä oder mit irgendwelchä Lüt mitga woni mal irgendwo kännäglehrt han. Skinhead Style halt, Hauptsach bsoffä. xD

Thordir
28.05.2008, 17:56
Äh... ja. Vo was susch? §ugly

Vu dim ganza Läba? :dnuhr:

Naja, idä Summerferiä gits villicht ei Wuchä, wo alli mal frei händ und dänn wird mal widr richtig duägsoffä.

Und susch machis wie jedes Wuchänänd: Dumm umähockä, heizä, sufä oder mit irgendwelchä Lüt mitga woni mal irgendwo kännäglehrt han. Skinhead Style halt, Hauptsach bsoffä. xD

Es isch Ziit, dass d Hockeysaison wieder afangt. :rolleyes:

Strelok
28.05.2008, 18:16
Vu dim ganza Läba? :dnuhr:

Guät, uf das trifft diä Usag au zuä, aber äs gaht primär um mis Liäbäsläbä.

Es isch Ziit, dass d Hockeysaison wieder afangt. :rolleyes:

Du seisches, Bruädär, du seisches.

Yezariael
28.05.2008, 18:37
*gähn* wieso redet ihr eich immer über ishockey weni uftauch? :rolleyes:

Bin andersch fertig nach 8h Acces datebanke, zemeklicke. §ugly
Zum Glück isch hüt letzt Mittwuch im Monet wo üs, wie jede Monet, d Siemens gratis Bier spendiert. :p

snowspirit
28.05.2008, 23:39
... is verdammtä Wallis abäga.

^^ will dich gad druf üfmerksam mache, dass der da gad en zimli grobe schribfähler unerluffe isch! §burn

was ziehet iähr wider di ganz zit uber d'walliser här! derbi sider nume nidisch uf ischi sprach, ischi bärga, ischi flagga, ischi hymna und natirli uf ischi fröie! :p
Wisst iähr no, als 1815 d'schwiz zum wallis isch cho!

@Strelok: dine blog isch gar nid emal so schlächt, dass aber zwallis mit bäre und fribourg in ei topf wirfsch isch aber sträflich! wiä chasch nume säge, dass z'wallis und der jura bärga het? da gits einigi meter unerschida! im jura gits nume en paar chlini hügla!
ich cha der no meh luschtigi wörter säge: eröffne mal es grosses rätselrate:
was heisst: -embrii
-embrüf
-tschagge
-lattüchii??? :D

@Thordir: bisch dü vo davos sälber? da häni hiir en edle saison abschluss kä! :D

Thordir
29.05.2008, 06:39
*gähn* wieso redet ihr eich immer über ishockey weni uftauch? :rolleyes:

Zuafall? :dnuhr:
Oder miar sind eifach Freaks. :)

-embrüf
-tschagge

- rauf
- runter
- Fuss
- k.a.

Dr Prättigauer Dialekt isch viel schwieriger. :)

@Thordir: bisch dü vo davos sälber? da häni hiir en edle saison abschluss kä! :D

Jep bin vu Davos, wohna aber sit es paar Johr nüma doba.
Was für en Abschluss hesch ka??

Strelok
29.05.2008, 16:13
was ziehet iähr wider di ganz zit uber d'walliser här! derbi sider nume nidisch uf ischi sprach, ischi bärga, ischi flagga, ischi hymna und natirli uf ischi fröie! :p

Was heisst "ischi"? Was heisst "fröie"? O_o

@Strelok: dine blog isch gar nid emal so schlächt, dass aber zwallis mit bäre und fribourg in ei topf wirfsch isch aber sträflich! wiä chasch nume säge, dass z'wallis und der jura bärga het? da gits einigi meter unerschida! im jura gits nume en paar chlini hügla!
-embrüf
-tschagge

Die Zuäordig hät s'Bundesamt für Statistik gmacht, ned ich. Chasch uf Fickipedia go naluägä. :dnuhr:

Dänn han ich aber au äs Rätsel für dich:

Was heisst "Chnuschti"?
:p

Aber dankä fürs Komplimänt. ^^

Dütschkurs für Afänger. §ugly

Yezariael
29.05.2008, 16:40
Was heisst "ischi"? Was heisst "fröie"? O_o

üsi fraue. :o

Edit: Gaht da no öps? (http://forum.worldofplayers.de/forum/showthread.php?t=363844&page=4)

snowspirit
29.05.2008, 18:28
- rauf
- runter
- Fuss
- k.a.

