Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : Dr Schwizerclub #21
Cauchemar
14.05.2008, 08:05
http://upload.worldofplayers.de/files/chf5_kopf.gif
http://upload.worldofplayers.de/files/Bundeshaus.pnghttp://upload.worldofplayers.de/files/fahne.pnghttp://upload.worldofplayers.de/files/matterhorn.pnghttp://upload.worldofplayers.de/files/ziitglogge.pnghttp://upload.worldofplayers.de/files/raclette.pnghttp://upload.worldofplayers.de/files/kuh.pnghttp://upload.worldofplayers.de/files/mccrystal.pnghttp://upload.worldofplayers.de/files/tram.png
Miar Schwizer sind doch eifach di gröschta do im WoP.
Das isch jetzt scho dr 21. Schwizerclub, das isch doch en Grund zum fiira!
§prost
Hach... neue Thread... isch das nid wunderbar...? Und ig ha d'Ehre dä z'eröffne... isch das nid wunderbar...? Tja... aus isch haut wunderbar, we me z'Glück het ä richtig urchige Schwizer z'si!
Do isch dr Link zu üsem 20. Thread (http://forum.worldofplayers.de/forum/showthread.php?t=375066), das isch dr CT-Thread (http://forum.worldofplayers.de/forum/showthread.php?t=363844), und das isch Strelok's Blog (http://propaganda-maschinerie.blogspot.com/) ( :o )
Stammmitglieder
- Couch am Meer Goschmar Cauchemar (Langnau, Emmenthal, Kanton Bern)
- Cheetah (Küttigen, Berner-Aargau)
- cool_gamer_94 (Schaffhausen)
- Gothicier (Nord-Zürich, nahe Schaffhausen/Winterthur)
- Joe Black (Füllinsdorf, Kanton Basel-Landschaft)
- Kuscheltroll (Bern)
- Polyphem (St. Gallen, ratet mal, in welchem Kanton §ugly)
- simi (Thurgau)
- Strelok (Muri, Süd-Aargau, nahe Zug/Zürich/Luzern)
- Thordir (Graubünden)
- Vonti (Schöftland, Aargau)
- Yezariael (südlich der Stadt Zürich)
Cauchemar
14.05.2008, 08:12
Äh... nei? Du redsch mitämä Kerl, wo diä ganz Saison durä (fascht 9 Mönät) zwüschet zwei Pullis (Chlotä-Hoody und Chlotä-Sweatshirt) wächslet. §ugly
Usserdem findi diä "hippi" Modä absolut beschissä. Irgendwelchi komischi Text uf vill z'türäm Stoff. Und dämit würd sogar ich wiä sonän Albaner-Gängschter usgseh, dänn blib ich doch bi T-Shirt und Jeans. Das isch sowohl HipHop- als auch Rock-tauglich ohni grad wiä dä grossi Ufschnider uszgseh.
Geit mir oh nid angers... bi oh nid würkläch äs "Fashion Victim".
Lege z'züg a, wöus mir passt und wöu z'trage vo Adamskostüm ir Öffentlächkeit ja nid erloubt isch. :o
Obwou... z'einzige was mir irgendwie grossartig wet poste si irgendwie geek-shirts. Eifach so... isch nume scheisse, dass es ir schwiz praktisch keni shops git wo o nume öppis häubwägs bruchbars abiete...
http://www.jinx.com/Content/Product/384p_4c_1b.jpg
So öppis hät doch no Style... :D
und das isch Strelok's Blog (http://propaganda-maschinerie.blogspot.com/) ( :o )
Idiotäapostroph. §ugly
Im Dütschä gits keis Apostroph bim Genitiv ussert s'Ursprungswort ändet scho mitämä s. :o
Geit mir oh nid angers... bi oh nid würkläch äs "Fashion Victim".
Lege z'züg a, wöus mir passt und wöu z'trage vo Adamskostüm ir Öffentlächkeit ja nid erloubt isch. :o
Obwou... z'einzige was mir irgendwie grossartig wet poste si irgendwie geek-shirts. Eifach so... isch nume scheisse, dass es ir schwiz praktisch keni shops git wo o nume öppis häubwägs bruchbars abiete...
Än äöchtä Informatiker bisch also, alegä was passt. ^^
Ich liebä T-Shirts mit Sprüch druf. :D
*Schul-Spam*
Mir gfallt mis mit de Ufschrift "Morgemuffel" immer no am beschte :D Obwohl... das mit "Eidgenosse" wonni ziitweiis agha han au staaiil gha het...
§wink
Joe Black
14.05.2008, 08:59
Jetzt isch mr no öppis igfalle zum Thema Gangster^^
Isch maybe en alte huet, i kens erscht sit kurzem, git no me aber ebbe thema Gangster (http://www.youtube.com/watch?v=ZnhgZq-qTrE) XD
Shirts mit ufdruck sind cool, vor allem wenns eigeni Sprüch sind :o
Das mitäm Gangster isch extrem alt. ;)
Shirts mit ufdruck sind cool, vor allem wenns eigeni Sprüch sind :o
S'Problem isch halt, dass meischtens nur diä ängschtä Kollegä diä eigänä Sprüch kapiered. §ugly
btw: Würd ich mitärä Triskele als Wadätattoo als Nazi gältä?
Cauchemar
14.05.2008, 09:28
Idiotäapostroph. §ugly
Im Dütschä gits keis Apostroph bim Genitiv ussert s'Ursprungswort ändet scho mitämä s. :o
Blablabla... schiss rächtschribflamerei... :o
Än äöchtä Informatiker bisch also, alegä was passt. ^^
Ich liebä T-Shirts mit Sprüch druf. :D
Same. So site wie Jinx.com he hufewiis geils züg.
Si grad mit der Klass am luege, ob mir irgendwie zämelege und ä grossi bestellig mache. Bi mir no chli am überlege, was ig so chönnt näh.
Gloub dr best wonis bis itz gseh ha isch...
"I'm not a geek!
I'm a level 12 Paladin!"
Spiele zwar ke WoW aber scheiss drauf. xD
Das mitäm Gangster isch extrem alt. ;)
Isches z'dütsche Kiddy, hm? ^^
S'Problem isch halt, dass meischtens nur diä ängschtä Kollegä diä eigänä Sprüch kapiered. §ugly
Bö... we ig mit eim vo dene Geekshirt dür d'Firma würd latsche, würd das mit sehr viu schwein so öppe jede hunderschte pögge. xD
btw: Würd ich mitärä Triskele als Wadätattoo als Nazi gältä?
Hm... eigentläch nid. Die Figur het ja nid viu mit em Nazi-Chrüz z'tüe. Wi chunusch überhoupt uf die Angst, dass aus Nazi chönntsch dürega? o.O
Joe Black
14.05.2008, 09:28
Au no extrem alt -____-
Naja bi halt nie ufm neuschte Stand XD
Mit dä Sprüch mues i dr rächt gä^^ da kunnt suscht würkli kei sau druss XD
Same. So site wie Jinx.com he hufewiis geils züg.
Si grad mit der Klass am luege, ob mir irgendwie zämelege und ä grossi bestellig mache. Bi mir no chli am überlege, was ig so chönnt näh.
Gloub dr best wonis bis itz gseh ha isch...
"I'm not a geek!
I'm a level 12 Paladin!"
Spiele zwar ke WoW aber scheiss drauf. xD
Das Shirt würd ich mir au zuälegä. xD
Geil findi au "there are only 10 types of people, those who understand binary and those who don't". §ugly
Isches z'dütsche Kiddy, hm? ^^
Jop, scho bim erschtä Bild hanis gwüsst. ^^
Bö... we ig mit eim vo dene Geekshirt dür d'Firma würd latsche, würd das mit sehr viu schwein so öppe jede hunderschte pögge. xD
Stimmt au widr. Allerdings sötet das alli us dä Informatikabteilig scho kapierä. ^^
Hm... eigentläch nid. Die Figur het ja nid viu mit em Nazi-Chrüz z'tüe. Wi chunusch überhoupt uf die Angst, dass aus Nazi chönntsch dürega? o.O
D'Triskele-Runä isch vo Blood&Honor brucht wordä, drum frögi. ^^
Ich mein diä eggig Variantä, woni da ned dörf postä. Suech bi Google nach Triskele und dänn luegsch s'sächstä Bild a. ;)
Au no extrem alt -____-
Naja bi halt nie ufm neuschte Stand XD
Mit dä Sprüch mues i dr rächt gä^^ da kunnt suscht würkli kei sau druss XD
"Du, sorry aber... figgä?" z.B. isch än Insider wo für Usästehendi ned luschtig isch. :dnuhr:
I bin zfrida mit em "heiwehbündner"-Shirt :cool:
Cauchemar
14.05.2008, 09:58
Das Shirt würd ich mir au zuälegä. xD
Geil findi au "there are only 10 types of people, those who understand binary and those who don't". §ugly
Was würdsch mir gä, weni mit däm shirt würd go büglä:
http://www.thinkgeek.com/images/products/zoom/iseedumbpeople.jpg
Isch komisch. So schlicht, aber doch so träffend. xD
Stimmt au widr. Allerdings sötet das alli us dä Informatikabteilig scho kapierä. ^^
Oh Gott, de kennsch du üsi Informatik schlächt. Mir si nume z'dritt u beide würde so öppis vo nid pögge. Si beide nid so mit em Netzjargon vertrout, obwou dr eint eigentläch no mit ~22 rächt jung isch u no so mit däm hät söue ufwachse (vor auem, wä är ä 4-jahr informatik lehr het gha ^^).
Dä versteit nidemau, was "wtf" heisst wie sech am ne witerbiudigskurs het usegesteut. xD
D'Triskele-Runä isch vo Blood&Honor brucht wordä, drum frögi. ^^
Ich mein diä eggig Variantä, woni da ned dörf postä. Suech bi Google nach Triskele und dänn luegsch s'sächstä Bild a. ;)
Hm... gseht scho chli meh nazihaft us, aber immer no wyt entfärnt vom HK. We dir effektiv öpper aus nazi bezeichnet, des sis eh voupflöck. ^^
Joe Black
14.05.2008, 09:58
@ Strelok
I find dä Spruch geil^^ Isch so öppe dä Humor vo uns XD
Was würdsch mir gä, weni mit däm shirt würd go büglä:
Isch komisch. So schlicht, aber doch so träffend. xD
Was isch "büglä"? 0_o Meinsch du "bügeln"? ^^
Aber jedäfalls isch dä Spruch geil. ^^
Ich han rächt vill dihei, momäntan trägi eis mit schräger Schrift, wo mäsch dävor stah und dä Chopf dreiä zum läsä: "If you can read this you are probably in my fucking way." §ugly
Oh Gott, de kennsch du üsi Informatik schlächt. Mir si nume z'dritt u beide würde so öppis vo nid pögge. Si beide nid so mit em Netzjargon vertrout, obwou dr eint eigentläch no mit ~22 rächt jung isch u no so mit däm hät söue ufwachse (vor auem, wä är ä 4-jahr informatik lehr het gha ^^).
Dä versteit nidemau, was "wtf" heisst wie sech am ne witerbiudigskurs het usegesteut. xD
Diä armä, diä chönd ja niä imänä Forum wägä PC_Problem nahfrögä. SOgar mit ca. 40-jährige C++-Lehrer hät immer mit Netzjargon gredet (geut, er spillt au WoW ^^). X_x
Hm... gseht scho chli meh nazihaft us, aber immer no wyt entfärnt vom HK. We dir effektiv öpper aus nazi bezeichnet, des sis eh voupflöck. ^^
Ich gib gärn zuä, dass ich uf diä kantigä Symbol stand, für diä meischtä ischs halt "nazimässig". -.-
Wobi ich wohl schlächt als Nazi duräga chönd mitämä Usländerateil vo 70% unter dä Ex-Fründinnä. §ugly
@ Strelok
I find dä Spruch geil^^ Isch so öppe dä Humor vo uns XD
Das hät än Kolleg mal z'Amsterdam änärä Ängländerin gseit. Am Tag druf hämmer alli drü äs T-Shirt mit däm Spruch gha. xD (mir sind z'viertä gsi, dä Kolleg hät's natürli ned gmacht ^^)
btw: Noii SVP-Logos. (http://www.antisvp.antifa.net/wordpress/2008/04/03/wir-sammeln-neue-svp-logos/) §ugly
Joe Black
14.05.2008, 10:10
lölöl das hät sicher geil usgseh^^
Wo i am Weekend im Usagng gsi bi, hät eine gsunge:
"Hol mr eine Abe, hooool mr eine abe....hoooooool mr e stärn vom himel abbe."
Do han i au blöd gluegt o___O
lölöl das hät sicher geil usgseh^^
Wo i am Weekend im Usagng gsi bi, hät eine gsunge:
"Hol mr eine Abe, hooool mr eine abe....hoooooool mr e stärn vom himel abbe."
Do han i au blöd gluegt o___O
Ja, dä känni au. S'Erscht mal hani au zimlich blöd glueget, und mini damalig Fründin erscht. §ugly
Aber ich muen mir unbedingt eis vo dä noiiä SVP-Logos uf äs T-Shirt machä lah. Wahrschinli das mit "Führer befiel, wir folgen". xD
Aber ich muen mir unbedingt eis vo dä noiiä SVP-Logos uf äs T-Shirt machä lah. Wahrschinli das mit "Führer befiel, wir folgen". xD
Jo, dia sind geil...machsch dr aber sicher nid nur Fründa mit dena Logos.
Muasch denn ufpassa, dass kei Morddrohiga kriagsch. §ugly
Jo, dia sind geil...machsch dr aber sicher nid nur Fründa mit dena Logos.
Muasch denn ufpassa, dass kei Morddrohiga kriagsch. §ugly
Ich gang mit so eim ufs Albisgüetli. §ugly
gohts immer no um chleider? sorry bi viel z fuul zum alli euri posts durelese ^^
Joe Black
14.05.2008, 11:35
Kleider und dummi sprüch^^ vo dene sötsch eig au e paar uf lager ha odr simi?^^
ich? dummi sprüch? wie chunsch druf? ^^
Joe Black
14.05.2008, 11:44
Och kei Ahnig^^.......
......
...........
................
Maybe wil du dadurch besundersch ufgfalle bisch XD ? ( im humorvolle sinn natürlich ;) )
jo, echt? jo guet, solangs im positive sinn isch ^^
jo, echt? jo guet, solangs im positive sinn isch ^^
Mir dänkät doch alli nur positiv über dich. :gratz
Mir dänkät doch alli nur positiv über dich. :gratz
han aber au scho anders ghört, vorallem vo dir und em coolio ;_; ^^
so, jetzt mun i wieder go schaffe, na ja, immerhin isch hüt obig scho so guet wie wuchenend für mich...
han aber au scho anders ghört, vorallem vo dir und em coolio ;_; ^^
Bis doch ruhig, du Alki. :mad: §ugly
so, jetzt mun i wieder go schaffe, na ja, immerhin isch hüt obig scho so guet wie wuchenend für mich...
Ich han ned frei. §cry
Aber ich schwänz d'Schuel wahrschinli und gang däfür deftig eis go heizä. §ugly
btw: Ufäm Blog wirdi wahrschinli demnächscht ächli uf oisi Parteiä igah. Welli sölli zerscht nä?
Soo, i wer wieder im Büro am chilla §ugly
Soo, i wer wieder im Büro am chilla §ugly
Du fuli Sau. §ugly
Ich han grad vorher minärä Ex-Understiftin dörfä s'Protokoll kontrollierä. Die Jugend vo hüt hät eifach kei Ahnig vo Satzbou, Rächtschribig und dä vier Fäll. -.-
btw: Das T-Shirt bruchi. :D
http://www.painfulpleasures.com/body_jewelry/gallery/t-shirts/no_fat_chicks.jpg
Joe Black
14.05.2008, 12:52
Voll geils Shirt, hrhrhrhhr mit dem gang i dän is Schwimmbad go umestolziere^^ Dört liege au immr es paar Walröss umme XD
Voll geils Shirt, hrhrhrhhr mit dem gang i dän is Schwimmbad go umestolziere^^ Dört liege au immr es paar Walröss umme XD
Wobi ich das Problem bis jetzt no niä gha ha. Dank minärä eher schlankä Form händ diä beleibtärä Frauä wohl Angscht, dass ich zerbrich wänn sie uf mir drufhocket. §ugly
Han btw äs SMS vo mim Ahängsel (also ned d'Fründin und au ned diä, woni druf stah) übercho. -.-
Ou jo, vu dena gits viel...
