Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : Dr Schwizerclub #15 ô.Ó
Hei Lütlis :D
Ganz erschütteret han ech weder mal in CH-Thread welle ineschriebe und merke, dass er zue isch xD... Naja, das no kein 15. git, werd ech de jetzt einfach mal so eröffne und hoffe, dass es mer keine übel nimmt *g*...
Ech ha gse, dass au en neue CT plant isch! Super, nor: Ech be a dene Date scho igruckt -_- ... Aber s'guete isch: Ech ben in Payerne stationiert und Bern lit eh of mim Heiwäg. Ech werd vellecht im Kampfazog bi euch verbiiluege XD... Mal gugge. Wer chund denn alles vo euch Lütlis? Hoffe er werdet zahlrich si und es wird weder so luschtig wie die letschte beide mal!
@Deanzer: Hey, d'Lokia isch jetzt i eusere Partnergilde in WoW ^^... Die sell au cho ;D ^^
Ghaenor Clavvius A
16.05.2006, 10:39
Wenn findet das Treffe eigentli statt? Und wo?
Und wo blibt dä schöni eröffenigspost? :p ne... zrugg zum thema.
Ich werd natürlich au wieder cho as CT. Wär schön, wennd au no chöntisch cho, denn ahleggi spielt jo kei rolle.
hehe... mir mönd jo au no luege wer alles d husufgobe gmacht hät und sin brötleskill verbesseret hät. ^^
@Ghaenor Clavvius A: Der offizielle Eidgenossen-CT #3! (http://forum.worldofplayers.de/forum/showthread.php?t=114802) Do sött alle dinne stoh, was mer wüsse mues. ;)
Ghaenor Clavvius A
16.05.2006, 12:10
hehe merci fuere Link.
Erroefingspost?
I mache das mau:
JUHU dr 15# isch erroefnet :p
Captain Deanzer
16.05.2006, 13:08
nüme lang Lüt den isch Gothic3 dusse und den chömet vieli neui User is Forum und au viel neui Schwizer ^,...^
Und den lauft weidermal echlie meh i dem Thread.
Und vielicht nimmi de Pana mit as CT :D:D:D.
Den muss nurno de Munatius cho :p .
Nightfly
16.05.2006, 19:05
Sali lütlis!
Has entli au mal gschafft!:D
Danke no Sir Arthur!
Be etz gad mal chli am infos vom CT studiere.....tönd emel scho mal sehr entressant;)
Grüessli
aaaaah es git jo doch scho wider en ch-club... *shameonme* aber de ifüerigstext esch echli dörftig.. ;)
ich weis jo no das de eint oder ander do ine au schütze esch, drom hani wele fröge wes so usgseht bem Fäldschüsse? Esch jo das wocheänd, mir hents huere loschtig.. ha zwar höt dörfe zwei stond de domm warner spele aber easy am sonntig werd de nomal gschosse ond de fäldschlössli stech hani die woche scho gholt. :)
Kuscheltroll
22.05.2006, 15:11
@Munuzi
Schützäverein ? trainiersch scho fürs ds bundeshuus oder was söu das.:D
Und was söud das dass dä thread scho uf sitä drü isch mir hei immerhin äs CT z'planä.
Applejack
22.05.2006, 18:41
Ig ha da mole sone Frog beträff Militär^^
Ich liebe die feine Militärguetzli und Schoggi :) chamer die au Irgend wo choufe zumene guete Priis? oder hett grad öppert Militär dienscht und Brungdmer mit? das wäri na besser ;)
Ahh ja: Ich wirde zimli ischer in Zivi cho.... gaht de länger als de Mili Dienscht? udn guts döte au so Waffemech oder Laschtwagefahrer? oder gits das döte nöd?
MFG
Mercury
Captain Deanzer
22.05.2006, 19:58
Ich liebe die feine Militärguetzli und Schoggi :) chamer die au Irgend wo choufe zumene guete Priis? oder hett grad öppert Militär dienscht und Brungdmer mit? das wäri na besser ;)
Ahh ja: Ich wirde zimli ischer in Zivi cho.... gaht de länger als de Mili Dienscht? udn guts döte au so Waffemech oder Laschtwagefahrer? oder gits das döte nöd?
MFG
Mercury
lol ^^
bi eus i de Schuel isch mal sMilitär gse so für 3Monat...
det hends bi de Turnhalle irgenwelchi übeige gmacht kah.
Den hends i de Pause paar mal die Schoggi und Guetzli a de Chind verteilt :D:D:D....
natürlich isch nüt meh vo dem übrig ^^
und ich weis leider au ned wo mer das züg chan chaufe.. =/.
Nightfly
22.05.2006, 21:02
MFG
Mercury
Sali zäme!
Ja d Militär schoggi esch fein!.....Leckerlecker.........
Gang mal uf www.army-shop.ch !
Dete wersch fündig:D
Het e huffe glostigi sache;)
Grüessli Nighty
Applejack
23.05.2006, 17:18
Ohh danke §danke
hamemr grad mal e paar kauft :) das züüg isch mega fein :)
MFG
Mercury
Nightfly
23.05.2006, 17:33
@ dod-Mercury
Weg dire frag vom Zivi.........
I be selber im Zivi........da heisst nöm lang....mache etz füürwehr u de chani sege obi nu zivi wot odr nöm:D
Sevel wini weis gets im Zivi ned derekt e Mech oder so,aber i weis dases Baggerfahrer u Techzug get...
Am beste wartisch mal ab!gsesches ja denne:D
@Munuzi
Schützäverein ? trainiersch scho fürs ds bundeshuus oder was söu das.:D
Und was söud das dass dä thread scho uf sitä drü isch mir hei immerhin äs CT z'planä.
jo klar us keim andere grond söscht beni ih dem verein. ;) ha au scho rächt vel munition dihei bonkert... ben aso fliisig dra euse plan id tat omzsetze. :D
was die schwizer militär schoggi agoht, hani höt ghört das die agäblech so guet stopft.. aso wen er mol es stuehl problem hänt. :D:p
The King of Losers
28.05.2006, 13:55
*enwitzmach* sind ier all würkli so "huere banane" dass ier de thread uf de 3 siite scho vergammle lönd?^^ ok, ich bin ja au schuld§gnah^^ (nöd alles so ernst neh)
ps: mier werdet Weltmeister, oder meineder nöd?!^^
ps: mier werdet Weltmeister, oder meineder nöd?!^^
jo eh, den gehts bem fust en fernseh om söscht!!11
aber schwiizer on wältmeischter...? §xlol klar so wes das öberragende 1:1 gäge elfebeiköschte gmacht hänt, fantastisch gsi... :rolleyes:
ps: mier werdet Weltmeister, oder meineder nöd?!
Jojo, mer werdet Wältmeischter ond schtönd met Dütschland im Final:D §hehe :tanz: :tanz: §respekt
Träume töf mer scho....nor got dä Traum nie i erföllig!
Ech säg mer öberstönd dforrondi ond flüged denn met emene grosse Boge use.
Do cha eus au dä Yakin nöm rette.
Apropo: Was halted er vo däre Röckkegr vo ehm?
Hey maoe mäld di, wenn dä besch wo ech mein...
nor got dä Traum nie i erföllig!
S'tüscht
S'tüscht
Das hät jetzt müsse sie möh...
Wie i dä Schuel! Bi der tüscht alles. Säg lieber was du defo haltisch
als heschribe es tüscht!
lg an alli Schwitzer ond
hey möh...
§finger2 §finger2
Säg lieber was du defo haltisch
als heschribe es tüscht!
vo was öberhaupt ha de text ned so ganz tscheget:confused:
vo was öberhaupt ha de text ned so ganz tscheget:confused:
läse chasch doch oder? ;) sgoht emmer no drom öb tschwiizer wältmeischter werde...
en frog am rand: chamer bem bucheli oder söscht öperem en beschwerde wäg dem beschessene wätter ireiche? ok guet vellecht bem petrus.. aber de esch jo glaub grad ide ferie, neume wo secher warm esch...
en frog am rand: chamer bem bucheli oder söscht öperem en beschwerde wäg dem beschessene wätter ireiche? ok guet vellecht bem petrus.. aber de esch jo glaub grad ide ferie, neume wo secher warm esch...
Hmmmm....häsch dBeschwerde scho igreicht?
Jetzt esch nämli tSonne cho! Geil! Aber wäg dem werd dSchwitz ned besser.
Zwar guet gäg Italie gspellt, aber sie send keis Tornierteam!
Leider§cry
läse chasch doch oder? ;) sgoht emmer no drom öb tschwiizer wältmeischter werde...
sorry ech han dänkt das er weder öber öpis anders schnörid, esch ergendwie, för mech es betzteli, velecht verwerend gschrebe gsi
Kuscheltroll
06.06.2006, 14:57
Immmer die verwirrigä, um was geits jetzt hie eigentlech. Chum isch mä es paar Tag uf Maturreis gsi chunt mä numme nachä, was louft mit em CT?
Edit: Ig ha da grad ä passendä thread entdeckt.
snowspirit
06.06.2006, 19:11
Sid ihr alli so füesballfans? wärdet ihr die wm immer vorm fernseh mitverfolge? Ich uf jede fall nit, füesball isch en sport wa mer gar nix seit.
Bi isch iner schüel wird gwettet wer weltmeischter wird, da chasch uf jedes land setzte wa mitspilt. Aner EM hent so zwei!!! stuck zimli vill gäld gwunne.
*hust* Sitä 5 *hust* Also o chan das nöd witergoh. §kratz Hm... naja, emol äs Thema, wo zwor überall düre käut wird, aber trotzdem wör ich gern eueri Meinig wüsse.
Wie wit denked ihr, chömed d Schwizer? Lueged ihr überhaupt d Spiel, oder isch eu das schisse glich? Naja... öppis bessers fallt mir jetzt gad nöd ih. ^^
Also ich selber denke, dass es noch em Achtenfinal fertig isch. Usser sie werded Gruppe erschte. Denn chöntets is Viertelfinal cho. Wobi ich jetzt nöd genu weiss, uf wenn das wöre tröffe. Aber gege d Spanier hönds sicher kä Chance. Naja, luege tuen ich d Spiel sicher au, leider hocke ich am Mäntig am drü im Werkunterricht. -__- S Spiel Schwiz - Südkorea lueg ich ide Badi. Dötte wirds ufennere Linwand übertreit.
romulaner?
17.06.2006, 19:07
Gott Leute! Schreibt doch wenigstens halbwegs deutlich. .... Äh ... mei!
Yezariael
17.06.2006, 19:29
viertelfinal schafets hoffentli. Mit vil glück schaffer mers au id halbfinals. Also d'spiel luegi scho. Am letschte zistig (ja zistig nöd mäntig^^) bini de match is belvü go luege mit e par kollege. D'Stimmig isch mega geil gsi, obwohl keis einzigs gool gschosse worde isch. Mer hend au forka spiel am mäntig is belvü go luge, aber leider lönd üs die *zentrisiert* lehrer ned ga. (Mir hend am 3 no schuel) De nögst match gömmer den wider go luege.
Gott Leute! Schreibt doch wenigstens halbwegs deutlich. .... Äh ... mei!
lis du doch halbwägs dütlich, den verstasch es au.
Applejack
18.06.2006, 17:03
Sorry für die zwüsched frage rasch aber ich ha eifach ke ahnig meh woni sueche mues also forgi mol do^^
Ich will afange Schüsse mitem Sturmgewhr 90 (Schwiizer Armee Waffe) naja es git ja so Verein wo das möched aber ich ha ke ahnig wellä im Kanton oder Statd Zug zueständigi isch chamer da öppert hälfe? Ich will für 300m Distanze schüsse mit dem Gwehr.
Und cha öpert fu euch Romanisch Schriibe/rede? wenn ja bitte per Pn mälde ich brüüchti rashc öppert womer en text fu Düütsch uf Romanisch Übersetzt. danke
MFG
Mercury
Sorry für die zwüsched frage rasch aber ich ha eifach ke ahnig meh woni sueche mues also forgi mol do^^
Ich will afange Schüsse mitem Sturmgewhr 90 (Schwiizer Armee Waffe) naja es git ja so Verein wo das möched aber ich ha ke ahnig wellä im Kanton oder Statd Zug zueständigi isch chamer da öppert hälfe? Ich will für 300m Distanze schüsse mit dem Gwehr.
Ha, do besch be mir genau richtig. :D als jungschütz im zwoite johr chani dr säge das ab em 17 (oder au 16)läbesjohr jewils afangs johr en iladig vom schötzeverein us diner nöchi bechonsch. wen das ned dr fall esch gohsch am gschitschte uf gmeind goh nochefröge... aso went zu de jungschütze wetsch muesch glaub 17i sii oder ebe 16 weis nöm so gnau ond went noni so alt besch wördi eifach mol bem verein nochefröge. fast jedi gmeind müest en schötzeverein ha oder amel jede bezerk. we gseit gmeind go nochefröge oder im 111 alüte ond noch schötzeverein us dr region fröge.
patric 120
19.06.2006, 17:29
schwiz het 2-0 gwonä ole ole hop schwiz§troet §troet §prost §prost §rofl §rofl §5troet §5troet §respekt §respekt :tanz: :tanz: $tanz $tanz §klatsch §klatsch
Applejack
19.06.2006, 18:05
Ha, do besch be mir genau richtig. :D als jungschütz im zwoite johr chani dr säge das ab em 17 (oder au 16)läbesjohr jewils afangs johr en iladig vom schötzeverein us diner nöchi bechonsch. wen das ned dr fall esch gohsch am gschitschte uf gmeind goh nochefröge... aso went zu de jungschütze wetsch muesch glaub 17i sii oder ebe 16 weis nöm so gnau ond went noni so alt besch wördi eifach mol bem verein nochefröge. fast jedi gmeind müest en schötzeverein ha oder amel jede bezerk. we gseit gmeind go nochefröge oder im 111 alüte ond noch schötzeverein us dr region fröge.
Danke! :) naja bin erscht 15ni aber ha grad hüt erfahre das mini Kolege au schüüsed und die sind au15ni allso passt jetzt alles :)
JUHU SCHWIIZ 2:0 GWUNNE JUHU!!!! §troet §klatsch ^2^ :dup: §prost
Danke! :) naja bin erscht 15ni aber ha grad hüt erfahre das mini Kolege au schüüsed und die sind au15ni allso passt jetzt alles :)
mer chan au scho früehner afange, ich könne zwoi die hent au scho met 13i agfange ond send dem entsprächend guet (wobi guet no ontertrebe esch)... aber wen du jo bekannti hesch wo schüsse sött da kes prob sii, demfall fört zuekonft: guet schoss! ;)
was wm agoht.. vll. werd dschwiiz doch no wältmeischter?! :p
spam
http://www.modernsurf.com/spam/spamanm.gif
Applejack
20.06.2006, 20:32
Wee war heute das 1 mal schiessen! ABARTIG GEIL!^^ ich leibe es bei jedem Schuss mehr irgend wann platze ich vor freude.. (was für eine sauerei zum wegputzen xD)
MFG
Mercury
snowspirit
20.06.2006, 23:31
Naja, mim schieässe chani nit vil afa, ga sienta uf Interlake ga chlättre, isch es super gebiet, aber iner nechie hets ä schieässstand und dass isch dä halt zimlich lüt! Da fröisch die dä uf dä Mitag, wenns dä fer en par stund üfhert.
Aber jedem das Seine!
Ich hä hitte no d'lescht prüfig kä, more frie, am donnschtag dä d'notebekanntgab und dä ferie!!!! *freudentanzaufführ* Was mächet ihr ine Summerferie? Gäder eswo äweg, oder ga schaffe?
Applejack
23.06.2006, 06:38
Ja also nachde schuel jetzt na 3 Week bzw 2 Week Schule :)
Denn hani 3 Wuuche Ferie ide erschti gangi mit em DoD Clan 2 Täg in EU-Park und ide 2 Wuche isch ja WoG CT ;) und dide 32 eifach no Chill out ^^ und denn am 2 Aug. Schaffi denn :)
MFG
Mercury
muha, 2:0 :D
Achtelfinal..!
muha, 2:0 :D
Achtelfinal..!
unverdient...
unverdient...
ich mags ne gönne, sie hent sichs meh wie verdient! deför das dschwiizer nati emmer als schlächt bezeichnet werd/worde esch fendis gueti leischtig!
ich mags ne gönne, sie hent sichs meh wie verdient! deför das dschwiizer nati emmer als schlächt bezeichnet werd/worde esch fendis gueti leischtig!
naja, heute haben sie aber nix gemacht. das war mehr als nur lostlos, vorallem in der zweiten hälfte. über die anderen spiele kann ich nichts sachen, hab ich net angeschaut.
ich verzichte bewusst auf schwizerdütsche sproch...