Dr Prättigauer Dialekt isch viel schwieriger. :)

nit schlächt, es lattüchii wäri eine Eidechse :p
Prättigauer kenni nit...

Jep bin vu Davos, wohna aber sit es paar Johr nüma doba.

Der abschluss vo der skisaison, vom 8 bis 13April am swiss snow happening 2008 zDavos!

Die Zuäordig hät s'Bundesamt für Statistik gmacht, ned ich.

achso, häni nit gwisst, sry. Wäri vili sinnvoll, wennd in somä fall en quelle agab machsch. wirkt dä eu professioneller

Dänn han ich aber au äs Rätsel für dich:

Was heisst "Chnuschti"?

k.A. :dnuhr:

Aber dankä fürs Komplimänt. ^^

gäre gscheh!

üsi fraue.

genau!

Edit: Gaht da no öps?

isch di info fer mich? es ct? edel, da bini dabei! :D da ich ja jetzt eu en WG zbäre hä, bini vill flexibler.

Yezariael
29.05.2008, 18:33
isch di info fer mich? es ct? edel, da bini dabei! :D da ich ja jetzt eu en WG zbäre hä, bini vill flexibler.

Nöd direkt, heisst abr ned, das ned wilkomme bisch.
Han meh ma wdr dra erinnere, will da scho ewigs nüd meh passiert isch. Und bis zu Summerferie sind immerhin nur na 6 wuche.

Strelok
29.05.2008, 18:34
üsi fraue. :o

Edit: Gaht da no öps? (http://forum.worldofplayers.de/forum/showthread.php?t=363844&page=4)

Ich han gschribä, dass mir ned möglich sii wird und ich kein Sinn dähinder gseh, dass einä wo defintiv ned mitchunt das organisiert.

Wänns drum gaht irgendöbis im Ileitigspost zändärä chönder mir ja ä PN schickä. :dnuhr:

achso, häni nit gwisst, sry. Wäri vili sinnvoll, wennd in somä fall en quelle agab machsch. wirkt dä eu professioneller

Naja, smeischtä stammt ja us dä Alltagserfahrig und äm Unterricht idä Bez, da sind Quällä ächli schwierif zübercho.
Usserdem bestaht s'Problem, dass bi ois niä gnau zwüschät wirtschaftlichä Region (z.B. Espace Mittelland) und geografische Region (z.B. Mittelland) underschidä wird, obwohl diä völlig andäri Kantön drin händ.

k.A. :dnuhr:

Sägs mal amänä Aargauer und finds usä. §ugly

snowspirit
29.05.2008, 18:54
Sägs mal amänä Aargauer und finds usä. §ugly

also: en Chnuschti isch epper wa lang het, bis är epis begrifft!
hä en studiekolleg üs niedwalde gfrägt, MSN sei Dank! :D

Strelok
29.05.2008, 18:58
also: en Chnuschti isch epper wa lang het, bis är epis begrifft!
hä en studiekolleg üs niedwalde gfrägt, MSN sei Dank! :D

Wunderät mich rigendwiä, dass das Wort nur im Aargau, im Appäzäll und dört unä bidä komischä Urkantön bekannt isch. O_o

Yezariael
29.05.2008, 19:00
Wunderät mich rigendwiä, dass das Wort nur im Aargau, im Appäzäll und dört unä bidä komischä Urkantön bekannt isch. O_o

gäll, d Berner müsstet das au kenne. §ugly

simi
29.05.2008, 19:01
über wa labberet ihr..?

Strelok
29.05.2008, 19:02
gäll, d Berner müsstet das au kenne. §ugly

Nei, isch wiä bi Windows. Wänn än Prozäss zlang brucht, wird er abgschossä. §ugly

über wa labberet ihr..?

Dini Grossmuätär.

simi
29.05.2008, 19:05
ihr redet über alti toti fraue? tolls thema...

Strelok
29.05.2008, 19:06
ihr redet über alti toti fraue? tolls thema...

Gäll? Nächscht Thema isch min Vatter, nachhär mömer ois noii Lichä bsorgä.

Ich schla vor, mir erschlönd dä Walliser. §ugly

snowspirit
29.05.2008, 19:26

Nur über meine Leiche! §burn §burn §burn

apropo: isch eper vo äw am "Match" lüege?