Wobi ich das Problem bis jetzt no niä gha ha. Dank minärä eher schlankä Form händ diä beleibtärä Frauä wohl Angscht, dass ich zerbrich wänn sie uf mir drufhocket. §ugly
§dito
Han btw äs SMS vo mim Ahängsel (also ned d'Fründin und au ned diä, woni druf stah) übercho. -.-
mhh, interessant...und was stoht dina?? :dnuhr:
Joe Black
14.05.2008, 13:06
Doppel hä?^^ weli problem? sms vom ahängsel? Blacky verstoht grad nur bahnhof XD
mhh, interessant...und was stoht dina?? :dnuhr:
Sie will sich hüt mir träffä, will wüssä wies mer gaht (sie hät hüt vodr Schlägerei vom Samschtig erfahrä §ugly) und susch halt so uninteressante Emotionsscheiss.
Doppel hä?^^ weli problem? sms vom ahängsel? Blacky verstoht grad nur bahnhof XD
Klick. ^^ (http://forum.worldofplayers.de/forum/showthread.php?p=6207166&#post6207166)
Sie will sich hüt mir träffä, will wüssä wies mer gaht (sie hät hüt vodr Schlägerei vom Samschtig erfahrä §ugly) und susch halt so uninteressante Emotionsscheiss.
huhu...hey gots guat? tuats no weh?
hoffa dass es diar guat goht...
i wür di hüt Obig sooo gern gseh,
vermissa di so fescht... §cry
wür mi freua, hoffa du di au.
hdg lg kuschelbärli
So hani miar das grad vorgstellt...
§ugly
Joe Black
14.05.2008, 13:21
Ahhhhhhhhhhh.......jetzt ergit alles Sinn^^
Voll geil, hrhrhrhhr, bisch e richtig armi sau XD am geilschte find i das nit e mol ihre name kasch merke .....
Suech dr e aständigi fründin^^eini wo dä immerhin gärn gsesch XD
huhu...hey gots guat? tuats no weh?
hoffa dass es diar guat goht...
i wür di hüt Obig sooo gern gseh,
vermissa di so fescht... §cry
wür mi freua, hoffa du di au.
hdg lg kuschelbärli
So hani miar das grad vorgstellt...
§ugly
Also Bündnerdialäkt hät sie ned, aber dä Rescht stimmt einigermassä. §ugly
Und "Kuschelbärli" isch ned min Spitznamä, im RL hani aber glich gnuäg:
- Sondi
- Dengel
- Strelok
- Chlöti
- 89er
- Führer
- Schnüfu
- Tinu
- Hans-Jürg
- Neger
Mini Kollegä sind doof. §ugly
Ahhhhhhhhhhh.......jetzt ergit alles Sinn^^
Voll geil, hrhrhrhhr, bisch e richtig armi sau XD am geilschte find i das nit e mol ihre name kasch merke .....
Suech dr e aständigi fründin^^eini wo dä immerhin gärn gsesch XD
Diä woni will, diä will ja nüt vo mir. §ugly
Also Bündnerdialäkt hät sie ned, aber dä Rescht stimmt einigermassä. §ugly
Ohni Bündnerdialekt isch es aber nur halb so kewl. :o
Und "Kuschelbärli" isch ned min Spitznamä, im RL hani aber glich gnuäg:
- Sondi
- Dengel
- Strelok
- Chlöti
- 89er
- Führer
- Schnüfu
- Tinu
- Hans-Jürg
- Neger
Mini Kollegä sind doof. §ugly
Du bisch en schwarza Buur wo Hans-Jürg heisst, wo Chlota-Fan isch und gern uf Tschernobyl ind Feria got. §ugly
das isch diis Problem :)
Joe Black
14.05.2008, 13:33
Muahahahaha, den muesch halt e mol di Strelokcharme isetze^^ Ma ka fascht jedi Frau umebeko wen ma sich nit zdum astellt odr eifach nur no scheisse usgseht XD
Ohni Bündnerdialekt isch es aber nur halb so kewl. :o
Ach was. Jedäfalls isch das so ziemlcih gnau das, was sie gschribä hät. Bisch du zuäfällig ä Frau? §ugly
Du bisch en schwarza Buur wo Hans-Jürg heisst, wo Chlota-Fan isch und gern uf Tschernobyl ind Feria got. §ugly
- Sondi (Abgleitet vom Namä)
- Dengel (Känneder no dä Crazy Frog? §ugly)
- Strelok (Wäg mim Schusswaffäfetisch)
- Chlöti (Chlotä-Fan ^2^)
- 89er (Überblibsel us minärä Nazi-Zit)
- Führer (Wägä minärä Hitler-Interpretation)
- Schnüfu (Kosenamä vo minärä Ex, kA was das fürn Sinn hät xD)
- Tinu (scheiss Berner halt ^^)
- Hans-Jürg (das isch än derbä Insider §ugly)
- Neger (Abgleitet vom Namä)
:o
das isch diis Problem :)
Ned würkli, git bald no ä vierti Option. §ugly
Muahahahaha, den muesch halt e mol di Strelokcharme isetze^^ Ma ka fascht jedi Frau umebeko wen ma sich nit zdum astellt odr eifach nur no scheisse usgseht XD
Also scheisse usgseh tuäni ja eh, aber das hät diä anderä bis jetzt au ned abghaltä. §ugly
Min Charme funktioniert halt ned, wänn sie jetzt scho weiss, dass ich ab und zuä gern ächli Aggressionsproblem ha. xD
Joe Black
14.05.2008, 13:52
Hmmmm. agressione im Sex useloh?^^ git e huufe Wiber die stönd do voll druf XD
Asuschte würd i ihre mol säge sie söt sich selber vo dim charakter überzüge befor sie dich in e schublade steckt. Frei nachm Motto: Jede bekunnt e chance ^^
Hmmmm. agressione im Sex useloh?^^ git e huufe Wiber die stönd do voll druf XD
Asuschte würd i ihre mol säge sie söt sich selber vo dim charakter überzüge befor sie dich in e schublade steckt. Frei nachm Motto: Jede bekunnt e chance ^^
Bisch eigentlich au scho idä Realität acho? §ugly
Eimal verschissä, immer verschissä. Wänn sie jetzt scho meint ich seg än Schlegär (und d'Saison hat ja noni mal agfangä §ugly), dann hani d'Arschchartä zogä.
Däbi wärs ändlich mal eini mit Charakter gsi. Aja, und än geilä Arsch hät sie au. ^^
Zu Agressionä und Sex: Machi ehrlich gseit gärn. 0_o
Ach was. Jedäfalls isch das so ziemlcih gnau das, was sie gschribä hät. Bisch du zuäfällig ä Frau? §ugly
Nei, aber i kenna dia sms leider allzu guat :rolleyes:
- Sondi (Abgleitet vom Namä)
- Dengel (Känneder no dä Crazy Frog? §ugly)
- Strelok (Wäg mim Schusswaffäfetisch)
- Chlöti (Chlotä-Fan ^2^)
- 89er (Überblibsel us minärä Nazi-Zit)
- Führer (Wägä minärä Hitler-Interpretation)
- Schnüfu (Kosenamä vo minärä Ex, kA was das fürn Sinn hät xD)
- Tinu (scheiss Berner halt ^^)
- Hans-Jürg (das isch än derbä Insider §ugly)
- Neger (Abgleitet vom Namä)
Heissisch du zum Nochnama Sonderneger? §ugly
Hoffentlich überlist dä Joe ned dä vorherig Post. ^^
Nei, aber i kenna dia sms leider allzu guat :rolleyes:
Irgendwiä find ich das immer so... süäss. kA wieso, aber ich finds so härzig wänn Frauä SMS schribed. Ich schrib eigentlich immer "Sali [Datum] [Uhrzit] [Ort] Gruess" und meh ned. ^^
Heissisch du zum Nochnama Sonderneger? §ugly
Ned würklich, aber nöch dra. Und uf mim Familiäwappä sind zwoi Schwarzi druf. ^^
Irgendwiä find ich das immer so... süäss. kA wieso, aber ich finds so härzig wänn Frauä SMS schribed. Ich schrib eigentlich immer "Sali [Datum] [Uhrzit] [Ort] Gruess" und meh ned. ^^
Dr Jööö-Effekt, nennt sich das §ugly
Ned würklich, aber nöch dra. Und uf mim Familiäwappä sind zwoi Schwarzi druf. ^^
Sonderegger?
So en richtiga schwizer 08/15-Nama ;)
Dr Jööö-Effekt, nennt sich das §ugly
Ich chan au nüt däfür, ich find verliebti Frauähärzig. Usser wänns i mich verschossä sind oder inän Kumpel, well dänn muesch das Süesholzgeraspel diä ganzi Ziit erträgä. §ugly
Sonderegger?
So en richtiga schwizer 08/15-Nama ;)
Pah, dä isch wenigschtens im Aargau sältä. :o
Joe Black
14.05.2008, 14:17
Jop d realität kenn i nur all zu guet ;)
Wenn sie charakter hät, mues sie druf i go.Mann, isch jo nit sooo schwer chli süessholzrasple, chli abstrite etc...
Usserdem bisch dus resultat vo schlechtem umgang, und nur e herzensgueti frau ka di usm Sog us Gwalt und Alkohol rette §ugly
Agressive Sex macht FUN^^
Jop d realität kenn i nur all zu guet ;)
Wenn sie charakter hät, mues sie druf i go.Mann, isch jo nit sooo schwer chli süessholzrasple, chli abstrite etc...
Usserdem bisch dus resultat vo schlechtem umgang, und nur e herzensgueti frau ka di usm Sog us Gwalt und Alkohol rette §ugly
Ich chan därä halt au ned diä ganz Zit uf d'Pellä rückä, bin ja kein Stalker. §ugly
Und agressivs Flirtä schisst mi im Momänt ehrlich gseit ächli a. Ich hans eigentlich liebär, wänni sie ganz subtil ächli usfrögä und dänn "zuäfellig" uf gmeinsami Interässä stossä (was sältä d'Wahret isch). ;)
Agressive Sex macht FUN^^
Oh ja. :D
Ich chan därä halt au ned diä ganz Zit uf d'Pellä rückä, bin ja kein Stalker. §ugly
Nei, natürlich nid...
Und agressivs Flirtä schisst mi im Momänt ehrlich gseit ächli a. Ich hans eigentlich liebär, wänni sie ganz subtil ächli usfrögä und dänn "zuäfellig" uf gmeinsami Interässä stossä (was sältä d'Wahret isch). ;)
Drum gohn i nur an da Hockeymätch uf Wiiblisuachi :D
Was aber scho wieder min grossa Nochteil isch, will d Frau muas praktisch im glich kritischa Zuastand sii,
dass sie mi denn analoht §ugly
Nei, natürlich nid...
Obwohl... bi däm Nick... §ugly
Nei Seich, brignt ja nüt, wänn sie momäntan ned reagiert. Da nimmi liebär Option 4 (hani grad vorher wiä erwartet s'entsprächändä SMS übercho) und gang zwüschädurä mini Ex go bürschtä. Irgendwiä muän ich immer anähebä, wänn sie grad widr mit eim Schluss gmacht hät. §ugly
Drum gohn i nur an da Hockeymätch uf Wiiblisuachi :D
Was aber scho wieder min grossa Nochteil isch, will d Frau muas praktisch im glich kritischa Zuastand sii,
dass sie mi denn analoht §ugly
Das überleg ich mir aber ächt. Ich emien, was gits geilers als ä schöni Frau wo mit nüt anderäm als ämänä Hockey-Trikot bekleidet uf dir umärität? (ich han absichtlich ned Chlotä-Trikot gschribä, damit du nüt z'motzä häsch)
Joe Black
14.05.2008, 14:35
Nit uf pelle rückä isch klar, das hät kei frau gärn. Abr das mit de gemeinsam Iinteresse finde etc isch maybe dä fehler^^
Du muesch sie jo erscht mol dezue bringe di richtig kennezlärne. Dän gseht sie chli wer du bisch ud womöglich hät sie den glich interesse?
Man mini neu fründin hät mi au zerscht abblitze lo, abr ha nit nochegeh und jetzt^^ hrhrhrhrhr AGGROOOSEEEEX XDDDD
edit:
Ex bürschte^^ hrhrhr hani letschte dunschtig, wäg dem macht sie mr jetzt vorwürf, wil i sit samschtig e neui han und sie kurz vorane nomol knalle ha müese XD fraue halt......
Obwohl... bi däm Nick... §ugly
Bisch au eina vu dena, wo ds RL nid chan vum Game unterscheida??
Nei Seich, brignt ja nüt, wänn sie momäntan ned reagiert. Da nimmi liebär Option 4 (hani grad vorher wiä erwartet s'entsprächändä SMS übercho) und gang zwüschädurä mini Ex go bürschtä. Irgendwiä muän ich immer anähebä, wänn sie grad widr mit eim Schluss gmacht hät. §ugly
O.o, du tuasch mer fascht a chli Leid, aber Sex mit da Ex isch doch gar nid so schlecht :D
Das überleg ich mir aber ächt. Ich emien, was gits geilers als ä schöni Frau wo mit nüt anderäm als ämänä Hockey-Trikot bekleidet uf dir umärität? (ich han absichtlich ned Chlotä-Trikot gschribä, damit du nüt z'motzä häsch)
Eba, das isch doch ds beschta, i hans im Moment grad so. :)
Obwohl sie im Stadion immer an minem Arm hängt und das störend isch, wenn i min Doppelhalter ufaheba....
Nit uf pelle rückä isch klar, das hät kei frau gärn. Abr das mit de gemeinsam Iinteresse finde etc isch maybe dä fehler^^
Du muesch sie jo erscht mol dezue bringe di richtig kennezlärne. Dän gseht sie chli wer du bisch ud womöglich hät sie den glich interesse?
Man mini neu fründin hät mi au zerscht abblitze lo, abr ha nit nochegeh und jetzt^^ hrhrhrhrhr AGGROOOSEEEEX XDDDD
Das isch mär dänk au klar, ich mach ja ned zum erschtä Mal eini a. xD
Naja, bizzli känner mär ois scho, aber diä erschtä träffä sind ja eh nur uf Kollegä-basis, da isch no ned vill zrichtä. Aber jetzt muäni ä absoluti Gwaltgägneri dävo überzügä, sich mitämä Punk Rock liebändä, meischtens bekifft oder alkoholisiertä Chlotä-Ulktrà izlah, isch gar ned so eifach. §ugly
Ich chan sie irgendwiä eifach nonig gnuäg ischätzä, was so ihri "Vorliebä" sind. Bi dä eintä muesch i sonän Schicki-Micki-Ladä, bi dä anderä langet Burger King um sie zknallä.
Ehrlich gseit ischs s'erschtä Mal woni so öbis wiä Schiss ha. Sit ich mir sälbär igredet ha, das ich mal ä längeri Bezihig will bini so än Perfektionischt. §ugly
Ex bürschte^^ hrhrhr hani letschte dunschtig, wäg dem macht sie mr jetzt vorwürf, wil i sit samschtig e neui han und sie kurz vorane nomol knalle ha müese XD fraue halt......
