Portal-Zone Gothic-Zone Gothic II-Zone Gothic 3-Zone Gothic 4-Zone Modifikationen-Zone Download-Zone Foren-Zone RPG-Zone Almanach-Zone Spirit of Gothic

Page 2 of 14 « First 123456913 ... Last »
Results 21 to 40 of 276
  1. Visit Homepage View Forum Posts #21 Reply With Quote
    Auserwählter Lirva's Avatar

Lirva is offline
    Quote Originally Posted by Big Slim View Post
    Ja sali mitenand ...ehmm also ich wird s us prinzipie jo stimme(waffeinitiative^^)

und ja freut mich eu kenne z lerne :P de 2t baselbieter...

die dinger vo migros meche abartig fun^^...git sogar es app
    für was gits kei app?

Quote Originally Posted by Killah View Post
    wa chame eigentli mit dänä machä? hans bis etzt nume uf de plakat gseh und schnalls nid so ganz
    so chinderspielzüüg halt, miteme magnetli drin. git ganz viel verschiedeni figürli wome cha samle. mit dene chamer türm baue oder die irgendwo durab rolle loh... nüd speziells eigentlich.
    aber: [Kassensturz]Viele Eltern schütteln den Kopf. Experten warnen sogar vor den bunten Plastikpillen.[/Kassensturz]
    niemerd wird zwunge die figure z'sammle...

BMW E36 Fans - Like @

________________________________________________________________________________ __________________________
    Gelästert von blutfeuer (8.08.2012 um 23:55 Uhr).

2. View Forum Posts #22 Reply With Quote
    Ritter Kuscheltroll's Avatar

Kuscheltroll is offline
    Boah, da luegt mä mau wideriz forum und plötzlech isch der schwizerclub wieder uferstandä. Was es nid ä so aues git.

Ah ja um bim "thema" z'blibä. ig bi natürlech für d'waffäinitiativä. Und wäg dä figürli da hani no gar nüt mitübercho.
    Trolle sind lieb
    Trolle sind kuschelig

3. View Forum Posts #23 Reply With Quote
    Schwertmeister Killah's Avatar

Killah is offline
    Quote Originally Posted by Lirva View Post
    so chinderspielzüüg halt, miteme magnetli drin. git ganz viel verschiedeni figürli wome cha samle. mit dene chamer türm baue oder die irgendwo durab rolle loh... nüd speziells eigentlich.
    aber: [Kassensturz]Viele Eltern schütteln den Kopf. Experten warnen sogar vor den bunten Plastikpillen.[/Kassensturz]
    niemerd wird zwunge die figure z'sammle...

jaaah mir sind amigs e chli e übervorsichtigi gsellschaft, hauptsach es isch vor allne möglichä gfohrä gwarnt wordä.. d chindä vo hüt sind aber schinbar au vil verletzlicher, bi üs in schaffhusä händs weg dem nonig so lang her die geilä dampfwalzänä uf de spilplätz entfernä mössä wege verletzigsgfohr

4. Visit Homepage View Forum Posts #24 Reply With Quote
    Auserwählter Yezariael's Avatar

Yezariael is offline
    jaaah mir sind amigs e chli e übervorsichtigi gsellschaft, hauptsach es isch vor allne möglichä gfohrä gwarnt wordä.. d chindä vo hüt sind aber schinbar au vil verletzlicher, bi üs in schaffhusä händs weg dem nonig so lang her die geilä dampfwalzänä uf de spilplätz entfernä mössä wege verletzigsgfohr
    Han amigs me s gfühl das lit ade eltere wo hyper fürsorglich sind und weniger ade chind selber.
    Ich bin ja inere Pfadfinder Organisation und mer merkt, das d eltere wege jedem seich ga motze chömed oder bedänke hend. Das isch bi eus nie gsi und eusi Leiter händ wesendlich härter dure griffe.
    Guet het mer bi eus au müse. xD

Um mich doch no dazue z üssere, wieso ich gege d waffeinitative bin.
    Us minere Sicht bringt die initative nüd usser es koste und zuesätzlichi ufwänd. Klar Argument wie, Koste, grössere Ufwand fürs Obligatorische und ned die richtige finistellige ade waffe, wills kei persöndlichi waffe me git, zelled wenig, wenn die ander site mit menschelebe argumentiert.
    Aber es git us minere Sicht ken Zemehang zwüsched de Armeewaffe und Selbstmörd / Familiedrame. Das isch doch genauso e symptom bekämpfig wie bide killerspiel. Es wött mer doch niemerd verzelle, es wöt öperd en Mord begah, wili dank de Armeewaffe d möglichkeit dezue het. Au s Argument mit de Churzschlussreaktion zellt i mine auge ned. Bi eus dehei lit keis gwehr und ich wür i mim Zimmer trotzdem es dutzend gegständ finde mit dem ich öperd chönd umbringe. Das es weniger überwindig zum en abzug z betätige brucht als zum aktiver gwalt azwende glaubi au ned.
    Klar d Todesfäll durch Schusswaffe wird nach erem Ja bi dere Umfrag zrug ga, aber nur z.B. im Land wenig Zugverbindige git und drum chum lüt vor de Zug springed, gits det au ned weniger selbstmörd.
    Die initiative isch eifach minestens so populistisch und nutzlos wied minarett initiative vode svp und het wenn überhaupt nume s ziel d akzeptanz vom militär ide Bevölkerig z schwäche.