Strelok
29.05.2008, 19:28
Nur über meine Leiche! §burn §burn §burn

Falls "Match" äs Codewort für "blond & black 3some" isch, dänn ja. §ugly

Yezariael
29.05.2008, 19:33

Nei. Wie vil stat? Wür sege d möchtegern vo Promis hend ke chance. :o

snowspirit
29.05.2008, 19:58
Nei. Wie vil stat? Wür sege d möchtegern vo Promis hend ke chance. :o

isch glöibi immer no 0:0
der WG-kolleg isch am lüege...
mal lüege, seiti dass die legende gwinnend, wiä vor zwei jahr

Thordir
29.05.2008, 20:01
isch glöibi immer no 0:0
der WG-kolleg isch am lüege...
mal lüege, seiti dass die legende gwinnend, wiä vor zwei jahr

Din Dialekt nervt irgendwia bim läsa!! :p

@CT: Wemmer eifach mol es Datum bestimma, en Ort bestimma und denn luaga wer cho chan?? :dnuhr:

Yezariael
29.05.2008, 20:20
@CT: Wemmer eifach mol es Datum bestimma, en Ort bestimma und denn luaga wer cho chan?? :dnuhr:

Das andersch ja schinds ned gat: ja

Cheetah
29.05.2008, 20:56
Gäll? Nächscht Thema isch min Vatter, nachhär mömer ois noii Lichä bsorgä.

Brandschwarze Humor aber mi hets grad verisse §xlol §ugly

@Thordir: Jo da wär glaubs beschte... ahjo i han de für greenfield doch no chönne es handy organisiere ;) §ugly

Thordir
29.05.2008, 21:00
@Thordir: Jo da wär glaubs beschte... ahjo i han de für greenfield doch no chönne es handy organisiere ;) §ugly

Sehr guat. ^2^
I schrib dr mol a PN...

Thordir
30.05.2008, 12:38
Doppelpost!! :eek:

Nei, aber anderscht gots jo nid...wo sinder denn alli ana, Schwizer Kumpels??
Es isch langwilig und so trostlos bim schaffa, ohni eu. :(

Yezariael
30.05.2008, 17:14
Doppelpost!! :eek:

Nei, aber anderscht gots jo nid...wo sinder denn alli ana, Schwizer Kumpels??
Es isch langwilig und so trostlos bim schaffa, ohni eu. :(

sorry aber bi eus is internet gspeert. D'usbilder wüssed scho wieso. §ugly
Wünsch eu nas schöns wucheend.

Thordir
30.05.2008, 17:44

Oo, hoffentlich chunt min Chef nia do druf. §gnah

Merci glichfalls. §wink

Strelok
30.05.2008, 18:22

Tja, drum bin ich Aushilfs-SysOp, da chani machä wasi will. §ugly

Naja, ich han ja morn eh Schuel, also nix Wuchänänd. Usserdem luägät mich fäng würkli alli dumm a und dreihed sich merhmals zu mir um, wänni hinder ihnä laufä.
Ich überleg mir ächt, obi mir äs grosses Schild machä "Skins sind kei Nazis". §ugly

Cheetah
01.06.2008, 15:05
So zmitzt im Wuchenendi :D

Heter epper Luscht ufen Wett wie lang dasses no goht bis d'Medi s TuS zuemacht? i säge plusminus 6i isches so wiit xD

Yezariael
01.06.2008, 15:43
So zmitzt im Wuchenendi :D

Heter epper Luscht ufen Wett wie lang dasses no goht bis d'Medi s TuS zuemacht? i säge plusminus 6i isches so wiit xD

chunt druf a, chunt sie am 6i is wofp? §ugly
i seg susch:
Dim closeZeit As Date
closeZeit = Time(Medi im Wofp)

§ugly

Cheetah
01.06.2008, 15:54
Wha etzte isch de Thread zue §ugly

Time(Medi im WofP) = 1900 Uhr

Aber etzte chunnt de en Revolution, Zensur isch emol scho doh :D:A §ugly

Polyphem
01.06.2008, 16:06

16:53 isch zue gsi..^^

Cheetah
01.06.2008, 16:08
Und ich frög mi no werum das nümme witergspammt wird... läck isch da wieder gange bisi merke das de "Neues Thema" Chnopf wäg isch §ugly

Und jetzt lehnen sie sich zurück und geniessen sie die After-Show-Diskussionen :D

Thordir
01.06.2008, 21:45
Hani wieder mol öpis verpasst?? :eek:
Hender wieder d Nerva vu de arma Medi strappaziert??