Rofl, blöde Chuä. xD
Diä geilscht Frau isch für mich eh mini erscht Fründin. Wänn mir beidi solo sind schribt sie eifach ab und zuä, obi ich sie mal widr go knallä will. Diä isch no sexbesässener als ich. §ugly
Bisch au eina vu dena, wo ds RL nid chan vum Game unterscheida??
Doch doch, ich han dihei ned so äs grossä Waffäarsenal. §ugly
O.o, du tuasch mer fascht a chli Leid, aber Sex mit da Ex isch doch gar nid so schlecht :D
Back to the roots. §ugly
Eba, das isch doch ds beschta, i hans im Moment grad so. :)
Obwohl sie im Stadion immer an minem Arm hängt und das störend isch, wenn i min Doppelhalter ufaheba....
Naja, wenigschtens häsch du kein Fribourg-Fan als (noch-)Fründin. -.-
Naja, bizzli känner mär ois scho, aber diä erschtä träffä sind ja eh nur uf Kollegä-basis, da isch no ned vill zrichtä. Aber jetzt muäni ä absoluti Gwaltgägneri dävo überzügä, sich mitämä Punk Rock liebändä, meischtens bekifft oder alkoholisiertä Chlotä-Ulktrà izlah, isch gar ned so eifach. §ugly
Dito, usser dass ma Chlota dur Davos ersetza muas...und i hans übrigens au gschafft...
Bi üsem erschta Treffa hani sie sogar (unabsichtlich^^) mit Calanda vollgsprützt und sie het mi ghasst in dem Moment! :D
Ehrlich gseit ischs s'erschtä Mal woni so öbis wiä Schiss ha. Sit ich mir sälbär igredet ha, das ich mal ä längeri Bezihig will bini so än Perfektionischt. §ugly
Dr Strelok het Schiss, bäh bäh bäh bäh §ugly
Diä geilscht Frau isch für mich eh mini erscht Fründin. Wänn mir beidi solo sind schribt sie eifach ab und zuä, obi ich sie mal widr go knallä will. Diä isch no sexbesässener als ich. §ugly
Dia totali Freiheit :D
Dito, usser dass ma Chlota dur Davos ersetza muas...und i hans übrigens au gschafft...
Bi üsem erschta Treffa hani sie sogar (unabsichtlich^^) mit Calanda vollgsprützt und sie het mi ghasst in dem Moment! :D
Ihr seid keine Ultràs, ihr seid keine Fans! Ihr seid scheisse und leidet an Inkontinenz! Schölölölölö! Schölölölölö!
Sorry, hät usämüesä. §ugly
Boar, mini no ned ganz Ex hani bim erschtä Träffä fascht vollkotzt. §ugly
Dr Strelok het Schiss, bäh bäh bäh bäh §ugly
Ich gibs zuä, ich bin total verschossä und drum zögerlich. Bisher hanis eifach uf mich zuächo lah, jetzt munimer meh Müä gä. ^^
Dia totali Freiheit :D
Diä isch halt au rächt speziell. Und gnau drum lieb ich sie au, allerdings nur ihrä Körper. §ugly
Ihr seid keine Ultràs, ihr seid keine Fans! Ihr seid scheisse und leidet an Inkontinenz! Schölölölölö! Schölölölölö!
Sorry, hät usämüesä. §ugly
§burn
Ich gibs zuä, ich bin total verschossä und drum zögerlich. Bisher hanis eifach uf mich zuächo lah, jetzt munimer meh Müä gä. ^^
Jop, jetzt muasch dini ultimativ Strelok-Anmache uspacka :D
Diä isch halt au rächt speziell. Und gnau drum lieb ich sie au, allerdings nur ihrä Körper. §ugly
Muasch dr denn vilicht abgwönna, wenn amol a langi Beziahig willsch...
Joe Black
14.05.2008, 16:20
Oeeeeee sry kum nüm richtig zum schribe gli fürobe und rächt stress^^
Abr eins mues i no sägä Strelok bisch e coole siech, wer sinere Frau bim erschte träffe e ladig kotzi entgegeschlüderet und sie trotzdem cha bange mues eifach arschcool si XD
Eigentlich au so Arschcool dass er eini wo unerreichbar z si schient , söt chöne umebeko ;)
so greetz an alli Schwizer und babü
Long John Silver
äääh Blacky
Yezariael
14.05.2008, 16:59
boa ihr böse spammer, hend ihr eich bim schaffe nüd ztue?
Ja ich bin iversüchtig wills bi eus s internet abgstellt hend. §ugly
(und nei i has lese nach de helfti ufgeh)
doch eigentlich eba scho, aber ds WoP het eidütig Vorrang. :cool:
Mann, 5 Jahr lang kei Blatärä adä Füess und jetzt grad zwoi. -.-
§burn
http://de.youtube.com/watch?v=WCLzWmAuFu8
Jop, jetzt muasch dini ultimativ Strelok-Anmache uspacka :D
"Äh... sorry aber... figgä?" §ugly
Muasch dr denn vilicht abgwönna, wenn amol a langi Beziahig willsch...
Das wär mir dänn sowieso egal. Isch ja numä mini Ex. :dnuhr:
Oeeeeee sry kum nüm richtig zum schribe gli fürobe und rächt stress^^
Abr eins mues i no sägä Strelok bisch e coole siech, wer sinere Frau bim erschte träffe e ladig kotzi entgegeschlüderet und sie trotzdem cha bange mues eifach arschcool si XD
Eigentlich au so Arschcool dass er eini wo unerreichbar z si schient , söt chöne umebeko ;)
so greetz an alli Schwizer und babü
Long John Silver
äääh Blacky
Dankä fürs Muät machä, aber ich han sie grad am Bahnhof gseh und bin voll i das Lotto-Dingsbums drigrännt. §ugly
Ich schaff nur no bis in Juli dört, also wayne? §ugly
Ne, ich han hüt ned so vill ztuä gha.
hey hey....
isch möglich das ihr mi hüt s letsch mol bis klarem verstand werdet erlebe... i han de kollege versroche, i chäm mol mit ane schlagerparty, und hüt isch es sowit... und zwor nüechtern! o_O oh je, aber versproche isch versproche... wien i da bloss unbeschadet überleb. ^^
bätäd für mi, ok...?
hey hey....
isch möglich das ihr mi hüt s letsch mol bis klarem verstand werdet erlebe... i han de kollege versroche, i chäm mol mit ane schlagerparty, und hüt isch es sowit... und zwor nüechtern! o_O oh je, aber versproche isch versproche... wien i da bloss unbeschadet überleb. ^^
bätäd für mi, ok...?
Oh Herr, erbarme dich simis Seele,
auf dass er seinen Weg gehen wird.
Und mach dä Pittis zum Chrüppel! Schölölö! Schölölö! Schölölölölöschölölölölö! Schölölö!
Jede weiss was chan passierä wänn äs Füür usbrächä tuet,
blau wiiss rot isch d'Euphorie und alli Gägner sind voll Wuet.
Zwüschä drü- und sächsänünzg händ mir oi alli dominiert,
und ihr wüsset gnau dass das bald wieder passierä wird.
Schölölö, schölölö!
§ugly
Zwüschä drü- und sächsänünzg händ mir oi alli dominiert,
I finds geil, dass iar eu in dr Vergangaheit müand loba!
Aber eigentlich hender jo recht, wenns in dr Gägawart und dr nöchara Zuakunft eh nüt z jubla git...
I finds geil, dass iar eu in dr Vergangaheit müand loba!
Aber eigentlich hender jo recht, wenns in dr Gägawart und dr nöchara Zuakunft eh nüt z jubla git...
Jawoll, erinnertet mir ois alli a diä grossartig Meischterfier vo Davos idä Saison 07/08. :rolleyes:
Yezariael
14.05.2008, 18:57
*huest* müend er sogar wärend de ned saison zite die ganz zit uf eune clubs ume rite?
hey hey....
bätäd für mi, ok...?
Mis bileid :D Was fürnes Kaliber muemer dir an Hals setze dasd zunere SCHLAGERparty gosch???? (Schlägerparty oke aber bitte §ugly)
Eis hanni mol wele schribe... mi verchuglets amigs fasch wenni so züüg nochelise... zum Glück verstönd da 98,9% vode WoPler ned was mer do uselönd süsch hete mer scho längschtens en ernschti diskussion über 3 themene gliichzitig gmixt mit drekige witze xD
EDIT: Sobald 2 Posts über iskockey chömed chunnt de Yez führe :D Du verwütschisch immer de falsch moment ^^
Mis bileid :D Was fürnes Kaliber muemer dir an Hals setze dasd zunere SCHLAGERparty gosch???? (Schlägerparty oke aber bitte §ugly)
ganz eifach, mis schlechte gwüsse ^^
ha letsch mol scho än usred gfunde XD
*huest* müend er sogar wärend de ned saison zite die ganz zit uf eune clubs ume rite?
Hey, ich bin verliäbt und mun mis Testosteron irgendwiä los werdä.
Also figg mi ned a. Wills Fetli, Mann? Weisch Mann, dä Stolz, Mann, da Heeerz. §ugly
Yezariael
14.05.2008, 19:16
Hey, ich bin verliäbt und mun mis Testosteron irgendwiä los werdä.
Also figg mi ned a. Wills Fetli, Mann? Weisch Mann, dä Stolz, Mann, da Heeerz. §ugly
So wirschs zb. au los.
Andri Idee: Du chunsch uf Züri abe und suechsch dr s paar Shipis. Den machsch au na was guets fürd schwiz. §ugly
EDIT: Sobald 2 Posts über iskockey chömed chunnt de Yez führe :D Du verwütschisch immer de falsch moment ^^
Imr s gliche, i han cho andersch pech. :D
@simi: Du hesch dis gwüsse nanig ersoffe? O_ô
@simi: Du hesch dis gwüsse nanig ersoffe? O_ô
ne, sowas mach i nöd ^^
So wirschs zb. au los.
Andri Idee: Du chunsch uf Züri abe und suechsch dr s paar Shipis. Den machsch au na was guets fürd schwiz. §ugly
Ich bin am Samschtig scho z'Züri gsi und han d'Nazis gstresst, jetzt chani ned au no uf d'Schippis losgah. §ugly
Yezariael
14.05.2008, 19:20
Ich bin am Samschtig scho z'Züri gsi und han d'Nazis gstresst, jetzt chani ned au no uf d'Schippis losgah. §ugly
Wieso ned? Jede mensch brucht en gwüsse usglich im lebe. §ugly
Wieso ned? Jede mensch brucht en gwüsse usglich im lebe. §ugly
Well ich dä Samschtig irgendeini am Prinz Pi Konzi flachlegä will und dänn dört (z Oltä) d'Schippis stressä. §ugly
dä strelok amene hip hop konzert? i han immer gmeint du sigsch sonen fanatische punk-rocker? o_O
Yezariael
14.05.2008, 19:30
Well ich dä Samschtig irgendeini am Prinz Pi Konzi flachlegä will und dänn dört (z Oltä) d'Schippis stressä. §ugly
Am Samstig isch s Pi Konzert? O.ô
Quelle? Gits na ticks?^^
Und fürn Shipi zwüsched dure het mr doch imr na zit. §ugly
Am Samstig isch s Pi Konzert? O.ô
Quelle? Gits na ticks?^^
Und fürn Shipi zwüsched dure het mr doch imr na zit. §ugly
http://www.partyguide.ch/calendar/eventView.php?Event_ID=164014
Vorverchauf isch aber scho vor fashct ämänä Monät gsi, vergiss es eifach. ^^
Yezariael
14.05.2008, 19:41
http://www.partyguide.ch/calendar/eventView.php?Event_ID=164014
Vorverchauf isch aber scho vor fashct ämänä Monät gsi, vergiss es eifach. ^^
ticks schints na za, reservation und so. Aber um erlich zi interessiert mi Pi jetzt au ned eso zum de allei ga luege. xD
Usserdem macht d Home Page vo dere Location e chli en unseriöse idruck, son crap hani vor 3 jahr i 10 min chöne bastle. §ugly
ticks schints na za, reservation und so. Aber um erlich zi interessiert mi Pi jetzt au ned eso zum de allei ga luege. xD
Usserdem macht d Home Page vo dere Location e chli en unseriöse idruck, son crap hani vor 3 jahr i 10 min chöne bastle. §ugly
Ich han ja kei Tickets, ich gang eifach mal. In Oltä känni eigentlich gnueg Lüt, öber wird mi scho chönä inäbringä. §ugly
Im CSS bini immer no total beschissä. :(
Yezariael
14.05.2008, 19:52
Im CSS bini immer no total beschissä. :(
Im Counter-Strike Source? §ugly
Html und Css sind au meh bastelcodes als öps präzises. Aber so schwär isch css jetzt au ned. Höchstens e schöni div struktur, wird müesam dasi mit de alte ie's laufed.^^
Im Counter-Strike Source? §ugly
Html und Css sind au meh bastelcodes als öps präzises. Aber so schwär isch css jetzt au ned. Höchstens e schöni div struktur, wird müesam dasi mit de alte ie's laufed.^^
Für ein Browser wärs ja keis Problem, aber bis mal allei padding und margin so igschtellt häsch, dass sowohl dä IE als auch dä Firefox (vo Opera und Safari willi gar ned redä) das kapiered fasch liäbär widr mit C++ a und programmiersch Offline-Shit. §ugly
Jawoll, erinnertet mir ois alli a diä grossartig Meischterfier vo Davos idä Saison 07/08. :rolleyes:
Nei, aber letscht Johr und vorallem nöchscht Johr! ;)
Jep! Genau so isch es...
Yezariael
14.05.2008, 20:26
Für ein Browser wärs ja keis Problem, aber bis mal allei padding und margin so igschtellt häsch, dass sowohl dä IE als auch dä Firefox (vo Opera und Safari willi gar ned redä) das kapiered fasch liäbär widr mit C++ a und programmiersch Offline-Shit. §ugly
Also C++ isch gradezue eifach im gegesatz zu css. C isch zwar au na e recht laschi programmiersprach, sprich mer chan zimli vil sege, de compiler übernimmts eifach, egal öbs sinn macht, aber imrna um wite strikter als webprogrammierig.
Naja mir hend jetzt letzt Wuche VBA programmiert (ja nur ei wuche xD) und naja mer erkännt bi gwüsse sache microschrott wider. §ugly
Jep! Genau so isch es...
Den rit schön, und wird glücklich. §ugly
Nei, aber letscht Johr und vorallem nöchscht Johr! ;)
Ach, sit wänn firät ihr dä zwoiti Platz? Obwohls natürlich scho ä grossi Ehr isch, gägä Chlotä zverlürä. :D
Also C++ isch gradezue eifach im gegesatz zu css. C isch zwar au na e recht laschi programmiersprach, sprich mer chan zimli vil sege, de compiler übernimmts eifach, egal öbs sinn macht, aber imrna um wite strikter als webprogrammierig.
Naja mir hend jetzt letzt Wuche VBA programmiert (ja nur ei wuche xD) und naja mer erkännt bi gwüsse sache microschrott wider. §ugly
C/C++ isch eifach ächli luschtig bidä Pointer. §ugly
Ach, sit wänn firät ihr dä zwoiti Platz? Obwohls natürlich scho ä grossi Ehr isch, gägä Chlotä zverlürä. :D
Wenn di letscht Saison meinsch, hesch kei Ahnig und wenn di nöchscht meinsch.....jo denn...denn hesch au kei Ahnig. :cool:
Wenn di letscht Saison meinsch, hesch kei Ahnig und wenn di nöchscht meinsch.....jo denn...denn hesch au kei Ahnig. :cool:
S'Schicksal meints net guät mit Davos,
jedä Bündner frögt sich was isch mit därä Mannschaft los.
D'Steibocktschinggä händ kän Plan vo Ishockey
und drum bringt Chlotä au dä Sieg mit hei!
Schölölö! Schölölö!
S'Schicksal meints net guät mit Davos,
jedä Bündner frögt sich was isch mit därä Mannschaft los.
D'Steibocktschinggä händ kän Plan vo Ishockey
und drum bringt Chlotä au dä Sieg mit hei!