Applejack
24.06.2006, 00:11
Gwunne isch gwunne würdi säge egal wies gwunne hend^^ ich finds geil dasmer wiiter sind :) ich meine jede döf mal echli glück ha :rolleyes:
MFG
Mercury
James Bond
24.06.2006, 08:06
Und sälbscht wenn. D Schwiz het als einzigi(!) Mannschaft an däre WM no käi Goal beko.
Yrifa ist doch nur beleidigt, weil die Schweiz damals die Türkei rausgeworfen hat. Wobei man bei der Aktion der Türken beim Rückspiel da mehr als froh sein sollte, dass die nicht bei der WM sind.
Applejack
24.06.2006, 12:18
Und sälbscht wenn. D Schwiz het als einzigi(!) Mannschaft an däre WM no käi Goal beko.
Yrifa ist doch nur beleidigt, weil die Schweiz damals die Türkei rausgeworfen hat. Wobei man bei der Aktion der Türken beim Rückspiel da mehr als froh sein sollte, dass die nicht bei der WM sind.
Da stimm ich dir 1000000000% zue! Nunja ich hoffe mir chömed is Final ^^ http://www.tweaker.ch/board/images/smilies2/swiss-ownz.gifhttp://www.tweaker.ch/board/images/smilies2/swiss-ownz.gifhttp://www.tweaker.ch/board/images/smilies2/swiss-ownz.gifhttp://www.tweaker.ch/board/images/smilies2/swiss-ownz.gif
MFG
Mercury
Yezariael
24.06.2006, 16:47
Da stimm ich dir 1000000000% zue! Nunja ich hoffe mir chömed is Final ^^ http://www.tweaker.ch/board/images/smilies2/swiss-ownz.gifhttp://www.tweaker.ch/board/images/smilies2/swiss-ownz.gifhttp://www.tweaker.ch/board/images/smilies2/swiss-ownz.gifhttp://www.tweaker.ch/board/images/smilies2/swiss-ownz.gif
MFG
Mercury
wen nöd no witer!§ugly
Mephistopheles
24.06.2006, 16:52
wen nöd no witer!§ugly
§ugly
hab a frog: wiavü kostn bei eich a kebab?
James Bond
24.06.2006, 17:45
In Basel kostet ein Dürüm Kebab (ess ich jeden Freitag ^2^ ) 8.50 CHF. Umrechnen kannste das mit dem Faktor 1.5. Also 1.5 CHF sind zirka ein Euro.
In Basel kostet ein Dürüm Kebab (ess ich jeden Freitag ^2^ ) 8.50 CHF. Umrechnen kannste das mit dem Faktor 1.5. Also 1.5 CHF sind zirka ein Euro.
be eus chostet de nome 7.-. au zbade, nei det chom en sogar no belliger öber bem vorzeige vom schüeleruswis. :D zdütschland hani mol en kebap gha för ergendwie 3-4euro, weis nöm gnau, de esch aber no rächt guet gsi... ergendwie hani etz honger.§gnah
Bi eus au sebe Franke ond dä esch den guet.....
Hät gern eine, es jetzt aber grad es Schnetzelbrot
So geil, die Dütsche Kommentatore sägid vorus, dass Schwiz of Italie im Viertelfinal chömed ond zo däm Spel das es äng werd.
Ech glaubs ned, die Dütsche händ meh ueversecht als ech, obwohl tschwitzer sackstarch send. Vor allem händ dschwitzer schöner als all Teams us dä achtelfinalspel gspelt.
Hoffentlech esch höt dä Senderos dä bi. Jo guet dä Djourou esch au en guete ersatz..
s'tüscht definitiv nöd
si schaffets bes is final gäge australie
ech weiss ech ha kei ahnig aber jäjo
Das hesch wörkli ned
Viertelfinal wördeds sech träfe glaub i..
s'tüscht definitiv nöd
si schaffets bes is final gäge australie
ech weiss ech ha kei ahnig aber jäjo
Gunslinger
26.06.2006, 18:21
Hi, bin zwar kein Schweizer, aber möcht mal meine Solidarität für euch aussprechen...hoffe die Schweizer Nationalelf gewinnt heute gegen Ukraine, ihr müsst schliesslich Italien im Halbfinale abfertigen! ;)
Gruß ins Schwizerland
Gunslinger
möp oO
de club gits au no? XD
aber leider (fast) alli alti user weg -__-
James Bond
26.06.2006, 19:40
Näi, die sin no do. Zumindest einig vom erschte Schwizerclub-CT. Du, dr Nirazul (k.nightmare), Deanzer, ich... Äh ok, vom Raveninblack und Mahagon hani in letschter Zit au wäder ghört no gläse.
In 20 Minute gohts los - Hopp Schwiz!!
jop gogog :D
i glaub mier gwünnid 2:1 ^^
naja, vom raven, mahagon und muni han i scho jenas lang nüt meh ghört oO
The King of Losers
26.06.2006, 22:56
neiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!
das chönds nöd mache!! Neiiii!§cry §cry §cry §hhmpf
tja da war der traum aus... ^^
zwe täg nach dem drama, hänt ir eu scho weder erholt? has no gröhlig gfonde we schnäll die aktione weder us de läde verschwonde send, fast so schnäll wes cho send.. ond das nome wäg dem huere wm gschess.
Dead Frank
04.07.2006, 17:08
Lüüt i ston immerno so viel täg danoch schwer unter schock! Schwiiz dussa! wia het das nu könna passiara!
Sind denn dia ukrainer alli no vo tschernobyl verstrahlt oder was! §cry §cry §cry §cry
Trotzdem werdi no dia ganzi Ziit z Album vom Gimma losa!!!!
jetzt reichts miar i heb uf frankrich denn i will dr sig da ganza portugiesa, dütscha und italiener an miner schual nit gönna! und das do bi miar kai franzosa git: viva la france (oder wia mas au immer schribt)
The King of Losers
01.08.2006, 15:51
heieiei! mier sötted eus all mal schäme! Mier lönd de schön thread eifach vergammle! Sogar am nationalfiirtig!
Also allne en schöne 1. august, trotz em füürwerkverbot (ja ich wohn in züri und die huere verdammt scheiss vixer (sorry§burn) müend s füürwerk verbüüter)
edit: aber ez schiffets ja, vllt hemmer doch na glück...wer weiss...
Erik Johannsson
01.08.2006, 15:56
ELFMETERSCHIEßEN!!!!!!!!!!!
vom rütlischwur wird heut gesprochen
damit unsere herzen pochern
wir sind edel wir sind rein
wir sind stolz eidgenossen zu sein!
edit @ oben:
du saftsack
Dead Frank
01.08.2006, 18:14
"Trittst im Morgenrot daher, seh ich dich im Strahlenmeer" :D
Jup, es isch erschta August!
Und zwar derbst paradox:
Z erst August Fürrwerk isch abgseit worda wells z trocha isch! Und es regnet! Naaai §gnah
Gemeinheit, dafür wirds irgendwenn anders verpulfert
Edit: Z Schwiizer T-Shirt isch so schön bequem :D
sry weni euchi patriotischi stimmig ned ganz nochevollzieh chan aber mer goht das klöpf uft nerve!! de ganz tag scho sit am morge früeh ond au scho die letzte täg, wär froh hätets es do au verbote, vll. hänts es jo aber das tuet jo die chlini shiter gofe ned devo abhalte...:rolleyes: ond morn mueni am halbi 5i ufstah, naja tue mer eifach ohretropfe ine ond de pamier alege, de gohts secher met schlofe. ^^ nehmt mi nor wonder we das ächt höt ufem rütli lauft met de glatzene hehe
trotzdem allne en schöne 1.augschte!!!11
The King of Losers
01.08.2006, 22:36
ja ich glaub s rütli isch hüt ruhig gsii. und ich han so e scheiss red vo ere dumme chue (leider e fründin vo minere muetter) müesse lose....grauehaft....
aber ja.
und bald isch es wieder verbii. und 1 jahr meh schwizergschicht:o
Redsonja
02.08.2006, 18:13
Ob me das würklich Schwiizer Gschicht nänne chan isch sehr frogwürdig, aber egal. Au de 1. Auguscht isch ä Glägeheit zum fridlich zäme sitze und i dämm Sinn hätter sin Zwäck au erfüllt.
Das mitem Füürwärchverbot han ich wunderbar gfunde. Ändlich mol ruä und nöd diä ganze sinnlose Umweltverschmutzig, wo d Ozonwert doch sowiso scho vil z hoch sind.
jojo aber so tönts wänn mol kein Mod i de Thread ineluägt...
wo sind:
RavenInBlack?
Mahagon?
Muni?
nighti?
007?
deanzer :scared:
alli tot oda was? sit dia vo de alta chclub nüm meh umma sind lauft do aber au nüüt meh :/
do muass öppis passiera^^
idea parat?:confused:
boring
che
Kuscheltroll
31.08.2006, 14:55
:D *Hust*
Hie ligt ja massig stoub. Es wird mau zit dä thread wider mau vom Meeresgrund ufä z'holä. ¨
wo sind:
RavenInBlack?
Mahagon?
Muni?
nighti?
007?
deanzer
tod si si äuä nid. Aber si chönnte sech ämu mau mäudä.
Auso het öpper es thema schusch fani wider a über z'militär z'redä de chnunnt der muni der scho mit sim bundeshuus-plan.
Hoi Kuscheltroll
Dä Deanzer han i grad vori imene Thread gese...
Ech han es Thema:
Was halted ehr vo dere Gschecht met dä Chend wo Chend düend vergewaltige oder messhandle?
Won ech das gläse ha hetz mi schier vom Stuel ghaue. Ech mei ni däm alter vo 11 han ech mech noni förs andere Gschlächt interessiert. Wie chömed die of so Gedanke?
James Bond
31.08.2006, 15:01
Isch dä nit 13 gsi? Ich finds jedefalls schrecklig. Und no schlimmer, dass dä jetz no frei ummelauft, wäl er jo no strofunfähig isch, oder so epis. Bi ächt sprochlos gsi, woni das gläse ha.
Eine esch 11 ond eine 13 gsi. Ächt abartig. Sie laufed no frei ome, aber ech glaub sie send vo dä Schuel gfloge. En Frog: was händ die öberhaupt anere 5 Jährige wölle mache? Das esch chrank!
Dfrog esch: Was passiert wenns älter send?
Händ die no en Zuekonft?
Wär ächt do sogar es erziiegs heim am beschte? ech weis es ned...
Kuscheltroll
31.08.2006, 15:08
auso sowit ig da ha mitbecho isch das ou scho vorhär mehrmaus passiert, so öppis hei d'jugendbehördä oder so gseit. Allerdings wird jetzt würklech ä risä sach drum gmacht. Ig weiss nid ob zuefall oder nid aber es si ja kosovo-albaner gsi und gli stimme mir über es gwüsses gsetz ab. Irgendwie chunnt mir das vor aus versuechä gwüssi lüt dä schlimm vorfau no z'verschlimmärä und für iri zwäckä usznüztä.
Won ech das gläse ha hetz mi schier vom Stuel ghaue. Ech mei ni däm alter vo 11 han ech mech noni förs andere Gschlächt interessiert. Wie chömed die of so Gedanke?
Lueg eifach ä biz üsi gseuschaft a. Z.B ä blick iz spätprogramm im fernseh sött scho längä.
jo das isch as schlimms thema -.-
i bi sowieso scho ufm guata weg extremist zwerda und do nomol an uslöser meh bah das kotz mi ah und dia punkis unterstützid no söttigi lüt no§burn §burn
aber überlegid amol:
was zeiged eltera/ kollega dena wenn scho an 11 und an 13 jähriger uf söttigi idea chömmid?:rolleyes:
che
und freut mi dass do au amol widr was lauft ;D
Auso het öpper es thema schusch fani wider a über z'militär z'redä de chnunnt der muni der scho mit sim bundeshuus-plan.
meinsch du mech demet? oder wer was muni? :D
die story us räzüns hani höt au serst mol rechtig metbecho wonis ide 20min gläse ha... hey be wörkli fast öbere gheit. ehrlech... do ghört mer vor es paar täg vo dem fall us östrich ond etz das... jede tag chasch zitig ufschloh lesisch derige scheiss. ich frög mi ächt ehrlech was met dene lüt lauft? ich chas mer eifach ned erkläre.. ond de no so en 13jährige, esch eifach abartig. sry weni da etz mue säge, aber öb 13i oder 30i.. so lüüt stellsch ad wand ond de esch fertig. egal we chrank as send (im senn vo chrank, geistig oder was au emmer), werom dene hälfe wo anderne släbe zerstöre?
egal we chrank as send (im senn vo chrank, geistig oder was au emmer), werom dene hälfe wo anderne släbe zerstöre?
Jetzt vorallem!!!:mad:
Ech mei ndas passiert jo mehrmols im johr.
Aber händ er scho sneuschte ghört?
die zwoi buebe händ das meitli scho öfters beläschtiged ond vor chorzer Zit hänts en Metschüeler in wald gschlept. det hänts ehm befole, dass er sech mues uszie ond dänn händs öber ehn pisst(uriniert)§kotz
Das esch eifach grusig!!!!!!!!
Ech hoffe, dass die zwoi nie en fröndin oder sosch öpis fendet. bi dere vorgschecht...
krass oO
also i merk mi ihri gsichter..... §burn
aber wiso tüands söttigi ni ussm land usawörfa? mim katapult überd grenza und ihra schwanz hinnanoh schüssa oder händ abhacka oder hoor buschwelwiis usazücha oder zahn für zahn mir zanga ussaziah oder ehna as säuribaad verpassa oder so öppis i hassa dia §burn
che
Dead Frank
04.09.2006, 18:18
Ech han es Thema:
Was halted ehr vo dere Gschecht met dä Chend wo Chend düend vergewaltige oder messhandle?
Also erstens:
Dr Blick lüüüüügt wideramol!!!
I wohna zwar wiit entfernt, aber kumma trotzdem mängmol nach Rhäzüns wos passiert isch und kenna d Täter und z Opfer persönlich, und i kann nu eis sega:
Es isch würkli passiert, aber zu andera Sacha:
die zwoi buebe händ das meitli scho öfters beläschtiged ond vor chorzer Zit hänts en Metschüeler in wald gschlept. det hänts ehm befole, dass er sech mues uszie ond dänn händs öber ehn pisst(uriniert]
Stimmt nit, isch vum Blick erfunda. Dia beidna sind totali idiota und ageber, miar hassend si alli, aber das wüssemer das es gloga isch.
Usserdem hend si z meitli nit schu vorher belästigt.
Dr eintem 13 hettis schu zuatraut, em andera 10 hetti das nia vu ihm denkt, glaubend miar da macht total nid dä Iidruck.
Usserdem halt i dia ganza Reporter vu TSO, Pro7, RTL und sus was nüm us, dia hend mi jetzt schu gnuag interviewt.
Usserdem gits jetzta es huara schlechts Bild vum schöna Rhäzüns!!!
aber wiso tüands söttigi ni ussm land usawörfa? mim katapult überd grenza und ihra schwanz hinnanoh schüssa oder händ abhacka oder hoor buschwelwiis usazücha oder zahn für zahn mir zanga ussaziah oder ehna as säuribaad verpassa oder so öppis i hassa dia
Heissisch du ganz zuafällig Christoph Blocher?
Das Züüg isch vor 3 Monat passiert und jetzt goht t Muater plötzli zum Blick, und dia nämmend das willkomma ah, zum säga: "Asylgesetz!"
Mi regts eifach nuno uf! §burn
Das Züüg isch vor 3 Monat passiert und jetzt goht t Muater plötzli zum Blick, und dia nämmend das willkomma ah, zum säga: "Asylgesetz!"
Mi regts eifach nuno uf! §burn
nei, bi numma pro blocher. han fürs gsetz gstumma im mom han i so aggro §burn
und gib mier dnummera vo dena wenn du dia persönlich kennsch das git an doppelmord§burn
The King of Losers
04.09.2006, 20:17
also ich wett au schnell öppis sege zum neue gsetz:
ich bin voll für s asylgsetz.
Leider, leider chani nanig abstimme....Schad, aber ich bin trotzdem defür.
Und s ander isch scho grauehaft schlimm.....Aber d welt wird immer meh so... Das isch au wegem internet und games und so. wos nuna gwalt giit....