Strelok
01.06.2008, 22:04
Was händer eigentlich im TuS widr abzogä?

Jedäfalls sind d'Wundä schon fascht widr zuä. Ich gsehn jetzt us, als wäri inä Hordä mässenschwingendi Alabener inächo. §ugly

cool_gamer_96
01.06.2008, 22:10
Hani wieder mol öpis verpasst?? :eek:
Hender wieder d Nerva vu de arma Medi strappaziert??

sisch glaub eifach chli zügs mit em thalys, bin allerdings nume am afang debi gsi. er hegi glaubs entweder vom venator oder fanatic gfälschti zitat im intärnä postet, dänn hät öpper en (und gar nid so schlechts) chatlog zwüsched thalys und vd inegstellt und dezue ane isch es goldlöckli au no sehr druf bedacht gsi bi sim wettbewerb i sim forum nid di falsch person günnt.

also glaub nüt grossartigs, aber het offesichtlich bi parne chli nervä troffe

Thordir
02.06.2008, 09:50
Nid amol meh a Wucha bis zur EM in üserem schöna Land.
Wer interessierts vu eu??
Gönder in a Fan-Meila oder hassender d EM??

btw: Schöns WE ka??

Strelok
02.06.2008, 09:51
Nid amol meh a Wucha bis zur EM in üserem schöna Land.
Wer interessierts vu eu??
Gönder in a Fan-Meila oder hassender d EM??

Mal luägä. Ich gang wahrschinli eifach id Beiz und meh ned, Fuessball interessiert mich ned.

btw: Schöns WE ka??

Mis Gsicht isch verschnittä, also nei. :C:

Dolce
02.06.2008, 09:55
Mal luägä. Ich gang wahrschinli eifach id Beiz und meh ned, Fuessball interessiert mich ned.

Mis Gsicht isch verschnittä, also nei. :C:

Wie hesch das wider anebracht?

Strelok
02.06.2008, 09:59
Wie hesch das wider anebracht?

Naja, ich sägs mal so: mini Bemühigä um sie sind wohl vergebens gsi. §ugly

Sie hätt unbedingt no wellä go shoppä, also bini nach dä Schuel, geischtig völlig fertoig wägärä Prüfig, woni lär abgeh ha, no mitärä mitgangä. Ich han dänn dä ganz Shit dörfä zu ihrä in 5. Stock uäträgä und woni s'Zügs zur Sitä gno ha, damiti öbis gseh, bini voll gägä dä Spiegäl grännt. ^^

Thordir
02.06.2008, 10:01
Naja, ich sägs mal so: mini Bemühigä um sie sind wohl vergebens gsi. §ugly

Sie hätt unbedingt no wellä go shoppä, also bini nach dä Schuel, geischtig völlig fertoig wägärä Prüfig, woni lär abgeh ha, no mitärä mitgangä. Ich han dänn dä ganz Shit dörfä zu ihrä in 5. Stock uäträgä und woni s'Zügs zur Sitä gno ha, damiti öbis gseh, bini voll gägä dä Spiegäl grännt. ^^

Oo, nid guat, aber wieso sind dini Bemühiga vergebens gsi??

btw: Mach di bitte sichtbar, das irritiert mi. §ugly

Strelok
02.06.2008, 10:02
Oo, nid guat, aber wieso sind dini Bemühiga vergebens gsi??

Macht än unglaublich guätä Idruck ufä Frau, wänn du ihrä Spiegäl mit dim Gsicht zerdepperisch. :C:

btw: Mach di bitte sichtbar, das irritiert mi. §ugly

Fagg ju! §ugly

Thordir
02.06.2008, 10:06
Macht än unglaublich guätä Idruck ufä Frau, wänn du ihrä Spiegäl mit dim Gsicht zerdepperisch. :C:

jo, i han au mol so en ändlichi Situation ka, schlimm isch nochher gsi, dass sie nur über dr kaputti Spiegel gnervt het, aber min schlechta Gsundheitszuatand isch ihra scheissegal gsi. :rolleyes:

Fagg ju! §ugly

Fagg ju tuu!!

edit: merci. :)

Strelok
02.06.2008, 10:08
jo, i han au mol so en ändlichi Situation ka, schlimm isch nochher gsi, dass sie nur über dr kaputti Spiegel gnervt het, aber min schlechta Gsundheitszuatand isch ihra scheissegal gsi, :rolleyes:

Naja, da isch sie wenigschtens charakterlich besser. Zwar hanis scheisse gfundä, das sie mir dä Desinfektions-Alk ohni Vorwarnig is Gsicht gschüttät hät (bin 10 Minutä lang fascht blind gsi X_x) aber wenigschtens hät sie beruhigend uf mich igreded. Hät wahrschinli no meh Schadä adä Irichtig wellä verhindärä. §ugly

Fagg ju tuu!!

edit: merci. :)

Fagg jurself änd gou hei, ju Güngi! §ugly

Thordir
02.06.2008, 10:12
Naja, da isch sie wenigschtens charakterlich besser. Zwar hanis scheisse gfundä, das sie mir dä Desinfektions-Alk ohni Vorwarnig is Gsicht gschüttät hät (bin 10 Minutä lang fascht blind gsi X_x) aber wenigschtens hät sie beruhigend uf mich igreded. Hät wahrschinli no meh Schadä adä Irichtig wellä verhindärä. §ugly

Hehe, jo, aber denn hesch jo vilicht glich no Chance bi ihra...

Fagg jurself änd gou hei, ju Güngi! §ugly

ei känt spiik englisch, sou ei spiik schwiz-germän, nau! §ugly

Strelok
02.06.2008, 10:13
Hehe, jo, aber denn hesch jo vilicht glich no Chance bi ihra...

Ich weiss ned. Obwohl ichs luschtig gfundä han, wiä alli blöd gluägät händ, wonä Albanerin än Skinhead mit bluätändem Gsicht zum Chrankähus glotst hät. §ugly

ei känt spiik englisch, sou ei spiik schwiz-germän, nau! §ugly

Siss is wäri intäresting, ju no?

Thordir
02.06.2008, 10:18
Ich weiss ned. Obwohl ichs luschtig gfundä han, wiä alli blöd gluägät händ, wonä Albanerin än Skinhead mit bluätändem Gsicht zum Chrankähus glotst hät. §ugly

Jo, chunt jo echt nid jeda Tag vor, oder? :D
Was hender denn suscht no so zäma gmacht??

Siss is wäri intäresting, ju no?

Jes, it is, ei no. Bat if ju känt spiik, it's fagging diffikult tu spiik. §ugly

Strelok
02.06.2008, 10:21
Jo, chunt jo echt nid jeda Tag vor, oder? :D
Was hender denn suscht no so zäma gmacht??

Am Wuchänänd? Ebä nüt meh, han ja nur no Bluät (und Desinfektions-Alk §ugly) gschmöckt. -.-

Suscht simmer bisher nur zweimal idä Beiz gsi und händ ois drümal suscht troffä.

Jes, it is, ei no. Bat if ju känt spiik, it's fagging diffikult tu spiik. §ugly

Bat if ju wud spiik Frentsch, noubady wud anderständ jur strainsch noisis. §lehrer

Thordir
02.06.2008, 10:27
Am Wuchänänd? Ebä nüt meh, han ja nur no Bluät (und Desinfektions-Alk §ugly) gschmöckt. -.-

Suscht simmer bisher nur zweimal idä Beiz gsi und händ ois drümal suscht troffä.

erschtens hesch du vermuatlich nid ds ganza WE blüatet und zweitens isch 5x troffa in 2 Täg doch gar nid so a
schlechti Quota. :dnuhr:

Bat if ju wud spiik Frentsch, noubady wud anderständ jur strainsch noisis. §lehrer

Ou, we culd spiik Itäliän alsou. Bat only iff ju wont.

Strelok
02.06.2008, 10:41
erschtens hesch du vermuatlich nid ds ganza WE blüatet und zweitens isch 5x troffa in 2 Täg doch gar nid so a
schlechti Quota. :dnuhr:

Nei, aber ich präsentier mich doch ned mit Schnittwundä im Gsicht. §ugly

Und diä Trääfä sind alli uf fründschaftlicher Basis passiert. -.-

Ou, we culd spiik Itäliän alsou. Bat only iff ju wont.