Bi mir im Bekanntechreis wirds emel sicher kei änderig ge. Die wo kei Waffe bi sich dehei wend, mached s militär entweder gar ned ersch oder gebed si sowieso im züghus ab. Die andere werdet nach em militär en waffeschie beaträge und sichs gwehr, oder eher d pistole, den trozdem chaufe.

5. Visit Homepage View Forum Posts #25 Reply With Quote

Lirva is offline
    Quote Originally Posted by Big Slim View Post
    Ja sali mitenand ...ehmm also ich wird s us prinzipie jo stimme(waffeinitiative^^)

und ja freut mich eu kenne z lerne :P de 2t baselbieter...

die dinger vo migros meche abartig fun^^...git sogar es app
    apropos basel det gangi jo morn au wieder ane. James? au döte?
    hoffentli dörf de frei en penalty schüsse.

jo, und kassensturz isch sowieso e katastrophe. ide gliische sendig bringeds no en bricht über kartonverpackige wo erdöl rückständ hend. " In 18 von 21 Proben waren Lebensmittel stark verunreinigt. Experten sind besorgt!!". Und en test über pfeffermühline hends au no brocht. het mi richtig agressiv gmacht die sendig.

BMW E36 Fans - Like @

________________________________________________________________________________ __________________________

6. View Forum Posts #26 Reply With Quote

Killah is offline
    lirva, wa isch wägäm TuS gsi?

7. Visit Homepage View Forum Posts #27 Reply With Quote

Lirva is offline
    lirva, wa isch wägäm TuS gsi?
    ich hans böse wort inen threadtitel gschribe.

aber jetzt chunt eh glii giacobbo/müller.

BMW E36 Fans - Like @

8. View Forum Posts #28 Reply With Quote

Kuscheltroll is offline
    Guetä abä zämä. (Ig versuechä dä thread mau uf der 1 sitä z'bhautä)
    Trolle sind lieb
    Trolle sind kuschelig

9. Visit Homepage View Forum Posts #29 Reply With Quote

Lirva is offline
    Quote Originally Posted by Kuscheltroll View Post

sunntigobig.

@Killa
    stoht im tus, wie lang dasi gsperrt bin?

BMW E36 Fans - Like @

10. View Forum Posts #30 Reply With Quote

Killah is offline
    Quote Originally Posted by Lirva View Post
    ich hans böse wort inen threadtitel gschribe.

aber jetzt chunt eh glii giacobbo/müller.
    aber i welem? ishs gänderet wordä?

und jo werdi au luegä hüt

guete abä, dich het me aber au scho länger nüm gseh do, oder?

edit: nei, nume "Lirva wegen nazi-scheiss im thementitel"

11. View Forum Posts #31 Reply With Quote

Kuscheltroll is offline

guete abä, dich het me aber au scho länger nüm gseh do, oder?

"
    Na ja am 10 hani mau postet (obä ar sitä ) aber schusch hesch scho rächt.
    Trolle sind lieb
    Trolle sind kuschelig

12. View Forum Posts #32 Reply With Quote
    Dragonslayer Cheetah's Avatar

Cheetah is online now
    Bim Winthor isch gstande vermuetli für immer. I glaub dasch e suboptimale Ziitpunkt gsi

Thread isch vermuetli glöscht worde.

I chans aber au navollzieh. Wenn de Admin aklagt wird, würdi au härter duregrife.

Der Unterschied zwischen Genie und Wahnsinn definiert sich lediglich aus dem Erfolg.

13. Visit Homepage View Forum Posts #33 Reply With Quote

Lirva is offline
    ich han gschribe "ich hasse diese "schwarz/weiss ist keine farbe, 0 ist keine zahl, usw..." - na**s"

oder so

BMW E36 Fans - Like @

14. View Forum Posts #34 Reply With Quote

Cheetah is online now
    Ah wtf de hani sogar no gseh... Geili Themeidee gsi eigentlich.

Der Unterschied zwischen Genie und Wahnsinn definiert sich lediglich aus dem Erfolg.

15. View Forum Posts #35 Reply With Quote
    General slashme's Avatar

slashme is offline
    Ah jo, vo wäge Waffeinitiative:

I finds zimli ironisch, dass Waffe als Schwiizer Wert gelte söttet, einersiits will d'Schwiiz so zimli nie bi grosse Chrieg debii gsi isch und worschinli au nie debii si wird, aber au, well s'letschte, für wa mis Land, wenn ich patriotisch wör, stoh sött, Waffe sii söttet.
    Aber naja, dä Usgang isch logisch gsii und meh magi au nüme diskutiere.