Kuscheltroll
05.09.2006, 08:02
Mi regts eifach nuno uf!
nei, bi numma pro blocher. han fürs gsetz gstumma im mom han i so aggro
und gib mier dnummera vo dena wenn du dia persönlich kennsch das git an doppelmord
Schön das mä säch bi abschtimmigä nid i ruäh überleit und denn sini Wahl trifft sondern uf d'ufhetzi vom Blick lost. Wöu jetzt di zwöi diä tat begangä hei, (ig verteidigä di beidä nid nummä das das klar isch), söuä irgendwelchi anderi derfür büesssä, ä wunderbari lösig. Düemer doch aui usländer grad usä und machä ä nöiabstimmig vor schwarzäbach initiativä. Äs isch ja numä üsi wirtschaft wo zämäkracht. Trotz däm vorfau wirdi dergägä Stimmä schusch wärä mehreri lüt us mirä bekanntschft nid ir schwiz.
Usserdäm findis interessant das d'SVP immer für ä frei handu, marktwirtschaft etc. isch. sobaud aber lüt zu üs wöi cho arbeitä, und jobs übernäh wo ke schwizer wott! isch fertig mit dä liberalä ideä. Genau z'glichä im internationalä handu. Äs isch solang guet wis üs nützt.
Tut mer leid das ig jetzt villächt chli hässig tönä aber di SVP geit mir immer meh ufä wecker. Ig ha geschter so äs heftli vorä becho, mit ärä Wärbig für z'asylgsetz. Ä drogädealer afrikanischer härkunft sitz ufärä limousinä. Ä schinalsylant gseht us wiä ä araber etc. Und diä zeichnigä si für mi eifach veraugemeinend und diskriminiärä di nid kriminellä Afrikaner. U diä si sicher ir dütlächä überzahl.
The King of Losers
05.09.2006, 15:56
Das gsetz bringt nur vorteil!
Im moment chömmed jede tag ca. 2000 asylante mit em boot vo afrika uf spanie. und da sie ihre pass verbrennt hend, döfeds bliibe, will mer sie nöd uuswise chan... Und die chömed ganz sicher nöd us chriegsgebiet.
Und wenn du us chriegsgebiet chunnsch, denn döfsch au bliibe. Es eifachs zug-billet als bewiis langed scho.
Und dass sie nur chömed, wills da so verdammt vill bechömed, wenns de ganz tag nüüt mached, isch nöd ganz fair. Zum teil chasch der ja würkli überlege, öbs sichs ez na lohnt z schaffe, will du bechunnsch sehr vill mit de sozialhilf....
und klar ischs unfair, wenn mer kein mensch id schwiiz uswandere laht, aber die wo das wend, chönd immerna de normal weg neh, und mit pass id schwiiz cho, und es ufhentaltsgsuech stelle, spöter s bürgerrecht erwerbe ect.
Schön das mä säch bi abschtimmigä nid i ruäh überleit und denn sini Wahl trifft sondern uf d'ufhetzi vom Blick lost.
do hesch aber gschissa; han mi drüber informiert und dia tat het eigenti nüt mit minem entschluss ztue, han i scho vorher so gstumma ka!
ab er dass ma erst an schwiizer finda muass und erst nochher usländer, find i no guat, so goht d'rohta vor arbietslosi schwiizer zrug, denn werden dschwiizer zerst a stell übercho als dia "flüchtling". sep find i persönlich no guat.
dia kömmid do für asyl ohni jeglicha grund
weisch wia vil geld dia numma für asyluntersuachig im arsch gsteckt überchömmid?
mit ehm könntisch zjugoland easy as auto oder as restaurant öffna! (bewisa)
che
Kuscheltroll
06.09.2006, 15:44
ab er dass ma erst an schwiizer finda muass und erst nochher usländer, find i no guat, so goht d'rohta vor arbietslosi schwiizer zrug, denn werden dschwiizer zerst a stell übercho als dia "flüchtling". sep find i persönlich no guat
Ig findä mä sött di fäherigi person näh. Wemä für nä steu ä schwizer ohni bruefsabschluss het oder ä usländer wo d'sprach cha und ä Uniabschluss het würd ig nid unbedingt der schwizer näh.
weisch wia vil geld dia numma für asyluntersuachig im arsch gsteckt überchömmid?
mit ehm könntisch zjugoland easy as auto oder as restaurant öffna! (bewisa)
Ig weiss dases viu choschtet und das üses asylwäsä problem het. Aber das Gsetz findi nid diä richtigi lösig. Ig zahlä lieber meh stürä aus das lüt wider abgschobä wärdä und im heimatland umchö. Usserdäm wird sich z'problem nid bessärä, die abgwisänä touchä eifach unter und mir hei no weniger kontrollä über diä lüt.
Übrigens Jugoland kenni nid. Äs het ä Staat Jugoslawiä gäh wo zerkeit isch, aber d'bezeichnig Jugo findä ig diskriminierend. Wenn mer hie scho dikutierä chöimer das o probierä uf ä normali art z'machä. mi letscht post isch villecht hässig gsi aber nid verletztend oder beleidigend.
de thread glüet jo rechtig... aber au nome wen weder emol en abstemmig vor de tör stoht wos om osländer oder söscht so gspässli goht.
komischi sach.. :D
was die abstimmig agoht hani bisher no kei würkleche dorchbleck.. ha im momänt gnue anders ztue als mech no om sötigs zkömere. aber werd mi trotzdem no schlau mache ond den eventuell au abstemme.
vellecht chönt ehr mech jo chli ufkläre, aber bitte ned met ergendwelchem gschess vowäge stemm das ond das well den so ond so esch.. ich wot nor wösse om was öberhaupt be dere abstemmig goht, google fendet grad nüt gschiits oder ich be im momänt zfuhl zom rechtig sueche. :p
aber wenn er mech fröget, ok das macht niemer aber egal.. ^^ ich be för nedregeri stüre (!!) ond meh sozialhelf för die wos wörkli nötig hätte. besseri kontrolle be sozialhelfeempfänger, arbetslose ond iv träger. besseri igliderigsmöglechkeite för osländer ond au langziitsarbetslose, sgeht schliessli au schwiizer wo länger arbetslos send oder eifach sösch nie öpis fende ond den gern vergässe werde, genau au wes be osländer de fall esch.schloss ändli hocke mer all im gliche boot ond die obe use spele ehri speli..
mini 'wonschleschte' wär no om einiges länger, aber im momänt beschränki mi uf das.. :D
en schöne metenand
The King of Losers
06.09.2006, 18:00
Also es gaht drum, ganz grob gseit, de missbruch vom asylrecht z verhindere. Und das isch mit dem gsetz wunderbar gregelt. Die wo nöd us chriegsgebiet chömed, und nöd normal id schwiiz uswandered, die döfed ganz eifach wieder usegschosse werde. Aber die wo us chriegsgebiet chömed, die döfed bliibe. Sogar es Zugbillet als bewiis lang, dass du döfsch bliibe.
So werdet nur die bliibe, wos nötig hend und das findi au guet so.
Und wenn iiwandere willsch, denn chasch ja de normal weg gah mit ufenthaltsbewiligung, iibürgerig ect.
[...]
ich be för nedregeri stüre (!!) ond meh sozialhelf för die wos wörkli nötig hätte.
[...]irgendwie en widespruch. will mit weniger stüüre, giz au weniger sozialhilf... Oder wetsch öppe a de bildig spare?!
Aber ich bin au für weniger stüüre.
Das Gsetz isch absolut unmenschlich, ich hoffe uf jede Fall, dass es ned agnoh wird. Han mol en Artikel drübert glese, mein Gott...
Es Biespiel: Wenn es Asylante-Ehepaar i de Schwiiz lebt und d'Frau sich scheide loh wetti, wil de Ehemaa sie z. B. abschloht oder anderswiitig misshandelt, verlüürt sie mit de Scheidig automatisch au d'Ufenthaltsbewilligung. Goht's no?
Wobi i mich ned esooo guet uskenne mit dem Thema, han de Überblick echli verlore. Ich weiss nur no, dass es mi ziemlich gschüttlet hed, wo n i de obe erwähnti Artikel glese ha oder was i suscht no so mitbecho han (git i minere nöchere Umgebig es paar politisch sehr motivierti Lüüt^^).
Imho sind eusi jetztige Vorschrifte scho gnueg streng.
The King of Losers
06.09.2006, 19:40
voll nöd.
Jede mensch wo us chriegsgebiet chunnt, döf asyl bezieh. und denn chammer ihn so lang wie chrieg isch au nüme schmeisse. ganz sicher.
und die andere hend keis recht asyl z bezieh!
mer chan ja immerna de normal weg gah.
wo hesch de scheiss denn glese? im blick oder was?
ja sie sind gnueg streng. aber das het mit strengi nüüt z tue. will das isch eidüütig e verminderig vom missbruuch und kei iischrenkig.
Ich gseh ned i, wieso mer's überhaupt "vermindere" muess, d'Asylante-Zahle gönd jetzt scho zrugg.
Chum du mol us emene Kriegsgebiet oder emene Foltergfängnis und zeig dini Papier innert 2 Täg vor. Was, wennd keini hesch? Denn wirsch vor d'Grenze gstellt. Juhu.
Oder no öpis, Jugendlichi ab 12 Johr selled 9 Mönet oder sogar no länger igsperrt werde dörfe? "Beugehaft" oder wie mer das nennt... sorry, aber die Argument und das obe allei langet mer scho für es nei.
wo hesch de scheiss denn glese? im blick oder was?
De "Scheiss" isch im Tages Azeiger cho.
EDIT
Ah jo, d'Schwiizer-Chile (wo jo ned grad ned konservativ isch...) isch au degäge, wil es sich "ned mit de chrischtliche Grundsätz veriibare loht".
D'Schwiiz hätti, wenn's agnoh würdi, s'härtischte Asylgsetz vo ganz Europa...
The King of Losers
06.09.2006, 20:36
Chum du mol us emene Kriegsgebiet oder emene Foltergfängnis und zeig dini Papier innert 2 Täg vor. Was, wennd keini hesch? Denn wirsch vor d'Grenze gstellt. Juhu.
[...]
Ja, denn het ich es zug-billet, oder susch öppis. aber öppis hesch immer! Ganz sicher.
und de missbruuch muess mer strafe, will das illegal isch.
[...]
EDIT
Ah jo, d'Schwiizer-Chile (wo jo ned grad ned konservativ isch...) isch au degäge, wil es sich "ned mit de chrischtliche Grundsätz veriibare loht".
recht so! Es wird ja nur de missbruch verhindered, nöd de normali bruuch.
EDIT
würd i au guat finda! dia vor armi länder chömmid do hera, schaffid as paar jöhrli, göhnt zrugg i ihra kaff und lebid wia könig.
und wega istellig voma schwizer:
i finds guat, dass dschwiiz zerst luagt, dass ir ersta linia an schwiizer arbt überchummt und erst nochher an andera, will so hend deigenössa au a faire chance öppis zkreiga was sie au zguata hend.!
klar nimmsch nit an unquallifizierta schwiizer, han i au nia gsiet.
i mag dia usländer immer weniger i fanga sogar ah dia zhassa! so witt tribend dia di... gohsch i usgang voll chillig, tüands di ir gang apöbla blabla üsers revier fahr ab. LIEBER STEHEND STERBEN ALS KNIEND LEBEN säg i numma dazua!
dia chömmid do hera und meinid si chönnid üs ummaschupsa wias ihra gfallt, nit mit mier! solang sies aständig tüand, jo easy han i keis problem mti dena, aber sobalds mi numma dum aluagid oder über mi oder kollega lachid - bäng scho boga überspannt §burn
che
The King of Losers
06.09.2006, 21:21
@che:
:eek:
genau mini meinig. chasch gedanke lese?
und na e anderi sach, wo nüme vill mit asyl z tue het:
Bi eus in züri hend ja ez de striit weg de moschee oder so, wos baue wend.... Ich denke, das isch scho keis problem wenn mer so öppis baut, i de schwiiz, aber mal anders denkt: döfemier e chile döt baue? döfe mier? nei. eusi fraue döfed döt nöd mal autofahre. uf eus wird überhaupt kei rücksicht gnah.....Mier bechämted sicher kei sozialhilf über döt. ganz sicher. die würdet das nie mache.
Isch das denn fair, dass mier dene so vill gend, und die nur nemed, nemed und nemed? isch das fair?
@che:
:eek:
genau mini meinig. chasch gedanke lese?
und na e anderi sach, wo nüme vill mit asyl z tue het:
Bi eus in züri hend ja ez de striit weg de moschee oder so, wos baue wend.... Ich denke, das isch scho keis problem wenn mer so öppis baut, i de schwiiz, aber mal anders denkt: döfemier e chile döt baue? döfe mier? nei. eusi fraue döfed döt nöd mal autofahre. uf eus wird überhaupt kei rücksicht gnah.....Mier bechämted sicher kei sozialhilf über döt. ganz sicher. die würdet das nie mache.
Isch das denn fair, dass mier dene so vill gend, und die nur nemed, nemed und nemed? isch das fair?
boah krank!!!!!!!!
genau mini meinig überd moschee!!
sie wöttid do baua, döffit mier bi dena? nö
und üseri fraua wärid döt au igschrenkt
boa langsam freuds mi dass öppert wia i drüber denkt :D
ps: i ka würchli gedanka lesa (kei witz stimmt!)
che
The King of Losers
06.09.2006, 22:01
boah krank!!!!!!!!
genau mini meinig überd moschee!!
sie wöttid do baua, döffit mier bi dena? nö
und üseri fraua wärid döt au igschrenkt
boa langsam freuds mi dass öppert wia i drüber denkt :D
ps: i ka würchli gedanka lesa (kei witz stimmt!)
che
Simmer voll Meinigs-kollege.
Han ez grad huere freud drah^^
würd i au guat finda! dia vor armi länder chömmid do hera, schaffid as paar jöhrli, göhnt zrugg i ihra kaff und lebid wia könig.
und wega istellig voma schwizer:
i finds guat, dass dschwiiz zerst luagt, dass ir ersta linia an schwiizer arbt überchummt und erst nochher an andera, will so hend deigenössa au a faire chance öppis zkreiga was sie au zguata hend.!
klar nimmsch nit an unquallifizierta schwiizer, han i au nia gsiet.
i mag dia usländer immer weniger i fanga sogar ah dia zhassa! so witt tribend dia di... gohsch i usgang voll chillig, tüands di ir gang apöbla blabla üsers revier fahr ab. LIEBER STEHEND STERBEN ALS KNIEND LEBEN säg i numma dazua!
dia chömmid do hera und meinid si chönnid üs ummaschupsa wias ihra gfallt, nit mit mier! solang sies aständig tüand, jo easy han i keis problem mti dena, aber sobalds mi numma dum aluagid oder über mi oder kollega lachid - bäng scho boga überspannt §burn
che
Do chan ech mech nor aschlüsse.
Es esch es rächts Problem. Die lenge, vo mer us gse, händ eifach kei ahnig. Sie händ halt net so Problem met so Type. Bi eus esch das leider es sehr grosses Problem Ech sälber han scho gnueg erfahrig met so type ond drom ben ech au för das Gsetz. Ech well secher ned behaupte, dass ech all osländer hasse, aber die Type wo meinig si chönd met eus mache was wänd. Ond dezue düenz no d'schwitz beschempfe, obwohl sie i däm schöne Land läbid. Ech mein, eigentli esch jo Kriegszit im Balkan verbi ond trotzdem chömed no vell vo däne, oder ziend eri familie noche wo dänn gnau au so send.
Die aständige sölid denne blibe, gäg die han i nüt. Aber die wo so negativ uffaled wörd ech am liebschte ohne Wort i ehres Dräcksland zroggheie:mad:
Hey....ech well au en meinigsbrüeder si!!:D
han au grad huere Freud a eu zwoi^^
Edit: Mer gsets jo a mim Ava:D
The King of Losers
07.09.2006, 14:52
Ja ok, ab ez bisch au en Meinigsbrüeder.
Und ich hasse die au, wo dich eifach dumm ahfigged, nur, will du dur d strass laufsch, wo du gebore bisch und dur das land laufsch, wo dene so vill geld gend... Das gaht eifach nöd.
also:
JA zum asylgsetz!
Ok, das mit em Asylgsetz bringt's ned, do red i jo eh an e Wand ane. :) Ich hasse übrigens au alli Usländer will mi ab und zue mol eine blöd amacht... :o
Aber no zu de Moschee. Klar sind Chiletürm i muslimische Staate undenkbar, aber det herrsched au ganz anderi Zuständ! Diktature z. B. Zudem isch det dReligion viel enger mit em Staat und em Alltag verchnüpft als bi eus und d'Lag dementsprechend diffiziler.
Und wenn öper ned dere Meinig isch, chömer jo immer no mit guetem Bispiel als tolerante Staat voragoh...