Ei dont spiik se länguitsch of se pipl wif se small GenItalien. :o

Polyphem
02.06.2008, 10:42
Ei dont spiik se länguitsch of se pipl wif se small GenItalien. :o

schat iour fresse i'm halb italy-aner

Strelok
02.06.2008, 10:44
schat iour fresse i'm halb italy-aner

Äs ä St. Gallä Fän ju häf small GenItalien aniwai. :o

Thordir
02.06.2008, 10:48
Nei, aber ich präsentier mich doch ned mit Schnittwundä im Gsicht. §ugly

Und diä Trääfä sind alli uf fründschaftlicher Basis passiert. -.-

Jojo, seg i au immer...fründschaft...jojo, nur a Kollegin...nid meh...nei, i doch nid...blablabla §ugly

Äs ä St. Gallä Fän ju häf small GenItalien aniwai. :o

Ju känt say anising, äs ä Chlota-Fän you häf se smallest Genitalien ewer seeen. §wink

Strelok
02.06.2008, 10:50
Jojo, seg i au immer...fründschaft...jojo, nur a Kollegin...nid meh...nei, i doch nid...blablabla §ugly

Im Momänt laufts aber so. Däbi willi sie doch eifach nur so richtig duränäh! Sit ich Single bin hani so än Stau, ich will eifach widr so richtig härtä, dräckigä Sex verdammi namal. -.-

Ju känt say anising, äs ä Chlota-Fän you häf se smallest Genitalien ewer seeen. §wink

Dän ju schud luk into jur Hose änd sii se smallest GenItalien in se wörld, Mr. Davos.

Polyphem
02.06.2008, 10:53
all tä fäns häf small penisis, exept for mi

Strelok
02.06.2008, 10:55
all tä fäns häf small penisis, exept for mi

Ich hans doch tatsächlich gschafft, än Schwanzverglich uszrüäfä. §ugly

simi
02.06.2008, 11:16
reded er etz über schwänz oder wa?

Cheetah
02.06.2008, 11:20
simi, sueche mer es anders Thema? I chume grad vom Mittagesse, ha ned würkli Intresse amene Schwanzvergliich §gnah

Strelok
02.06.2008, 11:21
reded er etz über schwänz oder wa?

Nei, ich brichtä vo mim dringändä Bedürfnis, sie z'voglä bis s'Bett zämäkracht.

simi
02.06.2008, 11:32
simi, sueche mer es anders Thema? I chume grad vom Mittagesse, ha ned würkli Intresse amene Schwanzvergliich §gnah

isch glaub gschider, jo, wüsst aber au nöd wa :[

Nei, ich brichtä vo mim dringändä Bedürfnis, sie z'voglä bis s'Bett zämäkracht.

da isch den aber en tüüre spass, wenns ihres bett isch

Strelok
02.06.2008, 11:35
da isch den aber en tüüre spass, wenns ihres bett isch

Isch mir doch egal, diä Frau willi und basta. :o

Sobald s'Gsicht widr in Ornig isch gahts widr uf d'Jagd. Vorhär chani ja nochli is Fitness ga. ^^

simi
02.06.2008, 11:40
Sobald s'Gsicht widr in Ornig isch gahts widr uf d'Jagd. Vorhär chani ja nochli is Fitness ga. ^^

ich go sit einere wuche bi aber immer nonig kaste §gnah

Dolce
02.06.2008, 11:41
Isch mir doch egal, diä Frau willi und basta. :o

ja, dne gib mal name und bild, damit mer au wüssed wer oder was sie isch!

Strelok
02.06.2008, 11:45
ich go sit einere wuche bi aber immer nonig kaste §gnah

Ich bin drü Jahr lang gangä und bin jetzt nach 2 Jahr widr än Hänfling wiä nüt. §ugly

ja, dne gib mal name und bild, damit mer au wüssed wer oder was sie isch!

Meinsch ich lad da Bilder vo andernä Lüüt uä? §ugly

Dolce
02.06.2008, 11:48
Meinsch ich lad da Bilder vo andernä Lüüt uä? §ugly

öhm...
...
.....
....
....
....
....

Ja?

Strelok
02.06.2008, 11:50
öhm...
...
.....
....
....
....
....

Ja?