Schölölö! Schölölö!
A propos Steibock...hender dia Werbig scho gseh? :)
Klick (http://de.youtube.com/watch?v=ZVRfwCSmTtI)
Yezariael
15.05.2008, 16:29
C/C++ isch eifach ächli luschtig bidä Pointer. §ugly
seg nüt mer nemed ide schuel gat dynamischi datestrukture mit pointer dure. §ugly
Das isch so eh hufe code, wo am schluss doch nüd bringt. Wer speichert scho sini Datebank direkt in RAM. :rolleyes:
Für öps chammer e datebank a objektorientirti-programmiersprache ibinde. *huest*
Und e anderi art wie mer pointer "sinvoll" bruche chan, hani au nanig gfunde.
De lehrer het zumindest kai gschidi gwüsst. xD
A propos Steibock...hender dia Werbig scho gseh? :)
Klick (http://de.youtube.com/watch?v=ZVRfwCSmTtI)
Bündner chönd kei Dütsch. §ugly
seg nüt mer nemed ide schuel gat dynamischi datestrukture mit pointer dure. §ugly
Das isch so eh hufe code, wo am schluss doch nüd bringt. Wer speichert scho sini Datebank direkt in RAM. :rolleyes:
Für öps chammer e datebank a objektorientirti-programmiersprache ibinde. *huest*
Und e anderi art wie mer pointer "sinvoll" bruche chan, hani au nanig gfunde.
De lehrer het zumindest kai gschidi gwüsst. xD
Pointer sind so ziemlich s'geilschtä überhaupt und min Schwanz isch blau. :o §ugly
Aber C++ isch au objektorientiert. 0_o (halt eifach ned so easy wie Java)
Yezariael
15.05.2008, 18:16
Aber C++ isch au objektorientiert. 0_o
Ebe und wer programmiert hüt alle ernsts na C?
Drum verstahn i euse lehrer au so guet, dases so wichtig isch e dynamischi datestruktur mit c zprogrammiere z chöne. §ugly
Ebe und wer programmiert hüt alle ernsts na C?
Drum verstahn i euse lehrer au so guet, dases so wichtig isch e dynamischi datestruktur mit c zprogrammiere z chöne. §ugly
Ganz eifach: Wänn du irgendwänn kei Kollegä, kei Fründin und susch käs Läbä meh häsch und ä noii Programmiersprach uf C basierend zämästellä wilsch, muesch das wüssä. §ugly
Wenn de Fall itritt hesch aber meh als gnueg ziit zum die Sproch nachträglich no zlehre §ugly
Yezariael
15.05.2008, 18:47
Ach was den machsch e neu programmiersprach basierend uf Assembler odr doch grad Machinecode §ugly
Ach was den machsch e neu programmiersprach basierend uf Assembler odr doch grad Machinecode §ugly
Maschinäcode rulz. §ugly
Wieso dömmer ned eifach d'Platinä so zämälötä, dass es funktioniert? Kei Texteditore, kei Compiler, kei Interpreter... s'Läbä chönt so schön si. ^2^
Yezariael
15.05.2008, 19:01
Ja genau, han mir scho imr es programm wele zeme löte. §ugly
Und das mer doch programmcode chönd abgeh, machemers mit de alte lochcharte-technik §ugly
De vorschlag brinigi ma mim lehrmeister. :p
Soo, scho fascht wieder Wuchanend. :)
Hender öpis speziells vor?
@Yezariael: Du hesch no dr alti Thread in dinera Sig ;)
Bündner chönd kei Dütsch. §ugly
aber si könd Ishockey spila! :o
Soo, scho fascht wieder Wuchanend. :)
Hender öpis speziells vor?
Da Operation "Ex duräbürschtä" erfolgrich verloffä isch wird ich mich wahrschinlich dä Operation "Chicks bim Prinz Pi Konzert duräbürschtä" widmä. AU wänni kei Chartä ha. §ugly
So ganz näbäbi isch sie zgross und wird abgschnittä. ^^
aber si könd Ishockey spila! :o
Genau, sie chönd zum Bispil dä Spengler Cup gunnä. §ugly
btw: Haarlängi = 3mm -> dä Strelok isch än Nazi 0_o
Hät mär geschtern ächt einä gseit, während ich mit mim Nachbär (9-jährigä Tamil) gschnörred han. §ugly
Yezariael
16.05.2008, 18:21
thx wird gat gänderet
So ganz näbäbi isch sie zgross und wird abgschnittä. ^^
Meinsch das bizli vom g wommer ned gseht? Chasch dr öpe denke wo mer das verbi gat.^^
Was i eher chli komisch finde, isch das de Schwizerclub link gsplittet wird, weg de unterstrichline. Debi hani de syntax doch richtig ufbaue. §ugly
btw: Haarlängi = 3mm -> dä Strelok isch än Nazi 0_o
Hät mär geschtern ächt einä gseit, während ich mit mim Nachbär (9-jährigä Tamil) gschnörred han. §ugly
A so lüt köred i iri eiged schublade igsperrt und de schlussel weggworfe....
Yezariael
17.05.2008, 16:34
hey lebed er no? :eek:
cool_gamer_96
17.05.2008, 16:36
zimli verkateret zwor, aber lebendig würdi mi scho no halte. merci fürd nochfrog
frög mi da morn no einisch xD
jup, au zimli verkateret....
ich und en kolleg hend geschter so gsoffe wie scho lang nüm... s blöde isch gsi, das uf zmol jedi mengi fraue bi üs gsi sind (kollegine vo kollegine und so...) und leider au genau die, won i was vo ihre wöt... und mir döt am suffe wie blöd, scheisse lalle und umegröhle... na toll...
und noher i de disco simer endgültig abgstürzt...
cool_gamer_96
17.05.2008, 17:11
jup, au zimli verkateret....
ich und en kolleg hend geschter so gsoffe wie scho lang nüm... s blöde isch gsi, das uf zmol jedi mengi fraue bi üs gsi sind (kollegine vo kollegine und so...) und leider au genau die, won i was vo ihre wöt... und mir döt am suffe wie blöd, scheisse lalle und umegröhle... na toll...
und noher i de disco simer endgültig abgstürzt...
jo isch mr geschter ähnlich gange, bin zimli druf gsi und am schluss uf zweine abgstützt zum bus brocht worde (het eigentli scho no chöne laufe, han nume anschinend uf si nid so gwürkt). han glaub au recht scheisse glallt, aber immerhin het si hüt trotzdem gschribe öbi an gliche ort gängi wie si (homeparty), han also offesichtlich doch kan extrem blibende schlechte idruck gmacht
jo isch mr geschter ähnlich gange, bin zimli druf gsi und am schluss uf zweine abgstützt zum bus brocht worde (het eigentli scho no chöne laufe, han nume anschinend uf si nid so gwürkt). han glaub au recht scheisse glallt, aber immerhin het si hüt trotzdem gschribe öbi an gliche ort gängi wie si (homeparty), han also offesichtlich doch kan extrem blibende schlechte idruck gmacht
bi mir hets sie genau nöd gschriebe,
und het gescht au nöd sonen erfreute idruck gmacht, won i i de disco am tisch ipennt bi oder won i umegschraue ha "lönd mol techno laufe" oder won i 1 sekunde noch dem i es bier bstellt ha s bier gheie lo, direkt ihre vor d füess... na ja, guet, sie isch nöd ganz unschuldig gsi...
Yezariael
18.05.2008, 11:57
frög mi da morn no einisch xD
hey lebsch na? §ugly
A so lüt köred i iri eiged schublade igsperrt und de schlussel weggworfe....
Wiä wärs ächt gsi, wänni mitä Boots, äm Lonsdale-Shirt und dä Alpha Industries-Jaggä vom Cousin usägangä wär? §ugly
Naja, eigentlich scho.
Geschtern hani voll ned vill chönä machä. Han ursprünglich d'Idee gha, än altä Kolleg zträffä, aber dä hät sich am Namitag bim Skatä dä Fuäss zwoi mal brochä.
Aber dafür bini am Fritig go abstürzä, obwohl i am Samschtig Schuel gha ha.
@simi: Tja... scheisse. §ugly
Bi mir ischs au ned grad besser. Zielobjekt Nr. 1 lost ahnschinend Gangsta-Rap, ergo schwindet mis Interässä. Diä, wo mir immer hindänalauft wiä än Hund hät sich das Wuchänänd (fascht) niä blickä la, ändlich mal öbis positivs.
Däfür hani no d'Option Nr. 3 (dasmal kei Ex): Am Samschtig hani idä nöchi vodä Bar no drü Gängschtärs mit "Nachdruck" überzügt, dass ned jedärä Frau an Arsch sötted langä. Jetzt hani no d'Nummärä vonärä witärä Frau und so zimlich alli Schippis als Feindä. §ugly
Yezariael
18.05.2008, 15:47
Wiä wärs ächt gsi, wänni mitä Boots, äm Lonsdale-Shirt und dä Alpha Industries-Jaggä vom Cousin usägangä wär? §ugly
Den hetsch die ide schublade nebed dra chöne selber ischlüsse. §ugly
Mis wucheend isch ned eso umhauend gsi.
Bin zersch anem "Konzert" vo Kollege gsi. Irgend en chline mist im Seebach het sich ned würkli glohnt. Vorallem het jede 2. es rosa chäpli und jedi 2. es chopfduech aka. §kotz
Han den na de Kolleg devo derfe abhalte, das es 13 Jährigs chind verschlat, wills frech nach ere zigi gfrögt het. §ugly
Naja geg die 12 simmer den widr Züri vorne gsi und hend e Beiz gsuecht wo na offe het. Mr sind vom Stadi an Tüfebrune glatsch und jedi verdammti Beiz het for eusne Nase zue gmacht...
Am Samstig bini mit spaar Kollege idi alt Kaserne. Isch na chilligi Reggae gloffe. Nur is chli schad gsi, dasses nur Stehtisch ka het. I mag scho nüchtern ned 4h umesta, ganz zschweige vo völlig vernebled.
gseht so us als ob i nöd de einzig wär, wo nöd sone hammer wuchenend gha het... fritig abgstürzt, gescht nu umeghocket, alli sind weg gsi, scheiss wetter, hend nöd chöne id badi, am obig bimne kolleg gsi, z dritte im cheller ghocket und chli musig glosed... und hüt nu umehocke, wel i irgendwie chrank bi und s wetter scheisse isch... na ja, bald gohts berguf, nögsch wuche fang i endlich wieder a, mi sportlich z betätige ^^
Yezariael
18.05.2008, 15:58
... na ja, bald gohts berguf, nögsch wuche fang i endlich wieder a, mi sportlich z betätige ^^
Einarmigs stämme ide halb-liter Kategorie? §ugly
gseht so us als ob i nöd de einzig wär, wo nöd sone hammer wuchenend gha het... fritig abgstürzt, gescht nu umeghocket, alli sind weg gsi, scheiss wetter, hend nöd chöne id badi, am obig bimne kolleg gsi, z dritte im cheller ghocket und chli musig glosed... und hüt nu umehocke, wel i irgendwie chrank bi und s wetter scheisse isch... na ja, bald gohts berguf, nögsch wuche fang i endlich wieder a, mi sportlich z betätige ^^
Hey, ich will dä Monät au widr mit Sport afangä. xD
Naja, hüt wird än strangä Abig. Ich gang mitämä Kolleg nach Aarau i sonä Skinhead-Bar, won au einigi Boneheads drin sind. O_o
Einarmigs stämme ide halb-liter Kategorie? §ugly
jup, maximal halb-liter! XD
ne i gang is fitness, und worschinli fang i au wieder a fuessball spiele mit kollege, halt eifach so plauschmässig....
Hey, ich will dä Monät au widr mit Sport afangä. xD
hesch demfall au igseh, dass alkohol und zigarette eifach nöd die gsündischt lebensart isch? ^^
hesch demfall au igseh, dass alkohol und zigarette eifach nöd die gsündischt lebensart isch? ^^
Nei, aber bidä letschtä Schlegereiä hani gmerkt, dass über zwei jahr Pausä eifach mini ganz Museklmassä verkümmerä lah händ. Und da ich sowieso mal einige Tattoos will wäräd paar Musklä vo Vorteil, also fangi mal a und luäg dänn i 3 oder 4 Jahr mal witär.
Zersch staht Muskelufboutraining und natürlich Usduur a, dänn chani villicht irgendwänn mal widr Systema machä.
Aber neimals gibi Zigarettä uf! NIÄÄÄÄÄÄÄ! :D
Yezariael
18.05.2008, 16:55
Mit is fitnes ga hani eich au scho lang ema afa wele. Mer nemli bi jedem Konzert und jedem mal renne, dasi weniger lang mag. Abr irgendwie verschlafis immer. -.-
Nei, aber bidä letschtä Schlegereiä hani gmerkt, dass über zwei jahr Pausä eifach mini ganz Museklmassä verkümmerä lah händ. Und da ich sowieso mal einige Tattoos will wäräd paar Musklä vo Vorteil, also fangi mal a und luäg dänn i 3 oder 4 Jahr mal witär.
Zersch staht Muskelufboutraining und natürlich Usduur a, dänn chani villicht irgendwänn mal widr Systema machä.
Aber neimals gibi Zigarettä uf! NIÄÄÄÄÄÄÄ! :D
mit zigis hör i au nöd uf, vorallem wel i sowieso nöd übertriebe viel rauch ^^
Mit is fitnes ga hani eich au scho lang ema afa wele. Mer nemli bi jedem Konzert und jedem mal renne, dasi weniger lang mag. Abr irgendwie verschlafis immer. -.-
jup, han au scho lang wölle, aber halt au immer vergesse, irgendwenn den mol, won i und de kolleg total dicht gsi sind hemer gseit, chom etz gömer endlich mol is fitness, und am nöchste tag hemer beschlosse, jo da machemer jetzt ^^
Mis Wuchanend in Smilies usdrückt:
Fritig:
§prost
§prost
§prost
Samstig Morga:
:igitt:
Samstig Obig:
$tanz
§knuddel
Sunntig:
§gn8
:)
hey lebsch na? §ugly
Joh... aso do emol mis wuchenendresüme: (Hauptort vode Handlig: W3nk (http://www.w3nk.ch/))
Aso am fritig bevori zur Tüür usgah zersch mol krach mit de eltere wel si ned wend dasi zweimol ersch am 2-habli 3 heichume. Drum isch de fritig obig eher churz gsi * will heisse zersch ad Aare gogge en Fläsche alte - und drum au stärchere Met - suufe und nochher is wenk gogge karaoke lose (LOSE ned singe -.-). Itrit isch gratis gsi und es isch immer wieder luschtig wie sich kollege zum lölli mached §ugly
Geschter obe isches denne im Wenk mit vell Met, Hedbänge und geiler Musig so wiit gange dasi de letscht bus verhängt han und han dörfe heilaufe... mit enere volle Reserve-Fläsche Met am 2 am morge dur Aarau zlaufe isch kei gueti idee §ugly
Zum Glück isch bi denne womi hend wele afigge no eine derbi gsi wonni kennt han und de het wohl kei ärger wele mit eim wonner en tag spöter no gseht §ugly
So viel zu mir. @Thordir: und wie gsehts etzte us?