Mich chratzt's jedefalls ned, wenns neb de Chile no es Minarett hed, so tolerant bin i.
jo aber tenk amol noh... mier ir schwiiz, sind sowieso numma kathoilika und reformierti (glaub i amol) also vu grund uf. und denn chömmid dia jugos vo x asowo hera mit ihra shice religion. und für wen würdit dia denn dia macha? richtig, fürd usländer.
20% usländer, jeda mönat vom lohn abzoga damit dia do si chönnid. in usgang, schlönds di als dankeshcön und klauid dier zportmonee und dnäbid verdieneds no mit droga deala.
und söttiga perversi lüt rennt ma no noh und baut muscheea damit sie sich wohl fühlid... also echt .l. '-.-' .l.
che
irgendwie en widespruch. will mit weniger stüüre, giz au weniger sozialhilf... Oder wetsch öppe a de bildig spare?!
dbildig isch zum teil eh grote schlächt ide schwiz! oder ok, das isch wohl wider vom jewilige kanton abhängig. woher söll mers gäld neh wen ned vo de stüre? tja, meinsch die geile sieche im bondeshuus schmeisse sgäld ned au söscht anderwitig usem fänschter? wets jo ned wösse för was döt jede rappe gnau usgeh werd...
das met dene moschee gsehni öbrigens echli met gmeschte gfühl. min sproch esch au lang emmer gsi: mer dörfte jo det au ke chele baue, leg emol es chrüz ome hals ond gang is moslemischs land.. went päch hesch wersch gsteinigst oder so. das hani lang au gseit... aber neume döre cha mer da eifach ned so vergliche. mer send es zivilisierts, westlechs land... lueget eu doch mol die länder a, vo dene mer red wen mer seit mer döfi dete ke chele baue.. die läbe no we vor 200johr oder was weis ich. spaar arbetskollege hänt letzi ergendwie gmeint: am beschte alles zue bombe... ond etz rotet emol was da förigi send? rechtig, osländer..!
ond ich well nor no säge, so spröch we: ich fange langsam a die osländer rechtig hasse send total denäbe. sorry, es macht eifach en huere schlächte idrock im forum allgemein wen mer da lest.
EDIT: shice be eifach zlangsam ^^... aber che, was esch de met de jude? meinsch dozemol hets ned die gliche diskussione geh wo säbe cho send...
ond ich well nor no säge, so spröch we: ich fange langsam a die osländer rechtig hasse send total denäbe. sorry, es macht eifach en huere schlächte idrock im forum allgemein wen mer da lest.
i hassa sie scho lang! je länger, je rechter je meh! und das vu rhäzüns hätt mi no witr führa im hass gschossa wenns aso witr goht lauf i mir glaza uma §burn
che
Yezariael
07.09.2006, 17:15
wow gar ned gwüsst wie viel rassieste mir da im forum hend. respect.:rolleyes:
meh säg i jetzt zu dem thema eifach mal ned, da das wo mir uf de zunge liegt eh nur zu ere verwarnig/bann füre würd.
Edit: (@che, Yezariael isch dezwüsche cho)
Jetzt hör aber mol uf, es sind ned alli Usländer so wie sie du obe beschriebe hesch. DSchwizer stecksch jo au chum alli in ei Topf. ;)
Und das mit de Glaze bringt's au ned, mit politische Extrem chunsch niened he.
wow gar ned gwüsst wie viel rassieste mir da im forum hend. respect.:rolleyes:
meh säg i jetzt zu dem thema eifach mal ned, da das wo mir uf de zunge liegt eh nur zu ere verwarnig/bann füre würd.
isch mier neu dass jugos a eigni rassa sind:rolleyes:
und i säga numma, was de meisti teil tenkt aber es nit zuagit. und wenn i wott könnt i seher no abiz extremer werda, han aber kei luscht sust gits widr jenstes diskussiona.
che
schlöhnt euch doch all gägesitig dgrender ih, de hämer rueh :D
ond vergess ned en bomberjage alege, ok im momänt es secher zwarm deför aber etz wörsch sie vellecht no chli gönschtiger öbercho als de im wenter. ;)
ne bomberjacka isch zwaarm xD und springer au nit...
post i mier [co]nsdap[le] shit und new balance schua dass machts au oO
The King of Losers
07.09.2006, 17:45
Also ich hasse nur die, wo dich dumm ahfigged, verbreche begönd oder eifach sozialhilf beziehnd, obwohl sie chönnted schaffe, aber da snöd mal versueched. ich han nie gseit, dass ich geg e "rasse" bin, also usländer us z.b. jugoslawie oder so.
en usländer, wo friedlich da isch, de stört mich überhaupt nöd. würkli nöd. aber die wo ich obe beschriibe han, die nervet mich so derb.
Und das chasch ja nöd als rassistisch bezeichne.
ich denke d meinige vo mine meinigsbrüedere sind die gliichi, oder?
jawoll han i doch gseit :)
und i han au gseit, dass jugos kei eigni rassa isch^^
wiss, schwarz, asiata usw. sind eigni rass, aber jugos sind au numma an volk also wär redit do vu rassismus?:rolleyes:
che
weisch we nänn ich aber die lüüt? ned öpe in erster linie osländer.. sondern ganz eifach schmarotzer! wer omehängt ond meint eifach so alles in arsch blose öberzcho esch för mech en taugenichts ohni zuekonft ond ziel.
aber weisch was wörkli strürigscht esch? wen en schwizer ufs sozi goht ond helf wet de werd er äntwäder hei gscheckt oder ufs rav. aber helf chont er niene öber. aber do liit dschold ned be dem osländer wo vor mer döt gsi esch ond dem 1000.- usghändigt worde send, sondern do liit schold ganz klar be dene obe use! wenn ich in albanie oder söscht wo chönt goh schmarotze ond alles wör öbercho wasi zom läbe bruche ohni öpis mache, meinsch wördis ned au probiere?! - aber halt, ich be jo ken schmarotzer! ^^ ich tue lieber öpis för mis betzli gäld, aber weis de au asis mer verdient ha
PS: sprenger send onbequem xD
The King of Losers
07.09.2006, 17:56
ja ich find au scho lang, dass euses system nöd wahnsinnig guet funktioniert. Isch so. Aber ez au mit de EU chömmer eifach nüme so vill mache.... ***** EU!
Sorry, aber isch mini meinig.
Und genau die schmarotzer hasse mier ja au. nöd eifach all jugos us prinzip.
dbildig isch zum teil eh grote schlächt ide schwiz! oder ok, das isch wohl wider vom jewilige kanton abhängig.
Jojo, d'beldig esch grotte schlächt...:rolleyes:
Drom ghöred mer au zo dä bescht beldete lüt, grad noch Schwede ond sosch no es Land(Wältwit!!!!):D
weisch we nänn ich aber die lüüt? ned öpe in erster linie osländer.. sondern ganz eifach schmarotzer! wer omehängt ond meint eifach so alles in arsch blose öberzcho esch för mech en taugenichts ohni zuekonft ond ziel.
Sorry, aber ech muess säge, i minere Omgäbig send das ebe d'usländer. Esch klar dass das ned öberall e so esch, aber bi mer scho. Dezue sends gwalttätig, händ die geilschte Chäre( ech frog mech emmer woher sie das händ!!!!!), ond gönd i allne Nochbere go züg chlaue. Döfsch kei Velo oder sosch öpis lo sto, alles werd gno. Wertvolls ond mängisch sogar dä ganz Garte usgrumt.
Dörum gets bi eus vell Nazis...ond das esch au scheisse, well es get alldauernd schlägereie zwösche jugos ond nazis. Vor allem im Näbedorf....es esch wörkli schrecklich. Ech blib jetzt halt meischtens duhei, lad e hufe kollege i ond mach met ene ego sufe ond rauche!!:D §prost
Jojo, d'beldig esch grotte schlächt...:rolleyes:
Drom ghöred mer au zo dä bescht beldete lüt, grad noch Schwede ond sosch no es Land(Wältwit!!!!):D
mag jo sii, aber werom ghör ich de emmer das en realabschloss en dräckwert esch?! ond we söll ich mer erkläre as eine wo ergendwie in zöri en sek b macht meh schuelstoff het as en realschüeler im ag?! das esch sgrotte schlächte!
händ die geilschte Chäre( ech frog mech emmer woher sie das händ!!!!!)
wies da möchet? ganz eifach.. wohne z zähte höch ih einere 3 1/2 zemmerwohnig ond schmeisset alles verdiente ih ein topf, ond abgseh devo heisst s zauberwort leasing! ich känne au es paar usländer wo das ebe so möchet... aber die schaffe ond wohnet halt met de familie zäme uf ängstem ruum ond sparet all zäme, so chönts au minimum 2-3 im johr "heifahre".
nor will mer inere omgäbig wohnt wos zo vel usschreitige zwösche nazis ond osländer chont mues ned heisse as öberall so esch! zögle wär vll. mol agseit ;)
snowspirit
08.09.2006, 17:47
Da isch mä gad mal churz nit da und der ganz Thred volgspamt :p
Hä jetzt nit alls gläse, aber es geit mal wider um d'üsländerabstimmig (mir chunt vor, dass rächt vil uber üsländer müess abgstimmt wärde...)
Ich stimme zweimal JA zu dem Üsländer- und Asylgsetz. Hä bis jetzt numme negativi erfahrig gmacht mit ex-jugoslave und dä gits no so vil schmarotzer, wa eifach en gsetzeslicka üsnitzent um hie z'wohne und sozialhilf beziehent! Da verliert d'schwiz rächt vill gäld!
Zur KOSA-Initiative stimm ich nei, will das nit meglich isch en gwinn üfztile wa so nit vorhande isch.
James Bond
08.09.2006, 18:02
Ich tendier im Momänt au eher zu JA, aber ich wird mi no stärker drmit beschäftige, bevori dr Stimmzettel usfüll.
snowspirit
15.09.2006, 18:25
Ich bi dische zieschtag aner uni und eth zürich gsi, wier hei en studieinformation kä. Isch no zimli interessant wenn mä gseht was mä als cha studiere...weiss aber no nit genau wasi will mache
Isch aber en zimlichi reis bis uf zürich 2h45...dä lieber uf bäre ga studiere
Applejack
28.09.2006, 11:37
Salü,
ich ha da mal sone Frg zur Schwiizer Politik bezoge jetzt mal uf Stadt Zug
Mir hend ja bald Gmeindrat's wahle nu es git ja die "neui" Partei SD (Schweizer Demokraten) sind ja no rechter als SVP oder was ich so kennä
Nun ja bi eus ide Arbets stell will genau de i Gmeindrat und het mich gfraget öb ich Stimmezellä will nur en Frag:
Wenn ich Stimem zellä tue für die Partei obwohl ich gar ned für die bin isch das schlimm bzw wird ich au en Werbe träger für die partei oder würkli numme en sone 0-8-15 Stimem zähler?
MfG
Ech sälber wörd säge, dass du "nor" en Stemmzähler besch, aber ech ben halt kei Fachma§gnah
Aber ech ha grad weder emol YouTube dorchstöberet ond ben halt of dä Pingu cho. Es esch en schwitzerdütschi fassig und es esch no en schöni Abwächslig:D
Müend aber gnueg lang luege, denn werds besser...
Do esch dä Lenk zom Felm!! (http://www.youtube.com/watch?v=UQno3WMbX0Q&NR)
Häd öbrigens öpper The Ringfing gse? Ech scho mehrmols ond ech fend ehn vo mol zo mol besser. Bim erschte mol han ech en no scheisse gfonde:rolleyes:
Liebi Grüess us em Aargau
ned luege ned luege ich tue mech jetzt omzieh.. ned luege :D
ich ha scho lang nöm so glacht.. wörklech huere geil :D
danke Various ond ebefalls gruess usem AG ;)
edit: pingu macht pardy... danke various die videos send göttlech ^^ no fascht besser as de ringthing :p
Yezariael
29.09.2006, 12:14
Do esch dä Lenk zom Felm!! (http://www.youtube.com/watch?v=UQno3WMbX0Q&NR)
lol. I chän d'macher vo dem video. Die sind mal mit mir id schuel gange. §xlol
wo sind:
RavenInBlack?
Mahagon?
Muni?
nighti?
007?
deanzer :scared:
alli tot oda was? sit dia vo de alta chclub nüm meh umma sind lauft do aber au nüüt meh :/
do muass öppis passiera^^
idea parat?:confused:
boring
che
Heydihouu!! :D
Läck isch das ä Ewigkeit sit her, sit de Post gschribe worde isch - und no viel länger isch es her, sit ich z'letscht mal öpis i das Forum gschribe han. Ganzi 10 Mönet..! Dotzemal no in SC 14. Bin fast chli verschrocke, dass das erst de 15. isch. Het nie dänkt, dass ich nach so langer Abweseheit doch no öpis in 15. chan poste. :) I de "Boom-Jahre" vom SC häds ja ein neue Thread pro Monet geh gha... ;)
Jaja, so vergaht Ziit. Han im Momänt nöd grad viel z'due gha, also hani dänkt ich luege da wieder mal verbi! :) Willi vermuetli viel gar nonig känne vo da inne nimmts mi vor allem wunder was us dene vom erste CT so worde isch?? De säb isch jetzt au scho wieder zwei Jahr her. Häds inzwüsche eigentli mal en wiitere, aständige CT geh?
Bin ja mal gspannt wies euch so gaht und ich nimme nöd a, dass es nomal so lang wird gah, bis ich mich wieder mälde! ;)
C ya
Hey du
Ha scho vell vo der ghört, aber besch wörkli lang weg gsi
Ha jetzt grad echli alti schwitzerclubs dorsuescht...
Send er ergendöpis wie en rechtige Club gsi... met Logo ond allem?
Das esch jo strub, höt esch es eifach no es glaber
Ech schlo vor, dass du denn dä neui Thread uf machsch ond echli alte Scharm ie brengsch
Öber was händ er öberhaupt gschnorrt, damet er so schnell die huere Threads gföllt händ?
@An alli: Was halted er vo däne Maskotchen vo Em 2008?
Ech fend sie huere verschesse ond förig. Do mached mer eus jo total lächerlech...lächerlecher als die Dütsche met ere happy-WM.
Wä..luegets a...ech glaub ech muess chotze§kotz
Do die grusige Maskottchen (http://img238.imageshack.us/img238/91/emmaskottchen16630elj4.jpg)
@Various:
Nänei, mir sind kein Club gsi. Händ eus eifach dur das Forum känne glernt. Und irgendwie häds do so viel z'diskutiere geh, dass mer di amel so schnell gfüllt händ. :) Wobi.., au damals isch nöd alles nume Gschids gschribe worde. ;)
Nette Gedanke, dass ich de neu chönt ufdue. Aber es wär unfair anderne gägeüber, ich han jetzt würkli lang nüt meh zum SC dezue biitreit. Vo dem her überlahn ich das gern öper anderem! :) Userdem wirds vermuetli scho no es Ziitli gah, bis de volle isch... Bi wellem sind eigentli dÖsis inzwüsche?? :D
Zu de Maskottli. Also bis uf die Namensvorschläg find ich die jetzt nöd mal so tragisch. Sie händ emel mit em Fuessball und de beide Gastgeberländer zdue, über dGstaltig chamer sich striite. Ich find eifach, dass mer das jetzt nöd z'fest dörf gwichte. So wichtig sind jetzt die au nöd. Han emel während de WM chum öpis ghört vom Maskottli.
wooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhooooooooooooooooooo MAHA IST BACK111111:D§danke §danke §danke §danke
jeah man was lauft? ;D
lang numm öppfis vu dier ghört! jetzt müand numma no dia alti membs on cho und denn goht post ab^^
naja, i luag au ni asooo viel im sc inna, kenna vllt grad amol 2 neui oder aso, oder ni amol das xD
jetzt muasch aber posta du luscha hesch ni amol 400 posts °_°
naja vo mina posts werdit täglich weli glöscht, zu krass xD
che
James Bond
02.10.2006, 17:24
Aha, seht me dr Mahagon au wider emol - do wärde grad Erinnerige an die Schnupftabak-Ilage wach :D
Und dr Che.. Do fallt mer no e "Jä was, jetzt sin dr scho fertig? Dä kläi Typ do au?" :D
So, und wider e bizli go Gothic 3 spiele *au do dr Nied schüre* :D
Und dr Che.. Do fallt mer no e "Jä was, jetzt sin dr scho fertig? Dä kläi Typ do
hä weiss num wo was isch gsi? XD
wieso hesch du scho g3? :eek: :confused: §cry
Ja isch einiges gloffe i dere Ziit. :) Und bi dir??
