|
|
-
Auserwählter
 Originally Posted by Big Slim
Ja sali mitenand  ...ehmm also ich wird s us prinzipie jo stimme(waffeinitiative^^)
und ja freut mich eu kenne z lerne :P de 2t baselbieter...
die dinger vo migros meche abartig fun^^...git sogar es app 
für was gits kei app? 
 Originally Posted by Killah
wa chame eigentli mit dänä machä? hans bis etzt nume uf de plakat gseh und schnalls nid so ganz 
so chinderspielzüüg halt, miteme magnetli drin. git ganz viel verschiedeni figürli wome cha samle. mit dene chamer türm baue oder die irgendwo durab rolle loh... nüd speziells eigentlich.
aber: [Kassensturz]Viele Eltern schütteln den Kopf. Experten warnen sogar vor den bunten Plastikpillen.[/Kassensturz]
niemerd wird zwunge die figure z'sammle...
BMW E36 Fans - Like @ 
________________________________________________________________________________ __________________________
Gelästert von blutfeuer (8.08.2012 um 23:55 Uhr).
-
Ritter
Boah, da luegt mä mau wideriz forum und plötzlech isch der schwizerclub wieder uferstandä. Was es nid ä so aues git.
Ah ja um bim "thema" z'blibä. ig bi natürlech für d'waffäinitiativä. Und wäg dä figürli da hani no gar nüt mitübercho.
Trolle sind lieb
Trolle sind kuschelig

-
Schwertmeister
-
Auserwählter
jaaah mir sind amigs e chli e übervorsichtigi gsellschaft, hauptsach es isch vor allne möglichä gfohrä gwarnt wordä.. d chindä vo hüt sind aber schinbar au vil verletzlicher, bi üs in schaffhusä händs weg dem nonig so lang her die geilä dampfwalzänä uf de spilplätz entfernä mössä wege verletzigsgfohr 
Han amigs me s gfühl das lit ade eltere wo hyper fürsorglich sind und weniger ade chind selber.
Ich bin ja inere Pfadfinder Organisation und mer merkt, das d eltere wege jedem seich ga motze chömed oder bedänke hend. Das isch bi eus nie gsi und eusi Leiter händ wesendlich härter dure griffe.
Guet het mer bi eus au müse. xD
Um mich doch no dazue z üssere, wieso ich gege d waffeinitative bin.
Us minere Sicht bringt die initative nüd usser es koste und zuesätzlichi ufwänd. Klar Argument wie, Koste, grössere Ufwand fürs Obligatorische und ned die richtige finistellige ade waffe, wills kei persöndlichi waffe me git, zelled wenig, wenn die ander site mit menschelebe argumentiert.
Aber es git us minere Sicht ken Zemehang zwüsched de Armeewaffe und Selbstmörd / Familiedrame. Das isch doch genauso e symptom bekämpfig wie bide killerspiel. Es wött mer doch niemerd verzelle, es wöt öperd en Mord begah, wili dank de Armeewaffe d möglichkeit dezue het. Au s Argument mit de Churzschlussreaktion zellt i mine auge ned. Bi eus dehei lit keis gwehr und ich wür i mim Zimmer trotzdem es dutzend gegständ finde mit dem ich öperd chönd umbringe. Das es weniger überwindig zum en abzug z betätige brucht als zum aktiver gwalt azwende glaubi au ned.
Klar d Todesfäll durch Schusswaffe wird nach erem Ja bi dere Umfrag zrug ga, aber nur z.B. im Land wenig Zugverbindige git und drum chum lüt vor de Zug springed, gits det au ned weniger selbstmörd.
Die initiative isch eifach minestens so populistisch und nutzlos wied minarett initiative vode svp und het wenn überhaupt nume s ziel d akzeptanz vom militär ide Bevölkerig z schwäche.
Bi mir im Bekanntechreis wirds emel sicher kei änderig ge. Die wo kei Waffe bi sich dehei wend, mached s militär entweder gar ned ersch oder gebed si sowieso im züghus ab. Die andere werdet nach em militär en waffeschie beaträge und sichs gwehr, oder eher d pistole, den trozdem chaufe.
-
Auserwählter
BMW E36 Fans - Like @ 
________________________________________________________________________________ __________________________
-
Schwertmeister
lirva, wa isch wägäm TuS gsi?
-
Auserwählter
lirva, wa isch wägäm TuS gsi?
ich hans böse wort inen threadtitel gschribe.
aber jetzt chunt eh glii giacobbo/müller.
BMW E36 Fans - Like @ 
-
Ritter
Guetä abä zämä. (Ig versuechä dä thread mau uf der 1 sitä z'bhautä)
Trolle sind lieb
Trolle sind kuschelig