*@esgy (wo da sicher wieder mitlist :D): I bi de no im forum gsi aber das intrssiert da kenne ;))
hey hey ihr schwizer köbis :D
@simi, bisch doch au sone housepussy oder?
häsch am antoine sis neue album scho glosst?
ich finds na easy... paar tracks sind wüki geil. am da-nos sis isch voool scheisse :D
jaja, geils weekend gsi. fritig bi de kollegin, sind no recht vill det gsi.
gester privat party, maan isch das abgange :D son DJ us de region hed ufgleit, de chekts na recht, hetti ned denkt :D
So, zrugg vom Churztrip nach Aarau.
mit zigis hör i au nöd uf, vorallem wel i sowieso nöd übertriebe viel rauch ^^
Mir gaht's eigentlich nur drum, dassi öbis ztuä ha und bi Schlegereiä grösseri Chancä han. §ugly
@ dolce
jup, ha mol uf cede.ch ineglosed, und jo, na ja... paar lieder sind scho no easy, seb stimmt!... dj antoine find i eigentlich eh nüm so guet, aso chaufe wird i sie nöd ^^
meinsch am da-nos sis neue album? one and only oder so? ha nonig ineglosed... aber am colin sini neu kennsch sicher au, die find i zimli scheisse ^^
na ja, wenns um schwizer compilations goht chan i d "so chic" vom da miro empfehle, die isch no geil... oder die neuscht private fiction, rock that pussy....
@strelok
mir gohts au hauptsächlich drum öbis z tue ha... aber schlägereie sind nöd so mis ding ^^
@Thordir: und wie gsehts etzte us?
Im Moment bini völlig kaputt am PC und weiss nid wia ni söll anahocka! -,-
Angel of Despair
18.05.2008, 19:31
gaht eine oder eini vo da as greenfield das jahr??
@strelok
mir gohts au hauptsächlich drum öbis z tue ha... aber schlägereie sind nöd so mis ding ^^
You have to be prepared, young Padawan. §lehrer
Im Moment bini völlig kaputt am PC und weiss nid wia ni söll anahocka! -,-
Beschwär di ned, du häsch immerhin no ä Frau gha. S'Beschtä a mim Wuchänänd isch eigentlich das komischä grüänä Gsöff gsi, won irgendwiä nach Wodka, Rinderpissi und Menstruationsbluät gschmöckt hät. -.-
"Eini" chasch da vergeblich suächä, mir sind än reinä Schwulä-Club. §ugly
Jep, han mer grad letscht Fritig dr 3-Tagespass gholt :)
btw: I kenn di irgendwia nid....
Beschwär di ned, du häsch immerhin no ä Frau gha. S'Beschtä a mim Wuchänänd isch eigentlich das komischä grüänä Gsöff gsi, won irgendwiä nach Wodka, Rinderpissi und Menstruationsbluät gschmöckt hät. -.-
§wink
Angel of Despair
18.05.2008, 19:42
Jep, han mer grad letscht Fritig dr 3-Tagespass gholt :)
§wink
:D was kennsch mich nid?? ich kenne keine da im forum persönlich.. ussert ich wüsstis nid :D
aber wenn meindsch dasmi na nie gseh hesch im schwiizerclub han en neue name^^
de alt het mi ahkozt... de bös
Angel of Despair
18.05.2008, 19:43
"Eini" chasch da vergeblich suächä, mir sind än reinä Schwulä-Club. §ugly
schaad enart xD
du geisch??
*meld*
§dito au der alt Name wot mer ned eso vell säge...
*meld*
Yeeeaaaah, dr Cheetah got au! :)
Angel of Despair
18.05.2008, 19:47
isch ja nimme so lang :D
no gnau ööööööööhm
*rechn*
ca. n monet§ugly
Uf weli Acts freuend iar eu?? :dnuhr:
Angel of Despair
18.05.2008, 19:52
ehrlich uf alli ussert linkin park, bullet for my valentine und ärtzte...
verstönd mi nid fallsch sind alles geili bands... ärtzte sowieso
aber s problem isch:
es chömend so kiddys vo kei ahnig hend und nur wege einre vo dene 3 bands chämmend, und so hobby punks und susch so affe.. die channi eifach ni bruche...
das isch letschtjahr andersch gsin...
aber geil wird sicher
offsprings
NOFX
In Flames
In Extremo
Donots
coheed and crambia...
und die andre hets au na geils drunder ich freu mi uf alles.. nid nur ufdr sound :D
aber ebe nüt gege ärtzte oder linkin park gälled :D
wie isch bi dier??
schaad enart xD
du geisch??
Nope, dänn hani no Schuel (au am Samschtig), resp. sie isch grad fertig und dänn hani bessers ztuä als anäs Festival zgah, woni grad mal drü Bands no guät find. ^^
Ich gang am 15. sowieso no uf St. Gallä anäs chlisäs Skin-Konzertli. Än altä Kolleg versuecht mi scho sitämä Jahr vo därä Szenä z'überzügä, dänn ganni halt mal mit. xD
Angel of Despair
18.05.2008, 19:56
Nope, dänn hani no Schuel (au am Samschtig), resp. sie isch grad fertig und dänn hani bessers ztuä als anäs Festival zgah, woni grad mal drü Bands no guät find. ^^
Ich gang am 15. sowieso no uf St. Gallä anäs chlisäs Skin-Konzertli. Än altä Kolleg versuecht mi scho sitämä Jahr vo därä Szenä z'überzügä, dänn ganni halt mal mit. xD
:D
denn viel spass bim überzüüga lah ^^
I freu mi vorallem uf In Flames! I liaba dia Band.
NoFX, In Extremo, Linkin Park und Bullet for my Valentine wird aber sicher au geil.
btw: Wer aber truurig, wenn du ds Konzert vu Linkin Park scheisse findsch, nur wills es paar Kiddies het...
:D
denn viel spass bim überzüüga lah ^^
Och, ich find d'Szenä zwar ganz in Ordnig, jedäfalls dä Ned-Nazi-Teil, aber ich bin niä sonä Fan vo Iteiligä i Szenä gsi. ^^
@ dolce
jup, ha mol uf cede.ch ineglosed, und jo, na ja... paar lieder sind scho no easy, seb stimmt!... dj antoine find i eigentlich eh nüm so guet, aso chaufe wird i sie nöd ^^
meinsch am da-nos sis neue album? one and only oder so? ha nonig ineglosed... aber am colin sini neu kennsch sicher au, die find i zimli scheisse ^^
na ja, wenns um schwizer compilations goht chan i d "so chic" vom da miro empfehle, die isch no geil... oder die neuscht private fiction, rock that pussy....
I love it:) hehe meinsch die liit ned gad näbe mir? :D wobi d after hours vom adriano findi au ned geil...
mues sege du hesch guete gschmack :D
da-nos würdi ned mal inelose imfalle, läck du mer sind die scheisse worde :p
solin lat immer me na, hani s gfühl...
Angel of Despair
18.05.2008, 20:02
I freu mi vorallem uf In Flames! I liaba dia Band.
NoFX, In Extremo, Linkin Park und Bullet for my Valentine wird aber sicher au geil.
btw: Wer aber truurig, wenn du ds Konzert vu Linkin Park scheisse findsch, nur wills es paar Kiddies het...
näääh säge ja d bands sind ansich scho geil...
aber ebä...
das mit dem überschuss a chliiichinder stöört..
anderersiits dörfend die widerum sicher ni bliibe 3 teg lang xD
I love it:) hehe meinsch die liit ned gad näbe mir? :D wobi d after hours vom adriano findi au ned geil...
nöd? aso i find sie hammer ^^
halt scho eher chli undergroundig... aber d electro-house cd vom mr. fiction isch natürli au geil...
mues sege du hesch guete gschmack :D
da-nos würdi ned mal inelose imfalle, läck du mer sind die scheisse worde :p
solin lat immer me na, hani s gfühl...
da-nos han i irgendwie no nie würkli guet gfunde, wobi d kingshouse gönd eigentlich no einigermasse... und er selber leit nöd schlecht uf ^^
und de colin loht echt no, vor allem da hip hop züg nervt bi ihm... i mein, nüd geg hip hop, los i jo selber au, aber da söll er dene überloh, wos chönd...
Yezariael
18.05.2008, 20:35
bis mer imer na am überlege. S paar Kollege würdet ebe ga. Chämti eifach andersch tür, nebed em frauefeld.
. mit enere volle Reserve-Fläsche Met am 2 am morge dur Aarau zlaufe isch kei gueti idee §ugly
Hetsch eifach na e leeri uf reserve mitneh sölle, denn wärs scho gange. §ugly
Volle Met isch zschad um anerem Shipi z verschwände.
Mir gaht's eigentlich nur drum, dassi öbis ztuä ha und bi Schlegereiä grösseri Chancä han. §ugly
Naja mir würs vorallem drum ga chli usdur über zcho.
Und velicht na chli fetträndli wegbringe. §ugly
Aber gege e höheri Shipi abschlag Rate heti au nüd. xD
Naja mir würs vorallem drum ga chli usdur über zcho.
Und velicht na chli fetträndli wegbringe. §ugly
Aber gege e höheri Shipi abschlag Rate heti au nüd. xD
Och, s'Fett isch mir egal, ich harn gärn än chlinä Bierwanst, das isch doch Männlichkeit pur. §ugly
Breiteri Schultärä wäred halt wäg dä Chleider praktisch, mis Längi-Breiti-Verhältnis stimmt da ned ganz. ^^
Aber au durt Sport brucht das lang, also je früänär afah desto besser.
@Strelok: Was seisch dazua, dass Russland Weltmeischter isch? ;)
@Strelok: Was seisch dazua, dass Russland Weltmeischter isch? ;)
D'Russä händs verdient, meh chani däzuä ned sägä. D'Russä wiä Kanadier händ keinerlei Schwächä zeiget und ihres Spiel souverän duräzogä. Dass es so knapp idä Verlängerig usächo isch bestätigt mini Meinig, dass da zwei Top-Teams ufänand troffä sind.
btw: Häsch au sonän schäna Smiley wiä ich? :D
http://upload.worldofplayers.de/files/kfsmiley.png
D'Russä händs verdient, meh chani däzuä ned sägä. D'Russä wiä Kanadier händ keinerlei Schwächä zeiget und ihres Spiel souverän duräzogä. Dass es so knapp idä Verlängerig usächo isch bestätigt mini Meinig, dass da zwei Top-Teams ufänand troffä sind.
Genau so isch es.
Jetzt chönd miar immerhin säga, dass mer gega dr Weltmeischter usakeit sind. :)
btw: Häsch au sonän schäna Smiley wiä ich? :D
Ne, aber i mach mer doch au mol eina...
Genau so isch es.
Jetzt chönd miar immerhin säga, dass mer gega dr Weltmeischter usakeit sind. :)
Toll, das hät mi scho bim Z ned tröschtet. -.-
Naja, aber d'Russä sind eifach sackstarch, ich mags ihnä gönnä und mues ehrlich sägä, sie händ dä Titel meh als verdient.
Moskau Dinamo! :D
Ne, aber i mach mer doch au mol eina...
Ich gib dir mal ä Vorlag: http://upload.worldofplayers.de/files/kfsmiley.png
§ugly
Strelok hat gesprochen. http://upload.worldofplayers.de/files/kfsmiley.png
Toll, das hät mi scho bim Z ned tröschtet. -.-
Naja, aber d'Russä sind eifach sackstarch, ich mags ihnä gönnä und mues ehrlich sägä, sie händ dä Titel meh als verdient.
Moskau Dinamo! :D
Jo guat, bim Z hets mi au nid tröschtet, aber weisch, im Gägasatz zum HCD got mer d Nati so öpis vu am Arsch verbi. :o
Diar sicher au, eifach nid mit Davos sondern mit de abgstürzta Flüügerli. :)
Ich gib dir mal ä Vorlag: http://upload.worldofplayers.de/files/kfsmiley.png
§ugly
Strelok hat gesprochen. http://upload.worldofplayers.de/files/kfsmiley.png
Danka viel mol...i werds bruucha.
Jo guat, bim Z hets mi au nid tröschtet, aber weisch, im Gägasatz zum HCD got mer d Nati so öpis vu am Arsch verbi. :o
Diar sicher au, eifach nid mit Davos sondern mit de abgstürzta Flüügerli. :)
Mir flüget dänn scho no id Playoffs, kei Angscht. :p
Aber mir isch Nati eigentlich vo däm Zitpunkt am Arsch verbigangä, wodä Wick wäg däm Scheiss-Schwed Wallin usägflogä isch.
Danka viel mol...i werds bruucha.
Nur namal zur Sicherheit: http://upload.worldofplayers.de/files/kfsmiley.png
http://upload.worldofplayers.de/files/tZOjDOyceg27Rio0kfsmiley.png
Mir flüget dänn scho no id Playoffs, kei Angscht. :p
Aber mir isch Nati eigentlich vo däm Zitpunkt am Arsch verbigangä, wodä Wick wäg däm Scheiss-Schwed Wallin usägflogä isch.
Ok, das glaub i diar irgendwia...
isch scho en Gägaschlag oder es Attentat oder öpis in dera Richtig plant??
Nur namal zur Sicherheit: http://upload.worldofplayers.de/files/kfsmiley.png
§ugly
http://upload.worldofplayers.de/files/tZOjDOyceg27Rio0kfsmiley.png
aaaaaaahhhhhh, was bisch du denn für eina??
Und vu wo weisch du, dass i Davoser bin?? :eek:
I werda beobachtet!!! AAAAHHHHHHH
aaahahhhhhhhhh!!!
Yezariael
19.05.2008, 13:02
so jetzt isch d wm au verbi.
Jetzt chönder ishockey ganz vergesse, bis zum nächste saison start.
Gönd i dere zit lieber selber chli ga unihockey spile. :p
Paaah, das chasch eifach nid vergessa. :o
Unihoc isch zwor au no kewl...
Ok, das glaub i diar irgendwia...
isch scho en Gägaschlag oder es Attentat oder öpis in dera Richtig plant??
Naja, wänn d'Willsch dänn chasch mitmachä. Mir machät us Orangäsaftkonzentrat und Bänzin Napalm, zündät dänn äs paar ZSCler a und schickät diä dänn brännend idi schwedisch Botschaft. Wänn d'Schwedä dämä hälfä wänd zündämär än Spränsatz, womär idä ZSC-Schals versteckt händ.
Und natürlich werdät alli Schwedä-Flaggä verbrännt und dur KF-Flaggä erstetzt.
so jetzt isch d wm au verbi.
Gönd i dere zit lieber selber chli ga unihockey spile. :p
Ishockey ishc niä verbii! Ishockey isch ä Lidäschaft, wo niä erlischt. Scheiss uf Fründinnä, Ishockey isch diä einzig wahri Liäbi! §herz
Unihockey isch langwilig, da dörfsch ned checkä. §ugly
Joe Black
19.05.2008, 13:11
>_< Yepihaaaaaaaahooooooooooooooooooooooooooooooooo!
(präsenz zeige wöt, abr nit weiss wie :) )
Yezariael
19.05.2008, 13:23
Ishockey ishc niä verbii! Ishockey isch ä Lidäschaft, wo niä erlischt.
Lide schaft, isch öps wo lide schafft. §ugly
isch dr glunge.^^
Das stimmt allerdings. Ich wet gar ned wüssä. wiä d'Fründinnä amigs under mim "Hobby" glittä händ. §ugly
Naja, wänn d'Willsch dänn chasch mitmachä. Mir machät us Orangäsaftkonzentrat und Bänzin Napalm, zündät dänn äs paar ZSCler a und schickät diä dänn brännend idi schwedisch Botschaft. Wänn d'Schwedä dämä hälfä wänd zündämär än Spränsatz, womär idä ZSC-Schals versteckt händ.
Sehr guat, dörf i d ZSCler iifanga?? Das machi so gern. :)
Und natürlich werdät alli Schwedä-Flaggä verbrännt und dur HCD-Flaggä erstetzt.
Sehr guat.
Ishockey ishc niä verbii! Ishockey isch ä Lidäschaft, wo niä erlischt. Scheiss uf Fründinnä, Ishockey isch diä einzig wahri Liäbi! §herz
Du sprichst ein wahres Wort, Bruder.
Hi Joe §wink
Das stimmt allerdings. Ich wet gar ned wüssä. wiä d'Fründinnä amigs under mim "Hobby" glittä händ. §ugly
Also bi miar isch das nid so. :) *anminifründindenkt*
Yezariael
19.05.2008, 13:45
solangs nurd fründine gsi sind. :p
Het do zuafällgi eina Angst vor Spinna?