Chan leider nöd viel meh poste als i letschter Ziit. Die nächschte vier Wuche zumindest, muess morn in WK irucke... :rolleyes: Hmm, ich bin mer aber sicher, dass ich mal meh Posts gha han..! Isch das no vo damals, wo ihr euch mit vom RPG-Ring trännt händ oder sind mer da zuesätzlichi abhande cho?? :D
@Bond: Jaja hehe - sonne Schnupfsession wär scho wieder mal öpis feins! ;)
Dead Frank
02.10.2006, 19:23
hä weiss num wo was isch gsi? XD
wieso hesch du scho g3? :eek: :confused: §cry
Luag amol inder Gothic-Diskussion verbi... wia gera wär i doch au G3-Tester ^^
@Poste: hmm, bald sind ja wider Feria :D
Ech sälber wörd säge, dass du "nor" en Stemmzähler besch, aber ech ben halt kei Fachma
Aber ech ha grad weder emol YouTube dorchstöberet ond ben halt of dä Pingu cho. Es esch en schwitzerdütschi fassig und es esch no en schöni Abwächslig
Müend aber gnueg lang luege, denn werds besser...
Do esch dä Lenk zom Felm!!
Ganz lustig, t Sprüch sind abre fast alli vum kaydee klaut!
genau dsprüch!
do kenn i jenstes villi, au wenn i sälber ni schnupfa xD
aber maha, wia isch de spruch ganga mim negger'?^^
nya, han zu 95% numma rassistischi sprüch druf *hust*
@che: Denn wirds aber wieder mal Ziit, dass eis schnupfisch! Ohni Schnupf sind die Sprüchli nie so luschtig! :D
Jaja, a de Spruch chasch di also no erinnere?! ;) Aber äbe, de müemer da ja jetzt nöd unbedingt z'luut säge. :)
Also denn, muess ich mich bereits scho wieder verabschide. Vermuetli bis am Weekend! Weiss äbe nonig öbi Hei chan, aber ich gang jetzt mal devo us.
Bis denn!
Dead Frank
02.10.2006, 20:47
I lon nu unaständigs bim Schnupfa ussa...
Was luagend iar so?
Pah, N8...
Bin ja mal gspannt wies euch so gaht und ich nimme nöd a, dass es nomal so lang wird gah, bis ich mich wieder mälde! ;)
HEY :D
Do tauche sie alli uf os ehrne Löcher ;). Ja lang ischs her, und de SC isch wirkli vor sech he dümplet aber hey, anschinend gohts ja weder Berg uf, jetzt wo euse Schnupfler #1 weder do isch *g*...
Sowit ich weiss hets mal sone mini-CT geh mit de Redsonja u.a. (die setted ehr no vom CT#2 kenne, wo de Mahagon sech ja drückt het *g*)...
Isch sone Zuefall, han hüt ersch dänkt, luegsch weder mal, was so los isch ide Plauderecke und öbs de Schwizerclub no git ^^...
@James Bond:
Ech hasse dech sooo ,_, ...muesch mer unbedingt säge, wies so isch!
PS: Ben au go abstimme:
NEIN JA JA, wie's de Bundesrat gern gha het ;)...
Und zor Diskussion witer obe zom Thema Moschee boue: Ech han persönlich nüt degäge. Wenn scho d'Chile mit ehrne Türm ide Gegend stöhnd, denn stört eis Minarett meh oder weniger au nümme. Usserdem isches en schöni Glegeheit, anderi Kulture es bitzli kennezlerne. Denn wo es Kulturzentrum staht, det gits au Völkerverständigung.
genau dsprüch!
do kenn i jenstes villi, au wenn i sälber ni schnupfa xD
aber maha, wia isch de spruch ganga mim negger'?^^
nya, han zu 95% numma rassistischi sprüch druf *hust*
Jojo...ned nor du:D
Entweder rassistisch, patriotisch oder pervers
so send mer schnopfer oder dspröch halt emol.... s'esch halt en schwitzer Landkultur, euses schnopfe
"Fegge, fire rond om d'uhr, das esch schwitzer land kultur"
"Auf rotem Grund ein weisses Kreuz, wir lieben dich du schöne Schweiz,
auch rotem Grund ein sch...." ou, lo ech emol lieber, die wos känned, wössed wies witer got:D
Gruess us em Aargau
heute wird vom rütlischwuur gesprochen
damit unsere herzen pochern
wir sind edel
wir sind rein,
wir sind stolz, eidgenossen zu sein!
am beschta isch no immer:
an ne**er isch nit wiis, priis!
am beschta isch no immer:
an ne**er isch nit wiis, priis!
Am beschte?
do gets doch vell besseri
Ficken, feiern, Autos klauen
den J**** eins auf die Fresse hauen,
ab und zu mal randalieren,
scheisse an die Wände schmieren,
import, export hin und her
wir Freiämter sind ein geiles Heer.
Es get velli Versione devo, aber ech känn si so.
Oder kännsch dä?
Es war einmal ein Teddybär,
der ass milch und trank brot
und als er starb da war er tot:D
Do chönt ech no vell ufzelle, aber die meischte send ned förs Forum geignet. Raucht do no öper Shisha? Bi mer i dä Omgäbig rauched fasch all Jugendleche. Ond bi mer esch meischt sträf. Jedes Wocheend sufe, rauche ond schnopfe(ond au anderi Sache:D )
snowspirit
03.10.2006, 14:09
"Fegge, fire rond om d'uhr, das esch schwitzer land kultur"
Der geit anersch: "Schnupfen, saufen rund um die Uhr, dass ist Walliser Bergkultur" :D
da fallent mer no gad en par i:
"im migros gits alls zum halbe priis" sinnlos...
und en epis längere: "Eiger, Mönch und all die Grossen, wollten einst die Jungfrau stossen, sprach der Eiger will mich fügen, mir wird auch das Finsterarsch**** gnügen!"
Am beschte?
jo i meine, wenn an ne**er ir rundi hesch xD
isch bi annera feta gsi... mini schwö scho dobbe, i treffe au langsam ina. sie am igang am hänga und promt a schoggi ar pella ka oO
i gohn zu ihra hera und frog: hey, wer isch de ne**er?
de het asooo tum glauged xD
und sie hät de voll nit möga de net gnervt wiad sau. han i gseit, guat, gömmer as schnüpfli gi näh! mit ihm widr ir rundi, i schnupfspruch ussagloh.
de het no tummer gluagt
nochher hetn kolleg ihn vor meir gwart i wäri huora rassistisch und an fascho usw. de ischr abghaue. mini schwö erlichtered und spöter ischr widr uftaucht, het sie zwinga wölla mit ihm ir kischta oO
he han i fascht spitalrif gschaga ne mongo. nochher han i ihn nia meh gse xD
hoffa de het jetzt gmerkt wo de haas hi lauft^^
che
Naja, weiss ned öb i über die Gschicht schmunzle oder de Chopf schüttle sell. Mal abgseh devo, dass sie en typischi Proletegschicht isch, wommer scho tuusig mal a tuusig Stammtisch verzellt het, isch d'Message eifach dumm. Du betonsch ja schön, dass es en Neger gsi isch. Aber dass s'gliche mit eme Fascho passiere chönnt (vellecht in anderne Chreis), das isch der scho klar? Wie gseit, vellecht hesch ja eifach en luschtigi Gschicht welle verzelle, aber im Kontext isch es sehr unglücklich gwählt gsi. Ech be jetzt au ned eine, wo i allne Lebenslage politisch korrekt isch, aber settig Gschichte findi halt peinlich, welli d'Mentalität und d'Kultur dehinder kenne... Die Gsellschaft isch s'genaue Gegeteil vo dem, woni i mim Lebe erreiche möcht und die Lüt wo sech det inne pudelwohl fühled (jetzt ned dech agsproche che), die gönd mer doch chli gäg de Strech.
Naja, weiss ned öb i über die Gschicht schmunzle oder de Chopf schüttle sell. Mal abgseh devo, dass sie en typischi Proletegschicht isch, wommer scho tuusig mal a tuusig Stammtisch verzellt het, isch d'Message eifach dumm. Du betonsch ja schön, dass es en Neger gsi isch. Aber dass s'gliche mit eme Fascho passiere chönnt (vellecht in anderne Chreis), das isch der scho klar? Wie gseit, vellecht hesch ja eifach en luschtigi Gschicht welle verzelle, aber im Kontext isch es sehr unglücklich gwählt gsi. Ech be jetzt au ned eine, wo i allne Lebenslage politisch korrekt isch, aber settig Gschichte findi halt peinlich, welli d'Mentalität und d'Kultur dehinder kenne... Die Gsellschaft isch s'genaue Gegeteil vo dem, woni i mim Lebe erreiche möcht und die Lüt wo sech det inne pudelwohl fühled (jetzt ned dech agsproche che), die gönd mer doch chli gäg de Strech.
muhahahaha i han ghofft, dass aso öppis chunt :D
naja i hans ni 1000 mol verzählt, es wüssid genau dia wo dabi gsi sind und ier jetzt. isch mier numma grad zum spruch igfalla, wills das letscht mol isch, dass ihna agwendet han!
mier isch eigentli total glich, was ier vu minera istellig denkit, i bi aso und fertig.
und glich obs an negger gsi isch oder nit, eigetnli han i jo au nüt gega dia, aber meisti sprüch sind halt gega dia grichtet und sind (minera meinig noh) am lustigschta. au wenns an normala gsii wär, de mini schwöö aso bedrängt hätti , hättina gschlaga, sep het jetzt nüt mit rassismus ztua.
che
schriibet doch mol so as mers au uf eimol läse verstoht... huere bärner oder wasr au send :D:p
schriibet doch mol so as mers au uf eimol läse verstoht... huere bärner oder wasr au send :D:p
bündner 4life!
das isch a massivi beleidigung mitm bärner xD
ok bin zwar au oberländer aber easssy
che
bündner 4life!
das isch a massivi beleidigung mitm bärner xD
ok bin zwar au oberländer aber easssy
che
de halt.. böndnerfleisch :D;)
werom esch de bärner en beleidigong? emmer uf die arme bäre do.. hehe apropo rassestischi spröchli.. ich fende die spröch so geil wo kantonsbezoge send... im momänt fallt mer nome de iih: werom send bärner so langsam? ... damet zörcher no noche möget. :D
Sowit ich weiss hets mal sone mini-CT geh mit de Redsonja u.a. (die setted ehr no vom CT#2 kenne, wo de Mahagon sech ja drückt het *g*)...
Was heisst da drückt?? ;) Bin det im Militär gsi und denn chamer nöd würkli guet säge, wenn dass mer wot frei ha..! ;)
Hmm, euse 1. CT isch jetzt denn gnau zwei Jahr her. Isch doch scho wieder es Ziitli! Han mer vorher mal sVideo agluegt, wo de Daenzer damals gmacht häd. Isch scho zimli witzig gsi!! :D
Hehe che, nume stimmt din Lieblingsspruch nöd ganz... :D :D
http://mitglied.lycos.de/xko/albino.gif
Und de isch mit mir i dBruefsschuel, chund ursprünglich us em Kongo. Aber de kännsch ja scho! ;)
http://mitglied.lycos.de/xko/fabrice.jpg
Applejack
07.10.2006, 15:25
So ig melde mich aue mal wider :)
Ha en Wuuche ÜK gha in Reiden/Richenthal http://www.tweaker.ch/board/images/smilies2/kotz.gif
Naj awar eigetlich ganz ok der Kurs aber das Hotel ned so hehe
Nunja wegen dem Stimme zählen ich mache es doch nicht da es irgend wie nicht richtig ist für mich... nunja
ha ke blasse um wases gaht im dem Thread gard und ha ke bock zum nah läse wens ned ine passt sorry ^^
MfG
DoD Mercury
Was heisst da drückt?? ;) Bin det im Militär gsi und denn chamer nöd würkli guet säge, wenn dass mer wot frei ha..! ;)
Hmm, euse 1. CT isch jetzt denn gnau zwei Jahr her. Isch doch scho wieder es Ziitli! Han mer vorher mal sVideo agluegt, wo de Daenzer damals gmacht häd. Isch scho zimli witzig gsi!! :D
Hehe che, nume stimmt din Lieblingsspruch nöd ganz... :D :D
http://mitglied.lycos.de/xko/albino.gif
Und de isch mit mir i dBruefsschuel, chund ursprünglich us em Kongo. Aber de kännsch ja scho! ;)
http://mitglied.lycos.de/xko/fabrice.jpg
omfg!!!!
do chömmid erinneriga widr wach :D
i weiss no wia i über de glacht han und jetzt immer no oh shit mier chömmid träna xD
che
Schmusekatze
07.10.2006, 15:39
i find des imma wida faszinierend dos i eich zum teil sogoa vasteh! §ugly
i woa in di somma ferien sogoa in da schweiz, oba leida nur in zürich. Oba de stodt find i joa zumindest schon amoi leidwaund. :D
versteht das überhaupt wer von euch?
i find des imma wida faszinierend dos i eich zum teil sogoa vasteh! §ugly
i woa in di somma ferien sogoa in da schweiz, oba leida nur in zürich. Oba de stodt find i joa zumindest schon amoi leidwaund. :D
versteht das überhaupt wer von euch?
Was dänksch du?
Klar verschton ech dech. Was esch das för en Sproch(dialäkt)?
Hey lüts...mäld mi ersch weder spöter, ech gang jetzt met Kollege go Shisha rauche ond schnopfe.
Also das fendet jo alles bi mer statt, aber ech be halt beschäftigt:D
Ah was, hättsch eifach müesse säge, dassd ufe humanitäre Isatz muesch :D
@Drake:
Natürli verstöhnd mer dich ^^, du bisch doch sone schlimme Ösi, wo eus scho ide früenerige CH-Clubs ufe Wecker gange isch ;) (ned ernst näh ^^)...
Ech verstohne nome "leidwaund" ned eso ganz :eek:
Schmusekatze
07.10.2006, 18:05
oiso i hob meine probleme dos i eich vasteh, oba wema si a wengal wos dazua dengt und ans und ans zam zöt don geht des scho.
@nira: joa i wor friara a schonamoi im schweiza club! :D und leiwaund heißt toll.
@Various: des is a österreichischa dialekt, oiso aus oberösterreich. Joa und wennst di dafia interressierst don soitst moi in opfistrudl schaun weil do redn olle an ondan dialekt .... oda zumindest die meistn. :D
we cha mer dstadt zöri nor toll fende... chani ned ganz noh vollzieh :D weni dra dänke asi di nöchste zwe woche döt gange goh schnoppere chomi etz scho fascht chli schotze öber :p
da jo so vell in nostalgie stemmig send wäg de vergangene ct.. werom möche mer ned nomol eis? sletze esch zwar ersch chörzlech gsi, aber we wärs nomol eis in basäl^^
Pyrokhar
15.10.2006, 09:31
Ich han de Schwizerclub entdeckt und wil ich uf em forum noi bi wot ich au mol öpis ine schribe :)
muhahahahahaha an neua :D
§welcome im forum und §welcome im schwiizerclub ;D
che
Pyrokhar
15.10.2006, 09:35
danke Che :) wird witzig do zi
Dead Frank
15.10.2006, 10:15
we cha mer dstadt zöri nor toll fende... chani ned ganz noh vollzieh :D weni dra dänke asi di nöchste zwe woche döt gange goh schnoppere chomi etz scho fascht chli schotze öber :p
Ach züri wär scho toll... wenns ned so viel zürcher het...
@Drake: Ich verschtohn so circa jedes dialäkt was mer vorgworfa wird :D
Hey was lauft?
Esch jo scho weder alles am verstaube!
@che: Geils Beld:D
Ech ha halt min alt ava nöm, aber do gsesch en nomol:
http://img204.imageshack.us/img204/6711/imagesls1.jpg
Schwitzerchrüts, Shisha, Rote ond Bier. Das esch doch en rechtige Schwitzer..:D
Momänt, han öpis vergässe
http://img82.imageshack.us/img82/6558/folderbigws2.gif
So jetzt esch alles komplet.
Ben öbrigens jetzt grad öber MSN met eim am Schnopfe:D Mach i i letschte Zit meh, well om die zit niemert bi mer esch zom schnopfe. Doch fori met em brüeder, aber dä mues morn schaffe ond esch jetzt au go penne, grad noch sim obigprisli.
@che: Geils Beld:D
jo eh was tenksch au^^
patriot 4life !
heil dir helvetia §danke §danke
naja bi mier lauft imo ni aso viel und jo, de thread verstuubed widr amol >.<
che
Hey, weiss ned öb ehrs scho kenned, ech has noni kennt und mech es paar mol eine abglacht :D.