Nope, ich lad nur mini eigni Hackfrässi is Internet. :o

Usserdem hani eh (no) keis Bild vonärä. :(

Dolce
02.06.2008, 12:01
Nope, ich lad nur mini eigni Hackfrässi is Internet. :o

Usserdem hani eh (no) keis Bild vonärä. :(

aber meinsch eres gsechd wör gnau inen bilderrahme passe oder isches doch chli eniger eggig? :p

Strelok
02.06.2008, 12:06
aber meinsch eres gsechd wör gnau inen bilderrahme passe oder isches doch chli eniger eggig? :p

Immer dä Rassismus da, unglaublich. :o

Sie isch immerhin diä einzig Frau, won ich sägä muäs, dass ä Brüllä total sexy usgseht, das heisst öbis. ^^

Dolce
02.06.2008, 12:11
Immer dä Rassismus da, unglaublich. :o

Sie isch immerhin diä einzig Frau, won ich sägä muäs, dass ä Brüllä total sexy usgseht, das heisst öbis. ^^

wo isch rassismus? mue me gad verhafte so lüüt §ugly

jez willi aber wüki es bild gse :p

Strelok
02.06.2008, 12:14
wo isch rassismus? mue me gad verhafte so lüüt §ugly

jez willi aber wüki es bild gse :p

Vergiss es, ich will zersch mal sälbär än Erfolg fiirä, bevor ich afangä prahlä.

Thordir
02.06.2008, 12:41
Vergiss es, ich will zersch mal sälbär än Erfolg fiirä, bevor ich afangä prahlä.

Ou, denn müamer aber viel zlang warta uf es Fötali! :p

Strelok
02.06.2008, 12:54
Ou, denn müamer aber viel zlang warta uf es Fötali! :p

Du bisch... du bisch doch än scheiss Davoser. :mad: §ugly

Thordir
02.06.2008, 12:57
Du bisch... du bisch doch än scheiss Davoser. :mad: §ugly

Genau, das bini! ^2^
Tuat mer jo Leid (also nur wenig, aber immerhin), aber i hans eifach müasa säga!

Bisch mer immer no bös? :(

§ugly

Strelok
02.06.2008, 13:06
Genau, das bini! ^2^
Tuat mer jo Leid (also nur wenig, aber immerhin), aber i hans eifach müasa säga!

Bisch mer immer no bös? :(

§ugly

Sicher ned, ch dänk sowieso a nüt anders als sie im Momänt. >.<

Thordir
02.06.2008, 13:08
Sicher ned, ch dänk sowieso a nüt anders als sie im Momänt. >.<

Why, schribsch eigentlich "sie" immer fett??
Running Gag?? :dnuhr:

Strelok
02.06.2008, 13:12
Why, schribsch eigentlich "sie" immer fett??
Running Gag?? :dnuhr:

Das hanich mir so agwönnt, wänn ich über Personä oder Sachä rede, woni kein Namä sägä.

z.B. beschrib ich min Schwengel au immer als er.

Thordir
02.06.2008, 13:17
Das hanich mir so agwönnt, wänn ich über Personä oder Sachä rede, woni kein Namä sägä.

Aha, das liegt nid dra, dass es eifach SIE isch?

btw: Miar söttend üs wieder mol über Ishockey unterhalta...

Strelok
02.06.2008, 13:24
Aha, das liegt nid dra, dass es eifach SIE isch?

Doch, a dem au. Sie isch eifach sie, ä bezaubernds Wesä, won ich unbedingt flachlegä will. ^2^

btw: Miar söttend üs wieder mol über Ishockey unterhalta...

Wämmer ois ned über Frauäfuessball undärhaltä? z.B. dä Marco Streller. §ugly

Thordir
02.06.2008, 13:27
Doch, a dem au. Sie isch eifach sie, ä bezaubernds Wesä, won ich unbedingt flachlegä will. ^2^

Denn gib amol a chli Gas!!

Wämmer ois ned über Frauäfuessball undärhaltä? z.B. dä Marco Streller. §ugly

Nä-ä, i chan nid drüber reda. Es tuat mer zfescht weh im herz, wenni dra denka muas, dass er bi sinera Uswechslig en Pfiff gkhört het. §cry

Es isch eifach zuuu truurig. :(

§ugly

Strelok
02.06.2008, 13:29
Denn gib amol a chli Gas!!

Ich chan sie eifach ned als billigs Fleisch betrachtä wiä diämeischtä andärä Zielobjekt. O_o

Nä-ä, i chan nid drüber reda. Es tuat mer zfescht weh im herz, wenni dra denka muas, dass er bi sinera Uswechslig en Pfiff gkhört het. §cry

Es isch eifach zuuu truurig. :(

§ugly

Ja, und dänn händ d'Zitigä au no so bösi Sachä über ihn gschribä. ;_;

Tim
02.06.2008, 13:43
was sagt ihr eigentlich dazu?http://ugly.plzdiekthxbye.net/small/s003.gif

Also wir Schweizer halten zusammen (ausser natürlich James Bond, der hat sich dem Establishment verschrieben und muss sich somit nicht mehr bei uns kleinen Usern melden) und eine weitere Integration in die Community haben wir nicht nötig :o

Ja gerade Randgruppen wie die eure muss man doch irgendwie einbringen können.