Denn gits do guati Nochrichta (http://www.bluewin.ch/de/index.php/25,42820/Invasion_der_Riesenspinnen/). :)
Joe Black
19.05.2008, 14:05
Muahahahaha! Präsenzskill levelup!
@Yezariael
Dankööööööööö für bestätigung ;)
@Thordir
Saleeee §wink
und angst nit, abr die viecher beläschtige mi ständig i dä wohnig^^ luschtigerwis hani d verschidenstä arte bi mir, zum glück hani e staubsuger:o
Hüt hani eini gfunde wo sich im bad abgseilt hät ( ineme bad ohni fenschter :eek:) die isch schwarz gsi miteme wisse Krüz ufm rucke....
Z erwähne wär, dass mini wohig nit schmudelig isch, abr i wohn a de ergolz do häts massig vo dene viecher.....
Sehr guat, dörf i d ZSCler iifanga?? Das machi so gern. :)
Klar, am beschtä nimmsch däfür äs möglichscht grosskalibrigs Gwehr. Wännäm eis Bei abschüssisch channer mitäm andärä ja immer no humplä. §ugly
Sehr guat.
Jetzt faht das widr a. §ugly
Du sprichst ein wahres Wort, Bruder.
Chlotänär händ immär rächt, merk där das. :o
Also bi miar isch das nid so. :) *anminifründindenkt*
ICh wird no grüän vor Nied. §gnah
solangs nurd fründine gsi sind. :p
Jop, isch also niämärt wichtigs gsi. §ugly
@Thordir
Saleeee §wink
und angst nit, abr die viecher beläschtige mi ständig i dä wohnig^^ luschtigerwis hani d verschidenstä arte bi mir, zum glück hani e staubsuger:o
Hüt hani eini gfunde wo sich im bad abgseilt hät ( ineme bad ohni fenschter :eek:) die isch schwarz gsi miteme wisse Krüz ufm rucke....
Z erwähne wär, dass mini wohig nit schmudelig isch, abr i wohn a de ergolz do häts massig vo dene viecher.....
:eek:
Klar, am beschtä nimmsch däfür äs möglichscht grosskalibrigs Gwehr. Wännäm eis Bei abschüssisch channer mitäm andärä ja immer no humplä. §ugly
Das wer jo kewl. :)
Chlotänär händ immär rächt, merk där das. :o
Hehehohohomuahuahua §xlol
ICh wird no grüän vor Nied. §gnah
Jop, isch also niämärt wichtigs gsi. §ugly
Das passt irgendwia nid zäma...
Muas i jetzt au afanga mit dem??
Das passt irgendwia nid zäma...
Schochli. §ugly
Nei, wänni würkli mal öbis funktionieränds würd anäbringä, dänn wär's ja scho schön. Aber solang blibi eifach liäbär ufäm Ego-Trip.
Muas i jetzt au afanga mit dem??
Nei, scho Rächt, ich schaff das allei. http://upload.worldofplayers.de/files/kfsmiley.png
Schochli. §ugly
Nei, wänni würkli mal öbis funktionieränds würd anäbringä, dänn wär's ja scho schön. Aber solang blibi eifach liäbär ufäm Ego-Trip.
Jo guat, muasch dr halt eba mol chli Müah geh...wenn überhaupt willsch, das isch natürlich d Vorussetzig.
Nei, scho Rächt, ich schaff das allei. http://upload.worldofplayers.de/files/kfsmiley.png
Guat, das freut mi. http://upload.worldofplayers.de/files/rZBaOz7IxBltZOjDOyceg27Rio0kfsmiley.png
Jo guat, muasch dr halt eba mol chli Müah geh...wenn überhaupt willsch, das isch natürlich d Vorussetzig.
Ich schaffs derzit ja ned mal würkli ä Bezihig z'beändä und ä andäri azfangä, also erwart ned zvill vo mir. §ugly
Am Schlus änd ich no als depressivs Emo-Wrack. X_x
Guat, das freut mi. http://upload.worldofplayers.de/files/rZBaOz7IxBltZOjDOyceg27Rio0kfsmiley.png
Mich au. http://upload.worldofplayers.de/files/kfsmiley.png
Übrigens rächt billig, min Smiley eifach z'kopierä. Immerhin hani gwüssäs Urheberrächt druf. ;)
Ich schaffs derzit ja ned mal würkli ä Bezihig z'beändä und ä andäri azfangä, also erwart ned zvill vo mir. §ugly
Am Schlus änd ich no als depressivs Emo-Wrack. X_x
Ou, das wär aber gar nid guat. Git jo eh no fascht kei Emos do im Forum... :rolleyes:
Mich au. http://upload.worldofplayers.de/files/kfsmiley.png
Übrigens rächt billig, min Smiley eifach z'kopierä. Immerhin hani gwüssäs Urheberrächt druf. ;)
I weiss, das isch au das wo dr Dolce oba postet het.
Bin im Moment am schaffa und han kei Ziit zum mer selber eis macha, aber am Obig machi eis, es bessers und viel schöners als du do hesch!! :cool:
Ou, das wär aber gar nid guat. Git jo eh no fascht kei Emos do im Forum... :rolleyes:
Crawling in my skiiiiiiin,
this wounds they will not heeeal!
Fear is how I faaaaall!
Confusing what is reaaaaal!
§cry
*Rasierklinge nimmt*
Aber zum Glück gibt's dagegen ja eine Therapie:
Än Funkä hät äs Füür ghä...
I weiss, das isch au das wo dr Dolce oba postet het.
Bin im Moment am schaffa und han kei Ziit zum mer selber eis macha, aber am Obig machi eis, es bessers und viel schöners als du do hesch!! :cool:
Achja, häsch scho mal dä (http://forum.worldofplayers.de/forum/showthread.php?p=6249525&#post6249525) Post im "Bilder von Dingen, die ich liebe" agluegät? :D
Crawling in my skiiiiiiin,
this wounds they will not heeeal!
Fear is how I faaaaall!
Confusing what is reaaaaal!
§cry
*Rasierklinge nimmt*
Linkin Park?? :eek:
Achja, häsch scho mal dä (http://forum.worldofplayers.de/forum/showthread.php?p=6249525&#post6249525) Post im "Bilder von Dingen, die ich liebe" agluegät? :D
Jo, i hans gseh. I muas hüt Obig no Fötali macha vu mina Libli ;)
Linkin Park?? :eek:
Joa, per Zuäfall gfundä. §ugly
Jo, i hans gseh. I muas hüt Obig no Fötali macha vu mina Libli ;)
Ich chönd natürli no d'Fahnä, dä Wimpel, s'Trikot vom Wick und vom Lemm fötälä.
Aber sonän Scheiss LugaNO-Fan hät mir idä Saison 06/07 mis Rothen-Trikot vo 1996 zerrissä, wo mir min Vater gschänkt gha hät. Wänner das i däm Jahr gmacht het, heti ihn z'Tod gschlagä, verdammtä Huäräsohn. :mad:
Aber dini "Kollektion" willi au mla gseh. :D
Ich chönd natürli no d'Fahnä, dä Wimpel, s'Trikot vom Wick und vom Lemm fötälä.
Aber sonän Scheiss LugaNO-Fan hät mir idä Saison 06/07 mis Rothen-Trikot vo 1996 zerrissä, wo mir min Vater gschänkt gha hät. Wänner das i däm Jahr gmacht het, heti ihn z'Tod gschlagä, verdammtä Huäräsohn. :mad:
Chunts uf ds Johr drufah?? :dnuhr:
Also i het na au vor 2 Johr totgschlaga!
Aber dini "Kollektion" willi au mla gseh. :D
Jep, hüt Obig.
Chunts uf ds Johr drufah?? :dnuhr:
Also i het na au vor 2 Johr totgschlaga!
1996 ischs letschtä Meischterjahr gsi. Und min Vater isch dasjahr gschtorbä, wär also so zimlich s'beschtä Adänkä gsi. -.-
Jep, hüt Obig.
Stell no äs Calanda näbädrah anä. §ugly
1996 ischs letschtä Meischterjahr gsi. Und min Vater isch dasjahr gschtorbä, wär also so zimlich s'beschtä Adänkä gsi. -.-
Ou stimmt. Jo bi miar wer de Typ in genau 1.239 Sekunda tot am Boda gläga!
Mann he, so Sacha machend mi aggressiv, sogar bi ma Chlota-Libli :mad:
Stell no äs Calanda näbädrah anä. §ugly
Keis Problem. :)
Ou stimmt. Jo bi miar wer de Typ in genau 1.239 Sekunda tot am Boda gläga!
Mann he, so Sacha machend mi aggressiv, sogar bi ma Chlota-Libli :mad:
Uf dä Schal ga isch ja no tolerierbar, aber ned ufs Trikot. Das choschtet Schweine-Gäld und isch eifach s'wichtigschtä, da gits nüt drüber. Isch sogar no signiert gsi. -.-
Keis Problem. :)
Oder doch liebär äs schöns Fäldschlössli. §ugly
Uf dä Schal ga isch ja no tolerierbar, aber ned ufs Trikot. Das choschtet Schweine-Gäld und isch eifach s'wichtigschtä, da gits nüt drüber. Isch sogar no signiert gsi. -.-
Jep, ungemein fies, so öpis. Grad verschüssa, dia Lüüt. :o
Oder doch liebär äs schöns Fäldschlössli. §ugly
Ne, das isch blöder, aber Calanda hani eh immer dahei. :)
Öi chammer jo ned ellei lah scho zeiged ehr wieder Präsenz als brüchtet ehr Usmarksamkeit wie der Ponti oder der Yrifa :rolleyes:
§ugly
So sorry dasi uf so alti Posts none Comment gibe aber dasch halt wenni zlang kei ziit han xD
Yeeeaaaah, dr Cheetah got au! :)
Mit de halbe Klass als Ahängsel, genau :p I hoffe numme mer chönnd no die Stunde vom fritig verschiebe....
es chömend so kiddys vo kei ahnig hend und nur wege einre vo dene 3 bands chämmend, und so hobby punks und susch so affe.. die channi eifach ni bruche...
Verbig mir o weiser, aber ich bringe ein solches Kiddie mit. Ich flehe (§danke) um Gande, auf den Knien und überhaupt §ugly
Nei de hemmer ebbe ned chönne dihei loh... voll Kommerz-Offspring-Freak aber was wotsch mache bimene knapp 15 jährige unter luuter 16/17ner? :rolleyes:
I fröi mi vorallem uf In Flames, Bullet for my Valentine, die ärzte und Apocalyptica live wird sicher au geil :cool:
Het do zuafällgi eina Angst vor Spinna?
Denn gits do guati Nochrichta (http://www.bluewin.ch/de/index.php/25,42820/Invasion_der_Riesenspinnen/). :)
Joh, merci! und wieder wirds ziit füren grössere flügetätscher (läck isch das en usdruck §ugly)
De goh mol is TuS... dete schliche die amigs ume :p
Wie schön morn channi sogar usschlofe well de Chemielehrer - zumindescht offiziell - anere witerbildig oder so eppis isch... vermuetli wird er eifach none kater vo hüüt obe ha und het öis da fründlicherwiis scho mitteilt...
Öi chammer jo ned ellei lah scho zeiged ehr wieder Präsenz als brüchtet ehr Usmarksamkeit wie der Ponti oder der Yrifa :rolleyes:
§ugly
Miar hend wenigstens es Thema wo mer beidi Ahnig hend (i han zwor a chli meh^^).
So gits spannendi Diskussiona, und wenns eu nid interessiart, müander jo nüt läsa vu Ishockey, es zwingt eu keina. :o
So sorry dasi uf so alti Posts none Comment gibe aber dasch halt wenni zlang kei ziit han xD
Mit de halbe Klass als Ahängsel, genau :p I hoffe numme mer chönnd no die Stunde vom fritig verschiebe....
Verbig mir o weiser, aber ich bringe ein solches Kiddie mit. Ich flehe (§danke) um Gande, auf den Knien und überhaupt §ugly
Nei de hemmer ebbe ned chönne dihei loh... voll Kommerz-Offspring-Freak aber was wotsch mache bimene knapp 15 jährige unter luuter 16/17ner? :rolleyes:
I fröi mi vorallem uf In Flames, Bullet for my Valentine, die ärzte und Apocalyptica live wird sicher au geil :cool:
Oo, aber bisch nid zuafällig du de 15-jöhrig Offspring-Kommerz-Kiddie?? :cool:
De goh mol is TuS... dete schliche die amigs ume :p
I weiss scho, hesch dia priisa Sarkasmus in dem Post nid verstanda, hä? :p
Miar hend wenigstens es Thema wo mer beidi Ahnig hend (i han zwor a chli meh^^).
So gits spannendi Diskussiona, und wenns eu nid interessiart, müander jo nüt läsa vu Ishockey, es zwingt eu keina. :o
Hanni au ned :D Aber überfloge... zum Teil wärs jo scho Zitatethread würdig aber für da müesstis übersetze §ugly
Oo, aber bisch nid zuafällig du de 15-jöhrig Offspring-Kommerz-Kiddie?? :cool:
HEI THÖDI! Du chasch mer einiges a chopf rüere aber das ned :mad: §ugly
I weiss scho, hesch dia priisa Sarkasmus in dem Post nid verstanda, hä? :p
Ähm... zlüügne wär glaubs zwecklos? :p *rot wird*
Spielplan Saison 08/09 (http://www.nationalleague.ch/NL/spiele/de/spielplaene_nla.php)
§ice§ice§ice§ice§ice
Jetzt isch grad dr Spielpal für di neu Saison usako!!!
Fritig, 05.09: Davos - Genf
Samstig, 06.09: Fribourg - Davos
@Strelok: 04.10: Kloten - Davos
HEI THÖDI! Du chasch mer einiges a chopf rüere aber das ned :mad: §ugly
Ok, sorry tuat mer Leid, i zahl dr am Greenfield es Bier! :D
Yezariael
19.05.2008, 16:38
Spielplan Saison 08/09 (http://www.nationalleague.ch/NL/spiele/de/spielplaene_nla.php)
§ice§ice§ice§ice§ice
Jetzt scho?O_ô Die sind ja genau so dure wie ihr beidi.
sorry gäl wäg urheberrächt nd so :D
aber dasch ja prutal was du da gmacht hesch :D hans eifach müesse ändere, fürs wohl vo de menschheit :D
§ice§ice§ice§ice§ice
EHC Chlotä! Mir sind widr da! Siegessicher, gnau wie jedes Jahr!
Schölölölölö!
Schölölölölö!
Schölölölölö!
EHC Chlotä! Mir sind widr da! Siegessicher, gnau wie jedes Jahr!
Schölölölölö!
Schölölölölö!
Schölölölölö!
Hend iar nid chli d Arschcharta zoga mit allna Uswärtsspiel am Afang?
Hend iar nid chli d Arschcharta zoga mit allna Uswärtsspiel am Afang?
Scheiss Schluefweg-Umbou halt, aber es gaht ja um d'WM. :C:
Scheiss Schluefweg-Umbou halt, aber es gaht ja um d'WM. :C:
Hehe, würs mi aschissa zerscht uf Zug, Lugano, Langnau, Ambri, Rappi und Bern go, bevor ds erschta mol dahei chasch spiela! :p
läck, wa für es verfickts scheiss wetter...
dä cool_gamer hät sich hüt wieder huere beliebt gmacht bi de lütlis do =D
läck, wa für es verfickts scheiss wetter...