Für alli, wo Zürcher eifach ned verstöhnd *g*
http://www.zuri.net/slang
Best of:
Deutsch: Baggerführer
Züri-Slang: Gruebepilot
Deutsch: Servierpersonal (männlich)
Züri-Slang: de Schnippo-Töff
Deutsch: Servierpersonal (weiblich)
Züri-Slang: e Chuchi-Schabe, e Saftschubse, en Bierschlitte
Deutsch: Vegetarisches Restaurant
Züri-Slang: e Grüenguet-Bar, en Wurzle-Bunker
Deutsch: Alimente
Züri-Slang: Nachschussprämie
Deutsch: Baby
Züri-Slang: Brei-Marder, en singende Fleischchäs
Deutsch: schwanger
Züri-Slang: en Brate i de Röhre haa
Deutsch: hässlich
Züri-Slang: Geischterbahn – letschti Kurve
Deutsch: Pralinen
Züri-Slang: Drachefueter
Ech mage nümme xD
Elektriker: de hät en Churze i de Hose :D
nei Nira werom tuesch mer da a? ich mue grad die woche weder zöri goh schnoppere... ich halt da döt langsam nöme us be dene zörcher. ond de au no usgrächnet be dene wo en chorze ide hose hänt... :D
e GmbH: Gang-Mach-Bring-Hol... lol
Ach was händ ehr au alli gäge Züri? ^^
Ech fende das en edli Stadt, det lauft amol emmer öppis. Naja, met Basel chönnti mi au no afründe, aber dete würd mer doch scho de See fehle, genau wie in Bern. Züri > all :D
Ach was händ ehr au alli gäge Züri? ^^
Ech fende das en edli Stadt, det lauft amol emmer öppis. Naja, met Basel chönnti mi au no afründe, aber dete würd mer doch scho de See fehle, genau wie in Bern. Züri > all :D
ich ha eigentli gar nüt gäge zöri... eigentli :D nei weis au ned, als aargauer esch mer da eifach ergendwie zgrossi stadt. de beni lieber z aarau oder z bade, döt es ned chli aber au ned z gross... halt grad rächt. aber söscht fendi zöri eigentli voll easy.. wasi vorallem krass, im positive senn, fende send die verbendige vo tram zog usw. also mer chont wörkli öberall schnäll here. okay da isch vll. in bern au eso.. aber da esch mer de doch weder en rondi zwiit ewäg.. wobi han jo es GA, chönt emol bärn goh erchonde ond luege we da döte eso esch - wer chont met? :p
- wer chont met? :p
Ech bestemmt ned!!:D
Be amigs scho drü mol i dä Woche in Aarau, weli det halt id Bruefsschuel gange. Han ca 40min bis det he. Ond wen i Kurs han, denn mues esch entweder of Wintertuhr oder Sursee. Dorom hass ech zog fahre!! Det chan mer au ned vell mache. Musig lose ond zitig läse, oder am Morge no Ufzgi mache;)
Zöri fend ech en geili Stadt. Det chasch rechtig schoppe ond es het Partys womer sosch ned so kännt. HC-Partys!! Fend mer halt ned vell, aber i zöri gets scho einigi clubs. Aber als Aargauer regsch di ergendwie öber all Dialäkt uf. Basler, Zörcher, St-Galler usw. Mer Aargauer händ halt dä "normalschti" Dialäkt§lehrer §knin
James Bond
30.10.2006, 10:12
Basler, Zörcher, St-Galler usw. Mer Aargauer händ halt dä "normalschti" Dialäkt§lehrer §kninQuatsch, dä hän mir Basler. Scho immer und überhaupt :D
Momentan isch in Basel Herbschtmäss, das wär doch e famose Zitpunkt für e Bsuech bi uns^^
Anatarius
30.10.2006, 11:06
tot de zürcher,tot de basler lang läbe dbärner §ugly
cool dases do mou e schwizer club thread git,hehe mou unger landsmänner^^
so ga mou es rouchi ga rouche....:cool:
Franzk, du bist Schweizer? :eek:
Kuscheltroll
30.10.2006, 14:13
tot de zürcher,tot de basler lang läbe dbärner
Jup, so stimmts, so muess es si.:D Na ja es paar usnahmä chamä scho no machä.
wobi han jo es GA, chönt emol bärn goh erchonde ond luege we da döte eso esch - wer chont met?
*Hand ufhäb* Ig, wenn chunnsch wider ?:D
@Various: du hesch so ke ahnig vo rechtig zog fahre... am morge gehts nüt besser as no en rondi penne.. machi ame emmer ide s-bahn uf zöri :D aber es esch wörkli krass we geili verbendige as mer uf ond ennert zöri het.. höt morge hani voll de zog verpasst.. 10min spöter schnällzog uf dietike, schnäll in nöchste zog omstige ond uf di ponkt sebni gschafft... weni zB uf aarau oder omgäbig müest ich wär zspot cho.
ond so langsam chani au das agressive fahrverhalte vo de zörcher verstoh.. ih dem verchehr muesch jo uf aggro schalte ond fascht en nerve zämebroch erleide, esch emmer weder loschtig met de monteure omefahre.. vorallem fahrets we sau ond säge vorher no: nei nei muesch di ned aschnalle :D
@Kuscheltroll: klar chomi weder mol, chasch mer de jo no di andere helfti vo de stadt zeige oder was söscht no sehenswerts geht be eu. ;)
@Bond: was esch da för es herbscht deng? ehm.. mäss?
Ah jo esch do eigentli niemer vo euch penntüte a de expo be eus gsi? :p
Ah jo esch do eigentli niemer vo euch penntüte a de expo be eus gsi? :p
Jo eigentli got mer konscht ond all dä scheiss am Arsch verbi, aber ech ben z'Biel gsi:D Esch en verdammte scheiss gsi, aber ech han ghört, dass die Andere no blöder gsi send. Osser för die wo useme strechli moderni konscht gsänd:D
Also mer rädet scho öber expo 2000?
Man, morn händ all i dä omgäbig freitag, nor ech mues id schule of aarau§cry
Händ er au frei oder send er so armi sieche wien ech?
Uääääää, höt Hallowyn. Sougofe, chli ond gross ziend omenand. Ha scho die erschte Lüt wo erwachse sötet si müesse zämeschisse ond uslache. Ech meine öpe 16 Järigi, decki chend, wo sowieso scho zfell gfrässe händ chömed zo MER go bättle:rolleyes:
Esch dä seich bi eu au verbreitet?
PS: S'het scho en gof es ei as Hus grüert, do beni usegspronge ond han ehm es ei a grend grüert§xlol Was meined die öberhaupt? Halloween cha mech!
Ond wehe es bättled no öper om die Zit om Süessigkeite.
hihhooooo
worum gehts? ich bin dagegen^^
blubblub und was lauft im langwilierkeinaintressiertsichfürschwiizerthread? :O
de thread stirbt ab und üsri eidgnossaschaft wird usgrottet do müammer öppis dagega macha!:eek:
und oba... sry bi zfuul zum da lesa xD
che
hihhooooo
worum gehts? ich bin dagegen^^
blubblub und was lauft im langwilierkeinaintressiertsichfürschwiizerthread? :O
de thread stirbt ab und üsri eidgnossaschaft wird usgrottet do müammer öppis dagega macha!:eek:
und oba... sry bi zfuul zum da lesa xD
che
Les au du domme siech!
Do gots om d'erhaltig vo dä eidgenössisch Kultur:D
Dä muesches jo fasch läse.... ajo...prisisch öber das Forum met mer eis?
Han min Mc cristol scho bereit ond schnopfe onterdesse met mim Brüeder:D
jooooou eh1111
mora alli frei zum schaffa aber ne i han schual und genau i dem kaff händs ei firtig schiist mi ah ^^
ok... denn mach mier amol zwei "chlini" hüfli uffa^^
i wart uf dinn spruch xD
viva la patria e che nossa cultura vegni a surviver tschentaners! tgei cletg sun jeu cheu il sulet che sa romontsch ni aunc enzatgi lez fuss aunc huora legher^^
muhahahaha 4landessproch kann i halt was denkend au vomma eidgnoss XD
che
jooooou eh1111
mora alli frei zum schaffa aber ne i han schual und genau i dem kaff händs ei firtig schiist mi ah ^^
ok... denn mach mier amol zwei "chlini" hüfli uffa^^
i wart uf dinn spruch xD
che
Nor näbebi..ben en Profischnopfer...ech wörd dech weghaue^^
Ech mach kei hüfeli...ech mach en Teppech(För die wos ned wössed: En grosse schnopftabakfläck) ond zies met mim original schnopftabak.ch rörli ue. :D
*Hand id metti streck*
Ficken, feiern Autos klauen,
denn j**** eins an die fresse hauen,
ab und zu mal randalieren,
scheisse an die Wände schmieren,
import- export hin und her,
wir schweizer sind ein GEILES Heer!
Of eusi Eidgenosseschaft:D Priiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis
*met schnopf barat of che wart*
jou priiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis!!!
*züüüücha*
jo scho mögli dass du an profischnupfler bisch und wohrschinli würdisch mi au unterm tisch haua i schnupfa eh ni aso vill^^ aber i mag sowieso meh kübla undso xD
btw: kensch calanda bräu?^^ muhahaha isch zbesta bier überhaupt ka obs du schomol cha hesch gits numma bi üs
che
Redsonja
31.10.2006, 22:12
Quatsch, dä hän mir Basler. Scho immer und überhaupt :D
Momentan isch in Basel Herbschtmäss, das wär doch e famose Zitpunkt für e Bsuech bi uns^^
Also zum erschte üsserich mich jo nöd, aber eigentlich han ich vorgha mol no a de Mäss verbizluäge. Bis wänn isch diä scho wider?
Scheisse, ech han dä schnopf höt kauft, bi dä rabet scho vell uezoge, denn met em Brüeder ond jetzt met der. Mis mettlere Dösli(Han sosch emmer grossi im 6-er Pack) esch fasch weder lär. Ech schnopf fell, vorallem i dä schuel, wocheend, PC, arbet....äh öberall:D
Sgeilschte esch, dass ech i dä schuel emmer met fraue zäme Schnopfe;)
Han morn 3h Mettagspause..den priised mer es ordentli ond gönd emmer id shishabar.
btw: kensch calanda bräu?^^ muhahaha isch zbesta bier überhaupt ka obs du schomol cha hesch gits numma bi üs
che
Känn i ned. Esch das Bier? Well ech sto ned so of bier
Ener of Passoa, 80%-e, Rote ond Quickis....ond vell shisha
ben en rechtige sochthufe
*weder en schnopf uezie*
Ah das wohled.
Man esch er langwilig...ah jo..wens mer langwilig esch, denn zien ech au das züg ue^^
Eruothar
31.10.2006, 22:23
che
da chani mi nume a schliesse wede wosch usnüchtere de suffsch es calanda nä chli §kotz
und nä siter scho fasch wieder nüchtern;)
jo eh calanda isch eifach zbesta^^
mitlervil han i scho aso viel vo dem kak verträga, dass i numma hochprozentigs sufa cha :O
und shi(t)sha najö ni aso min dinG
*ziggiirschnorrasetzt*
che
James Bond
01.11.2006, 11:59
Also zum erschte üsserich mich jo nöd, aber eigentlich han ich vorgha mol no a de Mäss verbizluäge. Bis wänn isch diä scho wider?Ha mr no überlegt, ob e Aspilig uf unseri kleini Diskussion am CT abrocht wär^^
Mäss isch bis am 11., uf em Petersplatz bis am 14. Hoff emol, die Agobe stimme, ha grad käi Kaländer drbi. Sin aber normalerwis zwei Wuche, uf em Petersplatz drei Täg mehr.
Kuscheltroll
02.11.2006, 16:09
@ James Bond
Auso wenn ds CT a däm Wuchänandi von 11tä würd stattfindä chani öppä zu 89.456 % äuä nid.
@Topic Calanda. Es geit nüt über es häus egger oder äs häus Cardinal, na ja höcherprozäntigs natürlech scho.:D
Eruothar
02.11.2006, 18:54
@ James Bond
@Topic Calanda. Es geit nüt über es häus egger oder äs häus Cardinal, na ja höcherprozäntigs natürlech scho.:D
egger isch hammer!
cardinal natürlech o bi schliesslech friburger
was versteisch du genau unger "häus cardinal"?
§prost
Ha mr no überlegt, ob e Aspilig uf unseri kleini Diskussion am CT abrocht wär^^
Mäss isch bis am 11., uf em Petersplatz bis am 14. Hoff emol, die Agobe stimme, ha grad käi Kaländer drbi. Sin aber normalerwis zwei Wuche, uf em Petersplatz drei Täg mehr.
bes ond met 11.? da wär jo samstig inere woche... mh, schnell in nöchste ice ineghopst ond ih 20min wäri zbasäl.. basal.. basel? we schribt mer da uf baslerisch? xD
nei various mer rede vo de expo06 wo letz woche zbrogg stattgfonde het :D aber ke ahnig om was döt gange esch.. eifach so en shiter usstellig vo fermene us de omgäbig ond so.. weis au ned werom sech da expo het dörfe schempfe, naja who cares :p
ay, mol en frog am rande: esch scho mol öper vo euch anere m-budget party gsi? :D ha höt so es plakat gseh ond zerscht emol eis müese abgrense..
James Bond
02.11.2006, 19:36
Mr könnte uns doch ganz spontan morn zobe träffe :D
Basel (mit Betonig ufs a, also Baasel)^^
ay, mol en frog am rande: esch scho mol öper vo euch anere m-budget party gsi? ha höt so es plakat gseh ond zerscht emol eis müese abgrense..Ehrlig gsäit het mi döt, wo emol eini bi mir in dr Nöchi gsi isch, dr Name und d Marke abtörnt *g*
@bond: spontan wördi säge jo... chont aber druf a we lang asi morn ha besi zerscht emol dihei be.. höt hani au eifach bes am 6i müese schaffe, debi hets gheisse nor bes 5i.. ond bes den mol vo dem henterletzte kaff namens wörelos weder einigermase ide zivilisation besch durets scho ^^
jo, migro fendi allgemein rächt abtörnend :D aber has ergendwie voll verpennt as die partys anschina scho set öpe zwe johr geht xD
Redsonja
03.11.2006, 14:09
Mr könnte uns doch ganz spontan morn zobe träffe :D
Do chan ich nöd, aber ich chämt vilicht am Mäntig obig uf Basel. Weisses aber nonig sicher. Hüt mag ich nöd. Geschter isch Erschtsemeschtrigefäscht gsi. So öpis isch rächt sträng. :D
M-Budget Party... hm.. ich bin do sehr skeptisch.
snowspirit
03.11.2006, 14:37
ay, mol en frog am rande: esch scho mol öper vo euch anere m-budget party gsi? :D ha höt so es plakat gseh ond zerscht emol eis müese abgrense..
Ja, vor ca. mäg jahr, isch aber nit gad so der hit gsi... Gritis Mineral!!! aber um 11i hensch nix meh kä... positiv isch der pries fer dä itritt gsi 9.90, aber z'fäscht isch nit gad so der hit gsi, schie hent rächt wenig lit ind halla gla, in der halla sind so fäschti gluffe was bumsvoll isch gsi, und üsserdem hesch en hüere längi miesse astah bis endli mal bisch icho. Ditz jahr isch wider einei gsi ca. vor 3wuchä, bi nit gsi, het mer nix gezoge, isch anschienend eu nit so der hit gsi.
James Bond
03.11.2006, 14:51
Am Mäntig bini für nüt zbruche. Do hani 10 Stunde Uni §gnah
ond wie gseht das morn z obig för so en spontan träff us, evt. sonntig? oder het den die herbschtmäss zue? ^^
James Bond
03.11.2006, 20:44
Die het nit zue. Ha morn Obe aber scho epis vor, ka wohl früeschtens so am zähni uf dr Mäss si. Sunntig passt mr au nit so guet. Besser wär no Samschtig in enere Wuche.
Besser wär no Samschtig in enere Wuche.
jo das hani jo scho vo afang a gseit :D das wäri den aber de letzt tag?
James Bond
03.11.2006, 20:50
Richtig, in dr Stadt isch denn dr letscht Tag. Uf em Petersplatz (Ware) gohts no drei Täg länger. Denn isch dr Petersgrabe nit befahrbar und ich muess zwei Statione zfuess laufe, wäl dr Bus nit an dr Uni verbifahre ka.
Hani das richtig verstande? Mini-CT nöchst Samschtig z'Baaaaasel? :D
Also ich fänds no voll edel :)... Herbstmäss Basel isch sicher no interessant.
James, dini Natel Nr setti sogar no irgendwo gspeicheret ha, jedefalls händ mi scho es paar Lüt schräg agluegt, wo plötzli en Telefonbuechitrag namens "James Bond" cho isch ;).