-
Auserwählter
BMW E36 Fans - Like @ 
-
Schwertmeister
 Originally Posted by Lirva
ich hans böse wort inen threadtitel gschribe.
aber jetzt chunt eh glii giacobbo/müller. 
aber i welem? ishs gänderet wordä?
und jo werdi au luegä hüt
 Originally Posted by Kuscheltroll
Guetä abä zämä. (Ig versuechä dä thread mau uf der 1 sitä z'bhautä) 
guete abä, dich het me aber au scho länger nüm gseh do, oder? 
edit: nei, nume "Lirva wegen nazi-scheiss im thementitel"
-
Ritter
guete abä, dich het me aber au scho länger nüm gseh do, oder?
"
Na ja am 10 hani mau postet (obä ar sitä ) aber schusch hesch scho rächt.
Trolle sind lieb
Trolle sind kuschelig

-
Dragonslayer
-
Auserwählter
ich han gschribe "ich hasse diese "schwarz/weiss ist keine farbe, 0 ist keine zahl, usw..." - na**s"
oder so
BMW E36 Fans - Like @ 
-
Dragonslayer
-
General
Ah jo, vo wäge Waffeinitiative:
I finds zimli ironisch, dass Waffe als Schwiizer Wert gelte söttet, einersiits will d'Schwiiz so zimli nie bi grosse Chrieg debii gsi isch und worschinli au nie debii si wird, aber au, well s'letschte, für wa mis Land, wenn ich patriotisch wör, stoh sött, Waffe sii söttet.
Aber naja, dä Usgang isch logisch gsii und meh magi au nüme diskutiere.
-
Ritter
 Originally Posted by Yezariael
Han amigs me s gfühl das lit ade eltere wo hyper fürsorglich sind und weniger ade chind selber.
Ich bin ja inere Pfadfinder Organisation und mer merkt, das d eltere wege jedem seich ga motze chömed oder bedänke hend. Das isch bi eus nie gsi und eusi Leiter händ wesendlich härter dure griffe.
Guet het mer bi eus au müse. xD
Bi säuber Pfadileiter und machä di glichä erfahrigä. Mir hei früecher ä flussfaht gmacht. Jedä nimmt Badhosä mit, mä blast boot u geit los.
Hüt bruchts pro 12 ching ä erwachseni person mit rettigschwümmer, prüefti boot, schwümmweschtä für jedä, äs sicherheitskozept nach reglemänt etc.
faktisch mä chas chum no machä.
Witer chömä euterä wosech bechlagä das d'ching im rägä imänäö zäut hei müessä übernachtä oder ob es sackmässer für der chli böbbeler nid doch ä chli gfährlech wär.
Trolle sind lieb
Trolle sind kuschelig

-
Schmetterling
-
Auserwählter
@Redsonja: Danke und Willkomme zrug, im Land und em Schwizerclub  
Wie isch dini Reis gsi?
 Originally Posted by holykack
Ah jo, vo wäge Waffeinitiative:
I finds zimli ironisch, dass Waffe als Schwiizer Wert gelte söttet, einersiits will d'Schwiiz so zimli nie bi grosse Chrieg debii gsi isch und worschinli au nie debii si wird, aber au, well s'letschte, für wa mis Land, wenn ich patriotisch wör, stoh sött, Waffe sii söttet.
Aber naja, dä Usgang isch logisch gsii und meh magi au nüme diskutiere.
Isch gat weniger um d Waffe als Wert, sondern me um s Milizsystem wo Schwizer Kultur isch. Und zu dem kört minere Meinig na au es Sturmgwehr dehei.
Naja wie au immer, ich bi me erstunt, das die initative ned dure cho isch.
 Originally Posted by Kuscheltroll
Bi säuber Pfadileiter und machä di glichä erfahrigä. Mir hei früecher ä flussfaht gmacht. Jedä nimmt Badhosä mit, mä blast boot u geit los.
Hach das hemmer mal als Pfingstlager gmacht.
Seinte vo eusne zwei gummiboot wommer debi ka hend, het mer fast konstant müse pumpe, demits ned untergange isch. 
 Originally Posted by Cheetah
I chans aber au navollzieh. Wenn de Admin aklagt wird, würdi au härter duregrife. 
Wen mer gad bim Thema sind. Ich han mich scho länger (die Diskussion chunt ja imr wdr mal) frögt, was das für Nutzer sind wo tatsächlich gege es Forum wie s WoP grichtlich vor gönd?
Ich mein was für verkorsti guetmensche müen das si, wo s gfühl hend wens e rechtsextremi adütigung vorem user im internet findet grichtlich gege de hoster müse vorzgah. Ich mein isch ja ned so, das s Tus de interni Berich vode B&H Sektion Arisches-Europa isch oder so...
Nun wie dem au isch, ich wünsche na en schöne abig.
-
Ritter
melde mich demfalle au mal mit glückwünsch für de Yezariael zrugg!
langi ziit nüt me vo eu ghört, bi ja au lang inaktiv gsi!
-
Dragonslayer