Sogar do pissts :eek:
dä cool_gamer hät sich hüt wieder huere beliebt gmacht bi de lütlis do =D
Was hetter wieder agstellt?? :dnuhr:
Sogar do pissts :eek:
zum chotze, ächt... na ja, hauptsach am wuchenend isch schö, kollegin macht nämli grosses geburtstag-grill-besäufnis am fluss, wehe es pisst dänn... :rolleyes:
Was hetter wieder agstellt?? :dnuhr:
lueg mol in "etwas zum nachdenken" (oder so) thread ^^
Hehe, würs mi aschissa zerscht uf Zug, Lugano, Langnau, Ambri, Rappi und Bern go, bevor ds erschta mol dahei chasch spiela! :p
Pah, dänn gömmer halt zersch uf Scheiss-Lugano, figgät z'Zugoslvä und wüsched mit dä Berner Güngis dä Bodä uf. Ambri und Rappi händ dänn sicher Angscht. :D
lueg mol in "etwas zum nachdenken" (oder so) thread ^^
Er isch eifach geil.
Z.B. dia Ussag do:
Es heisst "der Arsch", nicht "das Arsch" :rolleyes:
§xlol
Pah, dänn gömmer halt zersch uf Scheiss-Lugano, figgät z'Zugoslvä und wüsched mit dä Berner Güngis dä Bodä uf. Ambri und Rappi händ dänn sicher Angscht. :D
Jo vu miar us, spötischtens am 4. Oktober chömend iar so richtig ufd Fressi über....rat amol vu wem? :)
So, ich stand mal mim eidgenössische Brüädär zur Siitä (http://forum.worldofplayers.de/forum/showthread.php?p=6257809&#post6257809). §ugly
Jo vu miar us, spötischtens am 4. Oktober chömend iar so richtig ufd Fressi über....rat amol vu wem? :)
Vo ois sälber bim Teschtspiel, churz bevor mir dä HCD usäm Schluefweg jaged? :D
So, ich stand mal mim eidgenössische Brüädär zur Siitä (http://forum.worldofplayers.de/forum/showthread.php?p=6257809&#post6257809). §ugly
mir schwizer sind wohl die einzige do wos wort "zämähalt" no kenned ^^
mir schwizer sind wohl die einzige do wos wort "zämähalt" no kenned ^^
Achänns gägä am coolio sini Gägnerin gaht bini immer däbi. §ugly
Yezariael
19.05.2008, 20:36
Ohhh wie gern würdi mitstrite. §ugly
Muen aber leider na e buech zemefassig über about a boy fertig abschribe. §ugly
Und das wird wohl na bis tüf id nacht ine ga.§cry Wieso muess das verdammte buech au 36 kapitel ha. :rolleyes:
Guat machend iar das. Helfend am cooli "was das Zeug hält"!
I hau jetzt nid au no mit irgend ema Blödsinn dri, suscht sind d Schwoba alzu underläga! :)
Miar Schwizer sind di gröschta!!
Vo ois sälber bim Teschtspiel, churz bevor mir dä HCD usäm Schluefweg jaged? :D
Jo genau das hani gmeint. :rolleyes:
I stell mer grad vor, dass i ds Chlota eina abschloh und am nöchschta Tag chumi ins Forum und du schribsch usem Spitol, du sigsch vu ma gstörta HCD-Ultra agfalla worda! §ugly
Neeei, i wür diar nia öpis zleid tua!! :)
@Yezariael: Klick (http://www.dieterwunderlich.de/Hornby_boy.htm#cont) ;)
Ich han aber ächt s'Gfühl, dass d'Schwizer da besser mitänand uschömäd als diä meischtä Dütscha. Lieht das dra, dass mir ä ethnischi Minderheit sind? ^^
Ich meine, sogar ich und dä Davoser Murmelifigger verstönd ois irgendwiä, das isch doch mindeschtens s'achtä Wältwunder. §ugly
Ohhh wie gern würdi mitstrite. §ugly
Muen aber leider na e buech zemefassig über about a boy fertig abschribe. §ugly
Und das wird wohl na bis tüf id nacht ine ga.§cry Wieso muess das verdammte buech au 36 kapitel ha. :rolleyes:
Tja... scheisse. §ugly
Jo genau das hani gmeint. :rolleyes:
I stell mer grad vor, dass i ds Chlota eina abschloh und am nöchschta Tag chumi ins Forum und du schribsch usem Spitol, du sigsch vu ma gstörta HCD-Ultra agfalla worda! §ugly
Neeei, i wür diar nia öpis zleid tua!! :)
Du weisch doch: Im Hass vereint... gegen Zürich! §ugly
Und d'Schwizer sind ned numä die Gröschtä, sie händ au diä Längschtä, vergässet das ned. §lehrer
Yezariael
19.05.2008, 20:54
@Yezariael: Klick (http://www.dieterwunderlich.de/Hornby_boy.htm#cont) ;)
Die site chani langsam in uns uswändig. Han si ned ma meh müse aklicke. §ugly
Zach isch muen si uf englisch schribe, han da au so e vorlag. :p
Nur mussi die abändere will all ander us de klass die glich bruched, und si mir bi mim schlechte englisch am wenigste abchaufe wür, dasi vo mir isch. §ugly
Und d'Schwizer sind ned numä die Gröschtä, sie händ au diä Längschtä, vergässet das ned. §lehrer
wow, da isch au nüd neus ^^
i mein, worum möged üs die andere europäer nöd sonderlich? XD
wow, da isch au nüd neus ^^
i mein, worum möged üs die andere europäer nöd sonderlich? XD
Well älei du scho halb Europa durägvöglät häsch? Wänn dä Thödi ned ä Fründin het und ich ned vill zbsoffä am Wuchänänd für so Zügs wär, dänn würdet überall in Europa chlini Eidgenossä umälaufä. Dä Yeza und dä coolio bildet dänn "Filialä" in Asiä und Amerika. §ugly
btw: So, ich gang no einä go heizä.
Yezariael
19.05.2008, 21:00
Was mich wender zu de Schlitsauge und unglücklich pigmentierte abschiebe? §ugly
Was mich wender zu de Schlitsauge und unglücklich pigmentierte abschiebe? §ugly
Ja, wieso ned? §ugly
Jedäfalls gani jetzt würkli no einä go züchä. Cya zämä. ^^
Yezariael
19.05.2008, 21:08
zieh schön, äh... prost. §ugly
Well älei du scho halb Europa durägvöglät häsch? Wänn dä Thödi ned ä Fründin het und ich ned vill zbsoffä am Wuchänänd für so Zügs wär, dänn würdet überall in Europa chlini Eidgenossä umälaufä. Dä Yeza und dä coolio bildet dänn "Filialä" in Asiä und Amerika. §ugly
da wär natürlich au ä möglichkeit, d weltherrschaft z überneh! ^2^
demfall, viel spass bim dünschte ^^
Yezariael
19.05.2008, 21:17
I wünsch der den vil spass, wenn de Balkan dra chunt. §ugly
Shipi witzt dezue:
Was isch de unterschied zwüsched ere Pizza und ere Shipi Frau?
Pizzas gits au ohni Pilz. §ugly
da wär natürlich au ä möglichkeit, d weltherrschaft z überneh! ^2^
Han nur no än trurigä Rescht gha. :(
I wünsch der den vil spass, wenn de Balkan dra chunt. §ugly
Shipi witzt dezue:
Was isch de unterschied zwüsched ere Pizza und ere Shipi Frau?
Pizzas gits au ohni Pilz. §ugly
Hey, rassistischi Witz sind ned luschtig. Min Grossvater isch im KZ gstorbä.
Er isch bsoffä vbom Wachturm gheit. xD
Nei Seich, mir sind doch kei SVP-Wähler. Obwohl...Yza... §ugly
cool_gamer_96
19.05.2008, 23:07
so, bin etz relativ lang mit mim unkel (het grad kei geld für e wohnig und lebt drum chli bi üs) dusse ghockt, händ bier trunke und über alti familiegschichte und kiffererlebnis i agyptische oasene gredet, han also leider kei neui hetzjagde meh uf mich eröffne chöne :(
han aber no e churzes meh oder weniger versöhnlichs statement abgä, mir wänds üs jo nid mit üserne dütsche fründe versaue..
Ich han aber ächt s'Gfühl, dass d'Schwizer da besser mitänand uschömäd als diä meischtä Dütscha. Lieht das dra, dass mir ä ethnischi Minderheit sind? ^^
chent au dra ligge, dass mir so zimli usnahmslos es rl hend, gern suufed und halt eifach äh schwizer sind und so
ich möcht do no amerke dass ohni funktionierendi verhüetigsmittel au scho par coolios ide welt umehüpfe würded :o
(natürlich worschinli öppe hundert mol weniger als chlini simis, abr immerhin)
Joe Black
20.05.2008, 08:50
OMG! Rofl........
Eine Geschichte zum Nachdenken....... Schwizer am Rule XD
Ha au no wälle mi Senf dezue geh, abr jetzt ischs glaub scho verbi^^
Nit unterkriege lo lüt, mir sind immr im rächt! ;)
Btw. Guets Mörgeli^^
chent au dra ligge, dass mir so zimli usnahmslos es rl hend, gern suufed und halt eifach äh schwizer sind und so
RL als Gägämittäl gägä schlächti Lunä? Genial, wieso bin ich da ned druf cho? :eek:
ich möcht do no amerke dass ohni funktionierendi verhüetigsmittel au scho par coolios ide welt umehüpfe würded :o
(natürlich worschinli öppe hundert mol weniger als chlini simis, abr immerhin)
Ned wänn dä falsch Igang verwütschisch. §ugly
OMG! Rofl........
Eine Geschichte zum Nachdenken....... Schwizer am Rule XD
Ha au no wälle mi Senf dezue geh, abr jetzt ischs glaub scho verbi^^
Nit unterkriege lo lüt, mir sind immr im rächt! ;)
Btw. Guets Mörgeli^^
Mir sind immer im Rächt.
btw: Ich bin so schnuffig. ^2^
Joe Black
20.05.2008, 09:24
@Strelok
( kei ahnig worum is nomol widrhol, fühlt sich maybe eifach guet a) Mir sind immr im Rächt!
Btw. jo du bisch so.... *hüstel* ( gayalarm) ....schnuffig XD
Btw. jo du bisch so.... *hüstel* ( gayalarm) ....schnuffig XD
Ich bin ned schwul. :o
Willsch än Prosecco? ^2^
Joe Black
20.05.2008, 09:29
Ich bin ned schwul. :o
Willsch än Prosecco? ^2^
Hani au net behauptet^^ De Alarm isch uf mini bestätigung bezoge gsi ^^
Nur ei prosecco? pöh! Da längt doch nit um mich umezbekoh
*schwule smiley suech* §knuff biddö^^
Hani au net behauptet^^ De Alarm isch uf mini bestätigung bezoge gsi ^^
Nur ei prosecco? pöh! Da längt doch nit um mich umezbekoh
*schwule smiley suech* §knuff biddö^^
Wiä wärs mitämä Candlelight-Dinner bi mir? §list
Es isch ächt schwär, immer so voll uf übertribä nett machä. §ugly
Joe Black
20.05.2008, 10:02
Wiä wärs mitämä Candlelight-Dinner bi mir? §list
Pöh wiä ifalslos.....Das khör i jede Tag vo dutzende type.....
Wo sind d kreative Männer......hütztag meint jede wo eine zum ässi iladet, das es gli sex git......Wiä wärs mol mit enere iladig zunere Romanitische Schiffsfahrt mit aschliessendem weekend ineme Wellnesshotel....§list
so total entspannt lot mer sich scho lichter umebekoh ;)
*wuaaaaaaääääääh ekligs gfühl bechunt* XD
Pöh wiä ifalslos.....Das khör i jede Tag vo dutzende type.....
Wo sind d kreative Männer......hütztag meint jede wo eine zum ässi iladet, das es gli sex git......Wiä wärs mol mit enere iladig zunere Romanitische Schiffsfahrt mit aschliessendem weekend ineme Wellnesshotel....§list
so total entspannt lot mer sich scho lichter umebekoh ;)
*wuaaaaaaääääääh ekligs gfühl bechunt* XD
Also das isch mär dänn scho zvill Ufwand, da gangi liäbär in Puff. §ugly
Joe Black
20.05.2008, 10:19
Also das isch mär dänn scho zvill Ufwand, da gangi liäbär in Puff. §ugly
IIIIIIh sone alte usgleierte Analtrakt mit alte stinkende brökeli vom letschte Stuhlgang go durepoppe?
Tja git lüt die stönd halt uf soöpis XD
IIIIIIh sone alte usgleierte Analtrakt mit alte stinkende brökeli vom letschte Stuhlgang go durepoppe?
Tja git lüt die stönd halt uf soöpis XD
Koprophilie? §ugly
Jedäfalls isch s'noiä Chlotä-Forum ufgangä und ich bin grad total happy. ^2^
Joe Black
20.05.2008, 10:31
Koprophilie? §ugly
Jedäfalls isch s'noiä Chlotä-Forum ufgangä und ich bin grad total happy. ^2^
à Wort wo i bisher nit kennt han^^ Wiki seit: (usgschribe wils lüt git wo links us fuhlheit nit aklicke und i will das es alli gsehn)
Mit der Koprophilie (von griechisch κόπρος, kópros – Dung, Mist, Kot und φιλία, filía - Vorliebe, Freundschaft) bezeichnet man den sexuellen Lustgewinn durch menschlichen Kot bzw. dessen Ausscheidung.
Gängige Bezeichnungen bzw. Codes für Koprophilie sind (Natur-)Kaviar (Abk. KV), Scat (englisch, aus dem Griechischen), Schokolade, Nutella oder Nougat.
Die Erregung entsteht dabei beispielsweise durch das Beobachten des Ausscheidungsvorgangs (Stuhlgang), den Anblick von Kot oder auch durch direkten Körperkontakt. Auch das Aufhalten des Stuhlgangs bis zum Kontrollverlust und den dadurch entstehenden Gefühlen kann zum Lustgewinn führen. Solche Kotspiele können rein auto-erotisch oder mit einem homo- oder heterosexuellen Partner praktiziert werden. Der eigene oder fremde Kot wird dabei häufig auf dem eigenen oder fremden Körper verschmiert.
Diese Neigung kann für einige Menschen auch bis zur Koprophagie, dem Essen der Exkremente, reichen. Aufgrund der Bakterien- und Pilzkonzentration im Stuhl birgt diese Sexualpraktik ein gesundheitliches Risiko. Menschen mit geschwächtem Immunsystem sollten vom Schleimhautkontakt mit Kot absehen.
Koprophilie wird als ein von der Norm abweichendes Sexualverhalten gewertet (Paraphilie). Daten über die Häufigkeit koprophiler Neigungen sind kaum bekannt. Obwohl eine gewisse Verbindung zu Urin-Spielen besteht, ist eine Neigung zur Urophilie nicht zwangsläufig, und Urophile interessieren sich in der Regel nicht für Kot-Spiele.
I säg, STRELOOOOK DU SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUU! XD
Freut mi das e neui Spielwiese gfunde häsch^^ also ufs Forum bezoge natürli ;)
@Strelok: I han gmeint du giengsch EIS gogge heize... wevell sind das gsi? Bi dere Ava/Sig-Combo sägi nume §danke dasses Adblock giit. §ugly
@gamer: *hust* PN *hust* :D
I säg, STRELOOOOK DU SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUU! XD
Freut mi das e neui Spielwiese gfunde häsch^^ also ufs Forum bezoge natürli ;)
Das Wort hani du dä Film "Zwei Mädchen und eine Tasse" kännäglehrt, ich bin nach däm Video schier go chotzä. §kotz
@Strelok: I han gmeint du giengsch EIS gogge heize... wevell sind das gsi? Bi dere Ava/Sig-Combo sägi nume §danke dasses Adblock giit. §ugly
Reg di ab, das durät ned lang. Usserdem benim ich mich im Schwizerclub no normal, oder besser gseit "wiä frühner". ^^
SCHEISSE! FUCK! GOTTVERDAMMTÄ SCHISSDRÄCK!