Also ech säge jetzt mal vorläufig zue, laht sech secher irichte.
be mer wör sechs secher au irechte loh nöchst samschtig.. aso säge au mol zue!
Redsonja
08.11.2006, 18:35
Ich fänds scho no gedige weiss aber nonig, ob ichs schaffe wird. Naja entscheid dänn spontan. Bin geschter au scho z Basel gsi. Zerscht simmer noch chli über de Petersplatz gloffe, dänn as Ben Harper Konzert... Wow das isch eifach Hammer gsi. *schwärmt*
So, morn wärs so wiit :D. Wie gsehts jetzt us? Laht sech was organisiere :)?
James Bond
10.11.2006, 18:59
Ich ha am Nomitag ztue wie e Weltmeischter. Wird vermuetlig so ab 19:15 am Bahnhof si könne, um die wo kömme, in Empfang znäh.
Ich weiss nit genau, wohär dir kömme. Zug vo Züri über Lenzburg nach Basel gits nur ei sinnvolle zu däre Zit. Jewils am XX:33. 19:33 dörftis wohl si.
jo aber de zog zöri-länzborg-basel het jo anderscht lang... ich chönt vo brogg us metem zog am 19:20 z basel sii. wer vo zöri us chont, dem wöri au empfähle de öber brogg zneh, ned nor welli de ned ällei mue zogfahre^^.. esch glaub au es betz schnäller... oder het weniger lang we de länzborger. fahrt aber ned öber zöri hb, nome oerlike, floghafe, altstette!
oder aber ich be am 18:50 zbasel, de zog fahrt öber zöri hb ond de ebe no öber brogg... chont do öberhaupt öper vo zöri? :D
wo gnau wartet de das empfangskomite zbasel?
James Bond
11.11.2006, 08:05
wo gnau wartet de das empfangskomite zbasel?Ich kum denn an Bahnhof. Allne wo kömme, gib ich per PN mini Natel-Nummere, denn könne mer uns gscheit verständige. Äfach mälde, wär si brucht.
Dr letschti Zug nach Züri fahrt am 00:08, btw.
Redsonja
11.11.2006, 17:16
Hm... ich wird definitiv nöd cho chöne :(
Aber andererseits wirds sicher nöds letschte Träffe si. Vo dämm här bis bald mol.
jäjo.. mer hänt jo geschter scho entschede wo as nöchste CT stattfendet.. nämli z Bärn. :D
jäjo.. mer hänt jo geschter scho entschede wo as nöchste CT stattfendet.. nämli z Bärn. :D
Wäää bitte ned :D... Da beni degäge bäääää :D
Jo isch luschtig gsi und ech weiss jetzt weder 2 gueti Ort meh z'Basel, wommer sech ordentli eine hindert Binde giesse cha :p
Wäää bitte ned :D... Da beni degäge bäääää :D
guet de möche mers de halt ide kriminellschte stadt vom aargau ;)
jo loschtig hanis au gfonde, schad hets ned meh gfolkschaft geh wo cho send.. euse füehrer esch sech secher chli arm vor cho met nome zwe gfolge. :D
heschs geschter eigentli no hei gschafft met dem zog, nirazul?
S'muäs ja sichr ono ä bärnär si sänf drzuä gä:D
S'muäs ja sichr ono ä bärnär si sänf drzuä gä:D
privijet ;) jo geb emol din sänf dr zue.. zo was öberhaupt? :D
Mephistopheles
12.11.2006, 22:24
privijet ;) jo geb emol din sänf dr zue.. zo was öberhaupt? :D
kA owa i wü men senf a dazuagem, wal be uns östareicha iagendwia nid wos los is...
oiso, sogts ma wos, wo i mein senf dazua gem sui ^_^
oiso, sogts ma wos, wo i mein senf dazua gem sui ^_^
Ähm... da! *wurst hinstreck* dete chönnti echt nochli Senf verträge ;D... Wo isch eigentli euche Opfistrudl häre? Verscholle? Tot? Winterschlaf? :D
@Munuzi:
Ja luschtigi Gschicht xD. Ech ben denn weder ufe Bahnsteg ue und dete isch immer no de Zog gstande, wo :58 hätt selle abfahre ^^... Ben denn ie, han sone dumme Bahnheini gfrogt, wieni am beste uf Wohle chome. Er esch ned grad guet druffe gsi aber schlussendli hani müesse z'Lenzburg ca. en halb Stund warte. Aber immerhin isch de Zog scho dete gsi, also hani chönne im warme Zog enne chille ^2^.
@Mephistopheles: chasch mer söscht au gern chli vo de mayonnaise geh... de chönti en feini salotsauce mache.. :D aber gäg es stöckli öpflstrudl häti au nüt degäge.
hehe nirazul... hamer no fascht dänkt du wersch d nacht neume ame bahnhof müese verbrenge. zom glöck hänt die z aarau no öpe die so es ghetto met fahrplanmässig abfahre. ;)
ich has au no ledger gha, woni z brogg acho be het grad no de letzt bus gwartet.. ha ned mol müese heiwatschle hehe
wosch eigentli de herr bond, mäldet de sech nöme zo wort?
James Bond
13.11.2006, 18:37
Doch doch, dr Herr Bond isch scho am asuge :D Er het nur grad e biz viel ztue.
Mi Heimfahrt isch nit so spannend gsi. Ha zerscht e Viertelstund müesse ufs Trämmli warte, und denn no 10 Minute laufe.
Mephistopheles
13.11.2006, 22:41
weni wissat wora hi is, don darad is eng jo sichalich ned voaenthoitn, bin jo netta mensch unso, owa i deng des is einfoch iagndwia so, wal de schweiza scho a seitl länga do den stommtisch hom ois de östareicha un zu zeitn vo poll unso woas jo no recht üwasichtlich unso.
*nosnrümpft* mhm was a ned, de zeid vageht em un ma ko nix dagen dua; außa si söwa ändan un mid da zeid geh...
@tod, vaschoin, wintaschlof oda sonst wos: na ea brauchd nua a wengal sei ruah :D
boah.. krass, ich versoh ergendwie nome jedes zwoite wort, aber de zämehang schemmert no so meh oder weniger döre. :D scho geil as mer schwiizer di dütsche ond au östricher verstönt... sie aber eus deför ned wörkli. :p
ps: nira, könnsch du eventuell en frau dumitru oder siegrist?
Mephistopheles
14.11.2006, 20:36
najo do scho iagndwia owa s is hoid ned so gonz anfoch, das ma des enziffad wos eis do so fabriziats....nira un bond is jo scho moi gonz krass im gegensoz zu dia...mhm moi schaun wia long i midkimm un we i deaf, guck i ma des a seitl au un kommentia hi un wida moi wos, wo i wos vasteh und wos zum schreim was ^_^:D
tod, vaschoin, wintaschlof
Ah herrlich :p. Wie könnte man diesen Dialekt nicht lieben :D. Auf Österreichisch würde auch "ich lösch deine gesamte verwandschaft aus" süss klingen, da bin ich mir sicher ô.Õ.
un we i deaf
Ich bitte darum ^2^. Und min Dialekt sell schwerig sii? Hm ech erkenne jetzt eigentli kei grösseri Underschied zom Munuzi. Mer schribet doch eigenli zemli ähnlech. Chönnt au dra ligge, dass eim das als Schwizer gar ned so uffallt. Ok, bim Bond isch das weder öppis anders, de chund usem Baasel-Biet (tiefer tropischer Westen :D).
@Munuzi:
Ne kei Ahnig, wer sell das sii? Dumitru... Chund mer aber bekannt vor.
jojo mephi.. schrib nome met, wens öpis zschribe geht.. mer freue eus öber jede spa.. ehm neus metgled. :D
das send mini physik/chemie lehrerine dete idem kanti-glas-chlotz-gebäude :p ha dänkt vellecht wörsch se könne, anschina ned hä ;)
jo aso de nira ond ich sötte jo scho fasch glich schribe, chöme schliesslech no usem gliche kanton... oke, de nira vellecht betz meh so usem provinzegge, aber wo esch do ih dem kanton ke zrogblebeni provenz?! aber wens om dialäkt vo basler oder bääärner goht, tja do chömer ned wörkli witerhälfe, besser gseit dene chamer nöme hälfe :D;)
U scho widr mäudät säch dr unbekannt bärnär, was hetr ömu o z'sägä??
är seit öppis, u steut mit däm a frag i ruum: gits da eigäntläch o angäri bärnär, odr muäs i mi kanton älei vrträtä?:D
Eruothar
14.11.2006, 22:33
U scho widr mäudät säch dr unbekannt bärnär, was hetr ömu o z'sägä??
är seit öppis, u steut mit däm a frag i ruum: gits da eigäntläch o angäri bärnär, odr muäs i mi kanton älei vrträtä?:D
i bi nid bärner rede aber bärndütsch, chume vo murte (kanton friburg)
i bi nid bärner rede aber bärndütsch, chume vo murte (kanton friburg)
Aha, das lani nid la gäutä;) Friburger si vo mir us gse wäutschi, u wäutschi si komisch, wöu si fasch franzosä si:D
So, merkät sichr das i numäno stussä, drum gani iz iz bett:D
Guät nacht:o
nei es schliche scho no eis zwoi bärner do ome... die send nome grad chli... abwäsend? dänke do ane gwösse herr kuscheltroll aka bärner stadtfüehrer ;)
Eruothar
14.11.2006, 23:18
Aha, das lani nid la gäutä;) Friburger si vo mir us gse wäutschi, u wäutschi si komisch, wöu si fasch franzosä si:D
So, merkät sichr das i numäno stussä, drum gani iz iz bett:D
Guät nacht:o
ig wäusch?
:dnuhr: :D
http://de.wikipedia.org/wiki/Kanton_Freiburg
# Französisch: 60,9 Prozent
# Deutsch: 29,7 Prozent
=> ca. 83K dütschsprächendi friburger
Mephistopheles
15.11.2006, 05:27
i lösch dei gonze vawondschoft aus §ugly
...äh tropisch, un dann no westen? uff gibds do a no dschungl un so zeig? i moah is des recht gfarlich oda gwohnd ma si oafoch drau? siehe bond unso xD
kuaze zwischnfrog: wiafü kost a kebab bei eng so? bei uns drei eiro, hom owa ghead, dass des in da schweiz um a wengal teira is, sogoa um meah ois zwa eiro O_ô is jo richtig pff in meine augn ôO
is nira jez a mandl oda weibl? ned peidschn i bin a gonz a brava ^___^ xD
i lösch dei gonze vawondschoft aus §ugly
Niahaha wie geil xD. Ich stell mir das so geil vor, wenn ein Schluchti das sagt :D.
...äh tropisch, un dann no westen? uff gibds do a no dschungl un so zeig? i moah is des recht gfarlich oda gwohnd ma si oafoch drau? siehe bond unso xD
Det gits zwar kei Dschungel, aber Igeboreni Wildi. Lueg der mal de James aa :D:D:D.
kuaze zwischnfrog: wiafü kost a kebab bei eng so? bei uns drei eiro, hom owa ghead, dass des in da schweiz um a wengal teira is, sogoa um meah ois zwa eiro O_ô is jo richtig pff in meine augn ôO
Uff, also under 7 Fr. chunsch wohl niene en richtige Kebap über. Also do isch das in Österrich scho günstiger denki mol. Händ ehr au Gammelfleisch drinne? :D
is nira jez a mandl oda weibl? ned peidschn i bin a gonz a brava ^___^ xD
Das wüssten sie alle gern. Ech säge nüt ohni min Awalt õ.Ó.
@Munuzi:
Nei ech kenne dete nur die zwei Lehrer, woni Schuel ha. Und das sind de Benno Zimmermah und d'Arlette no irgendöppis >_>. Mir si duzis mit de Lehrer :D.
@Eruothar
Sisch mr scho klar, dass Friburgär (odr murtener) keni wäutschä si:D
Ha numä wöu luägä wi du di sach gsesch!
Hadi chli provoziert he;)
Eruothar
15.11.2006, 13:59
ds friburg hei si ä zit lang numme 4Fr kostet (2.5 teuro), het eim ort uf 100m 4 kebap ständ gha:) , das isch nid übertribe!
@Eruothar
Hadi chli provoziert he;)
aja, das hätti itz niä dänkt bimene bärner isch alles möglech:p
Kuscheltroll
15.11.2006, 15:48
@Russe
Hallo bärner, ig hockä ä knappä kilometer vom bundeshuus im gymer und längwilä mi grad. Wiä dä gsesch bisch nid der einzig bärner hie. Das bi ig lang gsi. *a gwüssi kantönligeischtdiskussionädänk* gäu Munuzi.:D
Hm... eu gits au no? :D
Han gär nie meh verbiglueget... hm... sött ich viellicht wieder emol... Es git jo wieder emol ä paar neu Gsichter. :)
najo... jetzt fallt mir scho nüt me ih... ich verchrüch mich denn emol wieder i di unter Forehälfti. ;)
Eruothar
15.11.2006, 16:15
berchunt me diä grüäne sterndli und der webmaster titu vo selber weme schwizer isch?:D
Nachtrag: Sit wenn si diä eigentlech grüän!?
Sälü zämä
@Kuscheltroll
Ja das fröid mi abr, füälä mi grad heimälig hiä:D
@Alle Luzerner
Dir sit mr komischi spassvögu! I ha ja gwüsst, dass äs a ungerschid git, zwüschä bärnär u luzärnär. Aber das'r so gross isch hätti niä dänkt!
Ah, u no ä frag: Wiso akzeptieräd dr d'entlebucher nid? Si ömu nid di auär schlimmschtä:D
Ade zämä
Kuscheltroll
15.11.2006, 16:27
@Russä super vo wo genau chunsch du? O Stadtbärner oder vo usserhaub?
ey Russe, du pass mer uf du! nüt gäge luzärner! :D;)
jäjo, die diskusion vergessi nie meh kuscheltroll.. wart we esch die zahl scho weder gange.. 1415 gäll? oder doch 1514? ^^ hesch dr eigentli scho mol gedanke dröber gmacht was mer söscht no chöntisch z bärn zeige weni weder mol verbi luege? ;)
ergendwie fölle sech die site do weder langsam, chlopfet mol no de rästlech staub ab ond föllet flissig witer!
@Kuscheltroll
Weni dr das sägä, de gits villäch zwüschä üs problem;)
Nenei, chumä usm EMMENTAL:D
So, iz söti abr sofort ga, ha no ä match gägä evz!:eek:
Vo wo genau dasi chumä, chöntisch villäch erratä = zum ä spannig dri z'bringä:D
@Sir Arthur und James:
GZ ZU DE GRÜENE STERNDLI!!! :D
Joa, nume witer so! Langsam chömed mer weder id Gäng ^^
Was haltet ehr eigentli vode bevorstehende Abstimmig? Ech han mer leider no absolut kei Gedanke gmacht. Aber ech denke mal, ech werde us Solidarität fürd Ost-Milliarde stimme. Isch ned "vel" Geld und es isch dete witus besser agleit als in Schwarz-Afrika, das esch jetzt ned rassistisch, sondern Realität leider.
Applejack
15.11.2006, 20:29
Salü zäme!
Ich wott ke Werbig mache aber dammi mir bruuched meh lüüt^^ deshalb tue ich hie mal spamme ue es bitzeli Werbig mache... de folgendi link bitte ned Wiiteri Forum Postä... danke
Es isch en LAN Party fum DoD Clan zum 5 Jöhrige bestehe! Also e Jubiläums/Geburi LAN (Sehr viel Special sache werdet da gmcht denn :)
Isch ned sone grossi 48Teilnehmer! (Die Grossi follgt denn na)
Aber zum Fun ha genau srichtigi!
Infos:
-------------------
Du bist ein Auserwählter....
Vom 1-3 Dezember 2006 findet die DoD Geburtztags LAN statt.
Alle die den Link auf diese Anmeldeseite bekommen haben sind eingeladen.
Alle die den Link bekommen haben, dürfen ihn auch weitergeben und ihre Kolegen, Koleginnen, Freunde und Freundinnen einladen.
# Eintrittspreis: Der Preis des Saales wird auf alle Teilnehmer aufgeteilt. (ca. 30.--)
# Jeder nicht DoD muss den DoDs irgend ein Geschenk mitbringen.
Was wird gespielt?:
# Alles worauf ihr Bock habt...
UT, Quake, WC3, Serious Sam, BF1942, BF2, AOE, C&C, HL, COD2
usw usw usw...
----------------------
Nunja hie de Link
http://dodlan.dod-clan.ch/
würmi freue wener chömed! Uhuer Sogar!