16. View Forum Posts #36 Reply With Quote

Kuscheltroll is offline
    Quote Originally Posted by Yezariael View Post
    Han amigs me s gfühl das lit ade eltere wo hyper fürsorglich sind und weniger ade chind selber.
    Ich bin ja inere Pfadfinder Organisation und mer merkt, das d eltere wege jedem seich ga motze chömed oder bedänke hend. Das isch bi eus nie gsi und eusi Leiter händ wesendlich härter dure griffe.
    Guet het mer bi eus au müse. xD

Bi säuber Pfadileiter und machä di glichä erfahrigä. Mir hei früecher ä flussfaht gmacht. Jedä nimmt Badhosä mit, mä blast boot u geit los.

Hüt bruchts pro 12 ching ä erwachseni person mit rettigschwümmer, prüefti boot, schwümmweschtä für jedä, äs sicherheitskozept nach reglemänt etc.
    faktisch mä chas chum no machä.

Witer chömä euterä wosech bechlagä das d'ching im rägä imänäö zäut hei müessä übernachtä oder ob es sackmässer für der chli böbbeler nid doch ä chli gfährlech wär.
    Trolle sind lieb
    Trolle sind kuschelig

17. View Forum Posts #37 Reply With Quote
    Schmetterling  Redsonja's Avatar

Das Königreich Argaan im Forenrollenspiel
    Redsonja is offline
    Luaeg au mal wider churz ine. Wobi v.a. um aem Yezariael churz alles gueti zum Geburtstag z wuensche.

Bi allem andere muaes ich mich zerscht mal wider uf de neusti Stand bringe. Bin sit 3 Moenet in Asie am umereise und me verpasst so schnell was ide Heimat passiert.

18. Visit Homepage View Forum Posts #38 Reply With Quote
    Auserwählter Yezariael's Avatar

Yezariael is offline
    @Redsonja: Danke und Willkomme zrug, im Land und em Schwizerclub
    Wie isch dini Reis gsi?

Quote Originally Posted by holykack View Post
    Ah jo, vo wäge Waffeinitiative:

I finds zimli ironisch, dass Waffe als Schwiizer Wert gelte söttet, einersiits will d'Schwiiz so zimli nie bi grosse Chrieg debii gsi isch und worschinli au nie debii si wird, aber au, well s'letschte, für wa mis Land, wenn ich patriotisch wör, stoh sött, Waffe sii söttet.
    Aber naja, dä Usgang isch logisch gsii und meh magi au nüme diskutiere.
    Isch gat weniger um d Waffe als Wert, sondern me um s Milizsystem wo Schwizer Kultur isch. Und zu dem kört minere Meinig na au es Sturmgwehr dehei.

Naja wie au immer, ich bi me erstunt, das die initative ned dure cho isch.
    Bi säuber Pfadileiter und machä di glichä erfahrigä. Mir hei früecher ä flussfaht gmacht. Jedä nimmt Badhosä mit, mä blast boot u geit los.
    Hach das hemmer mal als Pfingstlager gmacht.
    Seinte vo eusne zwei gummiboot wommer debi ka hend, het mer fast konstant müse pumpe, demits ned untergange isch.
    Quote Originally Posted by Cheetah View Post
    I chans aber au navollzieh. Wenn de Admin aklagt wird, würdi au härter duregrife.
    Wen mer gad bim Thema sind. Ich han mich scho länger (die Diskussion chunt ja imr wdr mal) frögt, was das für Nutzer sind wo tatsächlich gege es Forum wie s WoP grichtlich vor gönd?
    Ich mein was für verkorsti guetmensche müen das si, wo s gfühl hend wens e rechtsextremi adütigung vorem user im internet findet grichtlich gege de hoster müse vorzgah. Ich mein isch ja ned so, das s Tus de interni Berich vode B&H Sektion Arisches-Europa isch oder so...

Nun wie dem au isch, ich wünsche na en schöne abig.

19. View Forum Posts #39 Reply With Quote
    Ritter Dolce's Avatar

Dolce is offline
    melde mich demfalle au mal mit glückwünsch für de Yezariael zrugg!

langi ziit nüt me vo eu ghört, bi ja au lang inaktiv gsi!

20. View Forum Posts #40 Reply With Quote

Cheetah is online now
    Gratuliere zum Geburtstag Yeza §hb Amene Mäntig Geburtstag ha, isch Seich

Und au vo mir es zrugg ad Sonja. 3 Mönet Asia? Geil, da würi au gern mol mache

Naja, sone Azeig isch jo relativ schnell gmacht
    d WoP bestoht us öppe 10'000 aktive Benutzer und en Grossteil devo sind pupertierendi männlichi Wese. Da giits - gseht mer de PE jo au a - schomol sehr komischi Uswüchs, au wemmer alli Troll usefilteret.

Page 2 of 14 « First 123456913 ... Last »