Ah, das hani brucht, scho lang nüm gschumpfä hüt. §ugly
Joe Black
20.05.2008, 14:00
@ Strelok
Schnuffig got ja no, das es i dä Sign usgschribe häsch au...aber es Weiblich ZEichen isch doch echt krankgruuuuuusig XD
Dä Film kenn i nit^^ Und irgendwie hani au nits bedürftnis de z gseh...nach dinere Usag :o
@ Strelok
Schnuffig got ja no, das es i dä Sign usgschribe häsch au...aber es Weiblich ZEichen isch doch echt krankgruuuuuusig XD
Tja, ihr wüsset, was z'tuä isch. Überzüget 20 Lüt, mich id d'Igno znä und ich stell dä alti Strelok widr här.
Dä Film kenn i nit^^ Und irgendwie hani au nits bedürftnis de z gseh...nach dinere Usag :o
Dä Inhalt isch, dass zwoi Frauä inä Tassä schissät und dänn gegäsitig d'Schssi im Gsicht verschmiärät und ässät.
Joe Black
20.05.2008, 14:23
Tja, ihr wüsset, was z'tuä isch. Überzüget 20 Lüt, mich id d'Igno znä und ich stell dä alti Strelok widr här.
Dä Inhalt isch, dass zwoi Frauä inä Tassä schissät und dänn gegäsitig d'Schssi im Gsicht verschmiärät und ässät.
Jo ne isch klar, eigentlich häsch doch nur d hoffnig dis schlächte raufboldschläggerassi image mit dem Hundimundiwuschelschnusselkack ufzbessere^^ i durchschau di :cool:
@ Komische Film
Dörf i froge wie lang de film got?^^ also.....stell mr grad vor wie zwei fraue sich rund 120 min scheisse is face schmiered und aspruchsvolli dialög debi führed^^
"Mhh...die ist ja noch warm..:"
"Ja..frisch vom Nachbarn..."
"Ach so....hat ja eine gute verdauung...:"
"Ja der isst oft bohnen...."
"Jaaa....das habe ich rausgerochen...."
"Echt jetzt? Ich rieche marzipan...."
"Hmmm.....schmiere es dir mal unter die nasenflügel.....riecht chinesisch..."
etc etc etc XD
Jo ne isch klar, eigentlich häsch doch nur d hoffnig dis schlächte raufboldschläggerassi image mit dem Hundimundiwuschelschnusselkack ufzbessere^^ i durchschau di :cool:
Genau. §ugly
@ Komische Film
Dörf i froge wie lang de film got?^^ also.....stell mr grad vor wie zwei fraue sich rund 120 min scheisse is face schmiered und aspruchsvolli dialög debi führed^^
"Mhh...die ist ja noch warm..:"
"Ja..frisch vom Nachbarn..."
"Ach so....hat ja eine gute verdauung...:"
"Ja der isst oft bohnen...."
"Jaaa....das habe ich rausgerochen...."
"Echt jetzt? Ich rieche marzipan...."
"Hmmm.....schmiere es dir mal unter die nasenflügel.....riecht chinesisch..."
etc etc etc XD
Kei Ahnig, ich han nach rund 10 Sekundä nöd witergluägät und au niemeh dänä gsuecht.
Was hend iar denn do für a Thema?? :eek:
Ich meine, sogar ich und dä Davoser Murmelifigger verstönd ois irgendwiä, das isch doch mindeschtens s'achtä Wältwunder. §ugly
Das isch echt Wahnsinn. Aber irgendwia glich geil :)
btw: i muas jo no mini HCD-Kollektion posta. §wink
läck strelok, wa hesch du gsoffe/graucht/whatever...? :eek:
die combi isch.... ääähhhhh... andersch.... XD
Yezariael
20.05.2008, 18:53
Hey, rassistischi Witz sind ned luschtig. Min Grossvater isch im KZ gstorbä.
Er isch bsoffä vbom Wachturm gheit. xD
Nei Seich, mir sind doch kei SVP-Wähler. Obwohl...Yza... §ugly
Kenni. De isch us de Zit wo Fuss no mit tz gschribe worde isch und Schwan mit z. :o
Und nüd gege d svp. Wobi i de schrott wos momentan um d schlumpf dure ziehend au ned verstah chan. Sölleds die doch im Bundeshus hocke la und sich wider uf Politik Konzentriere.
Wie zB. um d Abstimmig umd Ibürgerigs intizative oder so.
Zu dere hani überigens letzti ide Zitig e Azeig vo de Linke gseh. I muen sege, die isch genau glich primitive ebeni wie d plakat vo de svp.
Das Wort hani du dä Film "Zwei Mädchen und eine Tasse" kännäglehrt, ich bin nach däm Video schier go chotzä. §kotz
Du erinnerst mi a sache, wo i gern wür vergesse...
Han überigens grad es chlises insekt wo uf de innersite vo mim bildschirm am umewandere isch. §ugly
So Strelok, das sind mini Pics, het leider nid alles uf einem Bild Platz ka...
DSCN0141.JPG (http://upload.worldofplayers.de/files/DSCN0141.JPG)
DSCN0142.JPG (http://upload.worldofplayers.de/files/DSCN0142.JPG)
DSCN0143.JPG (http://upload.worldofplayers.de/files/DSCN0143.JPG)
DSCN0144.JPG (http://upload.worldofplayers.de/files/DSCN0144.JPG)
---> natürlich mit em gwünschta Calanda. :D
Hey Jungs, wännär im Herbscht mal Luscht uf geili Musig händ, dänn gönd am 1. Oktobär uf die 8i (abig natürli ^^) is Dynamo z'Züri. Dänn isch Loikaemie live am Spillä. ^2^
Ich sehe euch mit Möhren in der Hand.
Ich lese eure dummen Sprüche an der Wand:
Freiheit und Rechte den Tieren.
Ich sehe eure Herzen nach Rache gieren.
Ich liebe Rouladen vom Rind!
Ich liebe Schnitzel vom Schwein!
Ich liebe Keulchen vom Huhn!
Was hat denn das mit Quälerei zu tun?
Ihr ernährt euch von Tofu, Getreide und Möhren.
Der blosse Gedanke daran, bringt mich zum röhren.
Mann, lasst uns in Ruh' mit eurer Kacke,
ihr leidet doch nur an einer Wohlstandsmacke!
Millionen Halme von Getreide auf dem Feld
Sterben täglich grausam auf der Welt
Doch eines Tages werd' ich sie rächen
Ja, dann bin ich ein grosser Held
Das isch echt Wahnsinn. Aber irgendwia glich geil :)
Mir sind kei Zürchär,
kei asoziali Zürchär.
Mir schlönd kei Frauä ab
und schlafäd ned ufäm Bahnhofsklo!
§ugly
läck strelok, wa hesch du gsoffe/graucht/whatever...? :eek:
die combi isch.... ääähhhhh... andersch.... XD
Du bisch so süäss. ^2^
Kenni. De isch us de Zit wo Fuss no mit tz gschribe worde isch und Schwan mit z. :o
Und nüd gege d svp. Wobi i de schrott wos momentan um d schlumpf dure ziehend au ned verstah chan. Sölleds die doch im Bundeshus hocke la und sich wider uf Politik Konzentriere.
Wie zB. um d Abstimmig umd Ibürgerigs intizative oder so.
Zu dere hani überigens letzti ide Zitig e Azeig vo de Linke gseh. I muen sege, die isch genau glich primitive ebeni wie d plakat vo de svp.
Ich säg ja, d'Parteiä sind än abwsolutä Mischt, egal ob CVP, FDP, SVP, Grüäni odär d'Toläranzfaschistä vodä SP. :dnuhr:
Du erinnerst mi a sache, wo i gern wür vergesse...
Han überigens grad es chlises insekt wo uf de innersite vo mim bildschirm am umewandere isch. §ugly
Das hani bim Schaffä mal gha. Ich han dä Flatscreen und s'Insäkt dänn mitäm Chugi durchbohrt. §ugly
So Strelok, das sind mini Pics, het leider nid alles uf einem Bild Platz ka...
DSCN0141.JPG (http://upload.worldofplayers.de/files/DSCN0141.JPG)
DSCN0142.JPG (http://upload.worldofplayers.de/files/DSCN0142.JPG)
DSCN0143.JPG (http://upload.worldofplayers.de/files/DSCN0143.JPG)
DSCN0144.JPG (http://upload.worldofplayers.de/files/DSCN0144.JPG)
---> natürlich mit em gwünschta Calanda. :D
Scho no scheisse, wänn s'Calanda seinzig schönä uf dä Bilder isch. §ugly
Nei, ich finds guet, ändlich ächli Fankultur da innä. :D
Du bisch so süäss. ^2^
du bisch jo wieblich... und findsch mi süäss!! :eek:
figge...??
du bisch jo wieblich... und findsch mi süäss!! :eek:
figge...??
Als Frau muän ich da natürlich äs Statement abgäh, wo dä Emanzipation grächt wird. :o
Ich ligg obä. §ugly
defür dörf i aber mol vo hine! =D
defür dörf i aber mol vo hine! =D
Ich aber au. §list §ugly
du bisch ä zimli versauti bitch.... da macht mi gad no geiler...! XDD
Ich chum halt immer über, was ich will. Ich han übrigäns kei Underwösch ah. ^2^
uuuha, geil! treffe mer üs mol für en quickie? ^2^
scheisse wend d moderation wüsst wa mir do für schrott zämäschriebed o_O
So jetzt aber ihr zwei turtelschwizer!
ich als (möchtegern) schwizermod mues da für ornig sorge! er regled das gfäligst per PN oder im icq, msn, skype, mirenda, teamspeak, oder was au immer!
klar? guet. sowit vo mir, euem Mod ^^
wäri ned en guete mod? fasch wie de hürnü^^
uuuha, geil! treffe mer üs mol für en quickie? ^2^
scheisse wend d moderation wüsst wa mir do für schrott zämäschriebed o_O
Klar, aber vorhern gömmär aber no än Film go luägä. Oder mir luägät ä DVD, wie wärs mit Pretty Woman? ^2^
Ach, ich han scho schlimmärä Scheiss botä. §ugly
So jetzt aber ihr zwei turtelschwizer!
ich als (möchtegern) schwizermod mues da für ornig sorge! er regled das gfäligst per PN oder im icq, msn, skype, mirenda, teamspeak, oder was au immer!
klar? guet. sowit vo mir, euem Mod ^^
wäri ned en guete mod? fasch wie de hürnü^^
HEY! "Hürnü" is a protected Trademark of the DKV/Strelok Corporation.
Idä EULA heissts ganz klar:
Zuwiderhandlung wird mit zügellosem Analverkehr bestraft.
Du öh, jetzt bisch gad zimli spitz he? ^^
die ander...
ps: bin debi ^^
übrigens, de thread wir au vo de mods agluegt, und so schlecht verstönds eus gar ned wies immer düend ^^
Yezariael
20.05.2008, 19:45
la mi rate, s einte het uswürkige ufs andere. §ugly
Das hani bim Schaffä mal gha. Ich han dä Flatscreen und s'Insäkt dänn mitäm Chugi durchbohrt. §ugly
Super i han ke lust min Bildschirm z schlisse. Wobi das Viech neft ebe scho andersch. §ugly
*Dummi aspilig uf em Strelok sin alte name* §ugly
übrigens, de thread wir au vo de mods agluegt, und so schlecht verstönds eus gar ned wies immer düend ^^
Ich weiss, ich han ja bidä medi agfröget gha, ob dä Schwizerclub undär diä noi Sprachäreglig fallt. Dä James Bond z.B. verstaht ois ja ohni Problem (au wännär än Basler isch §ugly).
la mi rate, s einte het uswürkige ufs andere. §ugly
Wiä chunsch nur druf? §ugly
Klar, aber vorhern gömmär aber no än Film go luägä. Oder mir luägät ä DVD, wie wärs mit Pretty Woman? ^2^
egal, hauptsach i dem film wird bumset... :o
thema wechsel:
sterlok, wend unterwösch ahettisch, wie gsächt si us? §ugly
a alli andere, sinder sicher das si e sii isch?
Yezariael
20.05.2008, 19:53
Ja i bin mer sicher das er e si isch. §hhmpf
So e frechi behauptig cha au nur vorem türk cho. :o
egal, hauptsach i dem film wird bumset... :o
Wieso im Film, das chömär doch nachhär no noimäd andersch gnauer "behandlä". ^2^
sterlok, wend unterwösch ahettisch, wie gsächt si us? §ugly
blau-wiiss-rot :dnuhr:
Sie wüssäts alli. ^2^
wer isch türk?
Yezariael
20.05.2008, 19:57
wer isch türk?
ka wer sött türk si?
han de ned ganz chekt, sorry ^^
Wieso im Film, das chömär doch nachhär no noimäd andersch gnauer "behandlä". ^2^
stimmt au wieder ^2^
wo wötsch es mache? bett? sofa? chuchi? :gratz
Yezariael
20.05.2008, 20:02
han de ned ganz chekt, sorry ^^
i au ned duet mer leid. §ugly
Ne, han irgendwo in erinnerig ka, das du türkische abstammig bisch und ehm ja, svp §ugly
Eh ne ich mach ab und zue ma gern e beschuldigung wo uf herkunftsland bezoge isch. Isch ned sonderlich ernst gmeint und scho gar ned i dem Fred. xD
nei bin ned türk ^^
chan aber guet türkisch :D
Götünü Sikerim
Amina Korum
Senin Annen Bir Orusbu
Senin Baban Bir Pitsh
Eshek
Esholeshek
nerdesin?
Saol
Lütfen
^^ die obere sechs sind so alltagsbrüchlichi (<- gids da wort? ned he?)
und die zwei undere sind : danke und bitte (wen um eppis bätte wird ^^)
nerdesin? = wo bisch?
ah und:
Götveren ^^
Yezariael
20.05.2008, 20:10
aha
Und woher hesch du die türkisch Sprachkenntnis?
Die einzige Wörter wo i ma uf Türkisch, Albanisch und Bosnisch glernt han, sind fluechwörter gsi. §ugly
stimmt au wieder ^2^
wo wötsch es mache? bett? sofa? chuchi? :gratz
Wieso ned grad im Husigang? Ich wartä ned so gärn.
aha
Und woher hesch du die türkisch Sprachkenntnis?
Die einzige Wörter wo i ma uf Türkisch, Albanisch und Bosnisch glernt han, sind fluechwörter gsi. §ugly
ich au ^^
Götünü Sikerim
Amina Korum
Senin Annen Bir Orusbu
Senin Baban Bir Pitsh
Eshek
Esholeshek
Götveren
alles fluechwörter ^^
*huescht* adresse?
den machemers doch am beschte gad am bahnhof oder a dem ort, womer üs treffed, schiss uf de DVD ^2^
Yezariael
20.05.2008, 20:16
alles fluechwörter ^^
wieso hani die vermuetig ka? §ugly
Naja han die meiste wdr verhange.
Wart gschnell ev. chan mi nama as paar erinnere:
Meimun = Affe
Jebenti = Ich fi*ke
Da tschiftscha none = sött gleb jde kenne^^
Alles natürli nur so wie usgsproche wird, aso han ke aspruch uf gramatikalischi richtigkeit. §ugly
edit:
a eis nedfluechwort weisi au na
heide = wart (glaubs^^)
edit:
den machemers doch am beschte gad am bahnhof oder a dem ort, womer üs treffed, schiss uf de DVD ^2^
Den simmer bi: 2 Manns 1 DVD §ugly
wieso hani die vermuetig ka? §ugly
Naja han die meiste wdr verhange.
Wart gschnell ev. chan mi nama as paar erinnere:
Meimun = Affe
Jebenti = Ich fi*ke
Da tschiftscha none = sött gleb jde kenne^^
Alles natürli nur so wie usgsproche wird, aso han ke aspruch uf gramatikalischi richtigkeit. §ugly
a eis nedfluechwort weisi au na
heide = wart (glaubs^^)
heide = chum :D
Yezariael
20.05.2008, 20:18
heide = chum :D
crap fasch. :p Naja isch wenigstens idi richtig richtig.