Ein friedliches Zusammenleben von Usern verschiedener Herkunften ist zurzeit leider nicht möglich.
Sowas ist schade.
Mein allumfassendes Projekt ist da eindeutig die Rettung für viele Randgruppen.

Yezariael
02.06.2008, 15:04
Ja gerade Randgruppen wie die eure muss man doch irgendwie einbringen können.

Ein friedliches Zusammenleben von Usern verschiedener Herkunften ist zurzeit leider nicht möglich.
Sowas ist schade.
Mein allumfassendes Projekt ist da eindeutig die Rettung für viele Randgruppen.
Scheiss Sozi Frau. §ugly

Thordir
02.06.2008, 15:04
Ich chan sie eifach ned als billigs Fleisch betrachtä wiä diämeischtä andärä Zielobjekt. O_o

Jo, seb isch sehr schön vu diar.

Importierts albanisches Billigfleisch. http://www.ugly.plzdiekthxbye.net/small/s026.gif

Ja, und dänn händ d'Zitigä au no so bösi Sachä über ihn gschribä. ;_;

Jo gell, er tuat mer richtig leid. :(

was sagt ihr eigentlich dazu?http://ugly.plzdiekthxbye.net/small/s003.gif

Randgruppe, pffff. :o
Susi $bsg

Strelok
02.06.2008, 15:05
Scheiss Sozi Frau. §ugly

Das isch sicher sonän SVP-Futz. :o §ugly

Jo, seb isch sehr schön vu diar.

Ich weiss, dass ich bescheuerts Zügs schribä, wänni verschossä bin. -.-

Importierts albanisches Billigfleisch. http://www.ugly.plzdiekthxbye.net/small/s026.gif

In ächt hätsch jetzt däfür eini kassiert, nur so als Info. :C:

Thordir
02.06.2008, 15:08
Das isch sicher sonän SVP-Futz. :o §ugly

Scheiss SVP!!!
Schlüssend eifach di beschta us ihrera verkackta Partei us!! :mad:

Ich weiss, dass ich bescheuerts Zügs schribä, wänni verschossä bin. -.-

Hehe, eba, hans doch denkt, dass das nid ernscht meinsch. ^2^

In ächt hätsch jetzt däfür eini kassiert, nur so als Info. :C:

Jo, für öpis isch de behindert Ugly jo au gsi, hans jo nid ernscht gmeint.
I bin jo nid rassistisch. :o

Strelok
02.06.2008, 15:10
Scheiss SVP!!!
Schlüssend eifach di beschta us ihrera verkackta Partei us!! :mad:

Oooooh, s'verletztä Bündner-Härz. §ugly

Dafür häts am Sunntig 3 mal Nei gä. xD

Hehe, eba, hans doch denkt, dass das nid ernscht meinsch. ^2^

Oh doch, und wiä ich das ernscht meinä.

Jo, für öpis isch de behindert Ugly jo au gsi, hans jo nid ernscht gmeint.
I bin jo nid rassistisch. :o

Under "Kollegä" isch das au klar, aber bimä Fremdä häts Dätscht.

Thordir
02.06.2008, 15:14
Oooooh, s'verletztä Bündner-Härz. §ugly

Jo mann!!
Dia Vollidiota! :mad:

Dafür häts am Sunntig 3 mal Nei gä. xD

Wery kewl. :)

Oh doch, und wiä ich das ernscht meinä.

Aber wieso hesch denn gseit, dass es

bescheuerts Zügs
isch?? :dnuhr:

Strelok
02.06.2008, 15:16
Jo mann!!
Dia Vollidiota! :mad:

D'Bündner sind dussä, d'Bünder sind dussä. Schölölölö! §ugly

Würd mir doch so öbis vo egal si, ihr händ ä Bundesrätin und d'SVP Schwiz nüm. :dnuhr:

Aber wieso hesch denn gseit, dass es

isch?? :dnuhr:

Wells für Lüt wo das grad ned durämached so tönt. Aber ich meins halt würkli ernscht (und wirds i paar Mönät sicher beroiä).