MfG
Mercury
Eruothar
15.11.2006, 22:16
@ nirazul
i ga uf jede fall ga ja stimme wil viel geld isch das nid und mir zahle ja nüt, wird eifach vor osthilf abzweigt und vo irgend welche steure wo mer us der EU berchöne
@ lanparty
em hallo?
wo isch das genau!?:rolleyes: :D
has glich no gfunde:D
das gilt halt ou für mi:
§umleitung
EDIT:hami itz ar Lan agmeldet isch ja bi mir garad ume egge, (nöchi vo Murten)
was die abstemmig agoht öbert osthelf weisi ned so rächt... chas ergendwie ned nochevollzieh werom mer emmer so vel gälder mue is osland verschecke wens do ene jo au ned onbidengt eso rosig lauft. stechwort: iv, sozialämter, verscholdeti gmeinde usw.
aber easy, ich meine sgäld tüents jo sowieso ergendwo neume verpolvere, nome ned am rächte ort...
@DoD-Mercury: wa? mer mue als ned DoD jedem DoD es gschänk metbrenge? jo klar.. so gsehts us oder... o.Ò. die einzig lan a die ich gang esch d sLanp.. ond die hani letzi ergendwie verhänget. ^^
Eruothar
15.11.2006, 22:55
was die abstemmig agoht öbert osthelf weisi ned so rächt... chas ergendwie ned nochevollzieh werom mer emmer so vel gälder mue is osland verschecke wens do ene jo au ned onbidengt eso rosig lauft. stechwort: iv, sozialämter, verscholdeti gmeinde usw.
@ nirazul
i ga uf jede fall ga ja stimme wil viel geld isch das nid und mir zahle ja nüt, wird eifach vor osthilf abzweigt und vo irgend welche steure wo mer us der EU berchöne
wini obe scho gschribe ha chostet das der schwizerstaat ke franke meh
das isch gratis werbig für d'schwiz im usland!
und was meinsch wieso isch d'wirtschaft mehrheitlech derfür?
i hoffe eifach das hiä alli gö ga abstimme wird vermuetlech knapp gnuä!
(öb ja oder nei, das müesster scho selber wüsse, mini meing hani itz gloub klar gmacht)
Das chasch nid machä! Wo chunnt z'gäud härä: MAFIA!!!
Villäch nid gad so offasichtläch, abr i wet ja nid wüssä, wi viu gäud mr würdä zum Fänschtr usschiässä!
Mischt vrlorä§cry
Redsonja
16.11.2006, 00:05
Jo Geld zum Fänschter usewörfe tüänd mir ächt vil. Luäged nur mol s Militär a. Do tüämers gschider in Oschte investiere... wänns au nur scho für de Ruäf isch, dass mir nöd immer diä giizige Bonze us de Schwiiz sind.
Ps. Eruothar: de Troan chunt aus us Bern.
Die Osthilf isch UMVERTEILIG vo Gelder. Was sosch an Sozialhilf woandersch herego würd, flüsst jetzt eifach i eusi Nachberländer, wo devo wirtschaftlech profitiered. Das schafft au weder Ufträg und dademit Arbetsplätz ide Schwiz. Und dete gits Projekt, wo um einiges erfolgricher sind als wenn mer in Afika 20 Säck Saatguet herestellt und mal luegt, was passiert. D'Mentalität dete isch eifach ned uf wirtschaftliche Erfolg usgleit, also chammer mit de gliche Absicht woanders uf de Welt vel meh bewürke, das esch alles :D.
@DoD:
Jaja scho guet, das hesch jetzt zom 3. mal gschrebe ;)
Eruothar
16.11.2006, 07:41
Jo Geld zum Fänschter usewörfe tüänd mir ächt vil. Luäged nur mol s Militär a.
§dito
4Miliarde pro Jahr + rüstigsusgabe§cry
D'Mentalität dete isch eifach ned uf wirtschaftliche Erfolg usgleit, also chammer mit de gliche Absicht woanders uf de Welt vel meh bewürke, das esch alles :D.
autsch mit so ussage wäri sehr vorsichig, näbst dem das das eifach nid stimmt die ost staat hei halt eifach underem "kommunissmus" gliite und erholesech itz langsam dervo
und liebi lüt, i würd nid vergässe das mir vor nidmau ganz 100 Jahr es entwickligsland si gsi, so vo wäge solidarität
solidarität, pha. i bi für egoismus und sowiso immer für violet. §dumm §rofl
wer will für mi nöchscht wuchä in WK go? :rolleyes:
Eruothar
16.11.2006, 13:04
violet. §dumm §rofl
wer will für mi nöchscht wuchä in WK go? :rolleyes:
was meinsch du genau mit violet:confused:
Mir steit no der zweit täil vor RS bevor ha wägem studium ersch:rolleyes: 13 wuche gmacht
wele möngu isch eigentlech uf di idee cho das d RS itz 21 wuche geithttp://www.geschichtsforum.de/images/smilies/boese/gun.gifhttp://www.geschichtsforum.de/images/smilies/boese/gun.gif
chasch de wk nid verschiäbe süsch nimsch halt büecher und ä laptop mit um d'längwili ds bekämpfe
Captain Deanzer
16.11.2006, 15:06
hey jo Lüt =D, ich han mit erfolg tRS und de Zivil-Schutzt chöne verweigere *g*.
Dank em psycho test ^___^.
Und ich han voll eine uf "asoziale" gmacht wo sich i de Gesselschaft ned integriere chan... (was meh oder weniger eigentlich stimmt xD).
naja uf jedefall bin ich de stress los ^^.
Eruothar
16.11.2006, 15:11
hey jo Lüt =D, ich han mit erfolg tRS und de Zivil-Schutzt chöne verweigere *g*.
Dank em psycho test ^___^.
Und ich han voll eine uf "asoziale" gmacht wo sich i de Gesselschaft ned integriere chan... (was meh oder weniger eigentlich stimmt xD).
naja uf jedefall bin ich de stress los ^^.
i muess säge im nachhinein hätis o so gmacht, aber i hami ar ushebig halt eifach nid wölle blöd stelle
isch ganz klar ä fehler gsi de scheiss verein isch so öppis vo birräweich dases eigentlech verbotte ghört:rolleyes:
autsch mit so ussage wäri sehr vorsichig, näbst dem das das eifach nid stimmt die ost staat hei halt eifach underem "kommunissmus" gliite und erholesech itz langsam dervo
Ech rede vo Afrika, und bin fürd Ost-Milliarde oO...
Und zom Thema Militär:
Ech fends jämmerlich, wie sech einigi devor drücked. Klar isch es jedem sini eigeti Entscheidig aber naja, ech fends eifach feige, sech vor sinere Dienstpflicht z'drücke, wenn mer eigentli dezue fähig isch. Es gaht mer ned darum, was mer dete denn macht. Im Läbe gohts ned darum, immer das z'mache, wo eim Spass macht. Schuel isch chum einisch Fun und schaffe scho gar ned. Wer sech vor em Militär drückt, het tendenziell allgemein Problem mit sine Pflichte im Lebe.
Eruothar
16.11.2006, 18:45
Und zom Thema Militär:
Ech fends jämmerlich, wie sech einigi devor drücked. Klar isch es jedem sini eigeti Entscheidig aber naja, ech fends eifach feige, sech vor sinere Dienstpflicht z'drücke, wenn mer eigentli dezue fähig isch. Es gaht mer ned darum, was mer dete denn macht. Im Läbe gohts ned darum, immer das z'mache, wo eim Spass macht. Schuel isch chum einisch Fun und schaffe scho gar ned. Wer sech vor em Militär drückt, het tendenziell allgemein Problem mit sine Pflichte im Lebe.
bisch überhaupt scho ihr RS gsi???
i ha o so denk bisi selber i dem verein bi gsi und sit denn dänki das am best alli sötte der dienst verweigere, es gei ja nid mau drum dases eim a schisst und das me mau unger düra mues, das würd jedem mau guet tue aber fakt isch:
dases einfach nume längwillig und blöd isch und mini RS isch nid mau ä Körperlächeheruseforderig gsi und i bi nid sportlech!
und wes der mau nid längwilig isch de hesch stress dases eim nä wider cha längwilig si!
Applejack
16.11.2006, 20:48
@DoD-Mercury: wa? mer mue als ned DoD jedem DoD es gschänk metbrenge? jo klar.. so gsehts us oder... o.Ò. die einzig lan a die ich gang esch d sLanp.. ond die hani letzi ergendwie verhänget. ^^
Nein!^^ ned für DoDs für alli! defür gartis ane Lan? chahsc au ned viil säge, also wie ich bin ja ned Main Orga... ich chas ned gnau säge aber so wie ichs mitbecho han eifahc es geschnkli chan ja es pack Nüssli sii oder was au imemr ;) isch ja en Jubiläums Lan wäri na hammer wender cho würdet ich meine mir werdet nur einisch 5 Jhörig!^^
MfG
Mercury
cha im nira nor zuestemme, sgeht eifach sache im läbe wo dezue ghöre... wer sie ned macht (egal us wellne grönd au emmer).. de verpasst eifach en teil vom läbe ond vom erwachse werde.. ond dRS ghört do secher zome teil dezue! klar es mehrheitlech chendergarte ond schissdräck, aber das send jo dlüüt sälber wos dezue mache.. söscht chamer jo gar nüt degäge säge!
@DoD: oke allne eis (!) päckli gommibärli.. de chönt ehrs brüederlech teile :D öbrigens chläbe die gommibärli so schön a pc beldscherme - chline tipp för es genials lan foti ;)
bisch überhaupt scho ihr RS gsi???
i ha o so denk bisi selber i dem verein bi gsi und sit denn dänki das am best alli sötte der dienst verweigere, es gei ja nid mau drum dases eim a schisst und das me mau unger düra mues, das würd jedem mau guet tue aber fakt isch:
dases einfach nume längwillig und blöd isch und mini RS isch nid mau ä Körperlächeheruseforderig gsi und i bi nid sportlech!
und wes der mau nid längwilig isch de hesch stress dases eim nä wider cha längwilig si!
Was du do schribsch, trifft genau so ufd Schuel zue. Trotzdem nähmeds alli mit Murre in Chauf, wels eifach dezueghört. Mängisch langwilsch di, mängisch muesch stresse, aber die meisti Ziit lehrsch eifach unnötigs Züg, wod eh nieme bruchsch. Wieso bi de RS alli so unglaublich murred, chani echt ned verstoh. Ech werd nächst Jahr irücke. Es wird sicher keis Zuckerschlecke und garantiert werdi tonnewiis dummi Sache mache müesse, aber nach 14 Jahr ununterbroche Schuel, isch das en glungini Abwechslig, bevor ech id FH starte. Au verschwendeti Zit isch glebti Zit, uf all Fäll chammer im Militär Idrück sammle, wommer sosch würkli NIE (me) im Läbe demit in Kontakt chond.
Verstoh mi ned falsch, ech ben weder Patriot no Militärfründ. Wenns en Abstimmig überd Abschafig vom Militär würd geh, würdi jederzit JA stimme. Aber momentan ghörts zom Pflichtprogramm. De Staat verlangt ja würkli wenig vo eus (Studente), de chani zumindest die Pflichte erfülle, wo vo mer erwartet werdet. Das verlangt mis Pflichtgfühl, chaschs au Dankbarkeit nenne, dass mer i somene agnehme Land lebe dörfet.
Redsonja
16.11.2006, 22:38
Zum Glück bin ich ä Frau. Ich müsst mich suscht nämlich weigere ä Waffe id Hand z ne. Ich wett niä schüsse müäse und ich begriff jede, wo versuächt dämm z entgo.
Ich find, dass nur diä is Militär setted, wo au würklich mit de Waffe chönd histo, in Chriäg ziä und au öper umbringe, will für das wärdeds usbildet... Obwohl das vilne wohl gar nüme bewusst isch...
Kuscheltroll
17.11.2006, 11:14
@Abstimmungsthema
Auso ig bi für d'Oschthiuf. Ds BIP vor schwiz betreit 300 Mia+ im Jahr.
100 miollione im Jahr chöimer üs durchus leischtä. 1/3000 pro jahr chöimer da scho usgäh, da d'ostschtmiliiardä sowiso die aktuelli entwickligshiuf grossteils erstetzt.
@Muni Mir chöi i rosägartä ä schönä park o wenn jetzt winter isch. Ds Rathuus chamä villecht o besichtigä u schusch het bärn ja nid numä ä autschadt sondern no museeä etc.
Salü Luetli,
I bi ja scho lang nüme hie inegschneit, abr itz wo i das da lise, mues i eifach mau frage:
@Muni Mir chöi i rosägartä ä schönä park o wenn jetzt winter isch. Ds Rathuus chamä villecht o besichtigä u schusch het bärn ja nid numä ä autschadt sondern no museeä etc.
Söu es hie um es CT ga? Wenn, wo und übrhoupt? :p
I mues nämlich im Jänner i'd Schwitz cho, wege mim Studium. Sött 'z CT auso i die Zyt faue, chönnt i o cho. Abr i weiß no nid gnau, a welne Tag i abe (ja, i weiß, ufe) chume. Wes passt chönnt i das grad damit verbinge. I wot ja scho sit längerem mau a nes CH-CT.
U um eu mau ä chli z ärger: I ha im Jänner 26 Tag frei. :baetsch:
EDIT: Öhm ja, auso i bi zwischedüre z Biel, z Muntelier bi Murten u ou z Belp. Aues was ufm Weg zur dütsche Grenze bi Basel isch, chäm mir entgäge.
Eruothar
17.11.2006, 12:34
@nirazul
de text chönt ig so änlech mit 19 gschribe ha ,ha zimlech glich denkt!
i gloub du muesches o selber erfahre das mer's gloubsch das es scheisse isch, isch mir o so gange, o wenis hüt beröiä das nid UT gmacht ha!
mer rede nach dir RS no mau über das thema;)
Ich find, dass nur diä is Militär setted, wo au würklich mit de Waffe chönd histo, in Chriäg ziä und au öper umbringe, will für das wärdeds usbildet... Obwohl das vilne wohl gar nüme bewusst isch...
das umäballere isch ja ds einzig lustige am militär!
verstöt mi nid falsch i bi ke psychopat oder waffefanatiker aber ds schiesse isch würklech öppis vom intressantere und 300 Meterschiesse isch würklech eini vo de wenigä coole herusforderige.
was mer aber chli angst macht isch das eim absolut ke respekt vom sturmgwehr bibracht wird, me schiesst ging numme uf papier schiebe und merk eingentlech gar nid was ds ding für ä abartigi durchschlagskraft het!
@redsonja
i gloub öpper umdsbring passiert schneller als me denkt, aber nä dermit zlebe das isch ä ganz anderi sach!
@ct
bern wäri sehr vorteilhaft:), da das nid so wiit wäg vo mir isch
hützutags cha me schuel und militär i üsem land eifach nöd ernschthaft mitenand vergliche. denn au wenn me i dä schuel (bzw. i dä höchere) einiges lerne mue, wo me nochher nie me brucht, isch d grundusbildig doch was fürs läbe. aber da won i im militär ha müese lerne isch jo alles voll für d chatz, höchschtens no d nothilf, aber als autofahrer han i die jo eh scho gmacht...
und es git ab und zue tolli moment im militär, aber dä gröscht teil isch doch fruscht. seckle zum warte und warte zum seckle, währenddem me völlig sinnlos zämegschisse wird. naja, anschinend gits glich no vil lüt wo da gfallt, i chas nöd versto. zumindescht nöd unter dene umständ. me chönts au agnemer mache. aber naja, i häng jez mini 3 wuchä ab und ha denn hoffentli wider laaang mini rue... ;)
und violet, i bi immer für violet. :D
Eruothar
17.11.2006, 14:35
@tuan
de isch ja ono nid im militär gsi, und er wird das no selber feststelle!
gloube wotters ja nid
und violet, i bi immer für violet. :D
i nimme itz nid a das das irgend ö töifere sinn het
hiä geiz um ds prinzip;)
Applejack
17.11.2006, 16:01
Also ich will namal mini meinig zum Militär säge:
Ich bin zwar nanig ir RS gsi wird au ned ide nöchschte 3 Johr de fall sie erscht in 4 ^^
Ich wirde nämlich s'militär vozieh, da ich ja mit 18ni usde lehr chume :rolleyes: Nun ja militär isch scho öppis gutes es fördert Teamgeischt, aber de rescht ischs cho Idiotisch, bis uf schüsse (Bin ja scho ungschütz^^) Aber Militär müessti freiwillig sie findi...
MfG
Mercury
Eruothar
20.11.2006, 15:02
öppis gutes es fördert Teamgeischt
wede weg dem itz miltär geisch weisi ja o nid
u der teamgeischt wird vorallem dür kolektivstrafe gförderet!:rolleyes: